Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

krijnnl 30-09-2018

Geweldige service

Zeer betrouwbare webwinkel. men doet er alles aan om de service te verbeteren. Heb zelfs een shirt cadeau gekregen waarvoor dank.

Kees 30-09-2018

Prima shop met geweldige service

Het door mij bestelde artikel was niet meer voorradig. Men kwam zeer snel met een keurig alternatief, welke vervolgens (na mijn goedkeuring) snel en keurig werd geleverd. Het artikel bevalt mij prima en dus heb ik geen spijt van mijn keuze voor deze webshop!!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lijn S 29-09-2018

Bijna ouderwetse service met een grote S

Bij de bestelling was iets verkeerd gegaan door een hic up in het bestelsysteem.
De daardoor dubbel bestelde hartslagmeter direct retour op mijn rekening. Levering van de bestelde loopband keurig digitaal gemeld en op tijd binnen. Nu iedere dag zeer tevreden km maken..

AC Kroon 29-09-2018

Ik ben zeer tevreden over de service

Het product dat ik had besteld was niet op voorraad, echter na telefonisch contact is er een alternatief aangeboden dat ik al de volgende dag in huis had, zodat ik met revalideren kon beginnen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Fatima Soares 29-09-2018

Geweldige service !!

Top zaak kan niet anders zeggen ,en service staat echt hoog bij hun , zelf ondervonden .
Aardigen werknemers beleeft en netjes .

Mary 29-09-2018

super,personal trainer thuis,na studie handleiding

Zware hometrainer werd na 2 dagen tot in de desbetreffende kamer naar binnen gebracht. De gebruiksaanwijzing is niet volledig maar daar is na een beetje studie uit te komen.

RvZ 29-09-2018

Geleverd volgens afspraak !!!

Betaalbaar, snelle levering en alles volgens belofte op website. Materiaal is van goede kwaliteit. Bijzonder ? Jazeker vaak hapert het in beloftes, hier NIET

Thuis Trainer 29-09-2018

Prima klantenservice

Op zoek naar een hometrainer kwam ik bij deze webwinkel terecht waar ik een hometrainer zag die een goede prijs/kwaliteit verhouding leek te hebben. De winkel kende ik nog niet. De eerste levering ging mis (een vergissing in het magazijn) maar dat werd via de klantenservice direct opgelost en binnen 24 uur was het foute artikel thuis weggehaald en een gloednieuw apparaat thuisbezorgd. Alles zonder gedoe en zonder extra kosten. Prima!
Of het product bevalt is na 24 uur nog niet te zeggen ;-) de eerste indruk is goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yvonne 29-09-2018

Winkel prima, maar service bij levering slecht

Ik heb o.a. voor deze winkel gekozen, omdat de website betrouwbaar overkomt en er stond bij het produkt van mijn keuze dat ze de volgende werkdag konden leveren. Helaas bleek dat achteraf geen optie, zeker niet als ik de gratis aangeboden montage wilde. Uiteindelijk heb ik die montage laten zitten, omdat aangegeven werd dat dat weinig voorstelde en ik dat zelf zou kunnen. Zonder montage kon levering voor het weekend nog plaatsvinden en hoefde ik dus minder lang te wachten.
Ik vraag me achteraf af of de montage ook betere service tijdens de levering zou betekenen, want nu werd mijn fitness apparaat op de stoep, op de pallet neergekwakt en zoek het maar uit. De bezorgers mochten niet meer doen en hoe ik dat loodzware apparaat mijn huis in kreeg was mijn probleem. Voor levering van zulke zware, dure en grote produkten vind ik dat eigenlijk heel raar en zeer zwakke service.
Het is gelukt en het produkt is verder prima.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Katleen.adams@hotmail.com 29-09-2018

Zeer goede ergometerfiets

Zeer goede service, alleen geen montage in België, dat is jammer!
Wel hebben jullie dat telefonisch laten weten, dat vind ik top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S.A.Nabizada 29-09-2018

Perfect. Beter kan je niet krijgen.

Heeft mooie en qualitatieve producten. Zij hebben dat alles wat je nodig hebt voor je sport.
Beste maten en stylen.
Thumbs up 👍🏽👍🏽👍🏽

Janet 28-09-2018

Geweldige gorilla wear handschoenen

Prima schop goede kwaliteit goede prijs zeer tevreden koop volgende maand nog een paar handschoenen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Riekje en Han 28-09-2018

Geweldige service,beter kan niet

We hebben een hometrainer bij deze firma besteld,eerste probleem de console,gemaild en binnen een paar dagen een nieuwe gekregen,tweede probleem de trappers,zonder meer nieuwe gekregen ,ook weer binnen een paar dagen.Zelden zo'n super behandeling gehad als bij Fitnessaparaat.Wij zijn dan ook zeer tevreden klanten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anto 28-09-2018

Groot daadkracht!!

Allereerst de grote verdienste van de site : klantenservice!!
Wij waren op zoek naar een Fitness apparaat dat voor onze nieuw ingerichte kamer(Gym) waar we om in conditie te blijven samen thuis willen trainen.
Het apparaat wat we bestelden, werd op ons aangeven bezorgd. Precies zoals er toegezegd is.
Makkelijk op te bouwen; zeer gebruikersvriendelijk. We misten nog een riem en wilden graag nog een touw erbij. Na snelle contact via de chatfunctie, werden we zonder transportkosten, geholpen. Supersnel! En vooral super klantvriendelijk.

Een dikke 10 verdiend. Ieder woord vanuit de site was daadkracht.
Dank jullie voor de supersnelle, klantvriendelijke service!

Gp Havelaar 28-09-2018

Zakelijk en serieus Sportief bedrijf!

Ze doen wat ze beloven, leveren kwaliteits producten, zijn goed te bereiken, denken mee, leveren snel, geven vakkundig advies. ze zijn een SCHOOLVOORBEELD voor andere internet bedrijven.
,,TOP BEDRIJF,,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nicolas Pentek 27-09-2018

Super

Many times i ordered from the Fitnessapparaat.nl and i only can say perfect ! Everything goes good , fast , helpful !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Max 27-09-2018

Snel geleverd

Wrist Wraps werden snel geleverd. Uitstekend product wat zeer makkelijk in gebruik is. Erg tevreden.

Petra Dijkstra 27-09-2018

Goede uitleg, kontakt en montage thuis... geweldig!

Zeer tevreden! Goede informatie over het produkt, meedenken over afleveren en ter plekke gemonteerd, dat hebben we als een goede service bevonden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thijs 26-09-2018

Duidelijk en snel

De omschrijving van de producten is helder, en komt overeen met de levering. Snelle service, zonder enige moeilijkheden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

paul 26-09-2018

geweldige en klantvriendelijke service

Door een kwaliteitsprobleem met een besteld artikel heb ik fitnessapparaat hierop gewezen. Na kortstondig onderzoek werd aangegeven dat mijn klacht terecht was en kon ik het reeds bestelde artikel zonder kosten retour zenden. Er is veel moeite gedaan om een alternatief product te vinden ter vervanging van hetgeen retour is gegaan en uiteindelijk is dat gelukt.
Met recht zeer klantvriendelijk en prime service.

Kim 26-09-2018

Top service!

Sporttas gekocht was snel binnen.
Na een paar maanden ging de tas stuk na kort contact volgende dag keurig een nieuwe toegestuurt gekregen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan van de Wiel / Waalwijk 30-07-2018

Ongekend goede service, een om echt vrolijk van te worden!!!

Paar maanden terug online een Hoela-Hoep besteld. Volgende dag in huis en vervolgens als kado verpakt. Vorige week het kado overhandigd aan de jubilaris. Natuurlijk meteen uitproberen en toen bleek er een borgingspalletje defect te zijn. De volgende dag via de online klantenservice contact gelegd. Probleem uitgelegd en meteen werd toegezegd om een nieuw exemplaar toe te sturen, incl. via e-mail een franco retourlabel! Nu komt het; in de tussentijd waren wij verhuisd, zodat de hoela-hoep op zaterdag op het oude adres aankwam. Daar woonde op dat moment even niemand en dus ging de hoela-hoep via Post-NL retour naar Fitnessaparaat.nl. In het weekend kwamen wij achter de door ons gemaakte adresvergissing en namen maandagochtend direct contact op met de online klantenservice van Fitnessaparaat.nl. Direct namen zij contact op met Post-NL om hen te instrueren dat de zending op ons nieuwe adres moest worden afgeleverd. Wij voelen onszelf helemaal als "waardevolle klant" behandeld door de firma Fitnessaparaat.nl. Wat 'n geweldige service en wat een heerlijk gevoel!! Daar kunnen heel veel firma's een voorbeeld aan nemen!!! "Fitnessaparaat.NL" heel erg bedankt, ga vooral zo door en zeker tot 'n volgende keer!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AvG 26-06-2018

Top klantenservice!

Vanwege foutief gebruik van een springtouw (te ruwe ondergrond) was het touw al snel kapot. Via de klantenservice (over e-mail) werd ik meteen geholpen. Uiterst vriendelijk en duidelijke informatie! Andere webshops kunnen hiervan leren! TOP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Spaan 15-06-2018

Prima service

Stoelfiets aangeschaft via de website
Goede kwaliteit van het apparaat
Snelle levering de volgende dag netjes thuisbezorgd
Goede service. Er ontbrak een rubber. Geen probleem, de volgende dag bezorgd.

Johan 12-06-2018

Betrouwbare internetwinkel

Gekozen voor de Virtufit iconsole HTR 2.1 Ergometer bij Fitnessapparaat.nl, omdat deze winkel ook de service heeft om het apparaat zelf te monteren en dit voor een zeer schappelijke prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -