Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bülent 10-01-2019

Had bokshandschoen gekocht van Adidas(mij trainer raade die af) , maar na 5 maanden waren die al kapot. Na 1 telefoon, kon ik ze kosteloos opsturen en kreeg ook nieuwe van een ander merk.
Fitnessapparaat.nl staat daardoor voor mij om 1.
Bedankt voor de snelle service!

Gerard 10-01-2019

Virtufit loopband besteld en op de de eerste dag brak ik door eigen schuld een kabeltje. Na vriendelijk en snel chatcontact werd binnen in een dag een nieuw kabeltje opgestuurd.

Julio 09-01-2019

Goedkope prijs. Een gietijzeren halterset 100kg kost al gauw in de 200-300 euro online. Bij sommige heb je dan niet eens dumbells.

De verpakking had wel schade, maar alles is heel aangekomen. De schade kun je wel verwachten met zoveel gewicht in kartonnen dozen. De zwaarste was ongeveer 33 kilo.

Gratis cadeau bij bestellen. Butterfly abs, shaker of iets anders. De butterfly abs heb ik geprobeerd, maar ik denk dat ik teveel spieren heb. Ik voel amper wat.

-1 voor de bezorging (blijft een verbeterpunt)
-1 voor het niet meteen emailen van de gekozen aflevertijd
Hierdoor vraag je, je af of het wel wordt bezorgd op die tijd. De klant blijft in twijfel. Maar het kwam keurig op de afgesproken tijd.

Al met al ben ik dik tevreden! De goedkope prijs was voor mij belangrijk.

Ron 08-01-2019

Goede en correcte omschrijvingen van de artikelen.
Super snelle en duidelijke levering

Ibrahim 07-01-2019

Ik heb hier netjes mijn bestelling geplaatst. En kreeg al snel te horen dat mijn bestelde artikel niet meer op voorraad is telefonisch. Gelijk kreeg ik al een aanbod voor een duurdere toestel zonder bijdrage. Was ontzettend te vreden, zonder energie ergens in te steken werd alles voor me gedaan. Toen ke bestelling thuis aankwam merkte ik dat me extra bestelde associare niet samen werkt met mijn toestel. Heb de klantenservice gebeld en ik kreeg mijn bedrag terug zonder het terug te moeten verzenden!!! Dit web winkel raad ik 100 procent uit mijn eigen ervaring aan.

Ellen 07-01-2019

Snelle en goede service! Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen, maar zonder twijfel werd het oorspronkelijke product alsnog verstuurd.

Petmar 07-01-2019

Een bokszak voor mijn vrouw aangeschaft. Kan ze lekker haar agressie kwijt🥴. 🤣. Prima levering. Ze hadden de bokszak zelfs al gevuld. Dus het was ophangen en🥊meppen maar.
Was ik ff niet de pineut😉

Henk Addink 06-01-2019

Ik heb een mail naar u toe gestuurd en ik heb geen antwoord ontvangen er mankeerde nogal wat aan het apparaat
Veiligheids koord werkt niet omdat het magneet ontbrak handvat beschadigd afstand meter loopt niet mee

Stan 05-01-2019

set van 2 dumbbells voor de verjaardag van mijn zoon; goede kwaliteit tegen een redelijke prijs (blij dat ik de echte ijzeren heb besteld en geen kunststoffen die met beton zijn gevuld); mooi op tijd bezorgd! Zien er goed uit en belangrijkste: zoon is er erg blij mee.

Zeno 04-01-2019

Goede eerste indruk, snel en duidelijk geholpen. Op tijd geleverd en artikel in mijn geval Gorilla wear handschoenen zoals omschreven. Top!

Ramona van Bakkum 04-01-2019

Prima winkel 👍🏻. Kocht een loopband die niet geheel aan mijn verwachting voldeed. Mailtje gestuurd en ik werd snel en vriendelijk geholpen. Heb de loopband om kunnen ruilen en ben heel blij met het apparaat dat nu bezorgd is!
Goede service. Zeker een aanrader!

Harry 03-01-2019

Voor het eerst op deze site terecht gekomen. Leuke en interessante site met voldoende producten op fitness gebied. Mijn producten werden keurig op tijd geleverd.

Ibrahim 03-01-2019

Robert 02-01-2019

Super snel en makkelijk.Zo als het word te zijn vind ik 😉...................

Romeijn2010 02-01-2019

Door een blessure van mijn sport maat (rugblessure), was ik op zoek naar een riem voor het liften en squaten. Deze snel en simpel gevonden op de site van fitnessapparaat.nl. Site werkte goed op de telefoon (irritant wanneer dit niet zo is ). Bestelling en betaling afgerond en voor 22:00 uur besteld, dus volgende dag in huis? Gezien de feestdagen was ik daar niet gerust op, echter de volgende dag netjes het pakketje binnen in het aangegeven tijdvak wat ik per mail had ontvangen. Complimenten! (Ik wacht namelijk nu nog op een boek wat ik dezelfde dag had besteld bij dat blauwe bolle mannetje)

Toine 31-12-2018

prima en snelle werking, goede afbeeldingen en uitstekende verwerking van de order.

Judith 27-12-2018

Goede prijs. Levering volgens de afspraak.
Ik zou deze site dus iedereen aanraden.

john 22-12-2018

deze winkel staat voor wat het beloof prima na een klein telefonische onderhoud over montage werd dat prima opgelost

J.M. Van Dam 20-12-2018

Duidelijke website met terzake doende informatie. Snelle en correcte afhandeling. Professionale uitstraling. Alles correct nagekomen. Ook controle achteraf door leverancier. Geeft vertrouwen.

Jaap 20-12-2018

Via Google uitgekomen bij FITNESSPPARAAT.NL en een VirtuFit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer aangeschaft. Levering verlipe vlekkenloos. Installatie was mede door de duidelijke instructie redelijk simpel. Na een dag was de adapter defect geraakt. Even een belletje en binnen 2 dagen een nieuwe ontvangen. Apparaat voldoet prima. Alles bij elkaar dus een prima aankoop.

Theresia 20-12-2018

Duidelijke website , de roeitrainer die ik heb aangeschaft werd zeer goed omschreven , ben ik heel blij mee !
Ik roei bijna iedere morgen met plezier !

P. Cornelisse 20-12-2018

Bij Fitnessapparaat.nl een universele oplader gekocht. Perfect. Snelle levering.

Maarten 19-12-2018

Ik vind Fitnessapparaat.nl een betrouwbare winkel met prima producten. Over de levering van je bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden en je bestelling wordt snel thuisbezorgd. Kortom een aanbeveler!!

Edkars 19-12-2018

Onlangs een balance board gekocht bij deze shop. Ik koop meestal niet bij mij onbekende shops, maar positieve recensies (en een gering aankoopbedrag) deden mij een gokje wagen.
Op vrijdagavond besteld, en binnen 2 uur een bestel bevesting en een bericht dat de bestelling verzonden was. De volgende middag al in huis.
Een prima eerste indruk dus.

Frits 19-12-2018

Snelle levering en prima productinformatie. Een defect onderdeel werd binnen één dag vervangen. Correcte helpdesk en Whatsapp-ondersteuning.