Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 186 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fazli 25-08-2017 Via de website gekocht

Tevreden over aanschaf en service

Ik heb onlangs een loopband hier besteld. Aanschaf, aflevering en montage verliep naar tevredenheid, geen problemen gehad.

Tw 20-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en nazorg

Er was een probleem met een bestelde hometrainer, waarvan de iConsole niet goed werkte en een schroef miste. Er was gelukkig een prima online hulp (chat en email) om mee te helpen het probleem op te lossen. Na vast stellen van het probleem is direct een vervangende onderdeel opgestuurd. Bij deze winkel is niet alleen goede service bij het bestellen (advies geven) en bezorging, maar erg belangrijk ook een uitstekende nazorg bij vragen en problemen van bestelde producten.

Nick P 19-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal in orde!

Alles helemaal in orde voor lage prijs, top! Werd snel geleverd (op een tijdstip naar keuze) en in goede staat.

Damian 18-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Op een zondagavond de bestelling geplaatst en maandagochtend was het al aan de koerier overgedragen, super! Kwaliteitsproduct kon ik zonder verzendkosten bestellen, dus ik hoefde niet meer veel verder te zoeken.

Jean uit Harderwijk 18-08-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor online winkels!

Ik kan me volledig aansluiten bij de reviews die ik al heb gezien over deze site: snelle levering en indien nodig worden zaken supersnel opgelost. Complimenten!

jw alphenaar 16-08-2017 Via de website gekocht

Komen levertijd niet na

Volgende dag bezorgen doen ze niet, ondanks dat ze dat melden. Apparaat is verder prima en eenvoudig te installeren.

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 16-08-2017

Beste heer of mevrouw Alphenaar,

Bedankt voor uw review! Erg jammer dat de levertijd in dit geval niet goed is geweest, onze welgemeende excuses hiervoor!

Ik ga intern uitzoeken waarom dit heeft kunnen gebeuren, af en toe komt het wel eens voor dat een aansluiting met de transporteur niet gehaald wordt, maar normaliter zou u dan een mailtje moeten ontvangen van ons. Dit is niet gebeurd en nemen wij onze verantwoordelijkheid. Een verbeterpunt welke ik direct heb opgepakt met onze avondploeg om het in de toekomst goed te doen!

Wel vind ik het prettig om te horen dat de installatie simpel is en het apparaat goed bevalt, ook belangrijke aspecten :)

Nogmaals bedankt voor de review en veel trainplezier,

Optrekstang 11-08-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring

De Iron Gym voldoet prima aan de verwachtingen. Is inderdaad op meerdere manieren te gebruiken. Ook op de levering valt niets aan te merken.

Steph 07-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en nauwkeurige service

Zo handig dat je gewoon kunt chatten met een medewerker terwijl je door de webwinkel zoekt.
Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, had ik het de dag erna al in huis. Ik zal in de toekomst zeker opnieuw bestellen!

Youri 05-08-2017 Via de website gekocht

Goede producten, goede prijs

Makkelijke en duidelijke site.
Bestelling werd op tijd geleverd zoals verteld, producten waren prima!

Roxane 05-08-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Kort nadat ik mijn bestelling had geplaatst, heeft fitnessapparaat.nl contact met mij opgenomen per telefoon en mail om te laten weten dat 1 van de producten niet op voorraad was. Ze hebben in plaats daar van (zonder extra kosten) een duurder product naar mij verzonden. Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden met de gang van zaken!

Marjon 04-08-2017 Via de website gekocht

Top service

S'avonds besteld, twee dagen later bezorgd. Fantastisch. Met direct mail met info over de bestelling en de bezorging. Erg goed bevallen!

Tabje 01-08-2017 Via de website gekocht

Snel besteld,sneller geleverd

Ik had snel enkel gewichten nodig en vond ze hier ook nog met een variabel gewicht.
Besteld en de volgende dag al binnen

Bonnita 31-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Snelle levering en uitstekende service. Mijn aankoop raakte te snel beschadigd maar ik kreeg zonder gedoe nieuwe geleverd.

Eric 30-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Snelle reactie op vraag via mail en correcte levering. Kwalitatief een goed product geleverd gekregen.

Robert 26-07-2017 Via de website gekocht

Super snel, Super goed, en Super goedkoop!

Wij zijn bij Fitnessapparaat.nl terechtgekomen omdat ze het goedkoopste waren en de website zeer betrouwbaar leek. Bovendien telde de gratis bezorging de volgende dag (zaterdag) mee.
We zijn erg blij met onze keuze.

Viev1 Personal Training 26-07-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en Service!

Gemak bij het bestellen, snelle levering en ruime keus aan benodigdheden.
Een overzichtelijke website!

Serkan ay 25-07-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service!

İk heb het via andere ontdekt. 't is simpel en gemakkelijk om mee te werken. 't voornaamste is dat snel geleverd wordt. Het geleverde materiaal is van goede kwaliteit.

Kelly 24-07-2017 Via de website gekocht

Gorilla wear sport tas

Ik heb voor het eerst hier een sport tas besteld ik ben erg tevreden over de service en duidelijke info over het product.. ik ben erg blij en zal zeker nog eens wat gaan bestellen ! Een dikke 10

Ramaekers Jac 21-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik ben zeer tevreden over de service van deze winkel en kan hem zeker aanbevelen aan iedereen .
Mijn bestellingen zijn altijd op de tijd geleverd en altijd kan ik de bestelling goed opvolgen ,als er iets niet klopt ,krijg ik een persoonlijk telefoontje en het wordt direct in orde gebracht , plezant winkelen op die manier en bedankt voor de goede en snelle service .

Dr. C. Raad 21-07-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice!

Ik bestelde een bepaald soort trappers voor een hometrainer (nadat ik de meegeleverde al had terug gebracht naar de winkel. Dan verwacht je ook dat je de andere modellen krijgt die wél passen. Ten eerste werd het pakket een dag te vroeg geleverd - ik was niet thuis en de bezorger legde het achter de vuilcontainer. Niet erg fijn. Bleek het ook nog eens de verkeerde te zijn, dezelfde die ik had terug gebracht, maar niet die ik besteld had. Irritant. Dus gemaild. Ze zouden meteen de goede sturen, en met excuses, ik mocht zelfs het pakket houden, maar ik heb er toch niets aan. Dus ben ik zo bescheiden geweest om maar een gratis bidon bij de nieuwe levering te laten bezorgen. Kijk... zo kan het ook! Blijkbaar worden dit soort onnodige fouten overal (en te vaak) gemaakt, maar het is de vooral manier waarop het wordt opgelost, die de klanttevredenheid ook op langere termijn waarborgt. Uitvoering: zwaar onvoldoende; de klantenservice daarentegen een dikke negen ;-).

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 26-07-2017

Bedankt voor de feedback meneer Raad!

Het blijft inderdaad deels mensenwerk, en hier worden af en toe fouten gemaakt; nogmaals onze excuses hiervoor.

Toch streven wij altijd naar een positieve klantervaring en gelukkig is dat bij u ook gelukt op het eind.

Veel plezier op de hometrainer!

Nico Gradisen 21-07-2017 Via de website gekocht

Super service!

4 shirtjes besteld van Gorilla wear. Helaas zaten in het pakketje maar 3 shirtjes. Kan gebeuren, daarom maar even gebeld. 4e shirtje werd dezelfde dag nog opgestuurd en inderdaad volgende dag al binnen. Écht super netjes. Als je foutje maakt (kan gebeuren), maar dan ook zo snel herstellen is grote Klasse! Ga zeker in de toekomst weer een bestelling bij ze doen.

Tim 21-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service/kwaliteit

Een erg goede snelle levering en erg klantvriendelijk! En een super kwaliteit/prijs verhouding! Zeker voor herhaling vatbaar!

Kamal 20-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige dienst na verkoop!!

Levering was heel snel dag erna heb je je product.
Goeie service!
Als er iets mis is helpen ze u zeker verder!!

Louise 19-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik zocht een sport enkelband om been oefeningen mee te doen en die vond ik bij fitness apparaat. Deze besteld en keurig de volgende dag in huis en precies zoals op het plaatje.

Marjan 17-07-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Goede aanbieding. Duidelijke kwaliteit- en prijsweergave. Telefonisch kontakt over levering.
Levering na afspraak.

M.Bots 17-07-2017 Via de website gekocht

Aanrader! Alles volgens plan! Keurige bezorging!

Keurig gemaild voor bezorgafspraak en nog eens bevestigd, netjes bezorgd en op zolder gezet, mooi product, zeer tevreden!

Mohammed Al Waili 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede service.

De Gorila Wear Wrist wraps gekocht via deze winkel. De kwaliteit is top en de levering was heel snel.

Jetty 12-07-2017 Via de website gekocht

Corect snelle levering

Correcte snelle levering vooral de volgende dag in huis was ideaal. Prijs inclusief vrachtkosten erg goed.

Omid 10-07-2017 Via de website gekocht

Heel goed service!

Heel goed en duidelijk omschreven wat het product kan en jullie leveren goed service! Ik heb geen mankementen gevonden bij het product, dus ik vind jullie top!

Pauline 10-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!!

Duidelijke site, ze leveren super snel en hebben goede een kwaliteit!! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Nel 07-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Na wat zoeken vond ik deze site om een hoepel te kopen. De prijs was zeer gunstig.
De hoepel werd de dag later al bezorgd, helaas was hij beschadigd maar na een chatberichtje werd mij meteen een nieuwe hoepel toegezonden. TOP!

Fred Meinders 07-07-2017 Via de website gekocht

Toppy!!

Snelle levering en goede afhandeling door verzenden via Track en Tracé Post. NL
Vooral betaling via Internet is snel en Veilig!

Ruth 04-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Makkelijk bestellen, betalen. Duidelijke site. Bestelde hoepel snel ontvangen. Ik ben zeer tevreden.

Danila 01-07-2017 Via de website gekocht

Snel, goed, perfect.

Binnen 5 minuten was mijn bestelling afgerond, de volgende dag waren mijn wraps binnen, en kon ik ze gelijk uittesten in de sportschool. De wraps zijn overigens perfect! Zeer tevreden over het product, zeker een aanrader.

Joep 28-06-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Een artikel was niet voorradig, dus ik werd direct gebeld en in overleg heb ik uiteindelijk voor een soortgelijk artikel gekozen. Uiteindelijk zeer tevreden met mijn aankopen.

Willemijn 28-06-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaring

Belabberde communicatie en slechte service. Service voor prijs-kwaliteit slecht. Communicatie slecht.

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 27-07-2017

Beste Willemijn,

Wat vervelend om te horen dat alles niet naar wens is gegaan bij uw bestelling.

Ik krijg hier intern een seintje dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice/productspecialist en dat het is opgelost.

Het is altijd goed als u aan de bel trekt in dit soort situaties, dan is het aan ons om er iets mee te doen; bedankt daarvoor!

Fijne dag,

v/d Horst 25-06-2017 Via de website gekocht

Snel op de vraag

Via googlen op bodybuilding kleding en aanbod in gorilla wear kleding ben ik bij deze site terecht gekomen en uiteindelijk blijven hangen. Na bestelling van twee items, waarvan 1 niet op voorraad was werd het ene item toch apart verzonden. Hoef ik niet te wachten op het totale pakket en ook de vragen die ik hierover had waren binnen dezelfde dag beantwoord. Super, ga zo door!

De Pauw Maria 24-06-2017 Via de website gekocht

Dik ok

Eerlijke en correcte overeenkomst. Alles stipt nagekomen en goede prijzen .geen negatieve opmerkingen

Levi Hoogenboom 22-06-2017 Via de website gekocht

Goede sportartikelen voor een goede prijs!

Ik heb een optrekstang gekocht op deze webshop, binnen gekregen binnen de leveringstijd en functioneert goed! Ben er erg blij mee en zal dat ook nog jaren zijn. Echt een aanrader!

Izzy 21-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Product goed beschreven, snelle levering na bestelling, geen bezorgkosten, ook altijd fijn! Product makkelijk in elkaar te zetten. Ik ben tevreden! Kan deze winkel met een gerust hart aanbevelen!

Basje 21-06-2017 Via de website gekocht

Goede website

Ruime keuze aan producten voor een goede prijs. Snelle en goed levering en zeer tevreden over het artikel!

Robin 20-06-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Prima ervaring, op vrijdag aankopen gedaan, zaterdag geleverd. Prima kwaliteit.

Tip: minder mails mag, kreeg er erg veel van PostNL.

AMF Peters-Poppe 19-06-2017 Via de website gekocht

Zeer erg goede service

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze zich onderscheiden in de producten die ze verkopen .
Niet die saaie kleuren zoals bij andere shops ,en bovendien kun je online goed advies krijgen over welke maar je nodig hebt

Menno 19-06-2017 Via de website gekocht

Netjes geleverd.

De levertijd was onverhoopt een dag langer als wat stond aangegeven. Dit is direct in de mail medegedeeld.
Ook het verdere verloop was netjes inzichtelijk! Zou hier zeker weer bestellen!

Aronne 16-06-2017 Via de website gekocht

Wat langere levertijd

Op de website was niet aangegeven dat het artikel niet vooradig was waardoor het een levertijd had van 5-10werkdagen ipv de 1werkdag. Dit werd nadien wel goed gecommuniceerd via de mail. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling!

Victor 16-06-2017 Via de website gekocht

snelle goede service

duidelijke webshop en simpel te bedienen ook via de mobile telefoon, product binnen twee dagen geleverd

Wesley Berger 14-06-2017 Via de website gekocht

Super goede site en service!

Het is een zeer goede winkel, zeker de site is helemaal in orde! Er staat genoeg informatie op de site om de spullen te vinden die je zoekt. Het assortiment is ook groot! De service is ook goed en alles is duidelijk. Ik ga hier zeker nog een keer terug voor spullen.

Coen 13-06-2017 Via de website gekocht

Goed oplossend vermogen!

Had 2 stuks bandages besteld voor kickboksen. Er ontbrak helaas 1 stuk. Ik stuurde een mailtje met de vraag of de andere ook nog gestuurd kon worden. Ik kreeg heel snel antwoord en de volgende dag ontving ik het ontbrekende product! Super service! Ik raad zeker aan hier te winkelen!

Jansen 12-06-2017 Via de website gekocht

Top service, zoals het hoort!

Zeer tevreden met Wrist wrap.
Binnenkort weer wat producten bestellen.
En zeer een aanrader om hier je fitness producten te bestellen!

Tom 12-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden

Het zoeken bestellen betalen en leveren ging heel vlot. Was op een paar minuten gefikst en ze houden u goed op de hoogte van de staat van de levering. Super!!!