Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 186 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cesc 21-09-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen

Ik ben erg goed geholpen door de klantenservice. Zowel via de telefoon als de chat. Normaal schrijf ik geen reviews maar nu neem ik zeker even de moeite. Ben tevreden met mijn apparaat, ook na enkele weken het gebruikt te hebben.

Pluspunten

• Service
  • Chat

Minpunten

JJ 12-09-2016 Via de website gekocht

Crosstrainer

Echt super service! Het console van de crosstrainer werkte niet goed. Ik had binnen een uur al antwoord op m'n mail en de volgende dag een nieuw console in huis.

Pluspunten

• Snel antwoord op je vraag
  • Vriendelijk personeel.

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 14-09-2016

Beste JJ,

Bedankt voor uw feedback! Goed om te horen dat het zo snel opgelost is en dat u zo tevreden bent over onze service.

manisha 05-09-2016 Via de website gekocht

I bought my cross trainer from fitnessapparaat.nl. It worked two years without any issue. Just two weeks ago it started complaining a bit but no problem. I contacted the customer care and received reply within an hour and spare new part within a day. Very nice service and very nice people.
Thanks a lot

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 06-09-2016

Hi Manisha,

Thanks for your review. It's very nice to hear that you're helped in a correct way and that you're happy with the customer service.

We hope that you continuesly can train on your crosstrainer. For now have a nice day, and when there is something wrong in the future, don't hesisate to contact us.

Kind regards,

Team Fitnessapparaat.nl

Sjoerd 02-09-2016 Via de website gekocht

We zijn in de winkel geweest in Arnhem en zijn daar heel goed geholpen. Ze adviseerde ons heel goed. We hebben het online gekocht.

Winkel in Arnhem geweest en daar namen ze de tijd voor je.

Voldoende keuze, voor ieder wat wils.

Pluspunten

• Service
  • Assortiment

Beste Sjoerd,

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door onze collega('s). Fijne dag en veel plezier nog met uw nieuwe aanwinst!

marlies 25-08-2016 Via de website gekocht

hartslagmeter

Bij fitnessapparaat een speedbike en hartslagmeter gekocht, de volgende dag al netjes afgeleverd, na twee keer gebruiken deed de hartslagmeter het echter niet meer, die avond via chat contact gehad met klantenservice, de volgende dag al bericht dat ik een nieuwe hartslagmeter ontvang, deze al de dag erna keurig ontvangen. Goede nette en vlotte service.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • klantvriendelijk
  • goede service

Minpunten

Beste Marlies,

Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat het zo snel opgelost is en dat u zo tevreden bent. Fijne dag en veel plezier nog met uw aankoop!

Johnny 08-06-2016 Via de website gekocht

Onmiddellijk antwoord op je vragen via chat!

Bijkomend advies over artikels

Prima, meestal wel een prima alternatief indien u niet exact vind wat u zoekt

Super handig dat je kan chatten en dadelijk antwoord krijgt op je vragen

Marijke242 27-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en betalen en snele levering afgestemd op mijn mogelijkheden.

Er wordt meegedacht om het beste product te vinden wat bij mijn behoefte aansluit.
Bij problemen wordt er snel en constructief meegedact naar een oplossing. Ook als het probleem niet aan hun te wijten is.
Goed bereikbaar. Ik kreeg het gevoel dat ze er echt alles aan deden een 100% klant tevredenheid te realiseren.

Kan niet beter denk ik. Ook goede prijs kwaliteit. Ik kreeg het gevoel dat ze er echt alles aan deden een 100% klant tevredenheid te realiseren.

Prima online winkel. Het enige wat ik erop aan te merken heb dat er geen filiaal in de buurt van Amsterdam zit. Het zou toch wel fijn zijn als je het apparaat life kan proberen.

MareilleFeiken 11-08-2015 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd

Ervaren en vriendelijke monteur

Volop keuze

Perfecte service

Fijne winkel, snelle levering (volgende dag), zeer vriendelijke en ervaren monteur.

Beste Mareille Feiken,

Hartelijk dank voor uw review, goed om te horen dat alles zo goed is verlopen! Fijne dag en veel plezier met uw nieuwe aanwinst.

Blueeyedmaster 17-06-2015 Via de website gekocht

Via Internet duidelijk alles te vinden, super gemakkelijk te bestellen.

Supersnel geleverd, en bij een vraag of probleem met een telefoontje opgelost.

Goede service, snelle levering, zeer mooie prijzen.

Conny v R 17-06-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle reactie op mijn bestelling (ook 's avonds) en bij het niet op voorraad zijn van het bestelde product, ontving ik het aanbod voor een beter (en duurder type) loopband tegen dezelfde prijs als mijn bestelling (dus zonder bijbetaling). Klasse en snelle service

Fitnessapparaat.nl heeft een zeer ruim assortiment producten, dus ruime keuze

Fitnessapparaat.nl is een goed en betrouwbaar bedrijf met een uitstekende service. Ik raad Fitnessapparaat.nl zeker aan bij andere mensen. Uitstekende service, snelle levering en uitstekende producten. Ik ben zeer tevreden over de loopband, goede prijs/kwaliteit verhouding, de band over vele opties & programma's, is makkelijk in het gebruik en heeft een goede demping.

Fitnessgirl 09-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering en de mogelijkheid om vragen te stellen via de chat, ook 's avonds.

Ze geven goed advies en bij problemen lossen ze deze direct op. Zeer behulpzame medewerkers. Het is zeldzaam dat een bedrijf zo betrokken is bij de tevredenheid van hun klanten.

Prima assortiment, uitstekende prijzen!

100% tevreden over Fitnessapparaat.nl :)

Zeer fijn en betrouwbaar bedrijf die zijn uiterste best doet om het de klant naar de zin te maken. Ik raad Fitnessapparaat.nl zeker aan bij andere mensen. Uitstekende service, snelle levering. Top bedrijf!

rhuno 05-06-2015 Via de website gekocht

Er ging iets fout met de bestelling maar dat werd snel en zonder problemen opgelost

Fijn apparaat, goede prijs/kwaliteitverhouding

I. Jager 04-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Snelle service

Ruime keuze

Snelle levering, goede service en bestelgemak, ik raad iedereen deze shop zeker aan.

Ik heb een Bremshey Mini Stepper gekocht. Snelle levering. Stepper voldoet uitstekend voor intensief thuis gebruik. Dit betekend dat de stepper met gemak een uur per dag gebruikt kan worden. Je moet wel even de scharnieren oliën voor dat je deze gaat gebruiken, anders gaat hij piepen. Ik ben zeer tevreden en raad dit product en Fitnessapparaat.nl aan.

WanRooijen 02-06-2015 Via de website gekocht

gewoon zoals het hoort

snel antwoord op mijn vragen (zelfde dag nog)

voor mij ruim genoeg

ik zou deze shop zekers aanbevelen aan mijn vrienden en kennisen. ze komen de afspraken na en pakket netjes op tijd geleverd chapeau!

heel veel keuze in gorilla wear fitnesskleding (mijn favoriete merk) en snelle levering en snel antwoord op vragen. vaste klant dus.

Jochem van m 01-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Zal vast prima zijn

Genoeg aanbod!

Snelle levering, overzichtelijke site dus hier bestellen

Perfect geregeld hier!!

r991 31-05-2015 Via de website gekocht

assortiment op gebied waar ik naar zocht zeer uitgebreid

Makkelijk zoeken, snelle levering, duidelijk

Dickievw 26-05-2015 Via de website gekocht

Het vergelijken vind ik zeker gemakkelijk op deze webshop

Naast de handleiding die in het pakket was bijgesloten kreeg ik deze ook nog keurig per email toegezonden; erg handig!

Ruimste assortiment welke ikheb kunnen vinden in fitness

Gezien de snelle levering, goede service en het bestelgemak zou ik mijn vrienden deze shop zeker aanraden

Goede service Snelle levering Grote keuze

Sportie 26-05-2015 Via de website gekocht

De categorieën staan handig ingedeeld, zodat je snel vind wat je zoekt.

De chat werkt heel goed en de producten worden snel verzonden.

Er worden veel producten verkocht, die je elders niet vind.

Geen slechte punten, duidelijke overzichtelijke site, snelle verzending.

jandehaan 22-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk kiezen, uitstekende kwaliteit- / prijsverhouding. Snelle levering en prima Nederlandstalige handleiding.

Goed aan deze winkel is de klantvriendelijkheid en de kwaliteit / prijsverhouding van de apparaten.

Doug21 12-05-2015 Via de website gekocht

Lekker lui op de bank grote assortiment bekijken

Snelle service

Echt een groot assortiment!!

Na bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden wanneer deze zou komen. Alles netjes verpakt

Goed= snel, compleet, aardige medewerkers

Edjegrpkl 07-05-2015 Via de website gekocht

Prima geen hinder ondervonden

Perfect ! Goed advies over halterbank

Heel veel keuze!

Alles wat ik zoek als fanatieke fitnesser kan ik hier vinden! Ga zo door!

Ruime keuze, snelle levering en goed advies!

sok756 03-05-2015 Via de website gekocht

Breed assortiment

Ik heb bij deze winkel een mooi pull-up rek voor aan de muur aangeschaft. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Goede snelle levering en alles naar tevredenheid.

Dklokje 03-05-2015 Via de website gekocht

Ik heb een hometrainer van Kettler gekocht maar bij het uitpakken bleek er een kapje licht beschadigd ( waarschijnlijk door transport) op zich helemaal niet zo erg want ik kon gewoon trainen. Wel een melding gemaakt bij de service afdeling V fitnessapparaat.nl en zij hebben gelijk dezelfde dag nog contact gezocht met Kettler. Die reageerden ook snel maar top vond ik dat ik wat dagen later ook nog weer door de service afdeling V fitnessapparaat werd gebeld of alles in orde was. Dat noem ik nog eens aftersales! Nieuwe kapje binnen en alles werkt perfect!!

Groot!

Door mijn ervaring snelle levering en uitstekende service zou ik deze winkel aan iedereen aanbevelen!!

Zoals omschreven top service!!

Pascal-l 02-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen

Snel geleverd, geen gedoe

heel veel producten

Zou ik zeker aanbevelen

deze winkel levert snel, geeft goede hulp via de chatfunctie, en ik ben heel blij met de roeitrainer die ik heb besteld.

Rickyd 29-04-2015 Via de website gekocht

Prettig navigeren op deze webshop, bestelling so gepiept

Om 21.30 besteld en volgende dag in huis snelle service!

Ik fitness veel en dan vooral thuis. Ik ken geen andere webshop met zoveel keuze. Nu al een mooie fitnessruimte thuis!

Aardige en gespecialiseerde medewerkers dus bestel hier al langer prijzen ook goed! Ik kijk regelmatig tussen de aanbieding en daar staan elke x weer nieuwe spullen tussen. Top!

Assortiment is goed, levering is snel en mooie aanbiedingen!!

Borrevk 27-04-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk bestellen

Niet nodig gehad maar anders ongetwijfeld goed

Alles wat ik zoek vindt ik hier!!0

Levering was snel!!!

Gewoon erg goed!!!

jvanexel 23-04-2015 Via de website gekocht

Thuis vakkundig geïnstalleerd. Uitgebreide uitleg

Goede opvolging van de bestelling. Snelle communicatie. Installatie thuis goed en vakkundig

sportvrouwtje 23-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, groot assortiment, snelle levering. Voor alle fitnessrichtingen kun je er terecht, lekker alles op 1 plek!

Bij vragen staat de klantenservice voor je klaar. Ze proberen je daadwerkelijk te helpen en een oplossing voor je te zoeken.

Ruim en uitgebreid!

kwbfr 21-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en specificaties bij toetsellen zijn erg duidelijk!

Dag na de bestelling direct in huis!

Meer dan genoeg te vinden op de website!

Zeker aan te raden aan iedereen!

JurreBes 21-04-2015 Via de website gekocht

ideale website

er miste een onderdeeltje van de hometrainer en na melding werd deze nog dezelfde dag nagestuurd, snelle service!

ik zocht een hometrainer en door het aanbod van zoveel merken en verschillende modellen kon ik goed kiezen!

snelle service, ruime keuze

bij zowel de koop als de afterservice werd ik snel en vriendelijke geholpen

stolled 16-04-2015 Via de website gekocht

De website geeft je voldoende informatie over de producten. De bestelling die ik heb gedaan vergde wat meer onderzoek en ook de wijze waarop fitnessapparaat.nl mij van informatie heeft voorzien verdiend een pluspunt.

De bestelling via Fitnessapparaat.nl is naar alle tevredenheid verlopen. Aangezien ik de Kettler Coach E op een andere dag geleverd wilde hebben, kon ik dat op aangeven van fitnessapparaat.nl, via het info-veld kenbaar maken. Direct na de bestelling en betaling ontving ik een telefoontje van fitnessapparaat.nl dat de bestelling in goede orde ontvangen was en dat de bestelling verwerkt zal worden.
De betreffende levering is op de gewenste dag dan ook geleverd.

Wanneer je weet wat je wilt dan kost het je geen moeite om het product te vinden die bij je past die binnen je budget past en voldoet aan je verwachtingen.

Gezien de ervaring die ik heb gehad voor, tijdens en na de bestelling zou ik een volgende aanschaf via fitnessapparaat.nl snel overwegen.

Zoals eerder aangegeven in de beoordeling, is de bestelling via fitnessapparaat.nl naar alle tevredenheid verlopen. Het feit dat direct na de bestelling en betaling ik een telefoontje van fitnessapparaat.nl ontving, dat de bestelling in goede orde ontvangen was en dat de bestelling verwerkt zou worden, geeft nou net ook die persoonlijke aandacht.

Joris bloemen 10-04-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig te bestellen

Ik werd overal goed van op de hoogte gesteld, dat vind ik altijd erg prettig bij online bestellingen

Zeer ruim

Heb vrienden al aangeraden hier te kopen

PMM van Helvoirt 03-04-2015 Via de website gekocht

Zeer goede Sevice met een hoofd letter!
Verstand van de handel

Blij dat ik het product heb gekocht maar de volgende aankoop is wel rechtstreeks, dus niet ViaVia. Heb even problemen gehad met de verlenging garantie maar is ook weer opgelost. Ik hoop er nog jaren plesier van te hebben. Volgende aankoop is rechtstreeks bij Fitnessapparaat.nl

Corrie Engels 02-04-2015 Via de website gekocht

Er is een groot assortiment van fitness apparatuur. Als je eenmaal een keuze hebt gemaakt voor een fitness apparaat is er nog vold. keus qua merken en prijsverhouding. Voor ieder budget is er wel iets te vinden. Je wordt goed geholpen als je vragen hebt over de apparatuur.
De website is goed te vinden en volop keus. Ook in de winkel is vold. keus.
Ik geniet van de roeitrainer en zit er dagelijks op!!

Je kan altijd een vraag stellen en deze wordt de dezelfde/volgende dag per telefoon of mail beantwoord.

Groot assortiment in verschillende prijsklasse. Meerdere merken voorradig. Is er een bepaald merk niet leverbaar komen ze met een goed alternatief.

Door de goede service en grote keuze mogelijkheid zal ik deze winkel zowel bij vrienden als familie aanbevelen.

Er werd goede service verleend door de winkel. Goede informatiegegeven en de monteur was correct en content. De monteur gaf zelf een aanwijzing waar ik de roeitrainer beter neer kon zetten i.v.m. lengte roeitrainer. Ook nadien werd er geïnformeerd hoe ik de levering had ervaren.

Fght23 01-04-2015 Via de website gekocht

Snel bestellen, proces is heel makkelijk en toegankelijk. Vergelijk optie is ook zeer handig en anders bel chat of mail ik gewoon!

Goede communicatie

Zover ik online heb gekeken en vergeleken is dit zeker de grootste webshop met de meeste artikelen. Ik bestel hier al jaren

Zeker weten! Tot nu toe altijd correct en snel geholpen!

Bestel hier al jaren, goed advies en prettige mensen

hoeraatje 01-04-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk in elkaar te zetten.
Makkelijk te verplaatsen, op te Bergen of mee te nemen.

Snel en goed verpakt geleverd.

Goede prijs.

Aanbeveling vanwege assortiment en goede en snelle levering.

Geen bezoek gebracht aan de winkel, maar via de website van de winkel op zoek gegaan naar het product wat ik moest aanschaffen en daarin goed geslaagd. Zeer tevreden over product en levering.

Ivoenilsestarink 27-03-2015 Via de website gekocht

Iedereen

Hans van Put 27-03-2015 Via de website gekocht

De monteurs hebben onze loopband keurig en vakkundig gemonteerd. De monteurs waren zeer zorgvuldig met de best wel grote doos, respect voor andermans spullen.

Ik had verwacht dat ik na montage de rommel zelf op mocht ruimen. Maar nee hoor ze hebben uit eigen beweging het karton meegenomen. Zeer correcte jongens en zeer beleefd…..zulke jongens zou ik zelf ook in dienst willen hebben. Kanjers

Als je hier niet kunt slagen dan slaag je nergens en de prijzen zij gewoon eerlijk marktconform. Onze keuze en verwachting klopt met hetgeen wat op de site beloofd wordt. Wij kozen voor de Nordictrack 17,5 een superapparaat.

Dit soort fitnessapparaten kun je ALLEEN bij een specialist bestellen. Het is een aanrader te kiezen de loopband te laten monteren !!! Mocht je vragen hebben dan staan ze altijd voor je klaar gewoon TOP met hoofdletters

Als elk bedrijf zo met klanten om zou gaan en dan was er geen crisis. Het service level is zeer hoog …klant centraal = resultaat optimaal . Het klopt gewoon: de bestelling het telefonisch onderhoud de bezorging de montage en vanzelfsprekend de factuur de volgende aankoop is gewoon bij Fitnessapparten.nl succes

Gast12345 26-03-2015 In de winkel gekocht
Hengelo

eerst heb ik op de webshop gekeken naar de loopbanden. Toen ik er wat op het hoog had ben ik naar de Fitwinkel in Hengelo gegaan. Een uiterst vriendelijke jongeman heeft me zeer goed geholpen.

kreeg een onderlegmat bij mijn loopband en er zit 3 jaar service aan huis op mijn loopband dus als er wat mee is komt het wel goed:-)

zoals gezegd prettig om je online te kunnen orienteren op alle loopbanden

de combinatie van een groot aanbod op de webshop en trouwens ook een grote winkel in hengelo geven mij een goed gevoel over dit bedrijf

zeer positieve indruk! De loopband was ook direct uit voorraad leverbaar uit het 5000 m meter magazijn vertelde de jongeman bij Fitwinkel Hengelo. Dus kon hem direct meenemen! Zie alle punten voor een totale indruk, positief dus. Nu maar lekker rennen!

Daandg 25-03-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site

Nog niet echt mee te maken gehad maar afhandeling vd bestelling was goed en snel dus snelle service

Groooot!

Ruime keuze en daardoor vond ik precies wat ik zocht. Te noemen een fitness specialist

ellemijn 25-03-2015 Via de website gekocht

Het bestellen van een fitnessapparaat gaat heel snel via fitnessapparaat.nl. Het apparaat wordt snel geleverd.

Wij hebben een crosstrainer gekocht in 2013 waar we intensief gebruik van hebben gemaakt. Enige weken geleden begon het apparaat een vreemd geluid te maken na een paar minuten. Wij hebben contact opgenomen via internet en werden keurig de volgende dag teruggebeld. Er werd ons gevraagd het apparaat toe te zenden. Dit hebben wij gedaan. Wat schetste onze verbazing. Na ongeveer een week werd er contact met ons opgenomen. Het apparaat kon niet gemaakt worden maar wij kregen een gloednieuw apparaat toegezonden. Kosteloos. Wat een enorm goede service. Dit verdient zeker een 10.

Fitnessapparaat.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment. Voor een ieder is er een fitness apparaat te vinden. Ook als je niet veel te besteden hebt. Super.

Omdat Fitnessapparaat.nl zo´n goede service biedt zou ik iedereen aanraden om een fitnessapparaat bij hen te kopen.

Wat mij opvalt is dat als je een probleem hebt je netjes wordt teruggebeld. De volgende dag al. Afspraken worden nagekomen. En de service is perfect. Fitnessapparaat.nl. krijgt van ons een welverdiende 10.

Peter ter Horst 17-02-2015 Via de website gekocht

Via de chat perfect geholpen en het juiste product samen met de medewerker weten te vinden.

Ik bestelde om 8 u 's avonds en had het de volgende dag al in huis. Ook had ik mijn product op een andere website goedkoper gezien. De prijs paste ze direct aan waardoor ik hem ook bij hun voor de laagste prijs kon kopen!

Erg breed en diep assortiment. ruime keuze en dus perfect het geschikte apparaat voor mij weten te vinden

Snelle service, vriendelijk en behulpzaam personeel, snelle levering en een goed assortiemnt

deprez 13-02-2015 Via de website gekocht

vanuit je zetel shoppen wat een gemak

zelden meegemaakt vandaag besteld en sanderdaags geleverd met de zelfde dag nog een mail met de nederlandse handleuding

maximale keuze van toestellen ( ondgelooflijk)

met de service die ik heb gekregen zou ik iedereen aabevelen

kan geen slechte punten opnoemen (alles tot in depuntjes verzrgd)

Abdel b 01-02-2015 Via de website gekocht

Muurbeugel bokszak gezocht op marktplaats en kwam de website tegen. Daar kon ik direct mijn bestelling plaatsen

High service, waarom?
Ik heb via deze website een muurbeugel besteld!
Het product is direct de volgende dag geleverd.

Ik heb het product inmiddels in gebruik. Ik ben zeer tevreden.

Hartelijk dank!

Ik heb gevonden wat ik zocht!

Ik heb via deze website een muurbeugel besteld! Het product is direct de volgende dag geleverd. De koerier van PostNL heeft het product voor me deur (trappenhal) gezet. Toen ik thuis kwam lag het product er niet meer. Ik heb direct contact opgenomen met PostNL en die zeiden dat het product geleverd was terwijl ik niks had. Ik heb direct contact opgenomen met fitnessapparaten.nl en mijn verhaal gedaan. De medewerker heeft mij vriendelijk geholpen en een nieuwe product naar me verzonden. Het product is direct de volgende dag aangekomen. dit is wat je noemt - HIGH SERVISE-!! Ik heb het product inmiddels in gebruik. Ik ben zeer tevreden. Hartelijk dank!

hugo50 29-01-2015 Via de website gekocht

Via google op deze site terecht gekomen. Was op zoek naar een hometrainer en vind deze na diverse modellen uit het grote assortiment vergeleken te hebben. de bestelling verliep zeer vlot na eerst via hun chatbox goed geinformeerd te zijn.

Mocht je hetzelfde product elders goedkoper hebben gezien geven ze je het product voor die zelfde prijs wat overeen gekomen wordt via de chat met een klantvriendelijke medewerkster.Na de bestelling verliep de levering zeer vlot de volgende dag.

Wat betreft alle soorten aan fitnessapparatuur is er een zeer uitgebreid assortiment met zeer duidelijke gebruiksmogelijkheden en dit tegen concurrerende prijzen.

Na een paar weken deze hometrainer waren we zeer enthousiast hierover en wel in die mate dat mijn zus besloot dezelfde hometrainer aan te schaffen om ook meer aan haar conditie te werken. Zo zie je maar weer!

Het goede aan Fitnessapparatuur.nl vind ik de klantvriendelijke manier waarop ik geholpen ben met alle medewerking via de chatbox waarvoor mijn dank.

grolaar 26-01-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden op de site www.fitnessapparaat.nl . Wij kregen een goede service, en zij hebben een breed assotiment wat aan te bevelen is om op deze site te kijken.

Op de site stond een telefoonnummer die ik kon bellen. Ik kreeg een goed advies op mijn vragen over de hometrainer bij de klantenservice.Ook wat betreft de garantie kreeg ik te horen dat er bij eventuele defecten er een monteur aan huis zou worden gestuurd. Dat geeft een stukje vertrouwen.Vervolgens werd de hometrainer de volgende dag al geleverd, netjes verpakt met een duidelijke handleiding.Nadat alles was gemonteerd probeerde ik hem uit en hij voldoet precies aan mijn eisen. Wij zijn hier heel blij mee.

E-star1980 21-01-2015 Via de website gekocht

Bestellen is gemakkelijk en simpel.

Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel en ik moet mijn vorige review dan ook herzien! Ze zijn betrouwbaar en komen hun beloftes na. Meer dan je verwacht van andere bedrijven. Ik zeg vooral zo doorgaan!

j.vanderweiden 14-01-2015 In de winkel gekocht
Fitwinkel (Hengelo)

Geweldige service. We zijn in de (fit)winkel (Hengelo) zeer goed geholpen door R.

E-star1980 09-01-2015 Via de website gekocht

5,5

De levering was snel. De volgende dag. Maar ze bellen je niet van te voren wat ze wel vermelden op hun website. Haal dat er dan af als je dat niet nakomt.

Niets op aan te merken

De actieprijzen zijn misleiding. Vaak is het al de gewone verkoopprijs

Mijn review die ik op hun site had geplaats hebben ze aangepast. Prijzen zijn niet waarheidsgetrouw en vind ik misleiden voor de consument. De belofte dat ze je eerst bellen is ook al niet waar. Ga niet iets vermelden wat niet klopt of wat je niet nakomt.

Service en gemak is goed, maar juiste informatie vermelden zijn ze niet zo van.

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 15-01-2015

Beste heer, mevrouw,

Wat spijtig dat u niet tevreden bent over onze service. Fitnessapparaat.nl heeft service hoog in het vaandel staan en we willen ook graag dat u tevreden bent over uw aankoop bij Fitnessapparaat.nl.

Zojuist heb ik vernomen dat mijn collega's al contact met u hebben gehad. Zij zullen uw aanvraag verder afhandelen naar tevredenheid van uw kant.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ruud Salomons
Afdeling aftersales Fitnessapparaat.nl

Cross48 28-12-2014 Via de website gekocht

Je kunt makkelijk en snel bestellen

Er wordt snel gereageerd op vragen

Heel groot assortiment en ruime keuze

Iedereen moet zijn eigen ervaring op doen maar ik ben heel tevreden

Snel antwoord op vragen en zeer snelle levering. Ik kan direct gebruik maken van mijn crosstrainer!