Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 148 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jaggan 02-12-2014 Via de website gekocht

heel makkelijk en snel besteld. De prijs is heel goed vergeleken met anderen leveranseers.

gister avond besteld en vanochtend al geleverd. Ze hebben een goede klanteservice en alles gaat heel simpel met de mail.

Heel veel apparaten van verschillende merken voor een hele goede prijs.

mensen kunnen zonder twijfel met vertrouwen via deze site een apparaat kunnen bestellen.

chat service hebben ze als je vragen hebt die direct beantwoord worden.

Maxjesse 14-11-2014 Via de website gekocht

Ik heb bij fitnessmerken een tanktop besteld nadat deze niet paste heb ik hem terug gestuurd via de post, ondanks deze nooit is aan gekomen bij fitnessmerken hebben ze mij toch en maat groter toegestuurd. Kortom: top service!

Yokeschalkwijk 11-11-2014 Via de website gekocht

Webwinkel gemakkelijk te vinden en makkelijk om
Een bestelling te plaatsen.

Nog voordat ik het apparaat in huis had, kreeg ik een mailtje met een link naar de Nederlandse handleiding omdat er soms geen Nederlandse handleiding meegestuurd word vanaf de fabriek.

Vlot geleverd, vlot beantwoorden en oplossen van een vraag.

Vlotte service, een klein probleempje bij de aflevering werd heel snel en keurig opgelost.

fdegreef 06-11-2014 Via de website gekocht

Je krijgt direct via de assistent antwoord op alle vragen dit werkt voor mij zeer motiverend.

heb een cross trainer op proef gehad en deze werd netjes op tijd bezorgt en weer opgehaald zonder verborgen kosten zeer praktisch

Heb diverse sites bezocht, maar kwam terug bij Fitnessapparaat voor de beste prijs/kwaliteit apparaten die mij het beste pasten

zzzzzzzzie eerdere antwoorden

ik heb geen op of aanmerkingen gezien de 2 producten die ik reeds via jullie hebt besteld

IJsssss 05-11-2014 Via de website gekocht

Besteld en volgende dag in huis

Makkelijk tebestelken

Precies wat ik nodig had

Niets te klagen, uitstekend geholpen

Gemakkelijk te bestellen en te betalen, snel in huis en ze leveren mooie goed gespijsde artikelen!

melvin5 05-11-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen, en na 1 dag al in huis

heel goed,kan iedereen aanbevelen,

heel veel,groot assortiment

dat deze winkel gewoon veel assortimenten heeft in fitnessapparaten en zou iedereen deze winkel gewoon aanbevelen

je kunt chatten met iemand van de winkel,als je niet weet wat je moet gebruiken voor fitnnes of dergelijke sporten.wil vaker hier bij fitnessapparaat.nl bestellen als ik weer wat nodig heb.klantvriendelijkheid. En het is niet duur. Goed veilig betaling en snel met het leveren. GEWOON EEN GOED BEDRIJF. Heb Bij deze Bedrijf al een tijdje wat besteld en afgelopen week weer wat besteld en na een dag al in huis.

Naomi1969 03-11-2014 Via de website gekocht

Ruim assortiment, snelle verwerking en levering. Product was van goede stevige kwaliteit.

fkeller 27-10-2014 Via de website gekocht

Even online bestellen zonder registreren en klaar!

Mega goed!! Vandaag bestellen, morgen in huis.

Alles wat je wilt qua sport hebben ze op fitnessapparaat.nl

Bespaar je de moeite en extra kosten, bestel:
Op fitnessapparaat punt NL!

Bespaar je de moeite en extra kosten, bestel: Op fitnessapparaat punt NL!

erikmenno2010 20-10-2014 Via de website gekocht

de site is duidelijk en overzichtelijk en betaling was goed.
was in 5 minuten klaar met de bestelling

21.00 besteld en de middag erop geleverd volgens afspraak. Ook wisten ze me morgens precies te vertellen hoe laat het geleverd zo worden en dat klopte precies

voor ons was de keuze voldoende en ook prijs is ok

ja want ze hebben een ruim assortiment prijs is ook zeer goed en levertijd gewoon uitzonderlijk

ben zeer tevreden. kan neeg negatief punt vinden

Fennemapj 14-10-2014 Via de website gekocht

Snelle service en goed apparaat

JeroenHulscher 14-10-2014 Via de website gekocht

Goede betrokken mensen die altijd bereid zijn een tandje harder te lopen als iets niet optimaal verloopt.

Al jarenlang dé plek waar ik mijn fitnessspullen vandaan haal.

Er is geen betere plek om je spullen te halen, dat geldt voor iedereen.

RobinHood54 14-10-2014 Via de website gekocht

geen moeilijke gang op de site, gewoon in een paar klikken vindt je wat je zoekt. Als ict'er kijk je anders, en strakker hoe een site werkt. De site van finessapparaat werkt gewoon. klant vriendelijk en niet verdwalen.

Voorraad artikel besteld; en ook echt de andere dag in huis. meer dan eens ervaren. En duidelijke info over de voortgang. En nog voordat het apparaat binnen is al extra info.

Op fitness zijn er diverse webwinkels. Goede en minder goede (?!). Als ik iets zoek, kijk ik altijd "rond", maar ga ook direct bij deze webwinkel "neuzen". Dan is de eerdere persooonlijke ervaring en de kennis/publieke opinie (reviews van anderen) de reden dat ik hier kom.

Ik wijs anderen op deze site, geef ook aan dat ik persoonlijk zeer goede ervaring heb, maar dat anderen ook op hun eigen intuïtie moeten afgaan (lees; kijk ook rond en oordeel dan zelf)

Ik zou het handig vinden, als ik mijn historie kon raadplegen, maar is geen must... (gaat n.l. een stuk web beveiliging mee gemoeid) Eigen archivering is er ook... dus puur gemak. Voor de rest geen op- of aanmerkingen

RobinHood54 14-10-2014

n.b., de historie is wel degelijk te raadplegen, kennelijk geen het eerder fout, waardoor ik meende dat het niet (meer) beschikbaar was. Latere raadpleging van de site voor mijn account gaf wel historie te zien.

Suggi 13-10-2014 Via de website gekocht

Ik ben erg tevreden met de stepper van Kettler. De service was ook erg goed en mijn bestelling hebben jullie snel bezorgd.

tomitomichino 30-09-2014 Via de website gekocht

Ik heb op zondag via de site een Power Tower besteld. Dankzij de chatfunctie van de site meteen goede info gekregen over functies van het apparaat en beschikbaarheid. Het apparaat was op voorraad en dinsdag in huis. Ontzettend makkelijk in elkaar te zetten dankzij de handige handleiding. De Power Tower had echter een lichte beschadiging en daar kwam ik natuurlijk pas na het in elkaar zetten achter. Als eerste denk je dan natuurlijk "ZUCHT!" Maar ik heb meteen contact gezocht met de klantenservice en ze hebben het prima voor me in orde gemaakt. Werkelijk ongekend goed. Ik kan niet anders zeggen.

EPeters2000 19-08-2014 Via de website gekocht

6,3

Apparaat snel geleverd.

Het apparaat dat ik in eerste instantie kreeg was niet goed genoeg. Uiteindelijk is dit netjes opgelost.

Hoewel de winkel er niet veel aan kan doen hebben ze toch te leiden onder de kwaliteit van het eerste apparaat. Eindoplossing was netjes dat wel.

Uiteindelijk is het probleem netjes opgelost maar het was fraaier geweest als ik wat minder moeite had moeten doen om het kenbaar te maken.

ltv84 19-08-2014 Via de website gekocht

Fitnessapparaat is echt een aanrader goede service en goed assortiment!

Heb vorige week mijn bestelling binnen gekregen en moet eerlijk zeggen perfecte service! Heb zelf een heel drukke baan en ben bijna niet thuis aanwezig. De website is goed overzichtelijk en ik kon vrij snel mijn producten vinden had ze besteld en had ze morgen al in huis. Fitnessapparaat is echt een aanrader goede service en goed assortiment!

Utrechtmijnstad 15-06-2014 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen

per ongeluk gin er iets mis met de bestelling (onze fout), we kregen alsnog kosteloos de bestelling compleet geleverd! Een 10 waard!!

Goede snelle levering en goede service toen bleek dat wijzelf iets waren vergeten te bestellen: we kregen het gratis, op hun kosten geleverd.

Coos 29-03-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site

Prima service. Klantenservice is direkt bereikbaar op de site met chat functie. Afspraken worden duidelijk vastgelegd en nagekomen.

Het assortiment is zeer ruim te noemen

FredinDeLutte 26-03-2014 In de winkel gekocht
Hengelo

Gelukkig echte Tukkers: geen gel@@...

Snel en fleksibel. Hebben verstand van zaken (en fitness....)

Grote keuze, goed advies

zonder remmen

Kral1983 25-03-2014 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle Service!

Een uitgebreid assortiment!

Snelle levering, Snelle service, Een uitgebreid assortiment!!

Snelle levering, Snelle service, Een uitgebreid assortiment!!

ma3034 25-03-2014 Via de website gekocht

Jullie internet is zo ingericht dat je snel en ook nog eens voordelig je sportartikelen of supplementen kan bestellen!

De service is echt top! Als je een problem of vraag hebt wordt je door de medewerkers altijd snel en correct geholpen!

Assortiment is precies wat een sporter nodig heeft!

Ik heb al meerdere kennissen van deze winkel op de hoogte gebracht en hun hebben al reeds veel gekocht en zijn ook zeer tevreden!

Eigenlijk niks meer aan toe te voegen gewoon een erg fijne en geode winkel!

lithpi 25-03-2014 Via de website gekocht

Via internet is et makkelijk te bestellen.

Netjes en snel gelverd

andrevandenberg 24-03-2014 Via de website gekocht

makkelijk toegankelijk bij afhalen product. goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke mensen. hier koop ik zeker weer

Nele Baele 16-03-2014 Via de website gekocht

GerardWeert 14-03-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk en overzichtelijk. Je komt hierdoor snel bij de productgroep naar keuze.

Zeer snelle levertijden. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de voortgang via email. Ook wordt een tracktrace nummer gemaild zodat je je pakket kan volgen.

Ruim assortiment in verschillende prijsklassen. Voor elk wat wils.

In de toekomst zal ik zeker opnieuw fitnessproducten kopen via deze webwinkel. Ik zou dat daarom ook anderen adviseren gezien voorgenoemde punten: snelle levering, breed assortiment, duidelijke productomschrijving, goed ingedeelde website.

Enige punt van aandacht voor deze winkelier is het verpakken van het product. Deze werd niet verstuurd in een omdoos waardoor in mijn geval het product werd geleverd bij de buren. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het op prijs stelt dat de buren weten dat je sportief bezig bent (om wat voor reden dan ook).

vanell 13-03-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk aanbod. Het artikel is prima, gemakkelijk en betrouwbaar in gebruik.
Levering was snel en correct.

Prettige ervaring. Deel ik graag met anderen!

FidNuZ 13-03-2014 Via de website gekocht

De materialen zijn zelfs geschikt voor intensief professioneel gebruik.

kangaroetdf 10-03-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen en makkelijk geleverd

goede levering

had wat ik zocht

tevreden met me aankoop

makkelijk besteld en vlot geleverd

carine ponnet 10-03-2014 Via de website gekocht

gebruiksvriendelijk en eenvoudig om te bestellen

besteld op 2/1/2014 om 11 uur en op 3/1 om 8.45 uur waren de hometrainers al geleverd!!! nog nooit zo een snelle levering gehad!!

heb al reclame gemaakt, vooral voor de vlotte en snelle levering en de goedkoopste prijs voor mijn produkt

de prijs was het laagst voor deze hometrainers voor kinderen en nogmaals de levering was heeeeeel snel!!!!

kopengoedvergelijken 22-02-2014 Via de website gekocht

Zware doos van de koerier. Het was 2x 15 kg dus 30 kg in mijn armen. De koerier ging bijna kapot van het gewicht :P, maar had het snel overgenomen in mijn armen en maakte het open en er zit zoals ik besteld had 2x 15 kg dumbells in. Ze hebben het goed gedaan.

knilles58 21-02-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen en snel geleverd

Service is oke iets defect stuur via de mail een foto met het defecte onderdeel en het wordt in overleg vervangen

Keuze genoeg in iedere prijsklasse voor een betaalbare prijs

Ik zal in iedergeval zeggen je moet daar ook eens kijken, ik
ben geen prof maar ben iemand die niet dagelijks in de sportschool zit maar wel 5x per week thuis fietst en roeit

Goed : je gaat voor een product en er is niemand die je iets anders aan praat minpunt : dat je het product niet in het echt kan zien voor je het gekocht heb

a.boe 20-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. heb alleen voor crosstrainer gekeken, makkelijk te zoeken op merk en prijs. miste wel meer opties voor zoeken zoals zit er een ergometer op, programma's, gewicht vliegwiel etc. hiervoor moet je op het apparaat zelf klikken. Bestellen ging heel makkelijk. gewoon naam en adres invullen en klaar. mocht zelfs nog een gratis product uitkiezen!

snelle beantwoording op emails. Het apparaat kwam ook snel binnen. nog even zelf in elkaar zetten en sporten maar!

heel veel keuze aan apparaten. daardoor wordt kiezen nog moeilijker. gelukkig geven ze goed advies en hebben ze goede prijzen.

absoluut een goede winkel om bij te bestellen! veel keuze, goede informatie, snelle reacties en het apparaat snel in huis!

Snelle levering, groot assortiment, goede service en kwaliteit van mijn apparaat is ook goed! Ik zeg doen! bestellen maar!

kadir-ozsoy 18-02-2014 Via de website gekocht

Het is heel gemakkelijk om het in elkaar te zetten en het te gebruiken, dankzij dit hoef ik niet eens meer naar de sportschool, ben al een paar kilo afgevallen in een maand, top!

Het is netjes op tijd bij me thuis bezorgd, en de chauffeur hielp me nog met optillen.

Een goed en breed assortiment, genoeg om elk spier van je hele lichaam mee te trainen.

Je zult geen spijt krijgen!

ik vind het een heel goed winkel, een breed assortiment, goede service en vooral goed kwaliteit! Ik geef het een 10 ;)

Gerardklaus 18-02-2014 Via de website gekocht

De website was duidelijk en overzichtelijk.

Heb tussen door een mail gehad over mijn bestelling over de voorraad.

Wat ik zocht zat in het assortiment, en heb nog meer bekeken op de site. Naar mijn oordeel kom je er goed mee uit de voeten.

Prima shop, prima service en ruim assortiment.

In zoverre dat ik er tot nu toe gebruik van heb gemaakt, heb ik niks te klagen. Mijn bestelling was er niet de volgende werkdag maar bij mijn product stond al dat dit niet op voorraad was en werd tussendoor netjes op de hoogte gehouden over de staat van de voorraad/ verzending

carolien wegner 18-02-2014 Via de website gekocht

Snel, nauwkeurig en 'n groot assortiment!!!

frankria 18-02-2014 Via de website gekocht

Je stap er op zonder moeite, hij zit goed en is prima in te stellen en duidelijke zichtbare display.maakt bijna geen geluid zacht zoefje.dit is voor de eerst homtrainer die in alles voldoet.echt een topper!en qua prijs kan er geen een aan tippen

Als je iets wilt weten of een vraag heb staanze je altijd fatsoenlijk te woord met raad en daad(heb ik wel anders meegemaakt).en ze komen hun belofte,s na.zoals ze beloven 1dag levertijd

Je hebt heel veel keus uit diverse artikelen en niet duur in vergelijk met andere aanbieders, scheelt soms wel meer dan honder euro!

Mijn vrienden en kenissenkring zal ik zeker aanbevelen om eerst bij deze aanbieder van fitness materiaal te kijken op interenet.

Ik heb ook andere spullen gekocht en alles top geen enkele klacht dus ben zeer tevreden.

Hmjvd 18-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Later een mail of alles naar wens was

Keuze zat en concurrerend

Zie andere reacties

G.merselina 18-02-2014 Via de website gekocht

Ik vond de site heel overzichtelijk en duidelijk. Er is bijna alles dat je zou willen. Dus het was makkelijk en plezierig om online een order te plaatsen. Alles kwam op tijd en correct bij mij thuis. Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring met fitnessapparatuur.nl

helmondiaan 18-02-2014 Via de website gekocht

Snelle levering.

Heel erg veel keuze voor een goede prijs!

Deze winkel heeft een ruim assortiment aan fitness spullen! Goede kwaliteit voor een goede prijs!

kjvantuijn 18-02-2014 Via de website gekocht

Handige naamsbekendheid
Internet bestellen
volgende dag in huis
Prima hand -out en....
roeien maar. :)

Uitgebreid en verrassend assortiment

Klant vriendelijk,veel keuze snelle service en bovenal: scherp geprijsd Kortom : alles wat je als tevreden klant wenst >>:)

zie uitgebreide evaluatie hierboven.

cr ruizendaal 18-02-2014 Via de website gekocht

kiezen kopen en trainen binnen 1 dag!!!

goede service zoals een ieder graag verwacht maar niet altijd krijgt.

makkelijk een keus te maken en ouderwetse service wat wil je nog meer

bodekeij 18-02-2014 Via de website gekocht

de website overzichtelijk en voldoende informatie over het desbetreffende produkt

de 1e bestelling duurde erg lang na een mail van mij daarover werd een alternatief product aangeboden en die ontving ik binnen 2 dagen

ruim voldoende keuze

door de goede service en snelle levering(als het apparaat niet in nazending staat)

wel; de snelle service en goed mailcontact niet: omdat apparaat een lange leveringstijd had en was niet duidelijk hoelang.

Lieve1981 16-02-2014 Via de website gekocht

Harry Bruijnaers 13-02-2014 Via de website gekocht

Log in op de website en gelijk via de chat kan je alles vragen of bestellen

Na 12.00 uur besteld via chat met - en de volgende dag voor 12.00 uur binnen

groot aanbod aan alle soorten fitnes apparaten

Aan een ieder die ik ken van familie tot kennissen

Had vele site's bekeken maar deze winkel had een grote keuze en natuurlijk de chat geweldig geholpen

FysioWalter 28-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen. Snelle korte lijnen. Goede bereikbaarheid

Nadat ik een eerste selectie had gemaakt heb ik deze gemaild aan fitnessapparaat voor een offerte. Vrijwel direct kreeg ik een telefoontje met aanvullende vragen en veel tips en advies. Een mooie aanbieding en het opzetten va n de apparaten door een specialist hebben me over de streep getrokken. Inmiddels staat alles goec werkend in mijn praktijk binnen zeer korte tijd. Werkelijk goede service! Voor thuisgebruik heb ik gelijk ook een crosstrainer aangescgaft en dat is ook allemaal vlot en vriendelijk verlopen! Dus meerdere positieve ervaringen met dit bedrijf vandaar ook dit bericht op kieskeurig!

Zie hierboven

Ik raad andere fysiotherapeuten en particulieren aan zaken te doen met dit bedrijf!

De kennis en ervaring en service bieden mij meerwaarde.

htakesone 20-08-2013 Via de website gekocht

Gewoon zoals je gewend bent om te webshoppen, makkelijk bestellen en duidelijke informatie. Genoeg betaal mogelijkheden geen problemen hier.

Chat functie werkte ideaal met mijn vragen over de crosstrainer welke ik wou aanschaffen, de persoon kon mijn vragen duidelijk uitleggen.

Heel groot assortiment, de keuze is enorm en misschien iets teveel van het goede ik ben een leek en weet niet veel van crosstrainers. Gelukkig staat er duidelijke informatie bij de producten en kun je de specificaties vergelijken.

Ik kan deze webshop aanbevelen omdat ik mijn crosstrainer snel in huis had en de chat functie ontzettend goede service bood om mij te overtuigen voor een crosstrainer.

MB178 18-08-2013 Via de website gekocht

website surft makkelijk, bestelling ook heel simpel, veel keuze qua producten en merken

ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en kreeg goed telefonisch advies naar aanleiding van mijn vragen.

heel veel keuze qua merken en producten zodat ik al mijn fitness spullen hier kan kopen. deze winkel heeft alles!

ik zou deze winkel zeker aanbevelen. ik had mijn crosstrainer binnen 1 dag in huis, dus kon gelijk beginnen!

een nette overzichtelijke website met veel keuze, makkelijk te bestellen, vriendelijk geholpen door personeel met veel kennis van zaken en ik had mijn crosstrainer snel in huis zodat ik gelijk kon beginnen! Helemaal geweldig!

W. Zirkzee 11-06-2013

Site van Fitnessapparaat is overzichtelijk, prettig om doorheen te navigeren. Echter in mijn geval klopte de voorraadindicatie niet (dit is later wel netjes opgelost, zie verderop in mijn beoordeling)

De bestelde loopband bleek niet op voorraad, ondanks dat de site dit wel aangaf. Twee dagen later is dit heel netjes opgelost door de winkel, door een alternatief aan te bieden, welke zo'n € 150,-- duurder was. Dit zie ik andere winkels niet snel doen, dus een verdiende pluim van mijn kant!

Groot assortiment, in elke prijsklasse, dus voor ieder wat wils.

Enig minpuntje is de wat gebrekkige communicatie, ik moest enkele keren zelf informeren (er werd wel vrij snel gereageerd en zelfs ook 's avonds!). De wat mindere communicatie was te wijten aan een verhuizing, begreep ik later van een medewerker. Hierdoor heb ik de loopband een paar dagen later bezorgd gekregen, maar gezien de verdere nette communicatie en oplossing voor de niet op voorraad zijnde loopband, ben ik een tevreden klant. Overigens ook mijn complimenten aan Transmission, de vervoerder van de winkel, de bezorger heeft netjes de doos op de 3e verdieping in mijn woning gezet (dit stelde hij zelf voor, ondanks dat hij dit niet hoefde te doen).

Debby Dokter 07-03-2013

Het enige kleine minpuntje van Fitness apparaat vind ik dat je wel vaak zelf moet bellen als er iets is, maar dat is ze vergeven want er zijn natuurlijk meer mensen en een goedlopend bedrijf is druk.

Debby Dokter 07-03-2013

Mijn ervaring met dit bedrijf is ook erg goed, vooral de klantvriendelijkheid en service, ik had twee jaar geleden een Higol spinbike aangeschaft die helaas stuk ging en niet meer gerepareerd kon worden omdat de onderdelen niet meer verkrijgbaar waren. Toen kreeg ik een nieuwe andere spinbike aangeboden in dezelfde prijsklasse, die er mooi uitzag maar toen ik hem uitprobeerde bleek die te licht voor mij te zijn en niet wat ik gewend was. Toen zat ik een beetje met mijn handen in het haar wat ik ermee moest en na een paar telefoontjes plegen met fitness apparaat en met informatie inwinnen ben ik tot het besluit gekomen om dan toch maar liever geld bij te betalen en heb ik gekozen voor deze geweldige, stabiele en mooie Tunturi waar ik super blij mee ben en zelfs nog beter bevalt dan de Higol die ik had. Zo maakt men mensen blij en is het heel fijn om te weten waar je zijn moet. Dus blijf ik zeggen, bedankt en ga zo door! Fitness apparaat is zeer betrouwbaar en ik raadt iedereen aan daar te kopen! Hartelijke groeten van Debby Dokter.