Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 29-03-2023

Mooie duidelijke shop omgeving. Producten zijn goed omschreven met duidelijke foto’s . Ik had de diamant fietsendrager snel binnen. Top.

Van Baal 29-03-2023

De site is goed, besteld voor de snelle levering.
Ondertussen 2 weken verder nog niets geleverd!
Begin deze week contact gehad, werd nog geleverd, niet dus!
Levering is dus waardeloos

Connie 27-03-2023

Het product dat ik kocht was bij Heuts goedkoper dan bij anderen. Goede communicatie over bezorging. Snelle levering.

Leo 27-03-2023

Personeel is niet ol hoogte van de te verkopen producten en weet ook miet wat er wel of niet op voorraad ligt.
Officiële reactie van Heuts.nl 28-03-2023

Beste klant,

Bedankt voor jouw review.

Jammer dat jouw vraag met betrekking tot een product niet is beantwoord. Bij vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen in het systeem de voorraadwaarde controleren, bovendien kunnen zij jou voorzien van de nodige informatie.

Ook op de website hebben we de producttekst en specificatielijst zo goed mogelijk van informatie proberen te voorzien. Mocht je een suggestie hebben, dan vernemen wij dit graag via het serviceformulier.

Anouk - Heuts medewerkster

Edward 24-03-2023

Vriendelijk, behulpzaam, doen wat ze beloven.
Met aankopen bij Heuts spaar je koop tegoed voor een volgende bestelling.
Ruim assortiment.

Frans 23-03-2023

Prima service ook nadat bleek dat er een klein defect was. Er werd ons snel een vervangend onderdeel toegestuurd. Er werd zeer adequate gehandeld zonder moeilijke vragen te stellen.
Aanrader!!

Dick Bouman 22-03-2023

Mooie aanbieding sneeuwkettingen. Eerst zelf de verkeerde maat besteld. Maar na 1 telefoontje teruggave geregeld en de juiste maat besteld. Dit speelde zich binnen 2 dagen af. De klant is bij jullie absoluut koning.

Lekker warm! 22-03-2023

De bestelling op zondag gedaan , de levering op maandag in de winkel afgehaald. Sneller kan bijna niet! Het bestelde Eurom convectorkacheltje voldoet prima als elektrische bijverwarming , bv in de keuken. Het was ook nog eens gunstig geprijsd!

Frans 21-03-2023

Prima service en snel geholpen. Het ruilen voor een ander model fietsendrager was geen probleem. Ook was een klein defect snel verholpen. Zeer adequate service.

Icarius (Velp) 20-03-2023

Bij Heuts een tweede kans fietsendrager besteld. De advertentie gaf aan dat het product onbeschadigd was. Echter bij ontvangst bleek dat het uitklapmechanisme kapot was. Hierop berichtte ik Heuts. De klantenservice reageerde vriendelijk, kwam direct in actie, bood excuses aan en verstuurde, nog voor ik het beschadigde exemplaar teruggestuurd had, een splinternieuw product. De volgende dag stond het product al in mijn schuur. Ze zeiden erbij dat ik het product voor overeengekomen prijs, de tweede kans prijs mocht hebben. Superservice Heuts! Een aanvankelijke licht teleurgestelde klant veranderde snel in een zeer tevreden klant.

Ludy van den Boom 20-03-2023

Vind allereerst de site heel toegankelijk makkelijk snelwandelen bezorgen pijs kwaliteit is perfect voor ieder wat wils zou het iedereen aanraden wat je ook zoekt kijk eerst bij heuts fijne site

Gerda 17-03-2023

Dakkoffer gekocht. Zou bezorgd worden op een dag dat ik thuis was. Je moet namelijk de hele dag thuis zijn. Waren ze even vergeten de dag goed in te voeren. Kwam de box een dag later, toen we aan het werk waren. En dan wordt hij niet geleverd. Ondanks nabellen, was het antwoord: wij hebben het fout gedaan, maar we lossen het niet op. Niet leuk.
Officiële reactie van Heuts.nl 20-03-2023

Beste Gerda,

Het spijt me te vernemen dat de bezorging niet naar verwachting is afgehandeld. Helaas hebben wij geen (directe) invloed op de bezorging van palletzendingen. Je kunt het beste zelf naar de transporteur bellen om een nieuwe verzenddatum af te spreken. Mocht dit niet lukken, dan kun je contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Zij zullen je helpen bij het maken van een nieuwe bezorgafspraak.

Mocht je jouw klacht verder willen toelichten, dan kun je uiteraard ook contact met ons opnemen via het serviceformulier op onze website.

Anouk - medewerkster Heuts

Yvonne 10-03-2023

de online shop was goed overzichtelijk en het kiezen van een afhaalpunt ideaal. Afhalen wanneer het schikt.

Saskia 07-03-2023

Product is prima, maar de verzending een puinhoop. Voor de zekerheid wilde ik nieuwe sneeuwkettingen voor op vakantie. Toen ik de kettingen na 5 dagen nog niet binnen had, heb ik contact opgenomen met Heuts. Mij werd verteld dat ze allang onderweg waren en dat de fout bij DPD lag. Geen excuses, enkel dat ze het zouden navragen bij DPD. Dag later weer gebeld met Heuts omdat ik zowel van Heuts, als DPD niks had gehoord. Ik kreeg een ander iemand aan de lijn. Wat bleek? De sneeuwkettingen waren überhaupt nog niet verzonden door Heuts. Geen flauw idee wat er gebeurd zou zijn als ik er niet zelf telkens achteraan was gegaan.
Officiële reactie van Heuts.nl 10-03-2023

Beste Saskia,

Het spijt me te vernemen dat de levering van de bestelde sneeuwkettingen niet naar wens was. Onze excuses voor het ongemak.

Fijn dat je zelf actie hebt ondernomen. Wij zullen intern bekijken wat er mis is gegaan met de verzending van het artikel, zodat dit een volgende keer voorkomen kan worden.

Anouk - medewerkster Heuts

Pier Gonggrijp 05-03-2023

Ruim assortiment, scherpe prijs voor de dakkoffer. Eenvoudig bestellen en betalen. Goede informatievoorziening en vlotte levering.

Ruud 04-03-2023

Kom al jaren regelmatig in de winkel.
Personeel komt onprofessioneel over als men een vraag stelt over een product.
Heb laatste keer per internet iets besteld en na 3 weken nog geen seintje om het product af te halen.
Toch maar gegaan en het was er gewoon.
Geen sorry of excuus.
Kleuterschool
Officiële reactie van Heuts.nl 07-03-2023

Beste Ruud,

Het spijt me te vernemen dat je een negatieve ervaring hebt gehad in onze winkel. Onze excuses voor het ongemak.

Na het plaatsen van een bestelling zou je wel een e-mail moeten ontvangen met meer informatie over het afhalen van de bestelling in een van onze winkels. Mocht je deze mail niet hebben ontvangen, dan vernemen wij dit graag. Je kunt contact met onze klantenservice opnemen via de chatfunctie of het serviceformulier op de website.

Wij zullen ons uitereste best doen om dit proces te verbeteren.

Hopende je voldoende te hebben geinformeerd.

Anouk - medewerker Heuts

Ellen 04-03-2023

Duidelijke site, product voldoet helemaal aan de beschrijving
Snelle afhandeling.

Wim 01-03-2023

Bij de eerste zending van de tuinbank was de bodemplaat beschadigd en een deel afgebroken. Met behulp van het service formulier en door mij gemaakte foto's werd 2 dagen later een nieuwe bank bezorgd. Super snelle reactie. De bank staat al in de tuin en we genieten al van het lente zonnetje.

Ferry 28-02-2023

Supergoed en snel besteld. Eea lag direct gereed om af te halen. Vriendelijke service

Onderdelen 27-02-2023

Perfecte levering, goed verpakt, duidelijke beschrijving bij het produkt alles klopte

Ferry 26-02-2023

Thijssen 24-02-2023

We waren op zoek naar een stevige , degelijke partytent, snel en makkelijk op te zetten, die ook wel tegen een stootje kon. Gevonden op de website van Heuts, duidelijke beschrijving, goede reviews, mooie prijs. Snelle levering en dan is het dus zien of het idd een goede tent is. Alles klopt, snel op te zetten en kan tegen een stootje. We hadden best een stevige wind, hebben met de touwtjes en haringen de tent vastgezet. Alleen de haringen waren te licht en moesten zelf wat stevigere haringen erbij zetten. Super tent, aanbeveling.

A.Bouman 16-02-2023

De shop is duidelijk en overzichtelijk.
De reden waarom ik hier koop is dat ik er kwam als leverancier. En altijd netjes geholpen ben. En dat gaf mij vertrouwen om bij heutz mijn fietsendrager aan te schaffen.
En die ik de volgende dag al bezorgd heb gekregen.
Mvg, A. Bouman

H Jans 16-02-2023

Duidelijke webshop, zeker voor sneeuwkettingen (i..v.m. bandenmaten). Zeer snelle en accurate levering, keurig binnen opgegeven 24 uur. Afgeleverd product wordt compleet (dus met gebruiksaanwijzing) geleverd.

Anita 16-02-2023

Online gekeken naar wat wij graag wilden hebben. Besteld en snel ontvangen. Bestellen ging heel stapsgewijs, geen op of aanmerkingen. En daarbij de voordeligste voor ons product!