Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 177 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rick 21-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte website. Duidelijk, overzichtelijk.

Items worden duidelijk beschreven en hebben een goeie prijs kwaliteit verhouding. Na het bestellen word je goed op de hoogte gehouden en ze hebben een goeie aftersale. Geen irritantr popups en je scrollt relax door hun site zonder echt te hoeven zoeken. Lekker duidelijk.

Manon 21-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service. Product was de volgende dag al in huis. Goede omschrijving waardoor ik de juiste maat had besteld. Gratis bezorging.

Mariëlle 21-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service, duidelijk en geen gedoe

Twee gietijzeren schijven van 2x 10kg besteld. Dit was de enige webwinkel waar ik ze kon vinden zonder hoge verzendkosten (het is natuurlijk 20 kg); nee de verzending was zelfs gratis!! En de volgende dag in huis. Perfect!

Simone 20-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering.

Ik shop bijna nooit online, maar de site maakte het zo makkelijk dat het geen enkele moeite kostte om te bestellen.

Maurice 20-05-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering,en klantvriendelijk!

Uitstekende webwinkel, met een duidelijke website.
Snelle levering en tot laat in de avond te bereiken, met verstand van zake!

Marielle 20-05-2017 Via de website gekocht

snelle levering

We zochten en mat voor onze crosstrainer. Op de site konden we de verschillende producten snel vonden en vergelijken. Snelle levering en nog altijd tevreden over de mat.

Walter Fitplus 20-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende sercie , met goed material Voor een leuke prijs.

Overzichtlich een duidelijk. Op zoek naar verschillende websites over sportartikel kom je hier makelijk terecht.

Nick Meinders 20-05-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering makkelijk te bestellen.

Heb hier al meerde producten besteld en het is altijd een paar klikjes en de order is bevestigd. Zo snel als het bestellen zelf gaat zo gaat ook de bezoring. Meestal ligt het de dag erna al in huis. Wat ook super is aan de winkel is de prijs verhouding. veel aritkelen zijn voordelig geprijst waar ze bij andere ketens een stuk meer vragen. En dat het ruime assortiment dat is erg fijn. Meestal kijk bij fitness apparaat als eerst voor nieuwe producten.

Michelle 20-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Makkelijk en snel besteld! Verder goeie comminicatie over de bezorging. Product zoals omschreven. Erg tevreden!

Alt 20-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Dit is een winkel met uitzonderlijk goede (after) service. Ik had een sporttas ontvangen en na gebruik van een krappe 2 weken ging er een drukknopje van een binnenvakje los. Na een mailtje en een fotootje kreeg ik direct een nieuwe tas toegestuurd, zonder dat ik de eerste tas hoefde te retourneren! De communicatie per mail was niet alleen vriendelijk van toon, maar ook direct oplossingsgericht. Daarnaast heeft men een uitstekende en gevariëerde produktenlijn. Echt een verademing, waar men niet alleen met woorden klanttevredenheid predikt, maar het ook daadwerkelijk in de praktijk waarmaakt!

Johny 20-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service,ook na verkoop!

Snelle levering,keurig verpakt
Zeer goede prijs en vooral kwaliteit vergeleken met andere internet shops

Martine 20-05-2017 Via de website gekocht

Toch maar geen Virtufit

Levering op zich prima maar apparaat bleef haperen en dus na heel veel onderdelen + compleet apparaat een voor een vervangen, uiteindelijk het hele apparaat maar teruggestuurd en geld terug gekregen. Veel tijd en ergernis gekost.

Boelens 20-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte service

Ik heb een aantal artikelen besteld via de site, een van deze was niet op voorraad. Binnen een paar uur direct reactie hierop met een voorstel voor een vergelijkbaar artikel. Ik had bij het bestellen niet goed opgelet, op de site stond vermeld dat het artikel niet op voorraad was. Dit is goed en zeer snel opgelost, nadat ik een ander artikel had gekozen was alles de volgende dag in huis. Oprecht de snelste service die ik online heb mogen mee maken. Zal zeker vaker bestellen bij deze winkel. Zeer content met deze snelle service. Site is ook zeer overzichtelijk en de voorraad is real life. Beter dan dit word het niet! Fitnessapparaat.nl bedank!!

Maarten 20-05-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen snel geleverd

Een ruime keuze aan producten. Een makkelijke en snelle keuze en afhandeling. Levering keurig optijd in huis.

Marcia 19-05-2017 Via de website gekocht

super service, super klantvriendelijk en top apparatuur

Hele goede service. Omdat het apparaat niet uit voorraad leverbaar bleek te zijn heb ik een fijne korting gekregen. Heel klantgericht en vriendelijk geholpen.

Jan 19-05-2017 Via de website gekocht

prima after sales!

Crosstrainer besteld. Helaas ontbrak één schroef. Klantenservice regelde dat ik die de dag na mijn telefoontje in huis had.

Joanna 18-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede uitleg over de apparaten. Vlotte afhandeling van de bestelling, en keuze uit enkele interessante gratis artikelen bij de afrekening. Helaas geen levering op verdiep (ondanks lift) of montage in België.

Rene 18-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Snelle service,goed product,goede prijsverhouding,geen enkele opmerking te noemen ,over de steptrainer zijn we zeer tevreden,we hoeven zo niet naar de sportschool,die hebben we nu thuis

Anoniem 18-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Top service. Heel snel geleverd, de volgende dag al nadat ik het had besteld. Echt een aanradertje voor iedereen die van fitness houd!!

Jolande V Graafeiland -v Nes 18-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Snelle levering , en super goede service,
Kwaliteit uitstekend . En de prijs is laag , vergeleken met andere internet site

Danny Koek 18-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte manier van werken!

Een hele goede webshop als ze een bestelling fout plaatsen erkennen ze dat gewoon en proberen het zo snel mogelijk op te lossen!! Je word snel te woord gestaan in de chat en ze zijn altijd ( tot zo ver ) zeer vriendelijk. Al om al een goede webshop waar ik zeker weer naar terug kom!

GUY MARION 18-05-2017 Via de website gekocht

GEWELDIGE SERVICE (TELEFONISCHE HULP TIJDENS MONTAGE°

Tijdens de montage bleek één ring te ontbreken. Aan de telefoon werd ik vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag werd de ring mij met speciaalzending bezorgd.
Het toestel geeft mij volledige voldoening.

Anne 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede Service!

Goede service! Toen het ons niet lukte om de crosstrainer aan te sluiten kwam er een monteur aan huis om ons daarmee te helpen

Rene 06-04-2017 Via de website gekocht

Top service!

Professionele internetwinkel met ook fysieke winkels en eigen onderhoudsdienst. Voor mij de reden om hier mijn fitness apparatuur te bestellen. De Live Chat functie (Bart) werkt uitstekend. Je wordt direct vakkundig geholpen en er wordt ook goed geluisterd en meegedacht. De zaken die besproken worden in de chat kun je vervolgens naar jezelf mailen, zodat er geen onduidelijkheid kan ontstaan over wat besproken is. Overall een professionele club met goede service en concurrerende prijzen.

Harry 20-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Vrijdags op tijd besteld maar door een error in het systeem werd de betaling niet direct verwerkt.
Op zaterdag gebeld en goed geholpen waardoor de bestelling incl een cadeau dezelfde dag nog werd verstuurd zodat ik het op maandag alsnog heel snel in ontvangst kon nemen.
Hier kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen.

Rene 06-01-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk

Vandaag een geholpen via de chat door Lisa. Ik heb haar de vraag gesteld of ik nog een nabestelling kan doen, welke met mijn eerste bestelling bij fitnessapparaat.nl mee kan gaan. Dit kon helaas niet ondanks dat ik midden in de nacht nog een email hebt gestuurd en mijn eerste bestelling avonds pas na 22.00 besteld hebt. Ik dacht ruimschoots voor openingstijden stuur ik deze mail om nogmaals verzendkosten te besparen. Order nig niet verwerkt dacht ik gezien tijdstip bestelling. Helaas dit was wel het geval. Zij zei tegen mij ik kan op uw op een andere manier van dienst zijn.....kijk dat noem ik service... nieuwe klant kortingscode gegeven zodat ik toch geen verzendkosten hebt ( bar pad voor 9 euro) verzendkosten hakt op dit klein bedrag erin. Zij had ook nee kunnen zeggen helaas pindakaas maar integendeel zij heeft haar best gedaan voor een nieuwe klant. Kijk dat noem ik lief en service.

Rik 02-01-2017 Via de website gekocht

Topservice

Loopband (proform) besteld bij deze club.
22:05 mailtje gekregen dat het product niet de volgende dag geleverd kon worden door een fout van het postorderbedrijf.
De volgende dag kwam 1 van de medewekers het persoonlijk langsbrengen met de auto!

TOP SERVICE. Volgende aankoop wordt weer hier.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • Goede klantenservice
  • Persoonlijk aandacht
  • Groot assortiment

Fie 29-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekend en snel advies via chat

Ik twijfelde over wat het beste roeitoestel was binnen mijn budget. Vraag gesteld en kreeg meteen antwoord van Ramon. Ook op andere vragen ivm service en verzending kreeg ik een duidelijk en correct antwoord. Goede service!

Sheraz 28-12-2016 Via de website gekocht

Super blij

Medewerker Ramon heeft bij via chat geholpen, ik kwam net budget tekort voor een loopband. Hij heeft geregeld dat ik alsnog de apparaat kon kopen. Super aardig. Ben heel blij.
Thanks Ramon.

Fijne jaarwisseling gewenst.

Judith 27-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

voor mijn zoon 48 flesjes sportdrank besteld. Bij aflevering niet de doos geopend om te checken; pas een week later bleek dat er ipv 4 x 12 flesjes sportdrank er slechts 2x 12 inzaten. De klantenservice gebeld en nog geen 2 dagen later ontvingen wij nogmaals 2x12 flesjes. Super snel opgelost. Dus wat mij betreft: een aanrader!

Chris van Lint 22-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Winkel in Arnhem

Makkelijk bereikbaar. Goede uitleg bij het uitzoeken van een Crosstrainer. Daarne keurig afgeleverd thuis. Handleiding Zelf in elkaar zetten was duidelijk. Alles was keurig verpakt. Daarna nog even terug geweest voor uitleg over de display. Alles keurig uitgelegd gekregen. Een prima adres. Goed prijs/ kwaliteit en een ruime keuze in de winkel. Alles staat er om uit te proberen.

Pluspunten

• Alles aanwezig in de winkel
  • Vriendelijk personeel

maes marc 21-12-2016 Via de website gekocht

prima service !! zeer klantvriendelijk.
Zeer overzichtelijke site, met ruim assortiment .
Zeer snelle levering.

hartslagband functioneerde niet naar behoren, onmiddellijk een nieuwe gekregen .

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • super service

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 09-01-2017

Beste Maes Marc,

Bedankt voor deze positieve review, wij vinden
het altijd leuk als klanten de moeite nemen
om hun waardering uit te spreken over onze
producten en diensten.

Ali 13-12-2016 Via de website gekocht

Top producten je krijgt echt goede kwaliteit voor je geld

Ik vind dit een prima webwinkel,
Meteen waneer je op de website komt , opent er een livechat waar je alles kan vragen wat je moet weten en je word goed geholpen,
Voor de klantenservice geef ik een 10!.

Pluspunten

• Klanten service
  • Veel keuze uit producten

Beste Ali,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze webshop kan waarderen..

Erwin 10-12-2016 Via de website gekocht

Topsite, topservice en topmateriaal!

De site is erg gebruiksvriendelijk overzichtelijk, de service is op en TOP! Op elke vraag krijg je een goed antwoord.
De fitness apparaten en materialen zijn van A-kwaliteit wat bij mij altijd de voorkeur zal hebben. en dan nog niet eens gehad te hebben over het overgrote assortiment! Ik kan alleen maar positief zijn over Fitnessapparaat.nl met andere woorden het is de winkel wat mijn interesse goed aanvult! Ik zal in de toekomst zeker vaker wat bestellen!

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit
  • Materiaal
  • Site
  • Groot assortiment

Minpunten

• Heb ik niet

Beste Erwin,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u ons ruime assortiment kan waarderen..

Judith 25-11-2016 Via de website gekocht

Top klantenservice, via de mail als via de livechat

Ik kan niets anders zeggen dan een ontzettend goede en snelle service! Wij wilde met een vriendengroep een crosstrainer cadeau doen aan een vriendin. Hiervoor had ik enkele vragen m.b.t. formaat, gewicht, vervoer. Ik werd ontzettend snel en goed geholpen via de mail. Mijn vriendin was erg tevreden over de crosstrainer en ik over de service, daarom wilde ik dezelfde crosstrainer voor mezelf bestellen. Toen bleek de prijs aangepast te zijn. Ik heb een mailtje gestuurd en ze deden gelijk een keurig aanbod en weer super service. Ik hem gelijk besteld, maar ik had iets verkeerds ingevoerd en werd ik met de online chat geweldig geholpen en hebben ze 't gelijk voor me opgelost! Nu heb ik de crosstrainer in huis en ook die was makkelijk te monteren, keurig nog een handleiding gemaild gekregen. En hij werkt ook super! Ik ben er erg blij mee!!!

Pluspunten

• goede service
  • snelle service
  • via mail goede service
  • via online chat goede service
  • goede crosstrainer

Beste Judith,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze live chat kan waarderen..

de Hommel 25-11-2016 Via de website gekocht

Super goede service betreft bestelling !

Zeer tevreden hadden artikel besteld het verkeerde ontvangen, met de klantenservice gechat en werd meteen opgelost het juiste artikel volgende dag weer in huis en het oude mochten we behouden. Dus helemaal top nog nooit zo meegemaakt maar super bedrijf.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Goed contact

Beste de Hommel,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze snelle service kan waarderen..

Stefan Aerts 10-11-2016 Via de website gekocht

Snelle oplossing!

Mijn bestelling was niet op voorraad, ik kreeg binnen 5 minuten een alternatief, die nog meer kost, voor dezelfde prijs aangeboden. Top!!

Beste Stefan,

naamonbekend 06-11-2016 Via de website gekocht

goede service

Zeer ruim assortiment, heb alles kunnen vinden wat ik zocht tegen een goede prijs. Mijn vragen werden door de klantenservice direct professioneel beantwoord, gewoon een top site!!

Beste …….,

broos 03-11-2016 Via de website gekocht

Snel en zeer bruikbaar.

ruim assortiment, goed prijs en kwaliteitskeuze. online goed ondersteund met chat functie. mooie internetsite.

Pluspunten

• makkelijk
  • chatten

Minpunten

• winkel fictief te ver

Beste Broos,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u ons kwaliteit keuze kan waarderen..

Desiree 02-11-2016 Via de website gekocht

Ouderwets goede en vriendelijke service!

Ruim assortiment en vooral de optie om montage erbij te kopen sprak mij aan. Ik kreeg een mail dat er bij de levering iemand aanwezig moest zijn om te helpen tillen maar toen ik aangaf zelf zwanger te zijn en niet te kunnen helpen tillen was dat geen probleem en werd er gewoon gezorgd dat er een extra iemand mee zou komen. Wat heerlijk dat sommige bedrijven nog zo klantvriendelijk zijn, wat mij betreft echt een aanrader!

Beste Desiree,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u ons ruimte assortiment kan waarderen..

Patrick 01-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Fitness handschoenen besteld, helaas de verkeerde maat geleverd. Hierop gebeld en kreeg direct een medewerker aan de lijn. De nieuwe handschoenen zouden meteen kosteloos worden opgestuurd, de verkeerd geleverde handschoenen mochten worden behouden.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering

Beste Patrick,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze snelle levering kan waarderen..

Tamara 29-10-2016 Via de website gekocht

Fitness artikelen

Al meerdere fitness apparaten gekocht via deze site. Super service, heel vriendelijk en snelle levering. Bij laatste bestelling een gebruikte halterset besteld en betaald. Daarna een keurige mail dat set helaas was uitverkocht. Kreeg voor zelfde prijs een nieuwe set! Super deal!

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering

Beste Tamara,

Sandra 28-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en goeie service

Online geshopt voor een crosstrainer en via Google op deze website terechtgekomen. Al vanaf het eerste contact voelt het goed. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Aflevering aan huis was goed geregeld. Alles perfect volgens afspraak.
Inmiddels zijn we 2 jaar verder en hebben we een paar keer storingen gehad aan de crosstrainer. Elke keer was het heel snel opgelost. Je hoeft maar te bellen of te mailen en er wordt vrijwel direct gereageerd.
Wij zijn dus vooral heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid en service.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snel te bereiken
  • goeie en snelle service

Beste Sandra,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze klantvriendelijkheid en service kan waarderen..

Joke 27-10-2016 Via de website gekocht

Weslo 21,5 loopband

Ik heb voor deze gekozen omdat de garantie super goed is. Tevens wordt je goed geholpen bij de chat.

Beste Joke,

Marieke 27-10-2016 Via de website gekocht

Direct advies

Wat ik fijn vind is dat ik gelijk om advies kan vragen via de chat. Er wordt de tijd genomen voor je; je krijgt antwoord op al je vragen en men heeft kennis van de producten.

Net als twee jaar geleden ben ik weer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuw apparaat.

Beste Marieke,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze live chat kan waarderen..

rotuxedo 26-10-2016 Via de website gekocht

Reparatie van de crosstrainer

Alles is in order geregeld. Het was iets ingewikkeld want er was iets anders stuk gegaan in de crosstrainer dan er werd gedacht (snaar was kapot, en dat gebeurt bijna nooit). Dus er moest een nieuwe afspraak gemaakt worden. Maar na de tweede afspraak is alles in orde gemaakt!

Beste Rotuxede,

Harry VW 25-10-2016 Via de website gekocht

Topsevice!

Nadat bleek dat console van mijn hometrainer niet in orde was, zonder enig probleem nieuwe verzonden. Keurig te woord gestaan, zelfs eerder geleverd dan was beloofd. Fijne zaak!!!

Pluspunten

• snel en correct
  • vriendelijke mensen

Beste Harry,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze snelle service kan waarderen..

Mariska 06-10-2016 Via de website gekocht

Vlotte, vriendelijke en goede service

Ik had een fitnessapparaat besteld, maar die deed niet wat ik ervan mocht verwachten. Na een korte mailwisseling over mogelijke oorzaken werd al gauw besloten een monteur te sturen. Het bleek om een fabricagefoutje te gaan, die snel en gemakkelijk te verhelpen was.
Ik heb verder geen ervaring met de winkel, maar de medewerkers zijn in ieder geval zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle en goede service

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 13-10-2016

Beste Mariska,

Hartelijk dank voor uw review, prettig om te horen dat alles zo goed is verlopen!

Klantenservice Fitnessapparaat

Marc 06-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte Service ook in België

Na een plezierige live chat met een medewerker keuze gemaakt en voor de zekerheid nog eens navraag gedaan of levering de volgende dag ook voor België van toepassing was. Dat bleek zo te zijn en inderdaad de volgende ochtend werd de nieuwe spinningbike geleverd. Het zelf monteren was eenvoudig. Zeer tevreden over de hele klantervaring !

goede raad en assistentie via live chat

Levering volgende dag is niet vanzelfsprekend hier in België, echter hier wel.

Voor mijn doeleinden is het groot genoeg.

Pluspunten

• live chat
  • kundige medewerkers
  • goede aftersales

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 13-10-2016

Beste Marc,

Bedankt voor het posten van deze positieve beoordeling! Wij zijn erg blij dat u bij ons een product heeft gekocht en dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Klantenservice Fitnessapparaat

Maus 05-10-2016 Via de website gekocht

Bestelling kettler race 1

Na de bestelling van mijn speedbike had ik een vraag. Via de lifechat werd ik onmiddellijk geholpen. Zonder veel later kreeg ik op een professionele manier het antwoord op mijn gestelde vraag. Super.

Nu afwachten naar de levering. Vandaag besteld en normaal morgen of overmorgen in huis. Ik ben benieuwd.