Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 154 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Noud Verhoeven 19-10-2023

In 2021 bij Heuts een pro-user diamant sg 2 fietsendrager gekocht. Over die aankoop en de afhandeling door Heuts ben ik heel tevreden. In juni 2 eBikes gekocht. Deze ebikes al meerdere malen op de fietsendrager vervoerd. Ook dat ging prima. Wel gemerkt dat de ebikes toch een stukje zwaarder zijn dan de normale fietsen. Daarom besloten om ook de oprijgoot voor deze fietsendrager aan te schaffen om het tillen van de ebikes te voorkomen. In verband met de tevredenheid van de vorige aankoop bij Heuts weer voor deze firma gekozen. Deze oprijgoot nog niet gebruikt.
Heuts6626 20-10-2023

Beste Noud,

Bedankt voor uw review en de tevredenheid die u uit over ons bedrijf. Wij vinden dit erg fijn om te lezen. Hopelijk zien wij u weer in de toekomst terug. Veel plezier en fijne reizen met uw fietsendrager en nieuwe E-bikes!

Met vriendelijke groet,
Customer Support

MJP 12-10-2023

Het product was op voorraad en precies volgens de beschrijving en snel op mijn Adres .

M de Vries 10-10-2023

Product goedkoper weergegeven en snelle bezorging met goede weergave van wanneer het product te verwachten.

Klaas 10-10-2023

ik heb een fietsendrager besteld ,deze werd na 2 dagen geleverd met goede instructies om hoe het te gebruiken, het bevalt Prima
makkelijk te plaatsen op de trekhaak ,

Said 29-09-2023

Mooi matras en perfecte kwaliteit. De lucht blijft altijd binnen, slaap lekker zonder te bewegen. Goedkope en snelle levering. Ik raad het iedereen aan.
Heuts6626 29-09-2023

Beste Said,

Bedankt voor uw compliment en bedankt voor uw aankoop bij ons. Hopelijk zien wij ons weer in de toekomst.

Een fijn weekend gewenst!

Met vriendelijke groet,
Customer Support

Zeer tevreden 28-09-2023

Super snelle levering en materiaal van perfekte kwaliteit.
Geleverd volgens afspraak.

R.Michilsen 28-09-2023

Bestelde Ketter kunststof tuin kussen-box is prima. Vervoerder is ver beneden maat. Er wordt verzocht afspraak te maken voor datum levering waar ze zich tot 2 maal toe niet aan houden vervolgens leveren ze ineens wanneer het hun uitkomt. Ik zou als bedrijf een ander partner zoeken voor afleveren van bestellingen. je kan beter elders je bestellingen plaatsen. Afhalen in de winkel heb ik geen ervaring mee.

Stofzuiger 24-09-2023

Niet geschikt voor grote zwembaden zoals ze op de site zeggen, veel te kleine filter en geen geld terug garantie na 14 dagen als je er niet tevreden ervan bent. Geen goede ervaring hier

Popkoor Mixed Melody 23-09-2023

Via de website opvouwbare krukken gekocht. Alles vlot geregeld en binnen 2 dagen alles in huis

Leo 19-09-2023

De Hapro atlas fietsendrager is netjes geleverd.
Het monteren van de fietsendrager is niet moeilijk met de goede beschrijving.
Ook de montage op de trekhaak is simpel.

Ed 17-09-2023

Snelle levering en product is prima. Voor een opblaasbank is het iets laag maar zit prima.

Harry 14-09-2023

Een van de geleverde goederen was beschadigd en iets anders had ik per ongeluk besteld. Kom alles retourneren en binnen een paar dagen keurig het geld terug op mijn rekening.
Klasse

A. B. 08-09-2023

Betrouwbaar en vlotte en vriendelijke afhandeling. Na aanschaf van fietsendrager een onderdeel verloren en dit werd vlot opnieuw nagestuurd.

Kristel 05-09-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding. 2 statafels besteld zijn stevig hebben goed formaat kwa hoogte en breedte.
Levering nam 2 dagen in beslag maar. Dat is helemaal prima. Enige wat jammer is dat je zelf geen dag kan afspreken voor bezorging.

Theresia 02-09-2023

Prima product, snel geleverd.
Goede prijs-kwaliteit.
Goed verpakt
Aanrader

Sylvia 25-08-2023

Fijne webshop. Vriendelijke klantenservice die je vragen meteen beantwoordt.

Steven 24-08-2023

Bestelling ging vlot. Helaas ging het verzenden niet zo soepel als aangegeven.
Tijdens het uitpakken kwamen wij erachter dat we een specifiek middenstuk miste en daarvoor een extra hoekstuk hadden. Aangezien wij deze partytent op Lowlands wilde gebruiken was dit onmogelijk. Geluk konden we de helft van de 6 meter op een creatieve manier wel inzetten.
Officiële reactie van Heuts.nl 25-08-2023

Hey Steven, wat vervelend dat de tent niet compleet was. Wel fijn dat jullie creatief genoeg waren om last-minute een oplossing te verzinnen. Mocht je de volgende keer naar een festival gaan, bestel je tent ruim van tevoren, dan kun je controleren of alle onderdelen compleet zijn. Zo niet, dan kunnen we je de missende onderdelen alsnog nasturen.

^Leora

Marque Draijer 24-08-2023

Super geholpen aan de telefoon en een fantastische oplossing voor mijn probleem: een zwembadpomp die WEL doet wat hij moet doen!

Hans en Majo 20-08-2023

Keurig verzorgd netjes verpakt, volgende week gaan wij de fietsendrager in gebruik nemen , hij is prachtig en mooi klein opvouwbaar heel blij mee!!!

Harrie Mortiaux 17-08-2023

Duidelijke site met goede productinformatie en verduidelijkende video voor plaatsing fietsdrager.
Aantrekkelijke product-prijs verhouding.

Jurrendina 16-08-2023

Snelle levering,
Goede voorlichting, fijne bediening, telefonisch goed bereikbaar

Mar 14-08-2023

Wij hebben de fietsedrager was op voorraad, keurig op tijd ontvangen. En was goed verpakt. Dus geen beschadigingen. Top!

Natasja 12-08-2023

Duidelijke shop. Wilde "speciale" jacuzzi en deze hadden jullie nog.
Levering prima. en super blij/tevreden met aankoop!

Oudshoorn 11-08-2023

Pakket nooit geleverd en zonder overleg wel geld terug gestort. Moest weer nieuwe bestelling plaatsen. Dat is geen service.
Officiële reactie van Heuts.nl 14-08-2023

Beste Oudshoorn, het spijt me te vernemen dat het hier mis gegaan is. Normaliter wordt een update gestuurd om je te laten weten dat je bestelling is geannuleerd. Ik heb op dit moment geen gegevens van je om dit te controleren. We nemen je feedback in ieder geval mee ter verbetering van onze service.

^Leora

Bas Bravenboer 11-08-2023

De fietsendrager is precies wat ik er van verwacht en is zeer makkelijk te hanteren , de levering ging heel snel en zat goed ingepakt . Kortom alles was goed dus wij zijn tevreden. Groet B Bravenboer