Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rene 06-09-2017

zeer goed service

Heb deze shop gekozen omdat datgene wat ik nodig had hier het goedkoopste was en de snelheid van de levering was perfect

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Frankie 03-09-2017

Gewoon goed

Dumbells. Jammer genoeg zijn de gewichten niet even zwaar dan de Bermshey dumbells die we al hadden. In de Chat werd aangeven dat ze de zelfde zouden zijn en dat alleen de naam was veranderd.

Tanya Hermsen 31-08-2017

Een top aankoop

Na heel wat reviews gelezen bij deze winkel en hometrainer terecht gekomen. Fantastisch service aan de telefoon en de gerustelling dat het monteren van de hometrainer gemakkelijk zou zijn. Een kind kan de was doen bleek. De vriendelijke verkoper aan de telefoon heeft gelijk gekregen. De fiets is stil en mooi vorm gegeven. Sinds de aankoop, fiets ik elke ochtend. Daar had ik echt niet op durven hopen. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 27-08-2017

Snel en zeer goed, aanrader!

Ik heb bij fitnessapparaat een vloermat gekocht voor onze loopband. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de vloermat voor een zeer lagen prijs! Zeer snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de afhandeling van je bestelling! Ik raad iedereen aan om hier je spullen te bestellen!

Kenneth Kremer 25-08-2017

Prima service

Zag op de foto zelfde netje als het origineel. Eenmaal uit de doos was ie toch anders. zwart ipv wit helaas. En het origineel en de foto staat kettler op het witte randje, deze nieuwe niet helaas.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

F 25-08-2017

Prima

Goede shop en snelle verzending, dus prima! Wel een tip: vraag bij twijfel even na hoe je het apparaat monteert; de site is niet altijd even duidelijk (verschilt per product) en dat kan tot verrassingen leiden.

Fazli 25-08-2017

Tevreden over aanschaf en service

Ik heb onlangs een loopband hier besteld. Aanschaf, aflevering en montage verliep naar tevredenheid, geen problemen gehad.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tw 20-08-2017

Uitstekende service en nazorg

Er was een probleem met een bestelde hometrainer, waarvan de iConsole niet goed werkte en een schroef miste. Er was gelukkig een prima online hulp (chat en email) om mee te helpen het probleem op te lossen. Na vast stellen van het probleem is direct een vervangende onderdeel opgestuurd. Bij deze winkel is niet alleen goede service bij het bestellen (advies geven) en bezorging, maar erg belangrijk ook een uitstekende nazorg bij vragen en problemen van bestelde producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nick P 19-08-2017

Helemaal in orde!

Alles helemaal in orde voor lage prijs, top! Werd snel geleverd (op een tijdstip naar keuze) en in goede staat.

Damian 18-08-2017

Super service!

Op een zondagavond de bestelling geplaatst en maandagochtend was het al aan de koerier overgedragen, super! Kwaliteitsproduct kon ik zonder verzendkosten bestellen, dus ik hoefde niet meer veel verder te zoeken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jean uit Harderwijk 18-08-2017

Een voorbeeld voor online winkels!

Ik kan me volledig aansluiten bij de reviews die ik al heb gezien over deze site: snelle levering en indien nodig worden zaken supersnel opgelost. Complimenten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jw alphenaar 16-08-2017

Komen levertijd niet na

Volgende dag bezorgen doen ze niet, ondanks dat ze dat melden. Apparaat is verder prima en eenvoudig te installeren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 16-08-2017

Beste heer of mevrouw Alphenaar,

Bedankt voor uw review! Erg jammer dat de levertijd in dit geval niet goed is geweest, onze welgemeende excuses hiervoor!

Ik ga intern uitzoeken waarom dit heeft kunnen gebeuren, af en toe komt het wel eens voor dat een aansluiting met de transporteur niet gehaald wordt, maar normaliter zou u dan een mailtje moeten ontvangen van ons. Dit is niet gebeurd en nemen wij onze verantwoordelijkheid. Een verbeterpunt welke ik direct heb opgepakt met onze avondploeg om het in de toekomst goed te doen!

Wel vind ik het prettig om te horen dat de installatie simpel is en het apparaat goed bevalt, ook belangrijke aspecten :)

Nogmaals bedankt voor de review en veel trainplezier,

Klantenservice Fitnessapparaat.nl

Optrekstang 11-08-2017

Goede ervaring

De Iron Gym voldoet prima aan de verwachtingen. Is inderdaad op meerdere manieren te gebruiken. Ook op de levering valt niets aan te merken.

Steph 07-08-2017

Snelle en nauwkeurige service

Zo handig dat je gewoon kunt chatten met een medewerker terwijl je door de webwinkel zoekt.
Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, had ik het de dag erna al in huis. Ik zal in de toekomst zeker opnieuw bestellen!

Youri 05-08-2017

Goede producten, goede prijs

Makkelijke en duidelijke site.
Bestelling werd op tijd geleverd zoals verteld, producten waren prima!

Roxane 05-08-2017

Aanrader!

Kort nadat ik mijn bestelling had geplaatst, heeft fitnessapparaat.nl contact met mij opgenomen per telefoon en mail om te laten weten dat 1 van de producten niet op voorraad was. Ze hebben in plaats daar van (zonder extra kosten) een duurder product naar mij verzonden. Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden met de gang van zaken!

Marjon 04-08-2017

Top service

S'avonds besteld, twee dagen later bezorgd. Fantastisch. Met direct mail met info over de bestelling en de bezorging. Erg goed bevallen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tabje 01-08-2017

Snel besteld,sneller geleverd

Ik had snel enkel gewichten nodig en vond ze hier ook nog met een variabel gewicht.
Besteld en de volgende dag al binnen

Bonnita 31-07-2017

Helemaal tevreden!

Snelle levering en uitstekende service. Mijn aankoop raakte te snel beschadigd maar ik kreeg zonder gedoe nieuwe geleverd.

Eric 30-07-2017

Goede en snelle service!

Snelle reactie op vraag via mail en correcte levering. Kwalitatief een goed product geleverd gekregen.

Robert 26-07-2017

Super snel, Super goed, en Super goedkoop!

Wij zijn bij Fitnessapparaat.nl terechtgekomen omdat ze het goedkoopste waren en de website zeer betrouwbaar leek. Bovendien telde de gratis bezorging de volgende dag (zaterdag) mee.
We zijn erg blij met onze keuze.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Viev1 Personal Training 26-07-2017

Goede kwaliteit en Service!

Gemak bij het bestellen, snelle levering en ruime keus aan benodigdheden.
Een overzichtelijke website!

Serkan ay 25-07-2017

Goede, snelle service!

İk heb het via andere ontdekt. 't is simpel en gemakkelijk om mee te werken. 't voornaamste is dat snel geleverd wordt. Het geleverde materiaal is van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kelly 24-07-2017

Gorilla wear sport tas

Ik heb voor het eerst hier een sport tas besteld ik ben erg tevreden over de service en duidelijke info over het product.. ik ben erg blij en zal zeker nog eens wat gaan bestellen ! Een dikke 10

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ramaekers Jac 21-07-2017

Fantastische service

Ik ben zeer tevreden over de service van deze winkel en kan hem zeker aanbevelen aan iedereen .
Mijn bestellingen zijn altijd op de tijd geleverd en altijd kan ik de bestelling goed opvolgen ,als er iets niet klopt ,krijg ik een persoonlijk telefoontje en het wordt direct in orde gebracht , plezant winkelen op die manier en bedankt voor de goede en snelle service .

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -