Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Menno de Vries 06-01-2018

Snelle service en correcte levering

Het door mij bestelde product was snel en correct geleverd. De communicatie van fitnessapparaat.nl is goed en duidelijk.

Dennis 04-01-2018

Boven verwachting!

Crosstrainer besteld maar door een fout in het bestelsysteem niet verzonden.
Na contact met klantenservice zeer snel en boven verwachting opgelost.

Dany 01-01-2018

Fijne afhandeling.

Goede site. Bestelling correct afgeleverd. Product is zoals beschrijving op de site. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

klaas 31-12-2017

fantastische service door zeer vriendelijke monteur

goeie service
snelle levering
op de afgesproken tijd werd de apparatuur geleverd
zeer bekwame en vriendelijke monteur

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marvin 27-12-2017

Vriendelijke klantenservice

Een weerstandsband (extra strong) besteld, helaas werd een verkeerde weerstandsband (medium) bezorgd de volgende dag. Na een telefoontje kreeg de dag daarna de goeie toe gestuurd en mocht de anderen houden.

Colinda 22-12-2017

Kerstcadeau zo gevonden, en supersnel geleverd.

Stond op een verlanglijstje van een bekende, supersnel gevonden en gelijk geleverd. Echt top zeker een aanrader.

Henk 20-12-2017

Goede zaak

Het gekochte apparaat was goed verpakt, de prijs is goed en er werd snel geleverd. Niks te wensen over. Prima

Debbie 18-12-2017

klantendienst fitnessapparaat

Prijs was net dezelfde als bol.com, snelle levering en ze beloofden nog een cadeau + trainingsschema voor de crosstrainer die we kochten. Klantendienst fitnessapparaat reageerde snel, behulpzaam en vriendelijk. Heb de volgende dag reeds mijn beloofde trainingsschema en cadeau ontvangen.

Danielle 18-12-2017

Geweldige service

Terwijl je shopt kan je met een personeelslid chatten geweldig indien je vragen hebt, top. Site is heel overzichtelijk

Geweldige en snelle service 18-12-2017

Geweldige en snelle service.

Correct op de afgesproken tijd geleverd, enkele onderdelen misten we, maar werden gelijk verzonden. Eerste gebruik is goed gegaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tamme Leemburg 17-12-2017

Snel als hetgeluid

De web winkel is Luit en duidelijk snelle goede service voor dat je het weet heb je het in de brievenbus liggen met post n.l

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

. 17-12-2017

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Prima producten. Goedkoop t.o.v. andere winkels. Bestelling was goed te volgen en werd binnen 2 werkdagen bezorgd.

Tony 16-12-2017

Geweldige service!!

Maandag besteld en dinsdag had ik men product al! Topservice! Ik bestel zeker nog, u hebt er een tevreden klant bij!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

zadel 16-12-2017

Snelle service

snelle levering, goed produkt. universeel zadel besteld voor onze hometrainer. het zadel paste precies dus er kan weer gefietst worden.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

JoJo 16-12-2017

Top klasse

Heel goed en snel geholpen.
Duidelijk en service gericht.
Het bestellen ging heel vlot.
De levertijd was uitmuntend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Albert van Kemenade 16-12-2017

Goede behandeling en vlug

De site is goed, overzichtelijk en mooi. Men kan alleen beter aangeven bij de bestelling dat een produkt niet geleverd kan worden en niet achteraf een e-mail krijgt met de melding dat het produkt niet geleverd kan worden en dat men eerst moet bellen om te weten welk produkt niet geleverd kan worden. De telefonische behandeling is goed en vriendelijk. Prettige feestdagen.

Rienier Hartman 15-12-2017

Geweldig bedrijf...!

Om 19.00 uur ‘s avonds besteld, binnen het uur bevestiging dat de zending klaar is voor verzending, en binnen 2 uur bevestiging dat de zending de volgende dag zal worden afgeleverd. En idd dag later pakket binnen! Top bedrijf, super service en mijn complimenten....!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kelly 13-12-2017

Supersnelle service ??

Zowel de bestelling als betaling van mijn artikel ging zeer vlot en ik zal zeker en vast nog artikelen kopen via deze site!

Vince 12-12-2017

Review

Redelijke prijzen, wel beetje duur hier en daar maar het valt wel mee. Ze leveren wanneer ze zeggen en als ik meer nodig heb weet ik waar ik ga shoppen.

Enige nadeel is dat de webwinkel aangeeft dat het bij de buren afgeleverd mag worden en wanneer je vervelende buren zoals ik heb dan is dit niet echt wenselijk. Verder goeie service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klant 11-12-2017

Goede product

Snel, duidelijk en goede communicatie. Woensdag besteld en gelijk te horen gekregen dat het pakketje vrijdag afgeleverd zou worden.

Livio 11-12-2017

Kan beter

Ik wil eigenlijk een review over de aflevering van het product geven i.p.v. de winkel. Het product was niet onherkenbaar verpakt. Dat vind ik jammer. Product is afgeleverd bij mijn buurvrouw. Daar heb ik niks op tegen. Maar doordat het product niet onherkenbaar verpakt was wist de buurvrouw wat ik heb gekocht. En dat vind ik wel een verbeterpunt. Een onherkenbare verpakking (met onherkenbaar bedoel ik dat een derde niet hoeft te zien wat de bestelling is) met jullie logo erop was beter geweest.

yvette 11-12-2017

geweldige service als het net even iets anders loopt

Ik had best een beetje pech. Loopband was zoek geraakt tijdens het transport, Maar er werd geregeld dat ik per express toch een loopband kreeg. Pech komt vaak niet alleen; vervolgens stopte de hartslagmeter er na 2x mee, Wederom een adequate reactie; nieuwe hardslagmeter toegestuurd. Omdat ik zo'n pech had werd mij ook nog een kleine aankoop gecrediteerd. Kortom zeer prettige servicegerichte klantenservice

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo 11-12-2017

100% Géén Spijt

Ten behoeve van een revalidatie gebroken heup lang gezocht naar de juist hometrainer kort moeten zoeken naar de beste leverancier, 100% Géén Spijt.
Had nog enkele aanvullende vragen over het product en deze werden via een CHAT héél snel en goed beantwoord.
De levering was de andere dag, conform afspraak op de site en daardoor 100% gewaarborgd.
Zeer oplettend was, daar er géén Hollandse montage-handleiding / gebruiksaanwijzing bij geleverd werd, deze per mail zonder te vragen werd toegestuurd.
Leverancier blijkt 100% betrokken te zijn bij de levering van het product.
Reden een compliment voor de medewerkers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Snelle levering 10-12-2017

Goede service

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. En snelle service. Snelle levering. Goedkopet als bij een andere winkel.

RDB 09-12-2017

Perfect service en kwaliteit

Heel snelle levering + ook de kwaliteit van de artikelen is top! Ik bestel nog vaak op fitnessapparaat.nl en zal er ook nog vaak cadeautjes kopen voor anderen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -