Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Leo 27-02-2022

Goedkoop en snel geleverd, een prima bedrijf om zaken mee te doen. Wat moet ik nog meer toevoegen, helemaal top.

Hanne 27-02-2022

Groot aanbod, goed geordend. Ik had nieuwe scharnieren nodig voor dakkoffer en setje reservesleutels. Alles was prima per merk geordend en dus snel gevonden.
Goede prijs en snelle levering.

Joop uit Maassluis 26-02-2022

Via een zoekslag terecht gekomen bij Heuts.nl. Was op zoek naar fietsendrager voor elektrische fietsen (max 60 kg). Product, Pro-User Diamant, vergeleken en de begeleidende video bekeken. Product besteld en de volgende dag in huis. Wordt ook aangegeven op de site. Advies was om een geleiderail bij te bestellen. Heb ik gedaan, maar nog niet gebruikt. Fietsendrager is opvouwbaar en makkelijk te monteren op de trekhaak. Bijgeleverde hoes komt goed van pas bij het opslaan van de fietsendrager. Gewicht van 18 kg is een nadeel. Inmiddels in gebruik genomen en voldoet volledig aan mijn wensen.

M v Lijnden 26-02-2022

We zijn heel vlot geholpen met de bestelling en ook snel geleverd tot nu toe bevalt de stoel prima ziet er goed uit.

R 25-02-2022

Super snelle levering, leuke doos..goed verpakt! Ook tevreden met de helm. Ziet er mooi uit en een tasje erbij!

Gerard 23-02-2022

Deze winkel is best ok maar DHL is weer in de fout gegaan door het pakket ongevraagd en zonder dit te melden bij mij in de lift achtergelaten heeft, advies voor Heuts zoek een andere bezorger want met DHL gaat er zo goed als altijd wel iets fout.

ABE 23-02-2022

Hier sneeuwkettingen besteld omdat ze de kortste levertijd melden. Duidelijk type kn100 besteld. Wordt KN 90 geleverd. Meteen gebeld en dan krijg je een onverstaanbare Limburger aan de telefoon die stelt dat de fout geleverde kettingen eerst retour ontvangen moeten worden en dat daarna het juiste type verzonden zal worden. Daar heb ik de tijd dus niet voor. Uiteindelijk kan ik de kettingen ruilen door met de auto naar een vestiging in Breda te rijden. 1 uur extra werk en de betaalde verzendkosten worden niet geretourneerd. Waardeloze service.

Goede service als toegezegt 22-02-2022

Goede informatie van leverancier. Pakket correct en op tijd geleverd. Het monteren gaat een dezeer dagen plaatsvinden.

Ruud 22-02-2022

Sneeuwkettingen aangeschaft omdat het een prima prijs kwaliteit is. Het product is precies cf afleverspecificaties geleverd. Daar houd ik van!
De Koerier gaf een nauwkeurige bezorgperiode van 60 minuten aan en ook dit super goed.

Heuts 21-02-2022

snelle levering, helaas was artikel beschadigd maar dit werd snel en accuraat opgelost

D. van de Putte 20-02-2022

Een set Pewag Servo 9 sneeuwkettingen aangeschaft via de website van Heuts. Goede prijs en de volgende dag geleverd. Even proefmontage gedaan en ze passen prima. Zeer tevreden!

Piet 20-02-2022

Fijne web makkelijk te bestellen . en snel geleverd dag later al binnen
dus ik heb het goed zeer goed ervaren

Janssen 18-02-2022

Ik heb nieuwe sneeuwkettingen gekocht. Mede door de op de site goed aangegeven informatie en de beloofde snelle levertijd heb ik voor Heuts.nl gekozen. Zoals aangegeven zijn de sneeuwkettingen ook snel verstuurd en aan de bezorger meegegeven. Hier is het helaas fout gegaan, de bezorger geeft aan het pakket bezorgd te hebben maar deze is nergens te bekken.

Heuts.nl heeft mij hierin geholpen door dit geval uit te zoeken en mij hierin net te woord te staan. Helaas is hier geen oplossing uitgekomen en heb ik de sneeuwkettingen opnieuw moeten bestellen. Als consument betaal je hier uiteindelijk de rekening voor terwijl de fout bij Heuts.nl en/of de bezorgende partij ligt.

John Lemmens 15-02-2022

Op zoek naar nieuwe sneeuwkettingen voor mijn RAV4. Mede door de uitgebreide info op deze site gekozen voor de Pewag Snox SUV SXV 580. Heuts bood daarvoor de beste prijs en had hem op voorraad. Ruime keuze in betaalmogelijkheden en Vlotte en keurige levering, zeker een aanrader

Patricia 12-02-2022

Ik had een balkonset besteld. De levering was snel en geleverd volgens afspraak. Helaas was er met 1 stoel iets mis, mail gestuurd en daarna is alles keurig afgehandeld. Informatie en service waren echt top. Kortom, een aanrader.

B Alaerds 12-02-2022

Bestelling snel en netjes afgehandeld.. fietsdrager voldoet aan verwachtingen .

Pauline 12-02-2022

Deskundige en vriendelijke klantenservice! Product heb ik snel ontvangen, goed verpakt. Ook de communicatie rondom de levering was prima. Ik ben erg tevreden.

Marc 12-02-2022

Erg makkelijk zoeken op de website en snelle levering.
Nalevering, bleek er een ander product geleverd te zijn, dan overeenkomstig met bestelling in webshop. Via chat contact gehad, als ook via de telefoon. Product bleek een vervangend product te zijn, welke ook voldoet aan aangeboden en aangeschaft product. Als advies gegeven de webshop aan te passen of sticker te plakken op alternatieve product.

Robert 11-02-2022

Product makkelijk te vinden op website en eenvoudig te bestellen. Snelle levering.

Hermjazz 11-02-2022

Goede service: mocht item (sneeuwkettingen) terugsturen omdat ik niet sterk genoeg was. Heuts benadert mij met U. Deze review spreekt mij aan met je, waar ik helemaal niet van houd!

Harm Smallenbroek 11-02-2022

Voor mij is deze firma alles nagekomen wat ze beloven via een internet bestelling prijs kwaliteit verhouding gewoon Top ook de snelle levering (besteld en volgende dag geleverd)

Roy 10-02-2022

Een opblaas bank gekocht en die werd netjes geleverd .. alleen helaas lek .. dan doe je een retour aanvraag en dan krijg je een mail dat die afgewezen is .. dan moet je gaan inloggen waarom dat afgewezen is en via allemaal moeilijke omwegen je garantie bij Intex gaan halen en die sturen je weer door naar de verkoper …. Allemaal een hoop gedoe …

HEUTS ik koop bij jullie een product … regel dan ook de garantie !!!!!
Officiële reactie van Heuts.nl 11-02-2022

Beste klant,

Zowel Intex als Bestway bieden fabrieksgarantie op productiefouten. Gedurende de garantietermijn zal het defecte onderdeel worden vervangen. Om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk geholpen wordt kunt u contact opnemen met de betreffende fabrikant. De garantie is altijd ter beoordeling van de fabrikanten.

Hopende u voeldoende te hebben geïnformeerd, wensen wij u een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Customer-Support team

Jos Reintjens 09-02-2022

Leuke winkel en regelmatig goede korting vandaar dat ik voor heuts gekozen heb.
Zo spaar je ook als vaste klant korting via heuts korting pasje.
Personeel is heel vriendelijk je hoeft niks te vragen ze komen vanzelf naar je toe om je te helpen.
Ik kom regelmatig bij heuts hoensbroek.
Goede service vriendelijk leuke acties voor iedereen wat.

JC Moerland 04-02-2022

Ik was op zoek naar loopvlak sneeuwkettingen. Na veel zoeken bleek dat alle info mbt deze kettingen icm de auto en de bandenmaat te vinden was op de site van Heuts. Daarnaast was de prijs in vergelijking met andere aanbieders lager. Omdat mijn auto een niet veel voorkomende bandenmaat heeft was de levering bij anderen niet mogelijk
Bij Heuts was dit niet het geval. Kennelijk beschikken zij over een groot assortiment.
De kettingen werden na een paar dagen, volgens afspraak bezorgt.

Michel 04-02-2022

ik vind dit een fijne winkel goede service duidelijke webshop goed van prijs en kwaliteit
en de winkel is vlakbij wat voor mij ook fijn is mocht er iets zijn