Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans 03-03-2019

De omschrijving klopt precies!
Je krijgt geleverd zoals beloofd.
Levering mooi volgens afspraak, ‘s morgens weet je hoe laat ongeveer geleverd wordt.
Apparaat Virtufit is probleemloos zelf op te bouwen.
Levering is inclusief gebruiksaanwijzing, mis alleen het beloofde gratis trainingsschema,
Maar al met al een mooi en stevig appaat.

Matonika 01-03-2019

Snelle levering. Goede en vriendelijke uitleg via de chatservice. Goede prijs/kwaliteitverhouding

An Van Gool 28-02-2019

Een leuk en uitgebreid aanbod en heb alles snel thuis ontvangen. Prijs kwaliteit in orde.

M 27-02-2019

Duidelijke webshop
Fijn telefonisch contact met goede hulp en begeleiding om het juiste apparaat te kiezen. En niet per definitie de duurste.
Voldoende keuze.
Snelle levering.
Na aanschaf nog telefonisch benaderd om een review in te vullen en daarmee 2 jaar extra garantie te krijgen.
Kortom......Super winkel.

Jeroen 26-02-2019

binnen een dag geleverd en tevreden over de kwaliteit van de producten en service!!

Kevin 26-02-2019

Besteld, volgende dag werd ik meteen gebelt.
Dag derna werd het geleverd. Ze waren de Mat & heart sensor erbij vergeten en dat terwijl ze de bestelling sochtends nog na zouden lopen. De volgende dag werd de Mat & Heart Sensor als nog na geleverd. Dus uit eindelijk was de bestelling compleet. En ben over het algemeen zeer te vreden over het product dat ik heb aangeschaft! Foutje is menselijk en ze hebben het snel opgelost.
Product = 10
Vriendelijkheid = 10
Servers = 10
Magazijn werkwijze = 6

Had graag een 10 willen geven maar het magazijn heeft gefaalt dus word het een 9.
Toch raad ik deze webshop, Houd zich keurig aan de bestelling.

Kees 25-02-2019

Ik ben erg blij met mijn aankoop,bestelling werd keurig op tijd geleverd door Post.nl.Het apparaat is voor mij een perfecte uitkomst,ik gebruik het tijdens mijn werk als ik achter mijn bureau zit,geweldig!

Jeanneke 24-02-2019

Levering zeer snel en prima in orde.
Heel Vriendelijk chauffeurke...
Eer ik anders in een winkel was geraakt om het te gaan kopen heb ik er nu
Al heel veel plezier van gehad....online kopen ok zeker via deze shop...alles prima in orde

Annemarie 23-02-2019

Levering vlot, artikel naar wens. Makkelijk te bestellen alleen invoeren van telefoonnummer ging een paar keer niet goed

Willie 22-02-2019

De shop wil ik wel een 8 geven, netjes en snel is alles afgeleverd.
Maar in de winkel in Arnhem werd ik slecht geholpen, daarom is het cijfer lager uirgevallen.

Willem 19-02-2019

Buitengewoon snelle levering. Mooie producten tegen een zeer acceptabele prijs. Als ik weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn

JW2 18-02-2019

Snelle, vriendelijke en hele goede uitleg gekregen op mijn vragen.
De producten die ik zocht en hun kenmerken zijn duidelijk en compleet verwoord.
Levering volgens verwachting en product (hometrainer) goed verpakt.
Ongevraagd advies heb ik opgevolgd en daar zeker geen spijt van gekregen!

Fitnessbeast1213 16-02-2019

Top service
Besteld volgende dag in huis
Geweldig product
Zeker een aanrader

Monique van den Hoek 16-02-2019

vandaag spinner-fiets binnen gekregen, aangezien het een demo is hadden we afgesproken dat we hem zelf naar boven moesten brengen.
De monteurs waren zo vriendelijk om hem toch zelf naar boven te brengen!!!

kortom: super en top zowel de fiets als de leverancier.

Ruud 13-02-2019

goede uitleg, service, snelle levering. zoals het hoort. Verpakking niet beschadigd en product stelt niet teleur!

Mary Kleinveld 13-02-2019

Het is heel goed gegaan met de bestelling. Maandag heb ik mijn stoelfiets gekregen.Heb ook een mail gekregen wanneer ze het apparaat kwamen brengen. Ben nu steeds aan het fietsen.
Heel hartelijk bedankt.

Aanbevolen! 13-02-2019

Vlotte levering van een keurig afgewikkelde loopbandbestelling.
Ondanks een licht gehavende verpakking was er, dankzij de daarin aanwezige goede bescherming geen sprake van schade. In één woord: prima!

Elly Fontijne 12-02-2019

Ik vind deze site heel erg goed alles was duidelijk omschreven en de levering was heel snel het apparaat was binnen 1 dag in huis en bevalt prima dus ik zou het echt aanbevelen

Micha Nefs 11-02-2019

De shop levert. Het duurt wat lang als je de montage erbij besteld, maar de communicatie verloopt redelijk vlot en is altijd vriendelijk.

Ilona 11-02-2019

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel werk hier..
Helaas had ik verkeerde artikel besteld, dus ff gebeld en afspraak gemaakt voor retounering plus juiste artikel... de medewerker kon alles snel terug vinden en komt afspraak na. 👍🏻

Ellen 10-02-2019

Erg fijne klantenservice! Ik werd de keren dat ik heb gebeld zeer goed geholpen en er werd meegedacht om mijn probleem op te kunnen lossen

Marian 09-02-2019

Wat een snelle service.. savonds laat besteld en de volgende dag al geleverd👍. De maat is perfekt. Volgende keer zullen we hier zeker weer wat bestellen.

De buurvrouw van hiernaast 06-02-2019

Online goed en erg vriendelijk geadviseerd. Na aankoop bleek mijn hometrainer echter een tikkend geluid te maken. Na een filmpje hiervan gemaild te hebben, zijn er direct monteurs langsgekomen om het probleem kosteloos op te lossen. Top service!

Michel F. 05-02-2019

We hebben de shop online gevonden. Het product dat we kochten werd zeer goed omschreven. Duidelijke en veel informatie. Heel snelle, correcte levering. Een aanrader !

Gerrit 04-02-2019

Snelle reactie nav onze bestelling. Perfecte communicatie tijdens het verzendproces. Verzending werd tijdig verstuurd zoals aangegeven en keurig tijd bezorgd. Het bestelde was keurig ingepakt en voldeed zoals gedacht en gehoopt.