Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Damon 03-02-2019

Zowel het fitnessapparaat als de service was geweldig! Een unicum: Een apparaat, bekend van TV die wel functioneel is. 5 MINTUE SHAPER is een aanrader!

Desiree 03-02-2019

Een dikke 10. Ik had 2 artikelen besteld maar had 1 artikel niet ontvangen. Heb het bedrijf gebeld en kreeg het ontbrekende artikel netjes thuis bezorgd. Goede klantenservice.

Clara Reimert 01-02-2019

Prima bedrijf, klantvriendelijk, loopband was goed zelf in elkaar te zetten zoals ons toegezegd was.
Ben heel tevreden met mijn aanschaf.
Wel gedoe gehad met Postnl

Raf B 01-02-2019

Via de chat op de website goed naar het juiste product doorverwezen. Besteld voor levering in België en de volgende dag was het al aangekomen.

Ondertussen de producten al enkele dagen aan het gebruiken. En de kwaliteit is degelijk en zoals beschreven.

Koen 29-01-2019

Ik had twee sets dumbells besteld. Deze webshop heeft een snelle levering, makkelijk afrekenen, top.

Monique 29-01-2019

Alles ging heel vlot, het sportshirt en een sweat vest geruild tegen een maat kleiner, kreeg de volgende dag al een mailtje dat ze het binnen hadden en de andere maat naar mij hadden opgestuurd...... en hele vriendelijke mensen aan de telefoon!

stephan 27-01-2019

super geholpen met de bestelling met gratis verzending en voor 22,00uur bestelt de volgende thuis bezorgd

Ger en Terry 27-01-2019

Snelle en correcte levering. Wel jammer dat het bijgeleverde cadeau (butterfly massage pad) niet functioneert. Hierover zal ik nog contact opnemen.

V. vd. Horst 25-01-2019

De keuze is zeer uitgebreid. Telefonisch zeer goed te woord gestaan met goed advies. Dit bespaarde mij uiteindelijk honderden euro's.
De 3 pakketten zijn snel geleverd binnen 4 dagen. Wel erg zware pakketten dus zorg dat je hulp hebt bij het aannemen. Kwaliteit/prijs van het apparaat is verbluffend goed en kan ik iedereen aanraden.

Pederoo 23-01-2019

Had een Home trainer besteld en werd prima op afspraak geregeld, kon aan huis betalen ,
Vroegen keurig netjes of ik op een verdieping woonde of in een benedenhuis i.v.m. het in elkaar zetten van de apparatuur.
omdat ik beneden woon hebben ze hem netjes in de fabriek voor mij in elkaar gezet en daardoor konden ze hem compleet afleveren.
Zeer ,zeer tevreden met het artikel wat ik besteld had en goede service.
Is dus een echte aanrader !!

Frank Straathof 21-01-2019

Ik vind de site goed en overzichtelijk. Ik begrijp dat het niet mogelijk is om er 24/7 een persoon achter te zetten om iedereen te informeren via de chat. Daarom is de chatbot ook echt een goed idee! Hij vraagt wat je behoeftes zijn, anticipeert daarop en geeft je vervolgens advies wat het beste bij je past. De bezorging was prima. Jammer dat er hier aangegeven werd dat je ervoor thuis moest zijn terwijl postNL het gewoon bij de buren aflevert, ik had het kunnen weten, want dat doen ze met alles.

Lenka 21-01-2019

Hebben veel producten, hun website is overzichtelijk en jouw product is makkelijk te vinden en bestellen.

Erwin 20-01-2019

Op een donderdag besteld en de week erop op donderdag helaas zelf moeten ophalen op een depot. Best jammer, want ik had mijn bestelling met opzet die ene donderdag geplaatst. Normaal werk ik fulltime, maar die vrijdag was ik vrij en zou ik het pakket aan kunnen nemen.
Het ging om een groot en zwaar pakket, wel zo fijn als dat bezorgd wordt. De overige artikelen waren meer impulsaankopen, maar op 1 van die producten zat een langere levertijd (niet op gelet bij aanklikken). Ik had het prettiger gevonden als de bestelling was opgesplitst (want ook duurder dan 22,50 euro dus gratis levering).
Nu heb ik mijn bestelling op 20-25 min rijden van mijn huis op moeten halen, want een handige afleverdatum plannen (avond/weekend) was niet mogelijk. Gelukkig paste het in de auto, maar wat mij betreft een punt van aandacht.

Bij het in elkaar zetten bleek het pakket eerder al geopend te zijn. Enkele tie wraps waren al los en het pakket met bouten/moeren/etc. was dichtgeplakt met tape. Wel op zo'n manier dat enkele bouten door de doos verspreid waren. Gelukkig wel geheel compleet.

Al met al komt de winkel betrouwbaar over en zal ik bij een volgende aankoop deze winkel overwegen.

Hightown 19-01-2019

Prima geholpen bij de aankoop. Twijfelde tussen de Virtufit Iconsole 2.1 en de Virtufit HTR 2.0.
Omdat het prijsverschil meespeelde kreeg ik nog een kleine korting welke me over de streep trok voor de Iconsole. Perfecte Hometrainer en lekker stil. Veel mogelijkheden en programma's.

Topservice 19-01-2019

Ik ben vaste klant bij fitnessapparaten.nl. Door medische beperking aan mijn knieën adviseerde de orthopedisch chirurg om een hometrainer aan te schaffen. Dan hoef ik niet lang na te denken bij wie ik dat moet doen, namelijk bij fitnessapparaten.nl. Topservice, goede levering en desgewenst montage en bovenal een goede prijs/waarde verhouding. Wederom team van Fitnessapparaten.nl; Bedankt!

Tim 18-01-2019

Bestel regelmatig producten en steeds weer volgens de afspraak en op de juiste datum bezorgd nog nooit geen problemen gehad.
Raad iedereen aan om hier te bestellen alleen al omdat het snel bezorgd word en geen problemen leveren goede kwaliteit.

Sportieve groeten
Tim.

Cédric 17-01-2019

Zowel het bestellen als de levering gingen allemaal uitermate vlot en zonder enig probleem.

Frank 16-01-2019

Goede service, snelle reactie op e-mail, denkt mee met de klant,
Keurige bezorging, tevoren bericht over tijdstip. Met veel zorg afgeleverd en geïnstalleerd.

Alfred 16-01-2019

Zoek- en bestelproces werken eenvoudig en overzichtelijk. Contact met de klantenservice via de chatbox is top! Snelle response en adequate actie als blijkt dat abusievelijk track-and-trace code niet blijkt te zijn gemaild. Uitlevering door HST Transmission is heel netjes. Overtollig verpakkingsmateriaal aks bijv pallet wordt mee retour genomen.

Moniwue 15-01-2019

Ik werd meteen door een medewerker geholpen, en de broek en shirt in de juiste maat werd gezocht en binnen 5 minuten afgerekend en de volgende dag in huis! 👍

Chris 14-01-2019

Fijne en snelle afhandeling + Indien er dingen ontbreken dan wordt het zeer snel opgelost.prima gewoon

Bjorn 14-01-2019

Goede service, snelle levering. Een betere service zou zijn om spontaan het pakket binnen af te leveren en niet een doos van 100kg buiten op de stoep in de regen laten staan.

tineke 13-01-2019

Bestelllen en levering zonder probleem, in elkaar zetten ook makkelijk, er ontbrak wel een moer. De fiets doet het goed , misschien bij de advertentie zetten dat 100 kg het maximum gewicht is.?

Matthijs 12-01-2019

Fitnessapparaat.nl is een goeie en een betrouwbare site met veel zekerheid.

Grieko van den brink 10-01-2019

Een perfecte shop robuust artikel goede prijs snelle levering en prima service na dat wij een artikel om vervanging vroegen volgende dag in huis zonder moeilijk te doen perfect