Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 19-12-2018

Altijd goed advies en goede kwaliteit spullen. Levering is ook dik in orde!

p gijs 19-12-2018

mijn artikel was door omstandigheden niet op voorraad . nadat ik gebeld had , werd er direct aktie ondernomen , omdat het niet op voorraad was , werd er gekozen voor een duurder artikel wat bijna t zelfde was . ik hoefde er niet extra voor te betalen . dit is wel echt de kerstgedachte ( goed bezig 👍) bedankt .

Isabelle 19-12-2018

Duidelijke website, uitgebreide omschrijving van de producten en een snelle en correcte levering.

Chrissie 19-12-2018

Tailleband gekocht en vind het een super band . Bovendien nog goedkoop ook.
Ik ben er zeker blij , mee !!

Claudia favara 19-12-2018

Super goede service , snel geregeld allemaal en alles goed overzichtelijk en houden hun klanten direct op de hoogte van de bestelling en super snel verzonden ik zeg goed bezig en ga zo door 👍 En ik raad iedereen jullie aan 😉

Max 19-12-2018

Fijn apparaat. Het zelf monteren is even goed lezen maar zeker mogelijk. Makkelijk in gebruik en veel verschillende intensiteit modussen.
Wat mij betreft is het een aanrader!

Guido Lathouwers 19-12-2018

Deze shop levert echt kwaliteitsapparatuur en deze wordt professioneel afgeleverd. De bezorgers waren heel vriendelijk en de cross trainer werd helemaal ingesteld en onderhouden zodat ik meteen van start kon. Hij draait geruisloos en zonder enig probleem. Prima zaak en heel tevreden met alle geleverde service.

Cynthia 19-12-2018

Van de 3 artikelen was 1 artikel niet leverbaar. Bij levering bleek dit artikel niet geheel naar wens, er zat geen foam om het handvat. Toen ik contact opnam het de klantenservice en dit uitlegde werd mij toegezegd dat ik kosteloos het gewenste artikel toegezonden zou krijgen zodra deze weer leverbaar is.

Edo 17-12-2018

een hartritmesensor en blauwe kleurstof besteld. Keurig snel geleverd . Later uit gebreid overleg gehad met Vestiging Hengelo over de mogelijkheden van een draadloos ipv bedraad systeem voor de ritmesensor. Prima advies gekregen [niet op kosten gejaagd] Kortom tevreden klant.

Andrea 20-11-2018

Zeer goede service

Ik heb bij Fitnessapparaat.nl de 210i CSX Hometrainer besteld. De levering ging spoedig. Ik had bij de keuze van een gratis product de Butterlfy abs aangevinkt. Het bleek echter dat het niet gelukt is met de gemaakte gratis keuze. Ik had op de site van Fitnessaparaat gechat met medewerker ...... Dit ging uitstekend want nu krijg ik alsnog het gratis product. Daarnaast kreeg ik smsjes van wanneer ik de hometrainer zou ontvangen, geniaal! Kortom: levering en service bij Fitnessapparaat is geweldig !

H Osinga 26-10-2018

Geweldige service! Top levering en garantie afhandeling

Goede chat functie voor extra advies.
Snelle levering.
Bij ontvangst een onderdeel van de fietshometrainer defect. Na 1 telefoontje alles geregeld en de volgende dag al een nieuw onderdeel in huis.
Top bedrijf

janssens monique 22-10-2018

Fantastische service, snelle levering, werkelijk top!

ik heb deze shop op internet gevonden en vond het heel overzichtelijk en handig.
Ook de mogelijkheid om achteraf met factuur te betalen is handig voor mij. De snelle levering is fantastisch, want mijn vader kwam na een heupbreuk en drie maanden ziekenhuis thuis en moest snel ook thuis weer kunnen revalideren. Dus de snelle levering was voor mij zeer belangrijk!!

Stan 12-10-2018

Prima maar extra levertijd!

Ben blij met de twee dumbells als kado voor mijn zoon. Zien er degelijk en luxe uit, beter dan kunsstoffen gewichten waarin het beton kan vergruizen. Let wel op de levertijd, deze is niet de volgende dag door het gewicht ( schuld post.nl); zondags besteld kon ik het pas op zn vroegst donderdags laten bezorgen door speciaal vervoer van post.nl ( t pakje weegt dan ook 30 kg); volgende keer zou ik m liever zelf afhalen bij n pakketpunt (want Post.nl is niet zo flexibel..) maar gelukkig kwam t nog nét op tijd voor de verjaardag; oef ( de vertraging door het gewicht had de webshop wel mogen aangeven )

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TheaJohan 10-10-2018

Prima service

In verband met lange levertijd van bestelde apparaat, contact gehad. Met als resultaat een gratis upgrade, uitgebreider type, van het toestel geleverd.

Jeroen 07-10-2018

Een super snelle levering!!!

Het product dat ik besteld heb is super snel geleverd en heeft een lange houdbaarheids datum. Daarom is Fitnessapperaat echt een top winkel!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thibaut Ottevaere 06-10-2018

Top klantendienst

Na verschillende problemen ( waar ze bij fitnessapparaat.nl niet verantwoordelijk voor waren) hebben ze deze telkens op een vlotte, vriendelijke manier opgelost!
Bij verdere benodigdheden zal ik zeker niet meer twijfelen waar ik die zal kopen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

Matthijs 04-10-2018

Perfecte service

Snel en goed geleverd, goed product! Kwaliteit is zeer hoog, beter dan mijn vorige polsbanden. Prijs ook prima!

Jeroen3219 04-10-2018

Goed en snel

Een spinbike bested via fitnessapparaat.nl. Niet alleen had deze shop de beste prijs, maar ze hebben ook echte winkels waar je terecht kan als er wat is en een eigen technische dienst voor als er problemen zijn. Nog geen halve dag na bestelling werd ik al gebeld voor het maken van een afspraak. Top!

Willem Folkerts 03-10-2018

Super service

Super, eerst was ik niet tevreden door de verwachte aankomstdatum van een pakketje, maar ze hebben mij super geholpen, ik ben ze dankbaar. Toppers.

John 02-10-2018

goede service; snelle levering!!

ruime keuze, goede informatie.
eenvoudig bestellen en betalen, gewoon super!!!!
de levering was zelfs in België al na twee werkdagen daar.

Ton M 02-10-2018

Geweldig apparaat. Keurige behandeling

Zeer goede productomschrijving. Duidelijke uiteenzetting en productaanbeveling.
Goede crosstrainer (Virtufit) aangeschaft, die volledig voldoet aan mijn behoeftes.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 02-10-2018

Goede service, wat lastig in gebruik op kantoor

Apparaat werkt prima, maar is wat lastig in gebruik op kantoor, waar ik het wou gebruiken, omdat ik met mijn knieën tegen mijn bureau aankom. Nu ben ik wel aan de langere kant en gebruik het apparaat nu met veel plezier thuis voor de TV.

A. Cats 01-10-2018

Goede service

Ik ben zeer tevreden over het gemak waarmee ik het apparaat in elkaar kon zetten. Goede handleiding.
De service is eveneens uitstekend. Door mijn toedoen brak een onderdeel. Zonder probleem kreeg ik per ommegaande een nieuw exemplaar toegestuurd.
Tenslotte in gebruik voldoet het apparaat geheel aan mijn verwachtingen.

Dik 01-10-2018

snelle levering

makkelijke zoeken naar producten op de website
bestelling plaatsen gaat eenvoudig.
Via de mail , wordt je perfect op de hoogte gehouden van je bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shakebeker 30-09-2018

Uitstekende service na verkeerde levering

Nadat het verkeerde product geleverd was contact opgenomen en hebben ze snel het juist bestelde product geleverd en ter compensatie het verkeerd geleverde product houden, top