Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Houthandel Gorinchem 04-04-2019

Tennistafel iets later geleverd dan afgesproken maar ter compensatie de bestelde batjes gratis gekregen.
Prima opgelost.
Volgende keer bestellen we hier opnieuw!

Marrie 17-03-2019

Wij waren op zoek naar een hometrainer, die wij na een prijsvergelijking op deze site vonden.
Deze is goed overzichtelijk, klantvriendelijk en voor ons de juiste keuze. Na bestelling
is het gevraagde product goed verpakt met alles erop en eraan gebracht geworden. Ook
het in elkaar zetten van de hometrainer was geen enkel probleem. Alles duidelijk, overzichtelijk voor ons zeker weer een reden om hier terug te komen. Kortom een aanrader!

m slappendel 15-03-2019

snelle service.
Deze winkel maakt de slogan vandaag besteld en morgen in huis helemaal waar!

Rebecca 15-03-2019

Gevraagde toestel was niet meer leverbaar, we kregen een voorstel voor een ander toestel en dit werd de dag erna al geleverd. Prima service.Toestel werkt perfect.

DL Otto 15-03-2019

I bought a workout item which was promptly delivered and in good shape too. I have been using it and my workout has never been the same again!

Gerry 14-03-2019

Een bodypump setje besteld, deze mogen ontvangen, door klein foutje in de productie, contact opgenomen en toen werd het gelijk opgelost! Super goede service!! Zeer tevreden klant.

Sharon verstrate 13-03-2019

Zeer tevreden en klantvriendelijkheid is hoog bij hun en ze bezorgen het product op tijd

Rosemarijn 13-03-2019

Alles netjes en snel geleverd.
Positief punt is dat ze geen extra verpakking om de fitnessrol hadden gedaan.

J. Kramer 13-03-2019

Uitstekende service!!
Bestelde loopband was niet meer op voorraad, uitstekende vervanging geregeld.
Kwaliteit van de loopband is ook uitstekend te noemen.
Mijn complimenten voor dit ultiem online winkelgenot!

TOP! 13-03-2019

Dit is de eerste keer dat ik bij Fitnessapparaat bestelde, na een eerdere zeer slechte ervaring elders. Fitmessapparaat.nl doen wat ze beloven en zelfs meer. De bestelling zou dinsdag geleverd worden maar kwam maandag al. Zeer snel, scherpe prijzen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. TOP!

Dimitri 12-03-2019

De levering was snel en alles was goed verpakt (niet onbelangrijk bij sommige zware items)

Céleste Vandenheede 12-03-2019

Heel erg snel geleverd. Stevig verpakt. Erg blij ermee. Goeie klantensysteem, duidelijke mails.

Sjef 12-03-2019

Trim apparaat aangeschaft.
Goede kwaliteit voor zulk een prijs.
Veel oefenprogramma,s.
Zeer stabiel.
Prettig zadel,met zachte zit.
In een half uur tot 3 kwartier gemonteerd.
Goede service.
Maar vooral:op zondag middag besteld.
Maandagmorgen 9.30 uur in huis.

Brian 11-03-2019

Ik vind het een goeie shop met veel variaties en categorieën dat het wel spannend en interessant maakt om uit te kiezen wat je precies wilt. Het enigste punt dat ik het niet 10/10 gaf is dat het nog redelijk lang duurde voordat ik alles kreeg, niet dat ik het erg vond maar duurde wel een goeie maandje voordat alles is gearriveerd. Ik geef een 7 op tien omdat de powerstation (het optrek apparaat) direkt achter de week dat ik bestelde kwam en dat vond ik wel goed, kon dan nog iets doen. Maar! De pakket van de powerstation was besschadigd :( er was een opening in het pakket en ook in het pakket waar de bouten en moeren zaten en daardoor waren er paar bouten en moeren kwijt gespeelt en moest ik nieuwe gaan kopen. Dat was wel ietsje minder maar voor de rest kan ik niet klagen. Alleen dat de rest beetje lang duurde voor mij en dat de pakket van de powerstation beetje beschadigd was.

En natuurlijk, Dankjewel voor de spullen! Ik heb er direkt aan begonnen en nu probeer ik mijn leven te verbeteren, physicaal, mentaal, sociaal en financieel.
Was aan het wachten tot ik alles had en nu ga ik er 100% voor. Het is maar een begin! Ik ga waarschijnlijk wel nog meer aankopen doen in jouw winkel als ik verder sta in het leven :)

Bedankt en tot ziens!
-Brian.

Arjuna 11-03-2019

Ik heb een crostrainer, de Proform cardio hiit trainer besteld op de site van Fitnessapparaat.nl. Ik woon 3 hoog zonder lift. Daar waar andere hem niet naar boven wilde brengen maakte Fitnessapparaat.nl daar geen enkel probleem van. Ze hebben het er niet over gehad en niets extra's gerekend. Dit waardeer ik enorm. Ik ervaar elke dag wat het betekend om met boodschappen 6 trappen op te moeten. Ja ze waren kapot toen ze met het apparaat van 86kg boven kwamen maar na een kop koffie gingen ze aan de slag. Nog geen 40min later was de crosstrainer in elkaar gezet en de werking uitgelegd. Het waren 2 aardige gasten. Door deze ervaring zou ik zo weer voor Fitnessapparaat.nl kiezen.

Marc Veldhoven 11-03-2019

Goede informatie. Zakelijke afhandeling van order. Transport was klantvriendelijk -- 2 x aanbieden / even bellen bij afwezigheid. Prima.

Ferry 11-03-2019

Zeer snelle service. Vriendelijke klantenservice de goede tips gaf. Geleverd op de dag dat ik koos en kwam met materiaal om zelf in elkaar te zetten. Kortom wat mij betreft een dikke 10 waard!

Jose 10-03-2019

Stoelfiets de wij besteld hadden was niet meer voorradig, kregen ander aangeboden voor zelfde prijs. Snelle levering

Bor 09-03-2019

Prijs zat goed, gratis en vlotte verzending. Gratis extra cadeautje bij grotere aankoop.

Top

Hanne 08-03-2019

Bestelling zeer correct verlopen. Levering was iets trager dan verwacht, maar dit kwam door een probleem bij postNL zelf. De fiets werkt uitstekend en is ook redelijk stil tijdens het fietsen. Een eenvoudig maar handige display waar alle noodzakelijke gegevens op terug te vinden zijn, incl hartslag. Wel wat puzzelen om in elkaar te steken adhv de beperkte handleiding, maar het lukt ook zo. Uitstekend product voor een betaalbare prijs! Het bijhorende gratis trainingsschema heb ik wel niet ontvangen.

louis 08-03-2019

Levering goed verlopen zoals gepland,alles ok. Installatie inderdaad simpel,geen problemen en prettige fiets

Sandra Bosmans 08-03-2019

Snelle en correcte opvolging van de bestelling
Bij defecten- snelle oplossing
Correcte communicatie over de mogelijkheden en beperkingen van het product

Anton 05-03-2019

Simple order procedure, Information about item is correct, quick response and quick delivery.

Martin Bekman 04-03-2019

Super snelle bezorging en product perfect. Collega heeft naar aanleiding ook gelijk dit product besteld

con voermans 04-03-2019

overzichtelijke site. binnen 24u kreeg ik mijn bestellingen. de kwaliteit kwam overheen met wat ze op de site aanbieden! osu