Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 52 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janine 12-08-2019

Geen supermooie website, maar prima en snelle levering. Wel vreemd dat ik het in 2 kleinge pakketten kreeg aangeleverd (beetje jammer van de verzendkosten)
Ook snel gevonden waar ik naar op zoek was.

Leen 12-08-2019

Gunstige prijs, snelle levering, prima kwaliteit product dat ik moeilijk elders vond. Dikke duim dus en heel tevreden met mijn aankoop. Dank je wel!

mw. T 10-08-2019

Ik heb de VirtuFit Totally Foldable TR_50i Loopband gekocht omdat hij rond de 30 kg weegt [kan ik zelf verplaatsen], inklapbaar is, tot 12 km/u kan gaan en demping heeft. Alles wat ik zocht. Maar bij de montage vielen de stangen niet in een slot, waardoor ze dus steeds naar voren vielen. Ik heb ze handmatig vast moeten draaien. Ze staan nu rechtop, maar ik moet de display heel voorzichtig bedienen... Ik heb nog niet geprobeerd om hem in te klappen, maar ik vermoed dat dit niet zo zal gaan als zou moeten omdat die stangen dus niet in het slot zijn gevallen. Verder loopt hij prima. De band is smal [bijna 40 cm] maar dat wist ik van tevoren. Daarom is het ook niet zo'n bakbeest. Rustig lopen en joggen is goed te doen. Hij maakt ook niet te veel geluid, je hoort het schuiven van de band, en hij piept als je hem aanzet en inschakelt.

Marco 09-08-2019

Hele fijne winkel, goede mogelijkheden om in contact te komen en product snel en goed verpakt gelevert.

Jovo65 08-08-2019

Ten eerste,de duidelijke uitleg en omschrijving op de site,ten tweede,de zeer snelle levering
De loopband kwam eerder binnen dan verwacht,dus kon ik sneller aan mijn progamma beginnen!UitstekendeloopbanUitstekende loop-band.

Nick 08-08-2019

Goede service!
Ik had 3 artikelen die optijd binnen waren gekomen.
Wanneer ik weer wat nodig heb zal ik weer bestellen bij fitnessapparaat.nl

Mieke 08-08-2019

Een prima shop met duidelijke omschrijvingen en leuke aanbiedingen. Mijn roeitrainer werd bezorgd en gemonteerd door een vriendelijke medewerker die bovendien ook nog eens uitgebreid uitlegde hoe het apparaat werkte, echt een service die je niet heel vaak meer meemaakt. Ik beleef veel plezier aan de roeitrainer en voel me fitter dan ooit. Kortom: een echte aanrader!

A. Tehup 08-08-2019

Ik vind het een nette shop en erg klantvriendelijk. Mijn bestelde artikel kwam binnen 3 dagen. De artikel is van goed kwaliteit. En met zorg ingepakt. Kortom ik zal mijn bestellingen voortaan bij u bestellen. Ik ben zeer tevreden.

Fred 07-08-2019

Zeer tevreden over de service. Je krijgt snel antwoord op je vragen of direct via de telefoon of Chat. De levering is inderdaad vandaag besteld, morgen in huis. Ik kan deze site zeker aanraden.

Bas 07-08-2019

We hadden een dagje strand gepland en ik had via internet een bepaalde ‘ Sportbrella” strandparasol gezien. Integendeel tot mijn partner lig ik graag wat langer uit de zon als erin. Dus zoekende naar die ene bepaalde 99% UV A B en alle andere factoren werende parasol waar ik een foto van had opgeslagen. Het moest en zou dit model en geen andere worden, het was inmiddels donderdag en ik zou hem graag voor het weekend willen scoren. Via de welbekende zoekmachine kwam ik bij FitnessApparaat terecht, de eerste beste winkel gebeld en helaas door de voorraad heen maar opgeven is uitgesloten ik was vastberaden. Na 2 opvolgende telefoontjes had ik succes, de winkel had er nog 4 op voorraad in de kleur blauw ( rood zou het niet gaan worden) levering zou geschiedde via Postnl dus er was een risico te overbruggen ivm het warme weer welke netjes ook door deze toffe collega werd aangegeven. De medewerker garandeerde direct te verzenden weldra de bestelling geplaats werd. Zo geschiedde, vrij direct na mijn bestelling mocht ik een correcte bevestiging en binnen een kort termijn de track en trace...

Bestelling zou ruim optijd op vrijdag aangeleverd worden ik was in alle staten! Echter op dag van levering bleek deze ineens een 2 uur voorafgaand niet meer geleverd te worden, beetje jammer POSTNL 😬.
Risico van het vak noem ik het, had ik hem een paar dagen eerder moeten bestellen. 😅

Desalniettemin;
Ik ben super tevreden met de service van Fitnessapparaat, levering was netjes comform omschrijving. Toffe klantenservice.

Mijn aanbeveling krijgen jullie !!! 😎 ⛱

Shadowland 07-08-2019

Goedkoop.
Bezorging beloofd, nagekomen.

Hier ga ik vaker spullen bestellen

Rinze Ruiten 06-08-2019

Prima service. Werd van tevoren keurig gebeld. Een echte aanrader. En het product bevalt ook nog eens top!!

Karel H. 06-08-2019

Snelle levering, goeie prijs/kwaliteit verhouding en hier zou ik zeker nog een keer een aankoop doen.

C 06-08-2019

Prima prijs kwaliteit verhouding! Het heeft mij als a fitness persoon heerlijk aan het trainen gebracht! Bén er héél blij mee met deze AB Trainer én zeer tevreden over de de vlotte verzending!!

Maikel 06-08-2019

Was de volgende dag al thuisbezorgd en heb er veel plezier mee ik zou deze website zeker aanraden

willem 06-08-2019

Ik heb fitnessapparaat gekozen om mij een spinfiets te leveren omdat het aanbod groot en gevarieerd is, overzichtelijk op de site staat, met goed toegankelijke details en referenties, en met goed prijs / kwaliteitnivo.

Mijn spinfiets werd vlot geleverd, voldeed volledig aan de specificaties en werd door de monteur snel en goed in elkaar gezet! Prima service!

Ik ben heel tevreden over de fiets. Loopt soepel, ziet er mooi uit, mooi stevig frame, goed toegankelijk voor onderhoud. Geen gadgets, degelijk apparaat!

Theo 06-08-2019

Snelle levering en uitstekende kwaliteit en prijsverhouding ik kan deze site daarom iedereen aanbevelen

M 06-08-2019

Erg tevreden over de aangeschafte loopband. Telefonisch contact gehad en alle vragen zijn zorgvuldig beantwoord en er is op een prettige manier meegedacht wat voor mij de beste keus zou zijn. Dank!

Jufeta 05-08-2019

De bestelling was netjes verpakt en snel geleverd. Na aanleiding van het product de winkel nog gecontact en netjes geholpen.

Tiemo 05-08-2019

De crosstrainer die ik besteld had bleek niet voorradig. Er is contact met me opgenomen en een (iets duurder) alternatief aangeboden. Deze is een dag later geleverd. Wat mij betreft prima service en de crosstrainer voldoet zeker aan de verwachtingen!

Zitoony 05-08-2019

Prima service bij storing.
Klant Vriendelijk en adequaat.
Prima winkel om jouw sport artikels bij aan te schaffen

Emile 05-08-2019

Erg tevreden over de geleverde kwaliteit en snelheid van levering. Erg goede service

willeke 05-08-2019

nu enkele maanden in huis maar de crosstrainer voldoe aan al mijn eisen, super dat ze hem kwamen instaleren ze hadden een 10 gehad al ze zoals beloofd het slecht werkende schroefje hadden opgestuurd voor de rest helemaal tevreden

Wouter 05-08-2019

Top service, mijn fitbike had een verkeerde maat arm. Mailtje gestuurd en ik werd gelijk teruggebeld en van deskundig advies voorzien. 2 werkdagen later keurig het onderdeel thuisbezorgd gekregen.

Top service!

richard 05-08-2019

perfect artikel geleverd ,snelle levering, duidelijke omschrijving, perfecte prijs kwaliteitsverhouding.

Stephan 05-08-2019

Zeer snelle service en een zeer correcte service.
Echt kwaliteit en top dienstverlening!

Wim 05-08-2019

Mijn 2e apparaat hier besteld. Keurige gebeld voor inplannen afspraak voor leveren en installeren apparaat. Nette en aardige mensen die komen installeren. Daarnaast al meermaals losse attributen besteld en deze voldoen allemaal

Roy 05-08-2019

Uitstekend geholpen, zeker nadat er iets misgegaan was met bezorgen. Prima opgelost.
Heel happy met de crosstrainer.

Joep 04-08-2019

door problemen met de toeleverancier duurde de levering wat langer dan verwacht maar ik werd hiervan voorbeeldig op de hoogte gehouden

Heidy van Iperen 04-08-2019

Prima bedrijf en blij met de hometrainer. Bezorging was helaas niet de volgende werkdag ivm installeren van de hometrainer . Dit staat niet duidelijk vermeld. Vriendelijk personeel. Storingen werden correct verholpen. Goede prijs- kwaliteitsverhouding.

JD 04-08-2019

Kwalitatief goede producten en deze waren heel snel bezorgd. De prijs is ook prima!

Barry 04-08-2019

Top. Alles top. Snelle levering. Lekker fitnessen thuis. Top. Zou deze winkel zeker aanraden.

Jacqueline 04-08-2019

Mooie, degelijke en betaalbare producten. Duidelijk bestelproces en snelle correcte levering.

Barry 04-08-2019

Hallo, ik schrijf nooit een review voor iets maar 250 euries wil ik wel hebben. Ik heb een bestelling gedaan bij fitnessapparaat. Een bankdrukset met alles erop en eraan. Echt een top ding. Gewoon goed. Alles goed stevig en ik kan al de oefeningen doen die ik wil. Heb hem nu ² maanden en ben al goed gegroeid (met behulp van groeipillen) lekker thuis fitnessen. Dus ik raad deze winkel aan. Groetjes e

Coen 04-08-2019

Goede service, had eerst de verkeerde bestelling ontvangen maar ik ben onwijs snel en goed geholpen. Persoon dacht mee en was vriendelijk. Eigenlijk niks op aan te merken, behalve het ontvangen van de verkeerde bestelling.

Peter 04-08-2019

Goede prijzen en snelle levering Ben tevreden met mijn bestelling, goede prijs/kwaliteits verhouding

Bea Keetels 03-08-2019

We hebben een hometrainer Virtufit HTR 2.0 Ergometer gekocht. Deze is netjes geleverd zoals toegezegd was tijdens het bestelproces op de website van fitnessapparaat.nl
Wij hadden gekozen voor zelf montage en moet zeggen dat dat goed gegaan is. Zit een duidelijke beschrijving bij. Bij gebruik van de hometrainer bleek er een vervelende tik in 1 van de trappers te zitten. Daarover hebben we gemaild en het service team heeft ons perfect advies gegeven om te kijken of het zo op afstand opgelost kon worden. Dat is gelukt. Mocht dat niet het geval geweest zijn dan zou er iemand van fitnessapparaat.nl langs gekomen zijn. Dit was gelukkig niet nodig. De hometrainer zelf bevalt uitermate goed. Fijne voorgeprogrammeerde programma's maar ook een eigen schema is eenvoudig in te voeren. Het wordt hier veelvuldig gebruikt. Je kunt je tablet of telefoon op de houder leggen zodat je je favoriete muziek kunt luisteren of naar een heerlijk luisterboek kunt luisteren. Voor je het weet ben je héél eind aan het fietsen. Een echte aanrader....zowel de webwinkel als de hometrainer Virtufit HTR 2.0 Ergometer.

Greet 03-08-2019

de levering was erg vlot en de gebruiksaanwijzing erg duidelijk. Ik kon ook gemakkelijk uitzoeken welk apparaat voor mij het beste geschikt was.

Charles 03-08-2019

Een hele fijne shop met goed advies, de levering was uitstekend en de loopband werkt zoals verwacht dus een en al compliment!!!!!

Corina 03-08-2019

Makkelijk informatie te vinden. Zijn bereid je te helpen.
Apparatuur wat ik gekocht heb, was makkelijk in elkaar te zetten. Mocht het niet lukken, kon er altijd een monteur langs komen. Ik ben erg tevreden.

Bert van Geffen 03-08-2019

Bestelling snel geleverd en netjes op tijd .duidelijke site .gemakkelijk te bestellen

Vincent 03-08-2019

Super service. Had nog wat vragen over apparaat en werd netjes op weg geholpen.

Willem 03-08-2019

Overzichtelijke website, Snelle levering, goed verpakt, prijs / kwaliteit top !

RecensieGast 02-08-2019

Alles was goed en snel geleverd goede kwaliteit. De klantenservice was erg vriendelijk.

Mathias 02-08-2019

Na vrij wat gezocht te hebben vond ik dat deze winkel het goedkoopste aanbod had dat ik kon vinden. Daarom heb ik besloten om hier mijn aankoop aan te gaan en ik heb sindsdien geen spijt van deze keuze. Het ontvangen materiaal was in zeer goede staat en ik heb er in deze maand nog geen klachten van.

Loes 02-08-2019

Men levert het omschreven artikel exact zoals omschreven. Het voldoet dus volledig naar verwachting. Snelle, per mail aangekondigde levering! Prijstechnisch ook nog eens de meest gunstige leverancier. Een 10 voor dit topbedrijf!

Maaike Berkien 02-08-2019

Hele goede service nadat tnt er drie keer een zooitje van heeft gemaakt! na verschillende keren contact en nieuwe pakketjes sturen netjes mijn geld terug grhad.

Paula 12-06-2019

Fijne shop. Eerst gebeld voor advies en direct gekregen. Levering was conform afspraak. Later nog een vraag gesteld en kreeg vlot antwoord. Ik zou hier zo weer iets bestellen.

Chris Rusev 02-06-2019

Hoge kwaliteit, eenvoudig bestellen en snelle service. De optrekstang zit prima.

Maarten Beckers 23-05-2019

Zeer goede en correcte afhandeling gehad ivm een kh1 waar ik niet tevreden over was.
Ik heb een keuze mogen maken tss andere toestellen die hun geselecteerd hadden,
Mijn keuze is de kettler homegym geworden (+122€) maar zeker de moeite om dat iets extra bij te betalen !
Dit toestemming van veel betere kwaliteit !
TOP KLANTENSERVICE !!!