Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank Stokkel 16-04-2021

De online shop was prima overzichtelijk en duidelijke foto's en omschrijving.
Het monteren was goed te doen, al had ik beter kunnen luisteren naar het advies om dit met zijn tweeën te doen.

Marloes 14-04-2021

Duidelijke site en wat je ziet is wat je krijgt. Hij is ook geleverd zoals op de site is aangegeven. Makkelijk te monteren en makkelijk in gebruik! Ook super fijn was dat deze als beste uit de test is gekomen, wat ik nu begrijp en dat bij vergelijking met andere aanbieders deze site de goedkoopste was! Al met al helemaal blij mee!

Arjen De Vries 13-04-2021

Jullie hebben een fantastische shop, mooie producten, snelle reactie, een veel op voorraad.
Het apparaat op een zeer slechte manier binnen gekregen. Stond midden op de oprit in de regen, was seik nat ..ondanks dat er wordt aangeven *levering tot aan de eerste drempel* nou daar stond hij ver vandaan. maar dat kwam niet door Fitnessapparaat.nl maar door de vervoerder Transmission die wordt /werd ingehuurd door Fitnessapparaat.nl.
Daar en reactie over geschreven aan Fitnessapparaat.nl en zeer vakkundig opgelost.
Was de vervoerder niet ter sprake geweest dan was het een dikke 10 geworden..

R.A.Koorevaar 12-04-2021

Heel gemakkelijk gevonden en besteld.
Zeer snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten, met de mogelijkheid om het te laten doen.

Marion den Boer 12-04-2021

Was beste keuze. Snelle levering. In goede staat ontvangen. Geef nog geen 10 omdat ik hem nog in elkaar moet zetten😂

Sabine 11-04-2021

Omdat de sportscholen inmiddels al zo lang dicht zijn, heb ik eerder deze week besloten om toch maar zelf gewichten in huis te halen. Zo ben ik gaan zoeken naar een een halterstang en gewichtsschijven . Vanwege een beperkt budget was dit al lastig, maar daarnaast zijn dit soort spullen op de meeste plekken uitverkocht.
Fitnessapparaat was de enige plek waar de gewenste spullen op voorraad waren. Ik heb hier een tweedekans olympische halterstang en verschillende gewichtsschijven aangeschaft.

Het aanbod van tweedekans producten is echt top voor mensen met een wat kleiner budget. Ik moet ook zeggen dat de halterstang er niet uit zag alsof hij al eerder gebruikt was. Hij was in perfecte staat en als je had gezegd dat hij nieuw uit de doos kwam, had ik het zo gelooft. Op de site werd vermeld dat de halterstang met sluitringen geleverd werd, maar die zaten er niet bij. Heb daarop gebeld en werd door de man aan de telefoon zeer vriendelijk tewoord gestaan. Binnen enkele minuten was het opgelost en ik heb de volgende dag de sluitringen alsnog ontvangen. De service was dus erg goed.

Levering gaat natuurlijk via een ander bedrijf, maar ook fie was erg goed.

Al met al ben ik erg tevreden en ik zal in het vervolg ook hier mijn aankopen doen.

Convens Gunther 10-04-2021

duidelijke uitleg, correcte uitlevering, goede opvolging van berichten en fijne, persoonlijke antwoordjes.
10/10 voor de service en opvolging van bestelling.

M.Louwerse 08-04-2021

Prima product en verschillende leden van mijn gezin maken er gebruik van. Bij de levering was een onderdeel niet in orde: de zadelpen was geleverd zonder gaatjes. Dit is echter zeer snel door het bedrijf opgepakt en binnen een paar dagen hadden wij het nieuwe onderdeel. Dus: compliment aan het bedrijf maar ook aan degenen die hierover met ons gecommuniceerd hebben.
Nogmaals dank!

Kenneth 07-04-2021

Persoonlijk kende ik deze webshop/site niet. Zoekende naar een goed en betaalbare halterstang om mijn deadlift oefeningen te kunnen doen kwam ik uit op deze site
Ik was aangenaam verrast door de ruime keuze maar ook de prijs viel mij behoorlijk mee. Ik heb een stang van 1.80 meter gekocht en deze is perfect. Het is niet te lang om in huis mee te sporten of in de fietsenberging.
De levering was, met de paasdagen tussen, ietwat langer maar ik heb al 2 dagen kunnen sporten en de stang is een blijvertje. Hij is 20kg zwaar en dus ook goed geschikt om biceps mee te trainen maar ook schouders trainen. Maximaal belastbaar gewicht is 300 kg.
De gyms mogen dan wel eindeloos gesloten zijn, ik kan weer lekker deadliften. Ik ben een deadlifter pur sang en voel mijn lijf weer. Heerlijk!
Goede kwaliteit met lagers!

Patrick Schreuder 05-04-2021

Ik heb fitness attributen bij Fitnessapparaten.nl aangeschaft omdat ze doen wat ze beloven.
Na de bestelling houden ze je op de hoogte hoe het staat met je bestelling en binnen de afgesproken levertijd worden de spullen netjes afgeleverd.
Ik raad deze site zeker aan als je aan het zoeken bent naar fitnessapparatuur.

J.Harteveld 03-04-2021

Goede Service,, fitness apparaat in goede orde ontvangen en het werkt prima, ik ben hier zeer tevreden mee. Ik kwam bij uw winkel terecht door internet.
Met vriendelijke groeten.
J.Harteveld

J.Harteveld 03-04-2021

Goede service, de verfspuit in goede orde ontvangen. Ik kwam toevallig via internet terecht bij uw winkel met bijzondere en handige spullen te koop.

Roger 02-04-2021

Mooie en overzichtelijke webshop! Snelle levering. Achteraf betalen mogelijk! Al met al absoluut aan te raden!

John 01-04-2021

Ik wilde een halterstang en toebehoren bestellen en zag dat veel bedrijven uiteindelijk de klant na bestelling laten wachten op spullen die er niet zijn
Zo niet Fitnessapparaat. Daar zie je keurig welke items voorradig zijn. Donderdag ren bestelling geplaatst voor levering volgende dag. Kreeg s’avonds een mailtje dat niet duidelijk was of alles voorradig was. Later op de avond alsnog een bevestiging . Vrijdag werd alles geleverd volgens planning. Top! Zo wil je als klant behandeld worden.

Eric 29-03-2021

Ik vind dat de accessoires en kracht apparaten er heel erg goed uit zien, vandaar dat ik alvast een paar kettlebel van 4kg heb bestelt, die zijn ook mooi, klein en compact afgewerkt
Helaas zijn een aantal accessoires tijdelijk niet leverbaar

Hoffelyck 27-03-2021

Online goede keuze kunnen maken. Makkelijke website. Betaling online is veilig. Het krachtstation/ fitnessapparatuur is snel verzonden en tevens door een keurig bedrijf via groottransport bezorgd. Ook netjes door de bezorger even in de schuur gezet en niet buiten afgeleverd. Kortom, zeer te Vreden tot nu toe.

M. 26-03-2021

snelle levering en goede service en adviezen. Ben blij met mijn stoelfiets.

Sam 26-03-2021

Erg goeie webwinkel voor fitness artikelen, uitstekende service en snelle levering

Oosterbosch Jos 25-03-2021

prima toestel, compact, gemakkelijk te gebruiken. Handig om dagelijkse oefeningen voor de knie en voor de schoudergewrichten soepel te houden te doen. Duidelijk afleesbare computer met exacte gegevens die voor iedereen goed te gebruiken zijn. Stipte en correcte levering. Een aanrader voor iedereen

Marc 22-03-2021

Mooi om waar te nemen dat er toch nog online-winkels zijn die vertrouwen creëren , makkelijke en overzichtelijke aankoop en heel snel geleverd .

Met dank !

Lille 19-03-2021

Fijne snelle levering! Zeer aan te raden. Voor de rest was er niets mis mee.

Noulia 19-03-2021

Youpi, een goede sportwinkel gevonden online. Prijzen zijn goed, uitleg op de site duidelijk. Snelle reactie op een vraag via de website. Zal zeker nogmaals bestellen.
Vive le sport !

W 18-03-2021

Goede prijs en snel geleverd, alleen maatvoering was niet helemaal zoals aangegeven op de website.

Marijke 16-03-2021

Na hier eerder een hometrainer te hebben gekocht nu een walking-pad loopband aangeschaft. Duidelijke site, hele brede keuzemogelijkheden, goede specificatie en functie omschrijvingen en scherpe prijzen. Levering steeds binnen opgeven termijn. Apparaten functioneren geheel naar wens.
Servicebalie nog niet nodig gehad.

V velden 16-03-2021

Snelle levering maar jammer dat dit tweede kans apparaat een tablet/telefoonstandaard had die echt stuk was en er dus af moest. Bij de info stond dat alleen de verpakking beschadigd was....