Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 228 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edwin 06-11-2019

Ik heb bij deze winkel een roeitrainer gekocht. Ik werd m.b.v. de chatfunctie op de website uitstekend geholpen. De medewerker die mij geholpen heeft beschikte over voldoende kennis om mijn vragen goed te beantwoorden en mij te helpen bij mijn keuze.
Ik heb mijn gratis cadeau mogen wisselen voor een hartslagband waar ik heel erg blij mee ben, omdat deze een toegevoegde waarde heeft bij de gekochte roeitrainer.
Mijn bestelling werd snel en netjes bezorgd.

Rob 12-09-2019

De kwaliteit en prijsverhouding is prima. Leuk fitnesstoestel voor weinig geld

Frenk 29-08-2019

Bestellen gaat vrij gemakkelijk, snelle levering, ze kunnen alleen beter een ander vervoer bedrijf kiezen, want ze gaan niet echt goed met de paketten om.
Prijs en kwaliteit prima.

Elle Rowbottom 28-08-2019

Webshoppen heeft als grote voordeel het gemak. Je hoeft de deur niet uit, je kan heel makkelijk en snel verschillende winkels vergelijken, producten naast elkaar leggen, de beste deal zoeken etc... Maar de grootste nadeel is het gebrek aan persoonlijk advies... iemand die meedenkt die er verstand van heeft. Daar wen je snel aan. Dus des te groter de verbazing dat wanneer bleek dat mijn bestelde loopband helaas niet op voorraad zou komen ik door een vriendelijke medewerker wordt gebeld. Geen email, nee iemand aan de lijn die ook meteen meedenkt en goed advies geeft. Hierna volgde nog wat telefoontjes en emails, zoekend naar een goed alternatief en zo wordt morgen al de nieuwe loopband bezorgd. Soepel, pijnloos, klantvriendelijk en persoonlijk.

Blijkbaar hoeft webshoppen geen gebrek te hebben aan persoonlijk advies.
Ik raad daarom fitnessapparaat.nl van harte aan.
Jongens bedankt! :-)

Michal 25-08-2019

Fijne website, goede prijzen, snelle levering. Enige minpunt is dat alles in aparte dozen wordt geleverd dus veel karton.

Monique 24-08-2019

Overzichtelijke website en n keurige afhandeling. Ik kon nl niet thuis zijn dat hometrainer werd geleverd. Na telefonisch kontakt te hebben gehad , was dit was geen enkel probleem en zij hebben keurig hometrainer afgeleverd en in schuur gezet.

Maik 24-08-2019

Fijne stevige apparatuur voor een betaalbare prijs.
Haal hier ook mijn shakes en gewichten.

En altijd snel bezorgd !!

Marja 23-08-2019

Ik heb een loopband besteld ( al 2 x eerder bij dit bedrijf besteld), waarvan de bezorging vertraging had opgelopen.
Ongevraagd kreeg ik een duurdere loopband voor hetzelfde geld, die een dag later geleverd werd!
Top bedrijf!

Bodine Schoenmakers 22-08-2019

Ik kan me niet herinneren hoe ik bij jullie terecht ben gekomen maar ik heb nu inmiddels 3 dingen bij jullie besteld en ik ben er heel erg tevreden over. 1x heb ik een product gekregen die niet helemaal correct was en hiervoor kreeg ik een nieuw product toe gestuurd. super fijn!

Ferry 19-08-2019

Goed op de hoogte gehouden en bestelling een week eerder ontvangen, alles netjes.

Willem 19-08-2019

Ben super tevreden over de shop.
Als je op de site komt krijg je meteen te zien wat je kan verwachten.
Het is een mooi duidelijk en overzichtelijke site.
Het is ook leuk om er in rond te kijken, ook prijs technisch prima.
Na bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden van de levering, prima verpakt.
Kortom geweldig!

Sabje 19-08-2019

Snelle levering en was precies wat ik ervan verwacht had ben er blij mee en meer bestellingen gaan zeker volgen

Dirk 19-08-2019

Bij deze, een tweede bestelling geplaatst bij Fitnessapparaat.NL. Opnieuw een zeer snelle gratis levering!
De kwaliteit van de fitnessbank is uitstekend. Heb deze nergens anders goedkoper gevonden dan op Fitnessapparaat.NL.

Pepijn 18-08-2019

Ik had een fitness apparaat besteld alleen was er een doos kwijtgeraakt bij postnl. Na 1 kort telefoontje was alles gelijk opgelost en de volgende dag nog geleverd.

RDU 18-08-2019

Pakket snel geleverd voorzien van duidelijke instructie. In ongeveer 1 uur de crosstrainer in elkaar gezet. Een paar dagen in gebruik en tot nu toe heel tevreden over de Crosstrainer. Werkt heel fijn in combinatie met de Iconsole app.

Leontine 18-08-2019

Duidelijke informatie, snel geleverd (op dag naar keuze!) en goede kwaliteit.

René Kerkwijk 18-08-2019

Prima artikel, snelle levering, duidelijke communicatie, veilige betaling. Was mijn eerste bestelling maar ik kom zeker terug.

Margaretha 18-08-2019

Levering was snel maar verpakking kapot, leek wel open gemaakt. Volgende dag ergens anders zelfde set gekocht en ook de doos kapot ,zelfs de halterstang was beschadigd dikke deuk erin.
Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 19-08-2019

Beste Margaretha,

Bedankt voor uw review en wat vervelend dat het artikel op deze wijze is geleverd.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling en om die reden zou ik graag met u in contact willen komen zodat ik een passende oplossing kan bieden.

Zou u contact met mij op willen nemen via klantenservice@fitnessapparaat of bellen naar 074-7600217.

Bram Verstappen

Jort Velzing 16-08-2019

Geweldige winkel!, snel in huis met alles erbij. Gebruiksaanwijzing erg makkelijk en zo mijn pull-up bar geïnstalleerd. Echt een aanrader!

Dirk Engelage 13-08-2019

Snelle service bij de levering van de Polar H7 hartslagmeter borstband. Na de eerste levering en positieve ervaring hebben we voor een tweede keer een dergelijke borstband besteld en ontvangen. De tweede keer weliswaar met enige vertraging, maar dat was dan ook keurig aangegeven. Kennelijk is dit product erg populair. En de leverancier dus wellicht ook.
Snelle service tegen een betaalbare prijs! Prima en zeer aan te bevelen!

Mjj 13-08-2019

Prima levering, geen bijzonderheden.
Goede communicatie een en ander conform aankondiging geleverd.

Nikki 13-08-2019

Gebruiksvriendelijke site, heldere communicatie. Daar ik had gekozen voor levering incl. montage (ook fijn dat dit gewoon in één keer kan i.p.v. één afspraak voor levering en één voor montage) werd ik vrij vlot gebeld voor het maken van een afspraak. Monteur was keurig op tijd, heeft netjes gewerkt. Apparaat werkt naar behoren. Kortom, een tevreden klant!

Happy fit 12-08-2019

Om een goede aankoop te doen is het fijn om te zien wat je koopt.
Op de site was het product (steps) van verschillende zijden goed te bekijken. Hierbij zijn de mogelijkheden (verstellen in hoogtes) ook duidelijk zichtbaar. De bezorging verliep correct en buitengewoon snel. (volgende dag al in huis) TOP!

Bjorn 12-08-2019

Makkelijke website om je spullen te bestellen. Bestelling liet een tijdje op zich wachten maar kreeg snel antwoord op mijn vragen. Bestelling werd niet in één keer bezorgd. Prima geholpen en ervaren.

Niko 12-08-2019

De geleverde artikel was zoals beschreven
Zeer goede kwaliteit voor weinig geld
Aan te raden en betrouwbare info
Zeer netjes op tijd geleverd de dag nadien had ik mijn bestelling
De halters zijn zeer goed ze pakken goed
De bench ook
Iets te weinig gewicht bijgeleverd maar dat is persoonlijk
Zeker het geld waard en een super tevreden klant

stef 12-08-2019

Perfect!
Goede prijzen,goed en volledig overzicht.
Snelle levering naar België.

Joo 12-08-2019

Snelle levering, scherpe prijzen en een goede kwaliteit! Zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader!!

Janine 12-08-2019

Geen supermooie website, maar prima en snelle levering. Wel vreemd dat ik het in 2 kleinge pakketten kreeg aangeleverd (beetje jammer van de verzendkosten)
Ook snel gevonden waar ik naar op zoek was.

Leen 12-08-2019

Gunstige prijs, snelle levering, prima kwaliteit product dat ik moeilijk elders vond. Dikke duim dus en heel tevreden met mijn aankoop. Dank je wel!

mw. T 10-08-2019

Ik heb de VirtuFit Totally Foldable TR_50i Loopband gekocht omdat hij rond de 30 kg weegt [kan ik zelf verplaatsen], inklapbaar is, tot 12 km/u kan gaan en demping heeft. Alles wat ik zocht. Maar bij de montage vielen de stangen niet in een slot, waardoor ze dus steeds naar voren vielen. Ik heb ze handmatig vast moeten draaien. Ze staan nu rechtop, maar ik moet de display heel voorzichtig bedienen... Ik heb nog niet geprobeerd om hem in te klappen, maar ik vermoed dat dit niet zo zal gaan als zou moeten omdat die stangen dus niet in het slot zijn gevallen. Verder loopt hij prima. De band is smal [bijna 40 cm] maar dat wist ik van tevoren. Daarom is het ook niet zo'n bakbeest. Rustig lopen en joggen is goed te doen. Hij maakt ook niet te veel geluid, je hoort het schuiven van de band, en hij piept als je hem aanzet en inschakelt.

Marco 09-08-2019

Hele fijne winkel, goede mogelijkheden om in contact te komen en product snel en goed verpakt gelevert.

Jovo65 08-08-2019

Ten eerste,de duidelijke uitleg en omschrijving op de site,ten tweede,de zeer snelle levering
De loopband kwam eerder binnen dan verwacht,dus kon ik sneller aan mijn progamma beginnen!UitstekendeloopbanUitstekende loop-band.

Nick 08-08-2019

Goede service!
Ik had 3 artikelen die optijd binnen waren gekomen.
Wanneer ik weer wat nodig heb zal ik weer bestellen bij fitnessapparaat.nl

Mieke 08-08-2019

Een prima shop met duidelijke omschrijvingen en leuke aanbiedingen. Mijn roeitrainer werd bezorgd en gemonteerd door een vriendelijke medewerker die bovendien ook nog eens uitgebreid uitlegde hoe het apparaat werkte, echt een service die je niet heel vaak meer meemaakt. Ik beleef veel plezier aan de roeitrainer en voel me fitter dan ooit. Kortom: een echte aanrader!

A. Tehup 08-08-2019

Ik vind het een nette shop en erg klantvriendelijk. Mijn bestelde artikel kwam binnen 3 dagen. De artikel is van goed kwaliteit. En met zorg ingepakt. Kortom ik zal mijn bestellingen voortaan bij u bestellen. Ik ben zeer tevreden.

Fred 07-08-2019

Zeer tevreden over de service. Je krijgt snel antwoord op je vragen of direct via de telefoon of Chat. De levering is inderdaad vandaag besteld, morgen in huis. Ik kan deze site zeker aanraden.

Bas 07-08-2019

We hadden een dagje strand gepland en ik had via internet een bepaalde ‘ Sportbrella” strandparasol gezien. Integendeel tot mijn partner lig ik graag wat langer uit de zon als erin. Dus zoekende naar die ene bepaalde 99% UV A B en alle andere factoren werende parasol waar ik een foto van had opgeslagen. Het moest en zou dit model en geen andere worden, het was inmiddels donderdag en ik zou hem graag voor het weekend willen scoren. Via de welbekende zoekmachine kwam ik bij FitnessApparaat terecht, de eerste beste winkel gebeld en helaas door de voorraad heen maar opgeven is uitgesloten ik was vastberaden. Na 2 opvolgende telefoontjes had ik succes, de winkel had er nog 4 op voorraad in de kleur blauw ( rood zou het niet gaan worden) levering zou geschiedde via Postnl dus er was een risico te overbruggen ivm het warme weer welke netjes ook door deze toffe collega werd aangegeven. De medewerker garandeerde direct te verzenden weldra de bestelling geplaats werd. Zo geschiedde, vrij direct na mijn bestelling mocht ik een correcte bevestiging en binnen een kort termijn de track en trace...

Bestelling zou ruim optijd op vrijdag aangeleverd worden ik was in alle staten! Echter op dag van levering bleek deze ineens een 2 uur voorafgaand niet meer geleverd te worden, beetje jammer POSTNL 😬.
Risico van het vak noem ik het, had ik hem een paar dagen eerder moeten bestellen. 😅

Desalniettemin;
Ik ben super tevreden met de service van Fitnessapparaat, levering was netjes comform omschrijving. Toffe klantenservice.

Mijn aanbeveling krijgen jullie !!! 😎 ⛱

Shadowland 07-08-2019

Goedkoop.
Bezorging beloofd, nagekomen.

Hier ga ik vaker spullen bestellen

Rinze Ruiten 06-08-2019

Prima service. Werd van tevoren keurig gebeld. Een echte aanrader. En het product bevalt ook nog eens top!!

Karel H. 06-08-2019

Snelle levering, goeie prijs/kwaliteit verhouding en hier zou ik zeker nog een keer een aankoop doen.

C 06-08-2019

Prima prijs kwaliteit verhouding! Het heeft mij als a fitness persoon heerlijk aan het trainen gebracht! Bén er héél blij mee met deze AB Trainer én zeer tevreden over de de vlotte verzending!!

Maikel 06-08-2019

Was de volgende dag al thuisbezorgd en heb er veel plezier mee ik zou deze website zeker aanraden

willem 06-08-2019

Ik heb fitnessapparaat gekozen om mij een spinfiets te leveren omdat het aanbod groot en gevarieerd is, overzichtelijk op de site staat, met goed toegankelijke details en referenties, en met goed prijs / kwaliteitnivo.

Mijn spinfiets werd vlot geleverd, voldeed volledig aan de specificaties en werd door de monteur snel en goed in elkaar gezet! Prima service!

Ik ben heel tevreden over de fiets. Loopt soepel, ziet er mooi uit, mooi stevig frame, goed toegankelijk voor onderhoud. Geen gadgets, degelijk apparaat!

Theo 06-08-2019

Snelle levering en uitstekende kwaliteit en prijsverhouding ik kan deze site daarom iedereen aanbevelen

M 06-08-2019

Erg tevreden over de aangeschafte loopband. Telefonisch contact gehad en alle vragen zijn zorgvuldig beantwoord en er is op een prettige manier meegedacht wat voor mij de beste keus zou zijn. Dank!

Jufeta 05-08-2019

De bestelling was netjes verpakt en snel geleverd. Na aanleiding van het product de winkel nog gecontact en netjes geholpen.

Tiemo 05-08-2019

De crosstrainer die ik besteld had bleek niet voorradig. Er is contact met me opgenomen en een (iets duurder) alternatief aangeboden. Deze is een dag later geleverd. Wat mij betreft prima service en de crosstrainer voldoet zeker aan de verwachtingen!

Zitoony 05-08-2019

Prima service bij storing.
Klant Vriendelijk en adequaat.
Prima winkel om jouw sport artikels bij aan te schaffen

Emile 05-08-2019

Erg tevreden over de geleverde kwaliteit en snelheid van levering. Erg goede service

willeke 05-08-2019

nu enkele maanden in huis maar de crosstrainer voldoe aan al mijn eisen, super dat ze hem kwamen instaleren ze hadden een 10 gehad al ze zoals beloofd het slecht werkende schroefje hadden opgestuurd voor de rest helemaal tevreden