Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 179 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kees 25-02-2019

Ik ben erg blij met mijn aankoop,bestelling werd keurig op tijd geleverd door Post.nl.Het apparaat is voor mij een perfecte uitkomst,ik gebruik het tijdens mijn werk als ik achter mijn bureau zit,geweldig!

Jeanneke 24-02-2019

Levering zeer snel en prima in orde.
Heel Vriendelijk chauffeurke...
Eer ik anders in een winkel was geraakt om het te gaan kopen heb ik er nu
Al heel veel plezier van gehad....online kopen ok zeker via deze shop...alles prima in orde

Annemarie 23-02-2019

Levering vlot, artikel naar wens. Makkelijk te bestellen alleen invoeren van telefoonnummer ging een paar keer niet goed

Willie 22-02-2019

De shop wil ik wel een 8 geven, netjes en snel is alles afgeleverd.
Maar in de winkel in Arnhem werd ik slecht geholpen, daarom is het cijfer lager uirgevallen.

Willem 19-02-2019

Buitengewoon snelle levering. Mooie producten tegen een zeer acceptabele prijs. Als ik weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn

JW2 18-02-2019

Snelle, vriendelijke en hele goede uitleg gekregen op mijn vragen.
De producten die ik zocht en hun kenmerken zijn duidelijk en compleet verwoord.
Levering volgens verwachting en product (hometrainer) goed verpakt.
Ongevraagd advies heb ik opgevolgd en daar zeker geen spijt van gekregen!

Fitnessbeast1213 16-02-2019

Top service
Besteld volgende dag in huis
Geweldig product
Zeker een aanrader

Monique van den Hoek 16-02-2019

vandaag spinner-fiets binnen gekregen, aangezien het een demo is hadden we afgesproken dat we hem zelf naar boven moesten brengen.
De monteurs waren zo vriendelijk om hem toch zelf naar boven te brengen!!!

kortom: super en top zowel de fiets als de leverancier.

Ruud 13-02-2019

goede uitleg, service, snelle levering. zoals het hoort. Verpakking niet beschadigd en product stelt niet teleur!

Mary Kleinveld 13-02-2019

Het is heel goed gegaan met de bestelling. Maandag heb ik mijn stoelfiets gekregen.Heb ook een mail gekregen wanneer ze het apparaat kwamen brengen. Ben nu steeds aan het fietsen.
Heel hartelijk bedankt.

Aanbevolen! 13-02-2019

Vlotte levering van een keurig afgewikkelde loopbandbestelling.
Ondanks een licht gehavende verpakking was er, dankzij de daarin aanwezige goede bescherming geen sprake van schade. In één woord: prima!

Elly Fontijne 12-02-2019

Ik vind deze site heel erg goed alles was duidelijk omschreven en de levering was heel snel het apparaat was binnen 1 dag in huis en bevalt prima dus ik zou het echt aanbevelen

Micha Nefs 11-02-2019

De shop levert. Het duurt wat lang als je de montage erbij besteld, maar de communicatie verloopt redelijk vlot en is altijd vriendelijk.

Ilona 11-02-2019

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel werk hier..
Helaas had ik verkeerde artikel besteld, dus ff gebeld en afspraak gemaakt voor retounering plus juiste artikel... de medewerker kon alles snel terug vinden en komt afspraak na. 👍🏻

Ellen 10-02-2019

Erg fijne klantenservice! Ik werd de keren dat ik heb gebeld zeer goed geholpen en er werd meegedacht om mijn probleem op te kunnen lossen

Marian 09-02-2019

Wat een snelle service.. savonds laat besteld en de volgende dag al geleverd👍. De maat is perfekt. Volgende keer zullen we hier zeker weer wat bestellen.

De buurvrouw van hiernaast 06-02-2019

Online goed en erg vriendelijk geadviseerd. Na aankoop bleek mijn hometrainer echter een tikkend geluid te maken. Na een filmpje hiervan gemaild te hebben, zijn er direct monteurs langsgekomen om het probleem kosteloos op te lossen. Top service!

Michel F. 05-02-2019

We hebben de shop online gevonden. Het product dat we kochten werd zeer goed omschreven. Duidelijke en veel informatie. Heel snelle, correcte levering. Een aanrader !

Gerrit 04-02-2019

Snelle reactie nav onze bestelling. Perfecte communicatie tijdens het verzendproces. Verzending werd tijdig verstuurd zoals aangegeven en keurig tijd bezorgd. Het bestelde was keurig ingepakt en voldeed zoals gedacht en gehoopt.

Damon 03-02-2019

Zowel het fitnessapparaat als de service was geweldig! Een unicum: Een apparaat, bekend van TV die wel functioneel is. 5 MINTUE SHAPER is een aanrader!

Desiree 03-02-2019

Een dikke 10. Ik had 2 artikelen besteld maar had 1 artikel niet ontvangen. Heb het bedrijf gebeld en kreeg het ontbrekende artikel netjes thuis bezorgd. Goede klantenservice.

Clara Reimert 01-02-2019

Prima bedrijf, klantvriendelijk, loopband was goed zelf in elkaar te zetten zoals ons toegezegd was.
Ben heel tevreden met mijn aanschaf.
Wel gedoe gehad met Postnl

Raf B 01-02-2019

Via de chat op de website goed naar het juiste product doorverwezen. Besteld voor levering in België en de volgende dag was het al aangekomen.

Ondertussen de producten al enkele dagen aan het gebruiken. En de kwaliteit is degelijk en zoals beschreven.

Koen 29-01-2019

Ik had twee sets dumbells besteld. Deze webshop heeft een snelle levering, makkelijk afrekenen, top.

Monique 29-01-2019

Alles ging heel vlot, het sportshirt en een sweat vest geruild tegen een maat kleiner, kreeg de volgende dag al een mailtje dat ze het binnen hadden en de andere maat naar mij hadden opgestuurd...... en hele vriendelijke mensen aan de telefoon!

stephan 27-01-2019

super geholpen met de bestelling met gratis verzending en voor 22,00uur bestelt de volgende thuis bezorgd

Ger en Terry 27-01-2019

Snelle en correcte levering. Wel jammer dat het bijgeleverde cadeau (butterfly massage pad) niet functioneert. Hierover zal ik nog contact opnemen.

V. vd. Horst 25-01-2019

De keuze is zeer uitgebreid. Telefonisch zeer goed te woord gestaan met goed advies. Dit bespaarde mij uiteindelijk honderden euro's.
De 3 pakketten zijn snel geleverd binnen 4 dagen. Wel erg zware pakketten dus zorg dat je hulp hebt bij het aannemen. Kwaliteit/prijs van het apparaat is verbluffend goed en kan ik iedereen aanraden.

Pederoo 23-01-2019

Had een Home trainer besteld en werd prima op afspraak geregeld, kon aan huis betalen ,
Vroegen keurig netjes of ik op een verdieping woonde of in een benedenhuis i.v.m. het in elkaar zetten van de apparatuur.
omdat ik beneden woon hebben ze hem netjes in de fabriek voor mij in elkaar gezet en daardoor konden ze hem compleet afleveren.
Zeer ,zeer tevreden met het artikel wat ik besteld had en goede service.
Is dus een echte aanrader !!

Frank Straathof 21-01-2019

Ik vind de site goed en overzichtelijk. Ik begrijp dat het niet mogelijk is om er 24/7 een persoon achter te zetten om iedereen te informeren via de chat. Daarom is de chatbot ook echt een goed idee! Hij vraagt wat je behoeftes zijn, anticipeert daarop en geeft je vervolgens advies wat het beste bij je past. De bezorging was prima. Jammer dat er hier aangegeven werd dat je ervoor thuis moest zijn terwijl postNL het gewoon bij de buren aflevert, ik had het kunnen weten, want dat doen ze met alles.

Lenka 21-01-2019

Hebben veel producten, hun website is overzichtelijk en jouw product is makkelijk te vinden en bestellen.

Erwin 20-01-2019

Op een donderdag besteld en de week erop op donderdag helaas zelf moeten ophalen op een depot. Best jammer, want ik had mijn bestelling met opzet die ene donderdag geplaatst. Normaal werk ik fulltime, maar die vrijdag was ik vrij en zou ik het pakket aan kunnen nemen.
Het ging om een groot en zwaar pakket, wel zo fijn als dat bezorgd wordt. De overige artikelen waren meer impulsaankopen, maar op 1 van die producten zat een langere levertijd (niet op gelet bij aanklikken). Ik had het prettiger gevonden als de bestelling was opgesplitst (want ook duurder dan 22,50 euro dus gratis levering).
Nu heb ik mijn bestelling op 20-25 min rijden van mijn huis op moeten halen, want een handige afleverdatum plannen (avond/weekend) was niet mogelijk. Gelukkig paste het in de auto, maar wat mij betreft een punt van aandacht.

Bij het in elkaar zetten bleek het pakket eerder al geopend te zijn. Enkele tie wraps waren al los en het pakket met bouten/moeren/etc. was dichtgeplakt met tape. Wel op zo'n manier dat enkele bouten door de doos verspreid waren. Gelukkig wel geheel compleet.

Al met al komt de winkel betrouwbaar over en zal ik bij een volgende aankoop deze winkel overwegen.

Hightown 19-01-2019

Prima geholpen bij de aankoop. Twijfelde tussen de Virtufit Iconsole 2.1 en de Virtufit HTR 2.0.
Omdat het prijsverschil meespeelde kreeg ik nog een kleine korting welke me over de streep trok voor de Iconsole. Perfecte Hometrainer en lekker stil. Veel mogelijkheden en programma's.

Topservice 19-01-2019

Ik ben vaste klant bij fitnessapparaten.nl. Door medische beperking aan mijn knieën adviseerde de orthopedisch chirurg om een hometrainer aan te schaffen. Dan hoef ik niet lang na te denken bij wie ik dat moet doen, namelijk bij fitnessapparaten.nl. Topservice, goede levering en desgewenst montage en bovenal een goede prijs/waarde verhouding. Wederom team van Fitnessapparaten.nl; Bedankt!

Tim 18-01-2019

Bestel regelmatig producten en steeds weer volgens de afspraak en op de juiste datum bezorgd nog nooit geen problemen gehad.
Raad iedereen aan om hier te bestellen alleen al omdat het snel bezorgd word en geen problemen leveren goede kwaliteit.

Sportieve groeten
Tim.

Cédric 17-01-2019

Zowel het bestellen als de levering gingen allemaal uitermate vlot en zonder enig probleem.

Frank 16-01-2019

Goede service, snelle reactie op e-mail, denkt mee met de klant,
Keurige bezorging, tevoren bericht over tijdstip. Met veel zorg afgeleverd en geïnstalleerd.

Alfred 16-01-2019

Zoek- en bestelproces werken eenvoudig en overzichtelijk. Contact met de klantenservice via de chatbox is top! Snelle response en adequate actie als blijkt dat abusievelijk track-and-trace code niet blijkt te zijn gemaild. Uitlevering door HST Transmission is heel netjes. Overtollig verpakkingsmateriaal aks bijv pallet wordt mee retour genomen.

Moniwue 15-01-2019

Ik werd meteen door een medewerker geholpen, en de broek en shirt in de juiste maat werd gezocht en binnen 5 minuten afgerekend en de volgende dag in huis! 👍

Chris 14-01-2019

Fijne en snelle afhandeling + Indien er dingen ontbreken dan wordt het zeer snel opgelost.prima gewoon

Bjorn 14-01-2019

Goede service, snelle levering. Een betere service zou zijn om spontaan het pakket binnen af te leveren en niet een doos van 100kg buiten op de stoep in de regen laten staan.

tineke 13-01-2019

Bestelllen en levering zonder probleem, in elkaar zetten ook makkelijk, er ontbrak wel een moer. De fiets doet het goed , misschien bij de advertentie zetten dat 100 kg het maximum gewicht is.?

Matthijs 12-01-2019

Fitnessapparaat.nl is een goeie en een betrouwbare site met veel zekerheid.

Grieko van den brink 10-01-2019

Een perfecte shop robuust artikel goede prijs snelle levering en prima service na dat wij een artikel om vervanging vroegen volgende dag in huis zonder moeilijk te doen perfect

Bülent 10-01-2019

Had bokshandschoen gekocht van Adidas(mij trainer raade die af) , maar na 5 maanden waren die al kapot. Na 1 telefoon, kon ik ze kosteloos opsturen en kreeg ook nieuwe van een ander merk.
Fitnessapparaat.nl staat daardoor voor mij om 1.
Bedankt voor de snelle service!

Gerard 10-01-2019

Virtufit loopband besteld en op de de eerste dag brak ik door eigen schuld een kabeltje. Na vriendelijk en snel chatcontact werd binnen in een dag een nieuw kabeltje opgestuurd.

Julio 09-01-2019

Goedkope prijs. Een gietijzeren halterset 100kg kost al gauw in de 200-300 euro online. Bij sommige heb je dan niet eens dumbells.

De verpakking had wel schade, maar alles is heel aangekomen. De schade kun je wel verwachten met zoveel gewicht in kartonnen dozen. De zwaarste was ongeveer 33 kilo.

Gratis cadeau bij bestellen. Butterfly abs, shaker of iets anders. De butterfly abs heb ik geprobeerd, maar ik denk dat ik teveel spieren heb. Ik voel amper wat.

-1 voor de bezorging (blijft een verbeterpunt)
-1 voor het niet meteen emailen van de gekozen aflevertijd
Hierdoor vraag je, je af of het wel wordt bezorgd op die tijd. De klant blijft in twijfel. Maar het kwam keurig op de afgesproken tijd.

Al met al ben ik dik tevreden! De goedkope prijs was voor mij belangrijk.

Ron 08-01-2019

Goede en correcte omschrijvingen van de artikelen.
Super snelle en duidelijke levering

Ibrahim 07-01-2019

Ik heb hier netjes mijn bestelling geplaatst. En kreeg al snel te horen dat mijn bestelde artikel niet meer op voorraad is telefonisch. Gelijk kreeg ik al een aanbod voor een duurdere toestel zonder bijdrage. Was ontzettend te vreden, zonder energie ergens in te steken werd alles voor me gedaan. Toen ke bestelling thuis aankwam merkte ik dat me extra bestelde associare niet samen werkt met mijn toestel. Heb de klantenservice gebeld en ik kreeg mijn bedrag terug zonder het terug te moeten verzenden!!! Dit web winkel raad ik 100 procent uit mijn eigen ervaring aan.

Ellen 07-01-2019

Snelle en goede service! Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen, maar zonder twijfel werd het oorspronkelijke product alsnog verstuurd.