Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 186 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bernardk46 13-02-2013

hierbij wil ik een dikke pluim uitdelen aan de mensen van fitnessapparaat.nl! ik was op zoek naar een loopband en via kieskeurig kwam ik op de website van fitnessapparaat.nl. het assortiment is heel groot zodat ik echt uit alle merken en soorten en maten heb kunnen kiezen. toen ik via de site zelf een kleine selectie had gemaakt heb ik ze gebeld en konden me toen precies adviseren wat voor mij het beste was op basis van mijn wensen. dus zeker net zoveel kennis als een speciaalzaak zal ik maar zeggen . levering was ook heel snel en inmiddels ben ik al geruime tijd lekker aan het hardlopen op mijn loopband. Ik kom zeker terug!

2damax 07-02-2013

Deze crosstrainer had ik de volgende dag al in huis. Vriendelijke klantenservice en een zeer transparant bestel process. Absoluut een tip voor fitness fanaten.

Fireman84 07-02-2013

Begin deze week een halterbank uitgekozen bij deze winkel. De website werkt prima en ik had het snel in huis! Geen problemen voor mij bij deze site! Gr. J

Dr_Strangelove 21-01-2013

Perfect, beste webshop ervaring ooit!. Ik had hier een spinbike besteld die ik snel nodig had. Nu bleek de voorraad op de site niet te kloppen en dus was die ik wilde niet leverbaar (probleem importeur). En zou nog wel even gaan duren. Fitnessapparaat bood zelf aan binnen een dag met een alternatief te komen. Dat deden ze ook en niet alleen was het alternatief precies goed (alle zelfde specs als die ik besteld had), het was ook nog 's 200 euro duurder. Alleen hoefde ik niks bij te betalen! Zonder te vragen. Een hartmeter die bij het alternatief optioneel was, kreeg ik er ook nog 'ns gratis bij. Al met al is de service van deze jongens fenomenaal en ik koop voortaan nergens anders mijn fitness-spullen.

johnny321 11-01-2013

2 weken geleden een hometrainer gekocht bij deze website. Bestellen ging gemakkelijk en vragen werden snel beantwoordt. Ondanks dat de adapter niet was bijgevoegd werd dit snel opgelost door een nieuwe op te sturen. Bij mijn bestelling zat ook nog een gratis bidon welke ik nu gebruik bij het trainen. Groeten J.

frankygoes 04-01-2013

Met als doel kilo's kwijt te raken in 2013 heb ik besloten een loopband aan te schaffen. Na wat speurwerk op internet kwam ik bij Fitnessapparaat uit. Via de mail contact gezocht met dit bedrijf en al snel kreeg ik antwoordt terug. Na wat vragen over en weer heb ik een keuze gemaakt en deze ook besteld via internet. Zoals beloofd kwam de loopband op de afgesproken datum en na het plaatsen kon ik direct beginnen met trainen. Ik kan Fitnessapparaat dan persoonlijk ook aanraden als een goede en betrouwbare shop.

Thwillems 25-12-2012

Hallo, ik heb bij deze webshop een roeitrainer besteld. Op Kieskeurig zag ik dat de RX 1000 als best beoordeeld uit de bus kwam en deze heb ik dan ook bij deze shop besteld. Het bestellen ging prima en het apparaat had ik na het maken van een afspraak snel in huis.

gekblondje 08-12-2012

Alvast voor mijn goede voornemens hier een hometrainer aangeschaft. De webshop werd mij namelijk aangeraden door familie wegens de goede ervaringen. Ik moet eerlijk zeggen dat deze webshop echt waar maakt wat ze zeggen. De hometrainer wordt zelfs gratis geleverd en nog snel ook! Problemen met de montage werden telefonisch snel opgelost. De hometrainer bevalt al goed maar moet er binnenkort alleen nog een onderlegmat bij hebben, maar die bestel ik natuurlijk op fitnessapparaat.nl.

AM1958 03-12-2012

Voor Sinterklaas op deze website een loopband gekocht. Gelukkig wist ik al welke mijn man wou hebben want de website biedt een enorme keuze aan. Het bestellen op de website verliep zoals gebruikelijk en je kunt er gewoon met ideal betalen wat ik persoonlijk heel gemakkelijk vind. Nadat ik de bestelling had verricht ontving ik direct een mail met een bevestiging en werd ik ook vrij vlot gebeld voor de bezorg datum. Ik koos er voor om de loopband pas een dag voor de Sinterklaasviering te laten bezorgen en dit was dan ook geen probleem. Uiteraard heb ik een dag voor bezorging nog even contact opgenomen met de klantenservice en deze konden mij verzekeren dat ik de loopband de volgende dag kon verwachten. En zoals gezegd werd deze inderdaad de volgende ochtend keurig geleverd. Het naar boven brengen van de loopband was nog wel een hels karwei maar inmiddels staat deze werkend en al op zolder. Ik wil bij deze dan ook gebruik maken om deze winkel aan te prijzen voor de super service die ze aanbieden. Zelfs vandaag nog even telefonisch contact gezocht over het informeren naar de ifit kaarten, en werd weer netjes geholpen. Met vriendelijke groet,

getje62 20-01-2013

Hoi AM1958,
En beviel het loopband dat je hebt gekocht? Het assortiment is zo groot dat ik echt niet weet , wat ik moet opletten. Tips wat ik moet kopen? Alvast bedankt

Hav76 03-12-2012

Voor het eerst via fitnessapparaat besteld. Super tevreden. Was al een tijdje op zoek naar een goeie spinning bike en hier op de site van fitnessapparaat.nl gevonden. Nette site waar alles overzichtelijk op staat.
De spinbike: Joy Sport Evolution Pro, werd overigens netjes en snel afgeleverd. Kreeg er ook nog een gratis onderlegmat bij.Ga zeker weer bestellen.

Kling12 27-11-2012

We waren al een tijdje op zoek naar een crosstrainer en hebben deze hier aangeschaft(PowerPeak FET8315P). Werd netjes op de hoogte gebracht van de bestelling en telefonisch gevraagd om een afleverdag. Bezorgd op de afgesproken dag. En niet te vergeten, het apparaat bevalt ons erg goed.

Francis07 25-11-2012

Voeding gekocht op fintnesapparaat.nl. Volgende dag werd ik al op de hoogte gesteld dat het verzonden was. Snelle levering en ook nog een gratis sample van een ander product. Top!

Meddeler1975 30-07-2012

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe roeimachine NordicTrack RX 1000. Prima machine!! Ook de service en de afhandeling van mijn bestelling was goed geregeld. Mijn complimenten voor Fitnessmerken.nl. Overzichtelijke website met goede foto's en beschrijvingen. De bestelling en afleveren van het apparaat was keurig geregeld. Ik ga zeker nog eens iets bestellen bij fitnessapparaat.nl!

Annelien66 03-06-2012

Ben heel blij met mijn crosstrainer die ik heb aangeschaft bij fitnessapparaat. Ze hebben me goed geholpen aan de telefoon met goede tips. Apparaat is snel geleverd volgens afspraak. Op de site staat ook veel informatie over de apparaten. Ik kom zeker nog eens terug!

lex1141 22-08-2011

Tijdje geleden bokshandschoenen besteld, alleen bleek dat ze niet geleverd konden worden, en kreeg een mail over dat ik andere mocht uitzoeken.
Daarna kreeg ik bevestigingsmail over dat ze verzonden worden binnen een week.

Erg klantvriendelijk!
En erg behulpzaam.

Nogmaals bedankt!

lex1141 19-08-2011

4,8
Bestelling gedaan voor bokshandschoenen.
Bestelling ging perfect en krijg een overzichtelijke mail terug dat hij nog niet op voorraad was en dus een week later binnen zou komen.
Na die week weer een mail over dat hij verzonden was.
Ik wachten een week maar nog steeds kreeg ik niks binnen.
Ik belde naar de klantenservice en bleek dat hij helemaal niet verzonden was, en zelfs niet op voorraad was.
Nu weer een nieuwe bestelling gedaan, en zou voor 18:00 een reactie terug krijgen per telefoon, dat is jammer genoeg niet gebeurd.
Het lijkt allemaal professioneel maar blijkbaar heb ik het helemaal mis.
erg jammer

Edwin Romijn 30-05-2011

Verschillende producten gekocht. Snel krijg ik het bericht dat 1 product niet direct leverbaar is, maar binnen een week weer leverbaar zal zijn. Daarna verneem ik nooit meer iets van fitnessapparaat.nl zonder eerst zelf contact te moeten opnemen. Pas na 4 weken krijg ik het aanbod om de andere producten te laten leveren (alles is natuurlijk al betaald!), maar dit pas na aandringen van mijn kant. Al die tijd blijft het niet te leveren product op hun eigen website op "direct leverbaar" staan. Pas na bijna 2 maanden krijg ik het laatste product van mijn bestelling geleverd, zonder verder excuses of tegmoetkoming. Zeer jammer.

Flyguy 22-04-2011

Website overzichtelijk en bestellen eenvoudig. Goede e-mailcorrespondentie met betalingsgegevens. Na betaling direct een e-mail dat deze verwerkt is en het product opgestuurd zal worden. Levering via Track & Trace nauwkeurig in de gaten te houden. Zo hoort het!

Peter van Heerebeek 24-12-2010

Website vermeld dat dit artikel uit voorraad leverbaar is, na bestelling melding dat ze wachten op levering door leverancier echter website vermeld nog steeds uit voorraad leverbaar. Bij telefonische navraag blijkt dat als shop bestelling heeft geplaatst bij leverancier en leverancier heeft toegezegd te leveren dat als op voorraad wordt gezien.

Peter Versluis 26-11-2010

Ik heb vorige jaar een roeimachine gekocht en ook vorige maand weer.
reageren snel op de mail en ook telefonisch prettig geholpen. nadat ik in hun winkel was geweest toch thuis besloten via de site te bestellen.
volgende dag geleverd.
erg netjes

indo_rick 24-09-2010

Donderdag Weider 170TC/215 halterbank besteld, zaterdag geleverd. Snelle levering goede service .. volgende bestelling zeker weer bij hun. Keep up the good work mannen

Samantha1981 22-06-2010

Ik heb op mijn werk de bestelling voor de crosstrainer gedaan. Hij werd thuis afgeleverd, na contact met de klantenservice van fitnessmerken. Prima service overigens zo'n klantenservice. Snelle levering, betaling gaat makkelijk en vlot. Website ziet er supergoed uit. Prima bedrijf, als ik weer iets op het gebied van fitness nodig heb kom ik zeker terug

evelyn.kloosterman 17-06-2010

Snelle levering van het bestelde apparaat. Werd van te voren telefonisch geïnformeerd, wanneer men het apparaat af zou leveren. Dit is volgens afspraak ook gebeurd. Een zaak waarop je kunt vertrouwen dus.

Patrick42 19-05-2010

Goed ogende website maar kan qua productinformatie wellicht meer informatie krijgen.

Zijn prima en snel bereikbaar per zowel email als telefoon.

Snelle levering, reeds 1 dag na betaling leveringsverzoek ontvangen en 2 dagen later netjes op pallet bezorgd.

Enig minpuntje was een missend artikel dat keurig nageleverd gaat worden maar op de website echter (nog steeds) als 'op voorraad' vermeld staat.

Volgende keer gewoon weer bestellen hier :-)

jan.verbakel 30-04-2010

Ik vindt dit echt ronduit schandalig, bij veel producten adverteren ze heel goedkoop, maar dan blijkt het echter iets heel anders te zijn, een beetje mensen op het verkeerde been zetten, dit kan toch niet de bedoeling van jullie site zijn?

Jannes1967 24-03-2010

1,8
Slechte ervaringen bij deze winkel, apparaat was kapot en ben nu nog steeds bezig om garantie te krijgen, heb er nog niet eens op kunnen trainer.

duurt nu al ruim 4 maanden

Belachelijk

timmie2007 05-03-2010

goede en snelle service!

Zwienenberg 17-02-2010

Via jullie website ben ik terecht gekomen bij fitnessapparaat.nl en zag dat zij in Hengelo zaten.
Zeer overzichtelijke website maar had toch nog een tweetal vragen over de producten, telefonisch ben ik erg vriendelijk en eerlijk geholpen en werd uitgenodigd voor een bezoekje aan de showroom.
Zeer uitgebreid en wederom netjes geholpen.
De loopband kon ik direct vanuit hun magazijn meenemen.

Goede service en ga hen zeker aanraden bij mijn vrienden. Zeker een dikke 10 en een berichtje waard

Marlon 06-01-2010

---------- Update review 06-01-2010 ----------
Zeer nette winkel, ik had een bestelling gedaan voor een spinbike Z-11-B, er konden geen exacte levertijden gegeven worden dus ik zou de bike zaterdag ophalen.
helaas was de medewerker die de bike in de shop zou afleveren ziek ( kan gebeuren ). dus de bestelling was er niet zaterdag.
erg teleurgesteld heb ik mijn beklag gedaan.

Hierop is zeer serieus omgegaan met mijn klacht, de eigenaar kwam de bike en wat extra spulletjes de volgende dag persoonlijk buiten reguliere tijden langsbrengen, en gaf me nog korting ook.

super geregeld! erg vriendelijke medewerkers.

ik ga zeker meer spullen bestellen hier.

---------- Oude review 02-01-2010 ----------
Ik heb bij deze winkel een spinning bike besteld.
voor de levering moest ik een hele dag vrij nemen, pas op de dag zelf kon een tijdstip van levering gegeven worden.
ik heb dus afgesproken dat ik de bike zelf zaterdag in Arnhem zou komen ophalen.
Deze bike bleek niet aanwezig te zijn, dus nog maar even de shop gebeld..
Niemand wist van iets, en na 15 min werd ik teruggebeld.
Diegene die de bike moest afleveren in Arnhem was ziek.

Erg vriendelijke mensen, maar ik heb de bike wel geannuleerd, en wacht nu op mijn geld.

mijn indruk was dat het allemaal maar een beetje door elkaar heen liep, bij deze vriendelijke mensen..
misschien dat ik maandag nog teruggebeld word door iemand die wat tegemoet kan komen.

andre vermeulen 16-07-2009

Ik kreeg een mail of ik een review wilde plaatsen over het door ons aangekochte
product en over de service.

Er werd snel contact met mij gezocht over het maken van een afleverafspraak.
Vervolgens konden wij op de dag van levering bellen om een tijdsindicatie te
vernemen.
Dit en dan ook nog de goede aanbieding in ogenschouw nemend is bijna een tien.

H.m.m 04-07-2009

Ze bieden je goede informatie en een snelle service.

Ze zijn eerlijk en zeer vertrouwbaar.

Alles is duidelijk vanaf de bestelling tot de levering.

Piet jB 28-06-2009

De after sales is echt geweldig. Helaas hadden wij met 5 weken een probleem met
ons apparaat, maar zonder gedoe hadden we de volgende dag al de email binnen
dat we nieuw zouden krijgen. In deze tijd denk je dan:eerst zien en dan
geloven. Maar nog een dag later was het al bezorgd !! GEWELDIG !
Dank voor dat, en daarom mijn lofzang.

R1HNlhMUIBXbTBnZvOgg 13-05-2009

Omdat deze winkel niet aangesloten is bij thuiswinkel waarborg vind ik het eng
om hier iets te bestellen. Toch gedaan omdat het apparaat een stuk goedkoper is
dan elders. Het apparaat is in perfecte staat en eerder dan verwacht geleverd.

hajon 08-03-2009

Ik heb begin februari een Pliant Calgary Crosstrainer bij Fitnessapparaat
besteld. Na steeds prima over de status te zijn geïnformeerd, werd ik gebeld
wanneer het mij het beste uitkwam dat de Crosstrainer werd afgeleverd. Na het
maken van een afspraak hierover werd ik op de betreffende dag ook nog door de
chauffeur van het logistieke bedrijf gebeld die de aflevering namens
Fitnessapparaat.nl verzorgd. Of ik over een half uur aanwezig was. Wat een
service. Waar ik geen oordeel over heb is de aftersales. Kortom een zeer
tevreden klant.

Steenbergen 13-01-2009

De website is zeer overzichtelijk. Heel veel verscheidene producten staan
hierop vermeld. Ze zijn heel professioneel in het beantwoorden van mijn vragen
geweest.

bobgw 04-12-2008

Ik heb hier een hometrainer gekocht.
Dit nadat ik geopereerd was aan de knie. voor de revalidatie heb ik een
hometrainer nodig.

Heb eerst telefonisch advies ingewonnen en vervolgens er 1 gekochten binnen 2
dagen was deze al geleverd.