Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 193 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paula 12-06-2019

Fijne shop. Eerst gebeld voor advies en direct gekregen. Levering was conform afspraak. Later nog een vraag gesteld en kreeg vlot antwoord. Ik zou hier zo weer iets bestellen.

Chris Rusev 02-06-2019

Hoge kwaliteit, eenvoudig bestellen en snelle service. De optrekstang zit prima.

Maarten Beckers 23-05-2019

Zeer goede en correcte afhandeling gehad ivm een kh1 waar ik niet tevreden over was.
Ik heb een keuze mogen maken tss andere toestellen die hun geselecteerd hadden,
Mijn keuze is de kettler homegym geworden (+122€) maar zeker de moeite om dat iets extra bij te betalen !
Dit toestemming van veel betere kwaliteit !
TOP KLANTENSERVICE !!!

Hanneke 09-05-2019

Goede service aan huis, er werd de tijd genomen om het apparaat niet alleen in elkaar te zetten maar ook de nodige uitleg erbij te geven.

LizzyB 06-05-2019

Zojuist een foamroller en twee gewichten van 3kg aangeschaft. Snelle levering! Goed beschermd verpakt. Ben ontzettend blij met de producten, veel sites vergeleken en FitnessApparaat kwam er het best uit.

Justin 06-05-2019

Ik vond de snelle volledige verzending heel fijn.
Het product werkt heel goed.
Goede prijs kwaliteit

Marcel 03-05-2019

Ik ben op zoek naar een crosstrainer met een bepaald type en merk, met het gedegen advies in mijn achterhoofd van de winkel ben ik van gedachten veranderd ik weet welke ik ga bestellen

Bas 03-05-2019

De site beviel goed het was overzichtelijk vond ik dan het bestellen ging goed werd netjes verpakt afgeleverd. Het product bevalt prima

Vivienne 03-05-2019

Het aanbod is heel divers in verschillende prijsklassen.
Ik had van te voren via livechat gevraagd of het product op een andere dag bezorgd kon worden ipv de volgende dag. Dat zou kunnen als ik dat bij de bestelling bij de opmerkingen zou aangeven. Dat gedaan en toch eind van de dag een mailtje dat het product overgebracht was aan de bezorging. Via livechat weer contact gehad, maar er was niks meer aan te doen. Dat was wel heel jammer, want het ging om een zwaar pakket en de bezorging stond nu voor niks aan de deur.

Willemse 02-05-2019

De aankoop en verzending verliep perfect en ik had laat in de avond besteld een buiktrainer en een optrekbeugel voor aan de deurpost. De materialen kwamen de volgende dag netjes aan op het afhaalpunt bij mij in de buurt. Omdat de optrekbeugen niet lekker paste op het kozijn kreeg ik na het invullen van het online retourformulier direct een retourlabel. Pakket retour gedaan en volgende dag een mail wat ik wilde , ik wilde een optrekstang aan de muur en binnen 5 minuten antwoord en in 10 muren en supersnelle reactie van medewerker "Leroy" een andere stang als advies waarop ik een iets duurder model voorstelde. Ik kreeg een betaal-link en bestaalde het verschil van 10 euro via IDeal. En jawel de volgende dag de juiste beugel binnen. Nu goed oefenen want jezelf optrekken is zo makkelijk nog niet 🤣. bedankt voor de snelle service !!

Danielson 02-05-2019

Snelle levering en de service is ook goed.Ik deed er een grote kleding bestelling maar wou eerst advies.Dat werd me perfect gegeven.

D. van der Pols 02-05-2019

We zijn op deze shop gestuit, toen we4 op zoek gingen naar een loopband in een redelijke prijsklasse. Die vonden we dus hier. We zijn zeer tevreden met de prijs-kwaliteit verhouding van het apparaat dat we kochten. Bovendien werd het mooi op tijd bij ons thuis afgeleverd.

Ferie 02-05-2019

Snel en goed geholpen. Broek zit perfect. Ik had nog extra betaald zodat ik het pakketje op zondag zou krijgen. Echter postnl verzaakte die dag, maar kreeg van fitnessapparaat na contact de extra verzendkosten terug. Top.

Yvonne 02-05-2019

Op zoek naar een buiktrainer kwam ik uit op deze site. Duidelijk en goed geprijsd. Levering was snel in huis. Makkelijk in elkaar te zetten en getekende beschrijving in de doos.

Charnelle 02-05-2019

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat deze erg voordelig is met de dumbells. Ben er super tevreden mee, smiddag's had ik besteld en de volgende dag bezorgd en goed verpakt in de doos. Volgende keer bestel ik zeker hier weer

M 02-05-2019

Shop is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk
Snelle levering en afhandeling.

Fien 02-05-2019

Ik kende de hele shop niet en kwam er op terecht via internet. Daar ik op zoek was naar een hometrainer kwam ik er snel genoeg achter dat bij Fitnessapparaat.nl de keuze voor ieder wat wils was.Na de levering bleek er een klein foutje aan het apparaat te zijn. Een belletje gepleegd en de volgende dag had ik al een nieuwe hometrainer. De service krijgt van mij een dikke tien en een aanrader voor iedereen.

Amy 01-05-2019

Duidelijke communicatie, snelle levering! Alleen iets teveel mailtjes bij aankoop. Voor de rest goede ervaring.

PK 01-05-2019

Veel keuze, duidelijke weergave van o.a. specifitcaties.
De bestelling was allemaal goed en vlot verlopen.
Tot nu toe nog steeds heel tevreden met de aankoop.

Henk Bouwmeester 01-05-2019

Snelle correcte levering en informatie daarover. Ik zou willen dat alle webshops zo leveren.

Bernard van Gils 01-05-2019

Nadat ik een eenvoudigere versie besteld en uitgeprobeerd had, bleek deze niet te voldoen aan mijn wensen. In overleg met Fitnessapparaat.nl hebben we toen gezocht naar een versie die beter aansloot op mijn wensen. Met bijbetaling van een minimaal bedrag is mijn eerdere apparaat omgeruild en kan ik nu heerlijk sporten op de manier die bij mij het beste past.

nico van dijk 01-05-2019

levering erg snel Het apparaat voldoet 100 %, kortom 100% tevereden Ik zou een ieder deze winkel aanbevelen.

C. Teeling 01-05-2019

Ik heb deze shop gekozen vanwege de betaalbare prijzen heb ook een zeer vriendelijke telefonisch contact gehad de loopband is zoals in de beschrijving staat ben zeer tevreden over het product.

Djamila Dirksen 01-05-2019

Het was allemaal makkelijk te vinden ben superblij met de aankoop die ik heb gemaakt! Het was ook heel snel bezorgd. Helemaal toppie!

Ruud 01-05-2019

Een loopband 50i besteld en geleverd gekregen,na 3 weken ging hij op storing en gebeld.Diezelfde dag nog terug gebeld waarna wij een nieuwe loopband toegestuurd kregen.Top geregeld.

Frans 01-05-2019

Top shop! Goed, snel, goede prijs, gewoon alles wat je wilt van een goede betrouwbare webshop

Kenneth 01-05-2019

Perfecte Prijs en kwaliteit verhouding.
Klantenservice heel goed ervaren. Zending was vertraagd vanuit leverancier met enkele daagjes, werd voor het wachten gecompenseerd dat ik 1 item twv €25,- gratis kreeg!

Edwin 01-05-2019

Door mijn fysiotherapeut doorverwezen om het item aan te schaffen. Makkelijk te boeken, prins
Prima prijs kwaliteit. Levering ok

danny 01-05-2019

alles snel en in prima staat ontvangen,en extrastevig beveiligd,zeer tevreden,en alles al getest en goed bevonden,pluim....

Jona 01-05-2019

Prima winkel. Alles staat duidelijk aangegeven op de site voor een nette prijs. Kwaliteit is top. Ik raad deze winkel zeker aan.

P.van der Laak 01-05-2019

Er goede en duidelijke site waarop goed te vergelijken valt.
Na bestelling keurig op de hoogte gehouden van de levering die ook nog eens heel snel en in de beloofde tijd was.
Het gekochte product doet precies wat de omschrijving beloofd
Dik tevreden dus !!!

Romy86 01-05-2019

Mijn bestelling van Gorilla wear was ontzettend snel geleverd door fitnesapparaat.nl. De webshop heeft ook een mooi, uitgebreid assortiment.

Mark 01-05-2019

Het product is defect geleverd en de "klantenservice" blijft dingen beloven maar er komt al wekenlang niets van in huis. Zelfs het terug inleveren krijgen ze niet voor mekaar. 550 euro door het raam gesmeten, hier koop ik nooit nog iets.

René 01-05-2019

Veel keus. Snelle levering en duidelijke bestelsite. Top! Iedereen bestellen bij fitness apparatuur.

Frank Hilversum 01-05-2019

Vandaag besteld en idd morgen in huis, ook telefonisch contact gehad en werd daar keurig en oplossingsgericht geholpen.

elly 30-04-2019

Het geleverde fitness-apparaat, dat ik gebruik voor een revalidatie-kuur na een ongeluk, bleek niet in orde te zijn. De klantenservice stuurde mij meteen per ommegaande vormloos een nieuw product toe, waardoor ik de reeds begonnen kuur niet hoefde te onderbreken door het héén en wéér sturen van de pakketjes.

Vriendelijke dank voor deze niet verwachte EXTRA service!

Lukas 30-04-2019

Snelle levering.
Veel sport artikelen.
Makkelijk keuze menu.
Goede retour services.

Lieltje 30-04-2019

Super service en snelle levering, de site zelf is heel duidelijk en makkelijk alles te vinden en de fitnessbal zelf van hele goede kwaliteit een enorme aanrader!

DeBeginneling 30-04-2019

Snelle levering van een meer dan redelijk produkt. Verpakking netjes genoeg voor de aard van het produkt. Denk zelfs al na over een volgende bestelling. Bedrijf wel heel hardnekkig in het vragen om een online beoordeling.

Sabina Prins 30-04-2019

Ik heb een aantal verschillende producten besteld (oa speedladder, foamroller,step en eeb speedrope) dit zodat ik thuis nog meer aan mijn revalidatir kan werken. (3.5 jaar geleden ontzettend ziek geweest. Sterker nog op het randje van de dood gelegen. Ik had een overlevingskans van 0.5% en toen ik begon met revalideren kon ik alleen mn vingers een beetje wiebelen. Verder helemaal niks) en ik wilde naast de dagen dat ik fysio heb nog wat meer doen zodat ik hopelijk sneller sprongen vooruit kan maken. Voordat ik ziek werd deed ik fanatiek aan crossfit en wilde met mijn kleine budget en mn beperkingen thuis oefeningen kunnen doen die me verder helpen in mijn herstel. Alle producten die ik heb besteld waren snel en in goede staat geleverd. De spullen hebben een goede kwaliteit en zijn erg betrouwbaar. Kortom een tevreden klant!

Lex 30-04-2019

Duidelijke webshop, ze hadden een mooie aanbieding welke ook nog eens snel in huis was!

Opitz 30-04-2019

Ik heb je winkel gevonden op internet. De presentatie van de pagina en de uitleg van de bestelgeschiedenis vind ik erg goed. Bestelling en vraag naar het product en de levering vond ik erg goed. Alles was in mijn zin gedaan. Tot op de dag van vandaag werken de gekochte producten perfect. Heel erg bedankt

Ton 30-04-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Als een product niet goed is kun je deze gratis retourneren.
Zware pakketten leveren ze wel tot de duur (je moet het dus wel zelf over de drempel tillen) als je niet voor montage hebt gekozen. Heb een hoop besteld hier en nooit problemen gehad.

Nick 30-04-2019

nadat ik mijn bestelling had gedaan op de website Fitnessapparaat.nl, kreeg ik vrijwel direct een mailtje met de bevestiging en dergelijke informatie. zoals beloofd werd mijn pakketje de dag erna netjes geleverd op de aangegeven tijd. kortom ben tevreden met hoe alles is gegaan.

Douwe 07-04-2019

We hebben een loopband gekocht bij deze winkel. Snelle service en zeer goede levering!

Houthandel Gorinchem 04-04-2019

Tennistafel iets later geleverd dan afgesproken maar ter compensatie de bestelde batjes gratis gekregen.
Prima opgelost.
Volgende keer bestellen we hier opnieuw!

Marrie 17-03-2019

Wij waren op zoek naar een hometrainer, die wij na een prijsvergelijking op deze site vonden.
Deze is goed overzichtelijk, klantvriendelijk en voor ons de juiste keuze. Na bestelling
is het gevraagde product goed verpakt met alles erop en eraan gebracht geworden. Ook
het in elkaar zetten van de hometrainer was geen enkel probleem. Alles duidelijk, overzichtelijk voor ons zeker weer een reden om hier terug te komen. Kortom een aanrader!

m slappendel 15-03-2019

snelle service.
Deze winkel maakt de slogan vandaag besteld en morgen in huis helemaal waar!

Rebecca 15-03-2019

Gevraagde toestel was niet meer leverbaar, we kregen een voorstel voor een ander toestel en dit werd de dag erna al geleverd. Prima service.Toestel werkt perfect.

DL Otto 15-03-2019

I bought a workout item which was promptly delivered and in good shape too. I have been using it and my workout has never been the same again!