Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 52 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kangaroetdf 10-03-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen en makkelijk geleverd

goede levering

had wat ik zocht

tevreden met me aankoop

makkelijk besteld en vlot geleverd

carine ponnet 10-03-2014 Via de website gekocht

gebruiksvriendelijk en eenvoudig om te bestellen

besteld op 2/1/2014 om 11 uur en op 3/1 om 8.45 uur waren de hometrainers al geleverd!!! nog nooit zo een snelle levering gehad!!

heb al reclame gemaakt, vooral voor de vlotte en snelle levering en de goedkoopste prijs voor mijn produkt

de prijs was het laagst voor deze hometrainers voor kinderen en nogmaals de levering was heeeeeel snel!!!!

kopengoedvergelijken 22-02-2014 Via de website gekocht

Zware doos van de koerier. Het was 2x 15 kg dus 30 kg in mijn armen. De koerier ging bijna kapot van het gewicht :P, maar had het snel overgenomen in mijn armen en maakte het open en er zit zoals ik besteld had 2x 15 kg dumbells in. Ze hebben het goed gedaan.

knilles58 21-02-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen en snel geleverd

Service is oke iets defect stuur via de mail een foto met het defecte onderdeel en het wordt in overleg vervangen

Keuze genoeg in iedere prijsklasse voor een betaalbare prijs

Ik zal in iedergeval zeggen je moet daar ook eens kijken, ik
ben geen prof maar ben iemand die niet dagelijks in de sportschool zit maar wel 5x per week thuis fietst en roeit

Goed : je gaat voor een product en er is niemand die je iets anders aan praat minpunt : dat je het product niet in het echt kan zien voor je het gekocht heb

a.boe 20-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. heb alleen voor crosstrainer gekeken, makkelijk te zoeken op merk en prijs. miste wel meer opties voor zoeken zoals zit er een ergometer op, programma's, gewicht vliegwiel etc. hiervoor moet je op het apparaat zelf klikken. Bestellen ging heel makkelijk. gewoon naam en adres invullen en klaar. mocht zelfs nog een gratis product uitkiezen!

snelle beantwoording op emails. Het apparaat kwam ook snel binnen. nog even zelf in elkaar zetten en sporten maar!

heel veel keuze aan apparaten. daardoor wordt kiezen nog moeilijker. gelukkig geven ze goed advies en hebben ze goede prijzen.

absoluut een goede winkel om bij te bestellen! veel keuze, goede informatie, snelle reacties en het apparaat snel in huis!

Snelle levering, groot assortiment, goede service en kwaliteit van mijn apparaat is ook goed! Ik zeg doen! bestellen maar!

kadir-ozsoy 18-02-2014 Via de website gekocht

Het is heel gemakkelijk om het in elkaar te zetten en het te gebruiken, dankzij dit hoef ik niet eens meer naar de sportschool, ben al een paar kilo afgevallen in een maand, top!

Het is netjes op tijd bij me thuis bezorgd, en de chauffeur hielp me nog met optillen.

Een goed en breed assortiment, genoeg om elk spier van je hele lichaam mee te trainen.

Je zult geen spijt krijgen!

ik vind het een heel goed winkel, een breed assortiment, goede service en vooral goed kwaliteit! Ik geef het een 10 ;)

Gerardklaus 18-02-2014 Via de website gekocht

De website was duidelijk en overzichtelijk.

Heb tussen door een mail gehad over mijn bestelling over de voorraad.

Wat ik zocht zat in het assortiment, en heb nog meer bekeken op de site. Naar mijn oordeel kom je er goed mee uit de voeten.

Prima shop, prima service en ruim assortiment.

In zoverre dat ik er tot nu toe gebruik van heb gemaakt, heb ik niks te klagen. Mijn bestelling was er niet de volgende werkdag maar bij mijn product stond al dat dit niet op voorraad was en werd tussendoor netjes op de hoogte gehouden over de staat van de voorraad/ verzending

carolien wegner 18-02-2014 Via de website gekocht

Snel, nauwkeurig en 'n groot assortiment!!!

frankria 18-02-2014 Via de website gekocht

Je stap er op zonder moeite, hij zit goed en is prima in te stellen en duidelijke zichtbare display.maakt bijna geen geluid zacht zoefje.dit is voor de eerst homtrainer die in alles voldoet.echt een topper!en qua prijs kan er geen een aan tippen

Als je iets wilt weten of een vraag heb staanze je altijd fatsoenlijk te woord met raad en daad(heb ik wel anders meegemaakt).en ze komen hun belofte,s na.zoals ze beloven 1dag levertijd

Je hebt heel veel keus uit diverse artikelen en niet duur in vergelijk met andere aanbieders, scheelt soms wel meer dan honder euro!

Mijn vrienden en kenissenkring zal ik zeker aanbevelen om eerst bij deze aanbieder van fitness materiaal te kijken op interenet.

Ik heb ook andere spullen gekocht en alles top geen enkele klacht dus ben zeer tevreden.

Hmjvd 18-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Later een mail of alles naar wens was

Keuze zat en concurrerend

Zie andere reacties

G.merselina 18-02-2014 Via de website gekocht

Ik vond de site heel overzichtelijk en duidelijk. Er is bijna alles dat je zou willen. Dus het was makkelijk en plezierig om online een order te plaatsen. Alles kwam op tijd en correct bij mij thuis. Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring met fitnessapparatuur.nl

helmondiaan 18-02-2014 Via de website gekocht

Snelle levering.

Heel erg veel keuze voor een goede prijs!

Deze winkel heeft een ruim assortiment aan fitness spullen! Goede kwaliteit voor een goede prijs!

kjvantuijn 18-02-2014 Via de website gekocht

Handige naamsbekendheid
Internet bestellen
volgende dag in huis
Prima hand -out en....
roeien maar. :)

Uitgebreid en verrassend assortiment

Klant vriendelijk,veel keuze snelle service en bovenal: scherp geprijsd Kortom : alles wat je als tevreden klant wenst >>:)

zie uitgebreide evaluatie hierboven.

cr ruizendaal 18-02-2014 Via de website gekocht

kiezen kopen en trainen binnen 1 dag!!!

goede service zoals een ieder graag verwacht maar niet altijd krijgt.

makkelijk een keus te maken en ouderwetse service wat wil je nog meer

bodekeij 18-02-2014 Via de website gekocht

de website overzichtelijk en voldoende informatie over het desbetreffende produkt

de 1e bestelling duurde erg lang na een mail van mij daarover werd een alternatief product aangeboden en die ontving ik binnen 2 dagen

ruim voldoende keuze

door de goede service en snelle levering(als het apparaat niet in nazending staat)

wel; de snelle service en goed mailcontact niet: omdat apparaat een lange leveringstijd had en was niet duidelijk hoelang.

Lieve1981 16-02-2014 Via de website gekocht

Harry Bruijnaers 13-02-2014 Via de website gekocht

Log in op de website en gelijk via de chat kan je alles vragen of bestellen

Na 12.00 uur besteld via chat met - en de volgende dag voor 12.00 uur binnen

groot aanbod aan alle soorten fitnes apparaten

Aan een ieder die ik ken van familie tot kennissen

Had vele site's bekeken maar deze winkel had een grote keuze en natuurlijk de chat geweldig geholpen

FysioWalter 28-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen. Snelle korte lijnen. Goede bereikbaarheid

Nadat ik een eerste selectie had gemaakt heb ik deze gemaild aan fitnessapparaat voor een offerte. Vrijwel direct kreeg ik een telefoontje met aanvullende vragen en veel tips en advies. Een mooie aanbieding en het opzetten va n de apparaten door een specialist hebben me over de streep getrokken. Inmiddels staat alles goec werkend in mijn praktijk binnen zeer korte tijd. Werkelijk goede service! Voor thuisgebruik heb ik gelijk ook een crosstrainer aangescgaft en dat is ook allemaal vlot en vriendelijk verlopen! Dus meerdere positieve ervaringen met dit bedrijf vandaar ook dit bericht op kieskeurig!

Zie hierboven

Ik raad andere fysiotherapeuten en particulieren aan zaken te doen met dit bedrijf!

De kennis en ervaring en service bieden mij meerwaarde.

htakesone 20-08-2013 Via de website gekocht

Gewoon zoals je gewend bent om te webshoppen, makkelijk bestellen en duidelijke informatie. Genoeg betaal mogelijkheden geen problemen hier.

Chat functie werkte ideaal met mijn vragen over de crosstrainer welke ik wou aanschaffen, de persoon kon mijn vragen duidelijk uitleggen.

Heel groot assortiment, de keuze is enorm en misschien iets teveel van het goede ik ben een leek en weet niet veel van crosstrainers. Gelukkig staat er duidelijke informatie bij de producten en kun je de specificaties vergelijken.

Ik kan deze webshop aanbevelen omdat ik mijn crosstrainer snel in huis had en de chat functie ontzettend goede service bood om mij te overtuigen voor een crosstrainer.

MB178 18-08-2013 Via de website gekocht

website surft makkelijk, bestelling ook heel simpel, veel keuze qua producten en merken

ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en kreeg goed telefonisch advies naar aanleiding van mijn vragen.

heel veel keuze qua merken en producten zodat ik al mijn fitness spullen hier kan kopen. deze winkel heeft alles!

ik zou deze winkel zeker aanbevelen. ik had mijn crosstrainer binnen 1 dag in huis, dus kon gelijk beginnen!

een nette overzichtelijke website met veel keuze, makkelijk te bestellen, vriendelijk geholpen door personeel met veel kennis van zaken en ik had mijn crosstrainer snel in huis zodat ik gelijk kon beginnen! Helemaal geweldig!

W. Zirkzee 11-06-2013

Site van Fitnessapparaat is overzichtelijk, prettig om doorheen te navigeren. Echter in mijn geval klopte de voorraadindicatie niet (dit is later wel netjes opgelost, zie verderop in mijn beoordeling)

De bestelde loopband bleek niet op voorraad, ondanks dat de site dit wel aangaf. Twee dagen later is dit heel netjes opgelost door de winkel, door een alternatief aan te bieden, welke zo'n € 150,-- duurder was. Dit zie ik andere winkels niet snel doen, dus een verdiende pluim van mijn kant!

Groot assortiment, in elke prijsklasse, dus voor ieder wat wils.

Enig minpuntje is de wat gebrekkige communicatie, ik moest enkele keren zelf informeren (er werd wel vrij snel gereageerd en zelfs ook 's avonds!). De wat mindere communicatie was te wijten aan een verhuizing, begreep ik later van een medewerker. Hierdoor heb ik de loopband een paar dagen later bezorgd gekregen, maar gezien de verdere nette communicatie en oplossing voor de niet op voorraad zijnde loopband, ben ik een tevreden klant. Overigens ook mijn complimenten aan Transmission, de vervoerder van de winkel, de bezorger heeft netjes de doos op de 3e verdieping in mijn woning gezet (dit stelde hij zelf voor, ondanks dat hij dit niet hoefde te doen).

Debby Dokter 07-03-2013

Het enige kleine minpuntje van Fitness apparaat vind ik dat je wel vaak zelf moet bellen als er iets is, maar dat is ze vergeven want er zijn natuurlijk meer mensen en een goedlopend bedrijf is druk.

Debby Dokter 07-03-2013

Mijn ervaring met dit bedrijf is ook erg goed, vooral de klantvriendelijkheid en service, ik had twee jaar geleden een Higol spinbike aangeschaft die helaas stuk ging en niet meer gerepareerd kon worden omdat de onderdelen niet meer verkrijgbaar waren. Toen kreeg ik een nieuwe andere spinbike aangeboden in dezelfde prijsklasse, die er mooi uitzag maar toen ik hem uitprobeerde bleek die te licht voor mij te zijn en niet wat ik gewend was. Toen zat ik een beetje met mijn handen in het haar wat ik ermee moest en na een paar telefoontjes plegen met fitness apparaat en met informatie inwinnen ben ik tot het besluit gekomen om dan toch maar liever geld bij te betalen en heb ik gekozen voor deze geweldige, stabiele en mooie Tunturi waar ik super blij mee ben en zelfs nog beter bevalt dan de Higol die ik had. Zo maakt men mensen blij en is het heel fijn om te weten waar je zijn moet. Dus blijf ik zeggen, bedankt en ga zo door! Fitness apparaat is zeer betrouwbaar en ik raadt iedereen aan daar te kopen! Hartelijke groeten van Debby Dokter.

bernardk46 13-02-2013

hierbij wil ik een dikke pluim uitdelen aan de mensen van fitnessapparaat.nl! ik was op zoek naar een loopband en via kieskeurig kwam ik op de website van fitnessapparaat.nl. het assortiment is heel groot zodat ik echt uit alle merken en soorten en maten heb kunnen kiezen. toen ik via de site zelf een kleine selectie had gemaakt heb ik ze gebeld en konden me toen precies adviseren wat voor mij het beste was op basis van mijn wensen. dus zeker net zoveel kennis als een speciaalzaak zal ik maar zeggen . levering was ook heel snel en inmiddels ben ik al geruime tijd lekker aan het hardlopen op mijn loopband. Ik kom zeker terug!

2damax 07-02-2013

Deze crosstrainer had ik de volgende dag al in huis. Vriendelijke klantenservice en een zeer transparant bestel process. Absoluut een tip voor fitness fanaten.

Fireman84 07-02-2013

Begin deze week een halterbank uitgekozen bij deze winkel. De website werkt prima en ik had het snel in huis! Geen problemen voor mij bij deze site! Gr. J

Dr_Strangelove 21-01-2013

Perfect, beste webshop ervaring ooit!. Ik had hier een spinbike besteld die ik snel nodig had. Nu bleek de voorraad op de site niet te kloppen en dus was die ik wilde niet leverbaar (probleem importeur). En zou nog wel even gaan duren. Fitnessapparaat bood zelf aan binnen een dag met een alternatief te komen. Dat deden ze ook en niet alleen was het alternatief precies goed (alle zelfde specs als die ik besteld had), het was ook nog 's 200 euro duurder. Alleen hoefde ik niks bij te betalen! Zonder te vragen. Een hartmeter die bij het alternatief optioneel was, kreeg ik er ook nog 'ns gratis bij. Al met al is de service van deze jongens fenomenaal en ik koop voortaan nergens anders mijn fitness-spullen.

johnny321 11-01-2013

2 weken geleden een hometrainer gekocht bij deze website. Bestellen ging gemakkelijk en vragen werden snel beantwoordt. Ondanks dat de adapter niet was bijgevoegd werd dit snel opgelost door een nieuwe op te sturen. Bij mijn bestelling zat ook nog een gratis bidon welke ik nu gebruik bij het trainen. Groeten J.

frankygoes 04-01-2013

Met als doel kilo's kwijt te raken in 2013 heb ik besloten een loopband aan te schaffen. Na wat speurwerk op internet kwam ik bij Fitnessapparaat uit. Via de mail contact gezocht met dit bedrijf en al snel kreeg ik antwoordt terug. Na wat vragen over en weer heb ik een keuze gemaakt en deze ook besteld via internet. Zoals beloofd kwam de loopband op de afgesproken datum en na het plaatsen kon ik direct beginnen met trainen. Ik kan Fitnessapparaat dan persoonlijk ook aanraden als een goede en betrouwbare shop.

Thwillems 25-12-2012

Hallo, ik heb bij deze webshop een roeitrainer besteld. Op Kieskeurig zag ik dat de RX 1000 als best beoordeeld uit de bus kwam en deze heb ik dan ook bij deze shop besteld. Het bestellen ging prima en het apparaat had ik na het maken van een afspraak snel in huis.

gekblondje 08-12-2012

Alvast voor mijn goede voornemens hier een hometrainer aangeschaft. De webshop werd mij namelijk aangeraden door familie wegens de goede ervaringen. Ik moet eerlijk zeggen dat deze webshop echt waar maakt wat ze zeggen. De hometrainer wordt zelfs gratis geleverd en nog snel ook! Problemen met de montage werden telefonisch snel opgelost. De hometrainer bevalt al goed maar moet er binnenkort alleen nog een onderlegmat bij hebben, maar die bestel ik natuurlijk op fitnessapparaat.nl.

AM1958 03-12-2012

Voor Sinterklaas op deze website een loopband gekocht. Gelukkig wist ik al welke mijn man wou hebben want de website biedt een enorme keuze aan. Het bestellen op de website verliep zoals gebruikelijk en je kunt er gewoon met ideal betalen wat ik persoonlijk heel gemakkelijk vind. Nadat ik de bestelling had verricht ontving ik direct een mail met een bevestiging en werd ik ook vrij vlot gebeld voor de bezorg datum. Ik koos er voor om de loopband pas een dag voor de Sinterklaasviering te laten bezorgen en dit was dan ook geen probleem. Uiteraard heb ik een dag voor bezorging nog even contact opgenomen met de klantenservice en deze konden mij verzekeren dat ik de loopband de volgende dag kon verwachten. En zoals gezegd werd deze inderdaad de volgende ochtend keurig geleverd. Het naar boven brengen van de loopband was nog wel een hels karwei maar inmiddels staat deze werkend en al op zolder. Ik wil bij deze dan ook gebruik maken om deze winkel aan te prijzen voor de super service die ze aanbieden. Zelfs vandaag nog even telefonisch contact gezocht over het informeren naar de ifit kaarten, en werd weer netjes geholpen. Met vriendelijke groet,

getje62 20-01-2013

Hoi AM1958,
En beviel het loopband dat je hebt gekocht? Het assortiment is zo groot dat ik echt niet weet , wat ik moet opletten. Tips wat ik moet kopen? Alvast bedankt

Hav76 03-12-2012

Voor het eerst via fitnessapparaat besteld. Super tevreden. Was al een tijdje op zoek naar een goeie spinning bike en hier op de site van fitnessapparaat.nl gevonden. Nette site waar alles overzichtelijk op staat.
De spinbike: Joy Sport Evolution Pro, werd overigens netjes en snel afgeleverd. Kreeg er ook nog een gratis onderlegmat bij.Ga zeker weer bestellen.

Kling12 27-11-2012

We waren al een tijdje op zoek naar een crosstrainer en hebben deze hier aangeschaft(PowerPeak FET8315P). Werd netjes op de hoogte gebracht van de bestelling en telefonisch gevraagd om een afleverdag. Bezorgd op de afgesproken dag. En niet te vergeten, het apparaat bevalt ons erg goed.

Francis07 25-11-2012

Voeding gekocht op fintnesapparaat.nl. Volgende dag werd ik al op de hoogte gesteld dat het verzonden was. Snelle levering en ook nog een gratis sample van een ander product. Top!

Meddeler1975 30-07-2012

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe roeimachine NordicTrack RX 1000. Prima machine!! Ook de service en de afhandeling van mijn bestelling was goed geregeld. Mijn complimenten voor Fitnessmerken.nl. Overzichtelijke website met goede foto's en beschrijvingen. De bestelling en afleveren van het apparaat was keurig geregeld. Ik ga zeker nog eens iets bestellen bij fitnessapparaat.nl!

Annelien66 03-06-2012

Ben heel blij met mijn crosstrainer die ik heb aangeschaft bij fitnessapparaat. Ze hebben me goed geholpen aan de telefoon met goede tips. Apparaat is snel geleverd volgens afspraak. Op de site staat ook veel informatie over de apparaten. Ik kom zeker nog eens terug!

lex1141 22-08-2011

Tijdje geleden bokshandschoenen besteld, alleen bleek dat ze niet geleverd konden worden, en kreeg een mail over dat ik andere mocht uitzoeken.
Daarna kreeg ik bevestigingsmail over dat ze verzonden worden binnen een week.

Erg klantvriendelijk!
En erg behulpzaam.

Nogmaals bedankt!

lex1141 19-08-2011

4,8
Bestelling gedaan voor bokshandschoenen.
Bestelling ging perfect en krijg een overzichtelijke mail terug dat hij nog niet op voorraad was en dus een week later binnen zou komen.
Na die week weer een mail over dat hij verzonden was.
Ik wachten een week maar nog steeds kreeg ik niks binnen.
Ik belde naar de klantenservice en bleek dat hij helemaal niet verzonden was, en zelfs niet op voorraad was.
Nu weer een nieuwe bestelling gedaan, en zou voor 18:00 een reactie terug krijgen per telefoon, dat is jammer genoeg niet gebeurd.
Het lijkt allemaal professioneel maar blijkbaar heb ik het helemaal mis.
erg jammer

Edwin Romijn 30-05-2011

Verschillende producten gekocht. Snel krijg ik het bericht dat 1 product niet direct leverbaar is, maar binnen een week weer leverbaar zal zijn. Daarna verneem ik nooit meer iets van fitnessapparaat.nl zonder eerst zelf contact te moeten opnemen. Pas na 4 weken krijg ik het aanbod om de andere producten te laten leveren (alles is natuurlijk al betaald!), maar dit pas na aandringen van mijn kant. Al die tijd blijft het niet te leveren product op hun eigen website op "direct leverbaar" staan. Pas na bijna 2 maanden krijg ik het laatste product van mijn bestelling geleverd, zonder verder excuses of tegmoetkoming. Zeer jammer.

Flyguy 22-04-2011

Website overzichtelijk en bestellen eenvoudig. Goede e-mailcorrespondentie met betalingsgegevens. Na betaling direct een e-mail dat deze verwerkt is en het product opgestuurd zal worden. Levering via Track & Trace nauwkeurig in de gaten te houden. Zo hoort het!

Peter van Heerebeek 24-12-2010

Website vermeld dat dit artikel uit voorraad leverbaar is, na bestelling melding dat ze wachten op levering door leverancier echter website vermeld nog steeds uit voorraad leverbaar. Bij telefonische navraag blijkt dat als shop bestelling heeft geplaatst bij leverancier en leverancier heeft toegezegd te leveren dat als op voorraad wordt gezien.

Peter Versluis 26-11-2010

Ik heb vorige jaar een roeimachine gekocht en ook vorige maand weer.
reageren snel op de mail en ook telefonisch prettig geholpen. nadat ik in hun winkel was geweest toch thuis besloten via de site te bestellen.
volgende dag geleverd.
erg netjes

indo_rick 24-09-2010

Donderdag Weider 170TC/215 halterbank besteld, zaterdag geleverd. Snelle levering goede service .. volgende bestelling zeker weer bij hun. Keep up the good work mannen

Samantha1981 22-06-2010

Ik heb op mijn werk de bestelling voor de crosstrainer gedaan. Hij werd thuis afgeleverd, na contact met de klantenservice van fitnessmerken. Prima service overigens zo'n klantenservice. Snelle levering, betaling gaat makkelijk en vlot. Website ziet er supergoed uit. Prima bedrijf, als ik weer iets op het gebied van fitness nodig heb kom ik zeker terug

evelyn.kloosterman 17-06-2010

Snelle levering van het bestelde apparaat. Werd van te voren telefonisch geïnformeerd, wanneer men het apparaat af zou leveren. Dit is volgens afspraak ook gebeurd. Een zaak waarop je kunt vertrouwen dus.

Patrick42 19-05-2010

Goed ogende website maar kan qua productinformatie wellicht meer informatie krijgen.

Zijn prima en snel bereikbaar per zowel email als telefoon.

Snelle levering, reeds 1 dag na betaling leveringsverzoek ontvangen en 2 dagen later netjes op pallet bezorgd.

Enig minpuntje was een missend artikel dat keurig nageleverd gaat worden maar op de website echter (nog steeds) als 'op voorraad' vermeld staat.

Volgende keer gewoon weer bestellen hier :-)

jan.verbakel 30-04-2010

Ik vindt dit echt ronduit schandalig, bij veel producten adverteren ze heel goedkoop, maar dan blijkt het echter iets heel anders te zijn, een beetje mensen op het verkeerde been zetten, dit kan toch niet de bedoeling van jullie site zijn?

Jannes1967 24-03-2010

1,8
Slechte ervaringen bij deze winkel, apparaat was kapot en ben nu nog steeds bezig om garantie te krijgen, heb er nog niet eens op kunnen trainer.

duurt nu al ruim 4 maanden

Belachelijk