Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 66 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Chris B. 29-09-2017 Via de website gekocht

Vlot gedaan

Een mooie Gym Sport gekocht en een mooie prijs. Ik had voor de zekerheid 2 keer gebeld of er nog 1 besteld kon worden en het was gelukt. En staat ook stevig voor een niet te dure uitgave.

Djordy 29-09-2017 Via de website gekocht

Zoalss altijd top !

De levering is altijd netjes optijd en keurig verpakt, groot assortiment aan fitness artikelen dus voor mij de nummer 1 !

Judith 24-09-2017 Via de website gekocht

Zeer trage levering

Voor 10 uur besteld de volgende dag bezorgd dat maken ze niet waar. 1 week na bestelling wordt er pas contact opgenomen, na 2.5 week is de hometrainer uitgeleverd.
Er zou een half uur vantevoren gebeld worden dat is niet gebeurd (gelukkig was ik wel aanwezig)
Leverancier stond bij het verkeerde adres (factuuradres).
Het is dat ik zelf vroeg om de eveneens meebestelde ondermat maar anders was de leverancier weer vertrokken zonder deze uit te leveren.
Voor dit lange wachten is de hometrainer dan wel afgemonteerd geleverd.

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 25-10-2017

Beste Judith,

Bedankt voor je eerlijke review! Het is altijd goed voor ons om te weten hoe onze klanten zich voelen.

Allereerst onze welgemeende excuses voor het te laat informeren omtrent de levering en het telefoontje, dit is een fout van ons en hebben we intern besproken en opgelost zodat het in de toekomst niet meer zal voorkomen.

Helaas geldt de regel 'voor 22.00 besteld, morgen in huis' niet voor alle producten van ons. We hanteren deze levertijd voor alle voorradige producten welke zonder montage besteld worden.
Omdat wij leveren in heel Nederland zit er een langere levertijd op montage orders, dit beschrijven we ook tijdens onze checkout (het kan zijn dat u dit natuurlijk heeft gemist).

Om onze fout enigszins wat te verzachten hebben we u de onderlegmat cadeau gegeven en u een kortingscode van €50,- euro aangeboden voor een eventuele volgende bestelling. Mocht u hier gebruik van gaan maken, dan willen we graag laten zien dat we staan voor kwaliteit en service naar onze klanten!

Voor nu een prettige dag en veel train plezier!

N 19-09-2017 Via de website gekocht

Schrijf amper revieuws maar dit was echt een top service

Verkeerde artikelen bestelt deze kon ik makkelijk opsturen. Zonder enige probleem. Vervolgens is de verkeerde artikel verstuurt. Heb ze een super leuke actie gedaan op mijn verjaardag gelijk. Voor mij een leuke cado en een geweldige service. Ik werk ook direct met klanten service dus ik weet hoe belangrijk service is voor klanten.

Cees 19-09-2017 Via de website gekocht

Netjes opgelost

Ik bestel al meer dan 2 jaar hier mijn supplementen. Laatste keer ging het even mis met de levertijd. Maar dit is netjes opgelost door de klantenservice

--- 2017-09-10 ---
Volgens website zouden mijn vitaminen binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd worden. Dit werden 9 werkdagen. Klantenservice een mail gestuurd ofdat er geen alternatief was. Of eventueel tijdelijk andere vitaminen. Ik ben een fanatieke sporter en vindt mijn supplementen erg belangrijk. Maar klantenservice wilde dus niks.

Wim uit Oss 19-09-2017 Via de website gekocht

Dumbells

Ik heb bij Fitnessapperaat.nl 2 dumbells gekocht.
De site was goed toegankelijk en overzichtelijk.
De levering was goed, snel en volledig. Het product was prima. Al met al een goede ervaring. Ga zo door!

Louis 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima !

Meedenkend en duidelijke uitleg over mogelijkheden. Prima prijs voor de twee apparaten welke zijn aangeschaft.

Frank Horn 17-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Eerste kennismaking met deze webshop is super verlopen. Product leverbaar en zeer snel {volgende dag} geleverd. Wat wil je nog meer . Maattabel geraadpleegd en het juiste product geleverd gekregen . Top, zeer zeker de moeite waard om deze webshop te bezoeken. Ruime keuze. Heb de Harbinger Pro Wash & Dry 2 Fitness handschoenen Black xxl gekocht, gebruikt en ze bevallen prima.

Patrick 15-09-2017 Via de website gekocht

Gewldige service!

Als enige webshop in staat me dat te leveren wat ik zocht en de levering mocht er ook wel wezen: vandaag bested - morgen in huis!

Lou 14-09-2017 Via de website gekocht

Goede sevice

Ik zou alleen de rubbers nodig hebben maar kreeg er de pendalen erbij, voor een mooie prijs. Ik hoop dat ik de volgende keer ook zo goed geholpen word.

Theo R. Schenkhuizen 14-09-2017 Via de website gekocht

1 minpuntje, maar voor de rest prima !!

Heb onlangs artikelen besteld en in goede orde ontvangen. 1artikel retour i.v.m. pasvorm, als vervangend artikel een ander model en maat doorgegeven maar kreeg vandaag exact hetzelfde artikel alleen een maatje groter helaas was de pasvorm weer niet zoals het wezen moet, dus heb ik het maar weer geroutineerd. Ik wacht nu maar af totdat het nieuwe artikel wel voorradig is. De service is perfect.

Tanya 13-09-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Prima shop, voor 2200 u besteld morgen in huis is alleen niet gelukt. Maar ik bestelde mijn fitness hoepel dan ook om 21.55. Ik kreeg hem dus een dag later en werd goed en professioneel geïnformeerd. Kwaliteit en prijs zijn zeer goed, ik kan deze shop van harte aanbevelen.

Richardkers 10-09-2017 Via de website gekocht

Prima Service

Snel en overzichtelijk, goed prijs kwaliteit verhouding.
Bij vragen over het product word je professioneel te woord gestaan en heb je echt het gevoeld dat men weet waar men over praat. Kortom een aanrader, staat je product er niet bij kun je er altijd nog even naar vragen ook daar weet men raad mee.

Frans 08-09-2017 Via de website gekocht

Iedere keer top geregeld en snel geleverd

Overzichtelijke webshop. Goed aanbod. up to date communicatie over orderstatus. Top geregeld iedere keer.

F. Hanssen 06-09-2017 Via de website gekocht

Goede!service!

Handige en decoratieve keycord. Goed materiaal, fraaie en functionele uitvoering.
Deze is practisch in het gebruik.

Rene 06-09-2017 Via de website gekocht

zeer goed service

Heb deze shop gekozen omdat datgene wat ik nodig had hier het goedkoopste was en de snelheid van de levering was perfect

Frankie 03-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Dumbells. Jammer genoeg zijn de gewichten niet even zwaar dan de Bermshey dumbells die we al hadden. In de Chat werd aangeven dat ze de zelfde zouden zijn en dat alleen de naam was veranderd.

Tanya Hermsen 31-08-2017 Via de website gekocht

Een top aankoop

Na heel wat reviews gelezen bij deze winkel en hometrainer terecht gekomen. Fantastisch service aan de telefoon en de gerustelling dat het monteren van de hometrainer gemakkelijk zou zijn. Een kind kan de was doen bleek. De vriendelijke verkoper aan de telefoon heeft gelijk gekregen. De fiets is stil en mooi vorm gegeven. Sinds de aankoop, fiets ik elke ochtend. Daar had ik echt niet op durven hopen. Een aanrader.

Rob 27-08-2017 Via de website gekocht

Snel en zeer goed, aanrader!

Ik heb bij fitnessapparaat een vloermat gekocht voor onze loopband. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de vloermat voor een zeer lagen prijs! Zeer snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de afhandeling van je bestelling! Ik raad iedereen aan om hier je spullen te bestellen!

Kenneth Kremer 25-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zag op de foto zelfde netje als het origineel. Eenmaal uit de doos was ie toch anders. zwart ipv wit helaas. En het origineel en de foto staat kettler op het witte randje, deze nieuwe niet helaas.

F 25-08-2017 Via de website gekocht

Prima

Goede shop en snelle verzending, dus prima! Wel een tip: vraag bij twijfel even na hoe je het apparaat monteert; de site is niet altijd even duidelijk (verschilt per product) en dat kan tot verrassingen leiden.

Fazli 25-08-2017 Via de website gekocht

Tevreden over aanschaf en service

Ik heb onlangs een loopband hier besteld. Aanschaf, aflevering en montage verliep naar tevredenheid, geen problemen gehad.

Tw 20-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en nazorg

Er was een probleem met een bestelde hometrainer, waarvan de iConsole niet goed werkte en een schroef miste. Er was gelukkig een prima online hulp (chat en email) om mee te helpen het probleem op te lossen. Na vast stellen van het probleem is direct een vervangende onderdeel opgestuurd. Bij deze winkel is niet alleen goede service bij het bestellen (advies geven) en bezorging, maar erg belangrijk ook een uitstekende nazorg bij vragen en problemen van bestelde producten.

Nick P 19-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal in orde!

Alles helemaal in orde voor lage prijs, top! Werd snel geleverd (op een tijdstip naar keuze) en in goede staat.

Damian 18-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Op een zondagavond de bestelling geplaatst en maandagochtend was het al aan de koerier overgedragen, super! Kwaliteitsproduct kon ik zonder verzendkosten bestellen, dus ik hoefde niet meer veel verder te zoeken.

Jean uit Harderwijk 18-08-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor online winkels!

Ik kan me volledig aansluiten bij de reviews die ik al heb gezien over deze site: snelle levering en indien nodig worden zaken supersnel opgelost. Complimenten!

jw alphenaar 16-08-2017 Via de website gekocht

Komen levertijd niet na

Volgende dag bezorgen doen ze niet, ondanks dat ze dat melden. Apparaat is verder prima en eenvoudig te installeren.

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 16-08-2017

Beste heer of mevrouw Alphenaar,

Bedankt voor uw review! Erg jammer dat de levertijd in dit geval niet goed is geweest, onze welgemeende excuses hiervoor!

Ik ga intern uitzoeken waarom dit heeft kunnen gebeuren, af en toe komt het wel eens voor dat een aansluiting met de transporteur niet gehaald wordt, maar normaliter zou u dan een mailtje moeten ontvangen van ons. Dit is niet gebeurd en nemen wij onze verantwoordelijkheid. Een verbeterpunt welke ik direct heb opgepakt met onze avondploeg om het in de toekomst goed te doen!

Wel vind ik het prettig om te horen dat de installatie simpel is en het apparaat goed bevalt, ook belangrijke aspecten :)

Nogmaals bedankt voor de review en veel trainplezier,

Optrekstang 11-08-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring

De Iron Gym voldoet prima aan de verwachtingen. Is inderdaad op meerdere manieren te gebruiken. Ook op de levering valt niets aan te merken.

Steph 07-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en nauwkeurige service

Zo handig dat je gewoon kunt chatten met een medewerker terwijl je door de webwinkel zoekt.
Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, had ik het de dag erna al in huis. Ik zal in de toekomst zeker opnieuw bestellen!

Youri 05-08-2017 Via de website gekocht

Goede producten, goede prijs

Makkelijke en duidelijke site.
Bestelling werd op tijd geleverd zoals verteld, producten waren prima!

Roxane 05-08-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Kort nadat ik mijn bestelling had geplaatst, heeft fitnessapparaat.nl contact met mij opgenomen per telefoon en mail om te laten weten dat 1 van de producten niet op voorraad was. Ze hebben in plaats daar van (zonder extra kosten) een duurder product naar mij verzonden. Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden met de gang van zaken!

Marjon 04-08-2017 Via de website gekocht

Top service

S'avonds besteld, twee dagen later bezorgd. Fantastisch. Met direct mail met info over de bestelling en de bezorging. Erg goed bevallen!

Tabje 01-08-2017 Via de website gekocht

Snel besteld,sneller geleverd

Ik had snel enkel gewichten nodig en vond ze hier ook nog met een variabel gewicht.
Besteld en de volgende dag al binnen

Bonnita 31-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Snelle levering en uitstekende service. Mijn aankoop raakte te snel beschadigd maar ik kreeg zonder gedoe nieuwe geleverd.

Eric 30-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Snelle reactie op vraag via mail en correcte levering. Kwalitatief een goed product geleverd gekregen.

Robert 26-07-2017 Via de website gekocht

Super snel, Super goed, en Super goedkoop!

Wij zijn bij Fitnessapparaat.nl terechtgekomen omdat ze het goedkoopste waren en de website zeer betrouwbaar leek. Bovendien telde de gratis bezorging de volgende dag (zaterdag) mee.
We zijn erg blij met onze keuze.

Viev1 Personal Training 26-07-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en Service!

Gemak bij het bestellen, snelle levering en ruime keus aan benodigdheden.
Een overzichtelijke website!

Serkan ay 25-07-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service!

İk heb het via andere ontdekt. 't is simpel en gemakkelijk om mee te werken. 't voornaamste is dat snel geleverd wordt. Het geleverde materiaal is van goede kwaliteit.

Kelly 24-07-2017 Via de website gekocht

Gorilla wear sport tas

Ik heb voor het eerst hier een sport tas besteld ik ben erg tevreden over de service en duidelijke info over het product.. ik ben erg blij en zal zeker nog eens wat gaan bestellen ! Een dikke 10

Ramaekers Jac 21-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik ben zeer tevreden over de service van deze winkel en kan hem zeker aanbevelen aan iedereen .
Mijn bestellingen zijn altijd op de tijd geleverd en altijd kan ik de bestelling goed opvolgen ,als er iets niet klopt ,krijg ik een persoonlijk telefoontje en het wordt direct in orde gebracht , plezant winkelen op die manier en bedankt voor de goede en snelle service .

Dr. C. Raad 21-07-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice!

Ik bestelde een bepaald soort trappers voor een hometrainer (nadat ik de meegeleverde al had terug gebracht naar de winkel. Dan verwacht je ook dat je de andere modellen krijgt die wél passen. Ten eerste werd het pakket een dag te vroeg geleverd - ik was niet thuis en de bezorger legde het achter de vuilcontainer. Niet erg fijn. Bleek het ook nog eens de verkeerde te zijn, dezelfde die ik had terug gebracht, maar niet die ik besteld had. Irritant. Dus gemaild. Ze zouden meteen de goede sturen, en met excuses, ik mocht zelfs het pakket houden, maar ik heb er toch niets aan. Dus ben ik zo bescheiden geweest om maar een gratis bidon bij de nieuwe levering te laten bezorgen. Kijk... zo kan het ook! Blijkbaar worden dit soort onnodige fouten overal (en te vaak) gemaakt, maar het is de vooral manier waarop het wordt opgelost, die de klanttevredenheid ook op langere termijn waarborgt. Uitvoering: zwaar onvoldoende; de klantenservice daarentegen een dikke negen ;-).

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 26-07-2017

Bedankt voor de feedback meneer Raad!

Het blijft inderdaad deels mensenwerk, en hier worden af en toe fouten gemaakt; nogmaals onze excuses hiervoor.

Toch streven wij altijd naar een positieve klantervaring en gelukkig is dat bij u ook gelukt op het eind.

Veel plezier op de hometrainer!

Nico Gradisen 21-07-2017 Via de website gekocht

Super service!

4 shirtjes besteld van Gorilla wear. Helaas zaten in het pakketje maar 3 shirtjes. Kan gebeuren, daarom maar even gebeld. 4e shirtje werd dezelfde dag nog opgestuurd en inderdaad volgende dag al binnen. Écht super netjes. Als je foutje maakt (kan gebeuren), maar dan ook zo snel herstellen is grote Klasse! Ga zeker in de toekomst weer een bestelling bij ze doen.

Tim 21-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service/kwaliteit

Een erg goede snelle levering en erg klantvriendelijk! En een super kwaliteit/prijs verhouding! Zeker voor herhaling vatbaar!

Kamal 20-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige dienst na verkoop!!

Levering was heel snel dag erna heb je je product.
Goeie service!
Als er iets mis is helpen ze u zeker verder!!

Louise 19-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik zocht een sport enkelband om been oefeningen mee te doen en die vond ik bij fitness apparaat. Deze besteld en keurig de volgende dag in huis en precies zoals op het plaatje.

Marjan 17-07-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Goede aanbieding. Duidelijke kwaliteit- en prijsweergave. Telefonisch kontakt over levering.
Levering na afspraak.

M.Bots 17-07-2017 Via de website gekocht

Aanrader! Alles volgens plan! Keurige bezorging!

Keurig gemaild voor bezorgafspraak en nog eens bevestigd, netjes bezorgd en op zolder gezet, mooi product, zeer tevreden!

Mohammed Al Waili 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede service.

De Gorila Wear Wrist wraps gekocht via deze winkel. De kwaliteit is top en de levering was heel snel.

Jetty 12-07-2017 Via de website gekocht

Corect snelle levering

Correcte snelle levering vooral de volgende dag in huis was ideaal. Prijs inclusief vrachtkosten erg goed.

Omid 10-07-2017 Via de website gekocht

Heel goed service!

Heel goed en duidelijk omschreven wat het product kan en jullie leveren goed service! Ik heb geen mankementen gevonden bij het product, dus ik vind jullie top!