Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

Heuts heeft meer dan 45 jaar ervaring op het gebied van Mobiliteit & Vrije tijd. Het bedrijf telt ruim 400 medewerkers, waaronder een eigen callcenter, reclamebureau, internet- en automatiseringsafdeling en heeft 14 vestigingen verspreid over Limburg en Noord-Brabant. Waarom kopen bij www.heuts.nl? - Alle producten op voorraad, maximale levertijd is 3 werkdagen. - Veilig betalen met iDeal of creditcard. - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze 14 filialen in Limburg en Noord-Brabant. - Kosteloos retourneren binnen 14 dagen. - 5% sparen op het aankoopbedrag. - Uitstekende klantenservice.

Deze score is berekend op basis van 58 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,9

J de Boer Grootebroek 02-08-2020

Hallo.
Keurige site, zeer nette prijzen.
En snelle afhandeling.
En je kunt ook achteraf betalen

Chrissy 30-07-2020

2 jaar geleden een 6 persoon jacuzzi gekocht. Nu worden wij van het kastje naar de muur gestuurd omdat de leverancier slecht bereikbaar is. Wij zitten nu met een dure jacuzzi die wij bij jullie gekocht hebben en die kunnen wij niet gebruiken. Jullie verkopen zoveel van het merk Intex en dan zou je toch zeggen dat zij jullie ook service moeten verlenen.
Officiële reactie van Heuts.nl 31-07-2020

Wij kunnen niet beoordelen wat er aan de hand is omdat wij vanuit hier niet over de juiste gegevens beschikken om het na te kijken. Wat wij altijd doen is kijken of er nog recht van garantie bestaat op het product en zo ja dan sturen wij een garantieaanvraag door naar intex en wordt het probleem opgelost. Dat is onze werkwijze. Wij sturen niemand van het kasje naar de muur, onze excuses voor het ongemak.

Nanny 24-07-2020

Op maandag een fietsendrager besteld, en dinsdag werd hij al geleverd. Snelle service en goede prijs/ kwaliteit verhouding.

marjan 24-07-2020

Ik vind de klantenservice erg snel .
Je stuurt een mail en krijg er snel een terug .
Mijn pakket was kwijt en ik werd netjes geholpen
Een top service

Laura 23-07-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zelfde product is hier goedkoper dan op andere sites. Snelle levering en goed verpakt.

Ben 22-07-2020

Zocht een tuinkast en vond de gewenst op de web-site van Heuts. Product bleek bij levering beschadigd en ik moet nu nog zeker 4 weken wachten voor het beschadigde onderdeel wordt geleverd.
Officiële reactie van Heuts.nl 23-07-2020

Vanwege de corona crisis is er een vertraging bij de leverancier die het onderdeel moet naleveren onze excuses voor het ongemak.

Officiële reactie van Heuts.nl 23-07-2020

Ingrid 22-07-2020

Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen met de winkel omdat ik wat technische en praktische vragen had. Een vriendelijke mevrouw beantwoordde de vragen waardoor ik via de webshop een bestelling plaatste. De betaling was eenvoudig. De levering verliep correct .
De webshop is een aanrader.

Peter Reiters 22-07-2020

Persoonlijk was ik niet zo gauw van het internetshoppen. Via Heuts echter een vlotte, soepele afhandeling. Blijkt ook heel betrouwbaar!
Heel mooi en goed product ontvangen ( luchtbed 2p. Met elektrische pomp.)
Ben zeer tevreden. Omdat Heuts ook goed thuis is in autobenodigdheden, ga ik er ook kijken voor een fietsendrager voor elektrische fietsen

F.G.J. Tieman 22-07-2020

Vaak onjuiste berichtgeving doordat Heuts.nl niet (goed) luistert naar de klanten.
Dit al verschillende keren geconstateerd.
Het geld krijg je ook niet terug al je éénmaal betaald hebt!

---------------------------------------------------------
Review 21-7-2020: Twee keer een levering teruggestuurd en moest toch één keer betalen en heb het bedrag nog steeds niet terugontvangen!!

Onbetrouwbare winkel.
Officiële reactie van Heuts.nl 27-07-2020

Wat u aangeeft is onjuist want wij hebbend de 170 euro op 29 juni voor u bij Klarna gecrediteerd en dit ook netjes aan u doorgegeven alles is dan ook correct afgehandeld.

F.G.J. Tieman 27-07-2020

Wat u schrijft is onjuist!.

Ik heb helemaal niets van u doorgekregen.
Dus het geheel is NIET correct afgehandeld!

Officiële reactie van Heuts.nl 28-07-2020

Wij zulle hier geen printscreen plaatsen omdat wij uw privacy accepteren echter is onze informatie juist, neemt u met Klarna contact op, aan zij hebben het geld terug ontvangen en moeten het financieel met u afhandelen.

Luc Gerard 22-07-2020

Een zeer vlotte levering perfect verpakt en zéér voordelige prijs, zeker de moeite waard om prijzen te vergelijken. Wij waren in elk geval content.

Fam Delnoye 22-07-2020

Snelle levering. Vriendelijke chauffeur die de tafel ook tot aan de tuindeur afleverde.

breskens 22-07-2020

een fijn en goed advies per telefoon en een goede afhandeling en goede afspraken
een goed bedrijf zou iedereen aan raden eens te kijken op de website

Valk 22-07-2020

Duidelijke website, status bestelling goed te volgen. Bij ontvangst bleek product Intex niet te werken. Via klantenservice van Heuts, probleem naar leverancier doorgespeeld. Daarna goed en correct geholpen. Dus ook al is Heuts hierin niet direct probleemeigenaar, ze laten contact in eerste instantie via Heuts verlopen. Volgens mij dus ook de meeste correcte manier van werken. Wij zijn tevreden!

Chantal 22-07-2020

Levering/leveringafspraak prima! Zelf was het product niet helemaal juist. Contact over gehad, begon vriendelijk. Maar eindigde zeer onprofessioneel. Ik had een loungeset besteld, en na 1 x zitten waren de kussens al ingezakt, en na opzetten zag ik dat 1 pootje niet goed was. Volgens de desbetreffende mail persoon, had ik dat direct moeten zien, in die gehele doos op moeten sturen (doos van 2 meter voor 1 blokje). (Dit was een ander persoon waarmee ik in eerste instantie mailde, want die antwoorden wel normaal). Vervolgens moest ik maar even naar de Hema gaan om kussen opvulling te kopen van een tientje en kon ik zo die kussens opvullen! Ik sta echt versteld door dit antwoord! Wat is de moeite een blokje op te sturen en de kussens te veranderen. Ook was het zo dat de kussens aan beide kanten neergelegd moest hem kunnen worden in verband met het verlengstuk, dat bleek ook niet zo te zijn dus zie je nu altijd de lusjes naar boven. Ik heb dus gewoon pech en daar moest ik het mee doen. En dat op zich zou ik je nooit meer wat bestellen Want dit vind ik zeer professioneel.

Lucia van de Sande 21-07-2020

Meerdere keren besteld en altijd optijd en netjes afgeleverd,een goede garantie om dingen bij Heuts te kopen.
Raad het zeer zeker aan.

Eddy Swinnen 21-07-2020

Zeeeeeer snelle levering van correct toestel aan een heel interessante prijs, meer dan 100 euro goedkoper dan in België.

Jan 21-07-2020

Een fietsenrek besteld. Zou worden geleverd tussen 8:00 en 17:00 op 21-07. Dus maar een dagje vrij genomen. Van de transporteur een mail gekregen dat de levering tussen bepaalde tijden door zou gaan. Helaas een mailtje dat de levering niet doorging. Maar eens een belletje naar de transporteur. Het artikel was nooit in gescand en dus niet via Heuts bij hun gekomen. Misschien dat het morgen zou komen maar ..... misschien ook wel niet ........ Ik zou worden teruggebeld, wat dus niet gebeurde.
De klantenservice van Heuts dan maar eens bellen. een vriendelijke dame aan de lijn kwam met de melding dat de klantenservice zich niet bezig hield met leveringen (?????) ik moest maar een formulier invullen en zou dan binnen 24 uur een reactie krijgen. Misschien bedoelde ze het reply mailtje dat het formulier ontvangen is want ik ben nog steeds in afwachting van een antwoord...…. Waardeloos bedrijf dat de levering die men aangeeft op de website ( 1 a 3 werkdagen) dus bij lange na niet nakomt . Nu na een week nog steeds geen product
Officiële reactie van Heuts.nl 22-07-2020

U hebt een keurig mailtje gehad van de transporteur dat het pakket zoek was niet dat het niet was geleverd, wij hebben het netjes meegegeven naar de transporteur, daar is het zoek geraakt, Wij hebben u nog op dezelfde werkdag een reactie gegeven dat het pakket was gevonden en de volgende werkdag zou worden uit geleverd, dit is uiteraard vervelend maar wij hebben het wel addequaat voor u opgelost, onze excuses voor het ongemak.

Edwin 21-07-2020

2 sitfloats gekocht voor het zwembad en testers voor zwembad water. De sitfloats waren scherp geprijsd. Betaling en levering snel.
Tweede keer dat ik hier besteld heb en wederom tevreden. Goede prijs en kwaliteit.

Luc 21-07-2020

stipte levering, prima product. Makkelijk te installeren en te gebruiken. Voldoet aan onze verwachtingen!

SJ 21-07-2020

Je koopt een artikel, dit gebruik je een dag later en het is binnen 5 minuten stuk. Dan neem je telefonisch contact op en zeggen ze kom er maar mee terug naar de winkel. In de winkel zeggen ze dat het opgestuurd moet worden en dan moet je er maar 2 weken op wachten.
Officiële reactie van Heuts.nl 22-07-2020

Wat u in de winkel koopt daarmee moet u inderdaad mee terug naar de winkel het artikel is vervolgens ter garantie opgestuurd, dat u daarop 2 weken moet wachten is vervelend maar in corona tijd zeer acceptabel, onze excuses voor het ongemak.

preim 21-07-2020

Ik heb een bestelling na ontvangst beoordeeld en kon het niet gebruiken zoals ik dat zou willen. Retour sturen was geen enkel probleem, het werd keurig weer opgehaald. Het betaalde geld was ook snel weer terug ontvangen.

Dennis1981 21-07-2020

Snel geleverd en goed verpakt. En dat allemaal voor een hele nette prijs! Vaker bij Heuts online besteld en altijd goede service

G.P van der Laars 21-07-2020

Wij vinden de shop prima,kwaliteit/prijs verhouding ook prima.
De bezorging was helaas slecht,maar dat lag aan de bezorger van DPD. Ik kon volgen waar mijn bestelling was en zat 2 meter van mijn voordeur toen ik het bericht kreeg dat mijn pakket bezorgd was.Helaas niet bij mij,toen ik oo onderzoek ging vond ik mijn pakket elders in de straat zo maar bij iemand voor de deur gezet.Iedereen had het mee kunnen nemen(kostte wel € 500,00)
Bovendien moest ik maar zien dat ik(vrouw van 70) het thuis kreeg,het was behoorlijk zwaar.
Ik heb meerdere keren bericht gestuurd naar dpd maar nooit geen reactie gehad.Helaas.
Op Heuts heb ik niets aan te merken.

natie 21-07-2020

ruime keuze, af en toe leuke kortingen!
snelle correcte levering,
keep up the good work

John van Boven 21-07-2020

Goede en snelle service. Prima bedrijfsomgeving je aankopen te doen. Wij kochten een zwembad en dat werd keurig op de afgesproken geleverd.

Janny. 21-07-2020

Snelle levering. Mooie kwaliteit. En goedkoop. Super tevreden. Heb veel verschillende tuincentra bekeken en winkels voor deze schommelbank. Maar waren over 3 of 4 keer duurder.

EF 30-06-2020

Onlangs in de vestiging Venlo een fietsdrager opgehaald omdat deze in de vestiging Roermond niet op voorraad was. Aangekomen in Venlo bleek de doos al geopend te zijn geweest en betrof het dus een retour gebrachte fietsdrager. De verkoopmedewerker verzekerde ons dat de fietsdrager compleet was en dat bleek ook zo te zijn bij thuiskomst. Bij het afrekenen de klantenkaart overhandigt zodat de 5% loyaliteitskorting kon worden bijgeschreven op onze kaart. Na ruim 1 week waren de punten nog niet bijgeschreven dus maar even gebeld met de klantenservice. Na ruim 15 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt je doodleuk medegedeeld dat we dan maar een mailtje moeten sturen.... Dus maar gedaan. Krijgen we een bericht terug dat het een actieartikel betrof waarop geen punten worden uitgekeerd. Dat hadden ons zowel de verkoopmedewerker in Roermond als in Venlo echter niet verteld. Bovendien bleek het artikel elders zonder klantenkorting nog ruim 60 Euro goedkoper te zijn. Dus nog maar eens gebeld met de klantenservice. Na weer een kwartier in de wachtte hebben gehangen wordt wederom doodleuk medegedeeld dat we maar een mailtje moeten sturen. Waarvoor is er dan een klantenservice telefoonnummer? Kortom communicatie met dit bedrijf is zeer moeilijk, lees onmogelijk!!! En dat was nou juist waarom we hadden gekozen om niet via een webshop te kopen. Kortom Heuts ons zie je niet meer want blijkbaar hechten jullie geen waarde aan loyale klanten.

Frank 19-06-2020

Ik vind het een balle tent, 3 dingen besteld 1 week verder en nog niet alles geleverd al 6 keer voor gebeld beloven van alles maar maken NIETS waar, IK KOOP ER NOOIT MEER IETS !!
Het service formulier stelt geen zak voor, wordt niet op gereageerd.

kim 16-06-2020

Zwembad besteld, na 3 dagen geleverd. Dag ervoor telefonisch verwittigd, vriendelijke transporteurs, correct afgeleverd. Tevreden.

Frans 09-06-2020

Jeetje, wat een slechte service. Verkeerde fietsendrager gestuurd en vervolgens is het jouw probleem. Niet klantvriendelijke en onpersoonlijke helpdesk. Aan de telefoon kunnen ze niets voor je doen en verwijzen je terug naar een service formulier. Uiteindelijk zelf het 20kg zware pakket zelf naar het verzendpunt moeten brengen...... Nu maar afwachten........Gelukkig heb ik nog niet betaald. :-(

Cees 07-06-2020

Twinny fietsendrager voor op kogel besteld. Werd aangeven op voorraad. Kreeg na een dikke week te horen, artikel niet meer leverbaar. En in totaal na bestelling, had ik het geld na twee weken terug. Zou men gelijk hebben aangeven artikel niet op voorraad. Had ik hem ergens anders besteld en het artikel al hebben gehad. Nu moet ik twee weken later alsnog ergens anders bestellen! Het was dus NIET OP Voorraad. Misleiding dus.

Daniëlle uit Rotterdam 02-06-2020

Koop maar niets bij dit bedrijf, want als er een probleem is met het product, dan wordt je niet meer geholpen en heb je alleen frustratie over. Het bedrijf maakt retour sturen onmogelijk met niet werkende formulieren, slechte klantenservice en het niet nakomen van beloftes retourlabels op te sturen. Zijn al twee weken bezig een defect item te retourneren en hebben al uren aan de telefoon gespendeerd zonder resultaat. Dit is de SLECHTSTE webwinkel OOIT!!
Officiële reactie van Heuts.nl 05-06-2020

Beste klant,

Wij lossen het altijd netjes op als een artikel defect is, hiervoor vragen wij u alleen vriendelijk om het garantie formulier in te vullen via www.heuts.nl/service en dan lossen wij de klacht op. Onze excuses voor het ongemak.

Customer Support

Michel 27-05-2020

Een groot drama de service, niet bereikbaar per telefoon, 15 min tot half uur in de wacht. Op serviceformulier word niet gereageerd. We een zwembad tent besteld, krijgen we een iets toegestuurd wat al eens is retour gestuurd. Er zaten geen stoken voor het frame bij. Alles retour gestuurd en gegeven dat wij geen tent meer hoeven. Toch werd er eentje op gestuurd. Niet aangenomen, dus direct retour . Maar nu zijn we al 2 en een halve week aan het wachten op ons geld. 26 mei weer gebeld, ja meneer we het vandaag nog weten wanneer u het geld terug krijgt, weer niks gehoord, 27 mei weer gebeld, ons team kijkt erna en laat zeker vandaag nog iets van zich horen....niet dus, zelf weer terug gebeld. Ja morgen laten we iets weten.....dan plof je. ....

Beste klant,

Het is zowel telefonisch als per mail razend druk op dit moment. Dit mag echter niets afdoen aan de service die je van ons mag verwachten.
We vinden het erg spijtig te vernemen dat er vanalles is fout gegaan bij de levering van je bestelling. Wanneer je bestelling retour is gekomen en deze is verwerkt, zou het geld binnen een paar dagen moeten zijn gecrediteerd.
We willen dit graag voor je nakijken. Stuur ons even je bestelnummer via het serviceformulier en wij kijken het direct voor je na.

Excuses voor het ongemak.

Edwin 27-05-2020

Ik vind Heuts gevestigd op De Koumen 38 in Heerlen een slecht bedrijf in alle opzichten. Heuts beloofd veel op de website maar komt in zijn geheel niets na.

Ik heb een Intex zwembad met een afmeting van 975xm x 488cm besteld met alle denkbare toebehoren . Ik ben uiteraard gevraagd om advies want het is toch een hele investering .

De binnendienst is niet bereikbaar , alleen per mail . Vervolgens geen reactie, na versturen van meerdere reminders komt er een uitkomst waarbij ze , heel "professioneel" , verwijzen naar de website.

Na bestelling zou de levertijd uit voorraad zijn . Helaas 3 weken levertijd omdat er problemen met de transporteur zijn . Eigenlijk , na weken , komt de "voorraad" bestelling binnen.

Helaas zonder materialen om de warmtepomp aan te sluiten . Dan maar weer bellen of ze deze losse materialen even kunnen nasturen . Heuts is echter niet telefonisch bereikbaar. Na versturen van meerdere mails komt het verlossende antwoord " verwijzing naar de website".

Bureauctratie ten top , maar goed de missende buizen toch maar besteld . Wat blijkt ; dat kunnen ze niet gewoon met een simpele DHL versturen , nee moet weer via dezelfde dramatische transporteur die weer ....... 3 weken vervoertijd heeft .

Na mijn zoveelste reactie of ze dan een paar tientjes meer willen rekenen maar wel via gewone pakketdienst kunnen versturen kwam het verlossende antwoordt ; "nee ".

Afijn om de ellende nog groter te maken was Heuts uit Heerlen vergeten om te vermelden dat je een zoutsysteem nodig hebt om te reinigen . U raad het al : die heb ik weken geleden besteld en zweeft nog ergens . Het zwembad , voorzien van 54.000 liter water, begint inmiddels te stinken.

Om de ellende compleet te maken : de warmtepomp type Orilux Inventer a € 1238,84 excl. BTW die doet het niet ! Omdat Heuts nergens op reageert ( ik heb al 5 x contact opgenomen en Heuts komt niet verder dan "servicedienst neemt contact met u op ") heb ik er inmiddels twee externe eletriciens naar laten kijken tegen hoge kosten . Water blijft op schamele 20 graden hangen .
En Heuts ? Die reageert weer nergens op .

Ik heb ze 4 dagen geleden een dringend en laatste verzoek gestuurd . NUL reactie en alle bestellingen ( zoutsysteem , buizen en materialen ) die liggen al weken bij de transporteur te wachten .

Ik heb inmiddels alle resterende artikelen bij het bedrijf Rhodos zwembaden besteld ; die weten wel wat service is en communiceren gewoon . Chapeau waar een klein(er) bedrijf groot in kan zijn.

Van mij krijgt Heuts uit Heerlen een dikke 1 voor slechte service, non-communicatie, slechte levertijden en zeer slecht advies .

Monique 26-05-2020

Waardeloos!!
Onze jacuzzi geeft continu storing aan sinds de eerste dag , op 6 mei’20
Bellen met Heuts is al een uitdaging op zich, storingsformulieren invullen ook een drama. Wordt geen ene f**k mee gedaan!!
We zijn nu nog even ver als 3 weken geleden.....

Hallo Monique,

Wat vervelend dat je jacuzzi een storing aangeeft. Zodra je een Intex garantieformulier invult, wordt deze in behandeling genomen door Intex. Zij zullen zo snel mogelijk een oplossing bieden. Mocht je geen gehoor krijgen, kun je altijd met hen of met ons contact opnemen. Stuur ons even je bestelnummer en we kijken het graag voor je na.

Femke Smeets 25-05-2020

Wat een waardeloze service, zwembad besteld van over de 300 euro. Bezorgen komt 2 uur te vroeg, ik was gelukkig wel thuis, de deur netjes geopend. Zet hij het zwembad op een halfgare pallet recht voor de deur tegen de drempel, vertikte het om 4 meter rechtdoor te lopen met zijn steekwagentje en het zwembad op zijn plaats te zetten. Er was ruimte voldoende in de grote garage. Wat een meedenken zeg met de klant ! Schandalig. Nu allemaal krassen op onze gietvloer.

Beste Femke,

Wat vervelend dat je ontevreden bent over de service van onze transporteur. De transporteur levert de goederen inderdaad tot aan de voordeur, dit is hun beleid en dit wordt ook vooraf zo gecommuniceerd. We begrijpen je frustratie en we zullen deze feedback dan ook meenemen in onze terugkoppeling aan de transporteurs.

M 23-05-2020

06-04 een intex spa gekocht bij Heuts en al vanaf het begin problemen met de pomp (zwaar ratelend/tikkend geluid). Heuts doet in het hele proces niks en verwijst alleen maar door naar de fabrikant (intex). Na drie weken konden we het apparaat pas opsturen, na lang heen en weer berichten (foto's, filmpjes, formulieren) over het probleem. Apparaat wordt opgestuurd na een week krijgen we het apparaat terug met een forse scheur in de pomp. Wederom heen en weer berichten sturen over het probleem (week later), konden we de pomp weer opsturen en zouden we een nieuwe ontvangen. Weer een week later kregen we de nieuwe pomp en ook deze zat weer een scheur in (kennelijk is men niet capabel om de pomp met fatsoenlijk beschermingsmateriaal in te pakken). We hebben Heuts gevraagd om bemiddeling, dit beloven zij dan, maar komen dat niet na, sturen enkel ons bericht door naar de fabrikant. Na weer heen en weer berichten, krijgen wij gewoon te horen dat onze garantietermijn is verstreken en we het maar met Intex zelf moeten oppakken. Tot dusver de service van Heuts. Ik raad Heuts dan ook ten zeerste af, want zo belabberd heb ik het nog niet meegemaakt. We hebben de jacuzzi in april gekocht en tot op de dag van vandaag nog amper plezier van gehad en dan zo'n reactie sturen, vind ik er klantonvriendelijk. Ze geven aan dat de twee weken verstreken zijn, waarin we het product hadden kunnen terugbrengen (wat wettelijk niet klopt, maar oké). Nou Heuts dat wilde we toen doen, maar toen gaven jullie aan dat het probleem opgelost zou worden (tot dusver onze eigen naïviteit en vertrouwen in jullie).

Voor mij geen bestellingen meer bij Heuts, jammer voorheen veel gekocht, maar dit valt wel zo hard tegen.. Dat er iets mis kan gaan prima, maar kijk dan met de klant voor een goede oplossing en als die er niet is ben dan zo klantvriendelijk om het geld terug te geven. Het is niet dat we het product al een half jaar hadden en het kapot ging. Vanaf dag 1 was er al iets mis en daar hebben we meteen contact over opgenomen.

Beste klant,

Wat spijtig te vernemen dat je zo'n nare ervaring hebt opgedaan. Wanneer een product is gebruikt en defect blijkt te zijn, willen wij graag alle informatie (incl. beeldmateriaal) ontvangen om te kijken of we het probleem kunnen verhelpen. Wanneer dit niet het geval is, verloopt de klacht via Intex. Dit doen we om de klacht zo snel mogelijk op te lossen. Immers, hebben wij geen onderdelen of vervangende apparatuur op voorraad. Het is dan ook erg vervelend als je een vervangende pomp krijgt die tijdens transport beschadigd blijkt te zijn.

We begrijpen je frustratie en hopen dat je klacht toch inmiddels is opgelost. Zo niet, vragen we graag de status van je klacht op bij Intex.

Mulder 20-05-2020

Maximale leertijd en dan ook nog eens het verkeerde type fietsdrager leveren. Kon omgeruild worden, maar heb daar niets aan ivm vakantie. Had hem besteld omdat ik hem nodig ben.

Beste klant,

Het is razend druk bij onze transporteurs waardoor de levertijd helaas is opgelopen. De actuele levertijd wordt bij elk product weergegeven.
Het is zeer spijtig dat je een verkeerde fietsendrager hebt ontvangen, maar helaas kunnen fouten gebeuren. We vinden het dan ook jammer dat ons aanbod tot ruiling niet op tijd is voor je vakantie.

We hopen dat je desondanks een fijne vakantie hebt gehad. Excuses voor het ongemak.

C Janssen 20-05-2020

Vier weken geleden een 6 persoons jacuzzi besteld en betaald. Artikel was voorradig en zou 22 mei as. tussen 10 en 12 uur geleverd worden. Vandaag, twee dagen voor de levering ontvangen wij een korte mail waarin vermeld staat dat de jacuzzi niet meer voorradig is. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met de klantenservice. Vier weken wachten op een jacuzzi en twee dagen voor levering een mail dat de levering niet doorgaat. Klantenservice kan niks doen. Desgevraagd een mail gestuurd. Korte reactie terug dat Heuts de teleurstelling begrijpt doch geen oplossing kan bieden. Zeer slechte zaak en zeer slechte service van deze firma. Niet te spreken over dit bedrijf. Als er dan iets fout gaat, kom dan met een goede oplossing !!!!

Melanie Heijnen 19-05-2020

April zwembad besteld wat geleverd zou worden door dpd. Dpd rijd gewoon langs mijn woning terwijl ik buiten sta en stuurt mijn bestemming retour met mededeling " niet bestaand adres". Op het moment dat het is afgeleverd bij heuts contact opgenomen en ik kon het komen afhalen. Meteen erheen blijkt dat er maar een halve bestelling retour is gekomen dus wordt gevraagd of ik 2 dagen later terug kan komen. 2 dagen later terug is mijn bestelling gecrediteerd en zou ik het geld retour krijgen, via de bank. Als je belt wordt je afgescheept met je moet maar wachten, het kan 2 weken duren voor je het terug hebt. Inmiddels meer dan 2weken verder en mijn geld nog steeds niet terug. Dus geen zwembad, geen geld terug en mooi weer voor de deur waarin de kinderen dus geen gebruik kunnen maken van het zwembad. Slechte winkel.

Daany 15-05-2020

De webshop heeft goede uitleg e.d. compleet pakket besteld voor zwembad, filters ed. Krijg alles geleverd (2,5 week wachten). geen pakbon ed.
Vervolgens zwembad opgezet en gevuld, blijkt zout niet geleverd. "service"formulier ingevuld en na 1 dag gebeld. Klantenservice geeft aan dat ze zien dat het serviceformulier in behandeling is. Verder kunnen ze niets. Gevraagd naar oplossing en dat is wachten op bericht..... en communiceren via e-mail..... levertijd zout voor gevuld zwembad is nog eens 2-3 weken!
Sorry, bestel maar af..... tja daar moet u ook het formulier voor invullen.

Bedrijf is te snel gegroeid en heeft de processen niet op orde! Klantenservice kan niets behalve herhalen van eigen beleid.

Cp 08-05-2020

Ik had een vraag over onze Spa....
Klantenservice vriendelijk maar weet niks te vertellen over het apparaat. Men moet formulier invullen. Echt slecht super slecht

Ik heb gewoon een ander bedrijf gebeld , mijn probleem uitgelegd , verteld dat heuts klantenservice niks weet ....ik werd door een vreemd persoon van een totaal ander bedrijf 200% goed geholpen .

Dus heuts , blij met het product maar klantenservice voor problemen oplossen is een grote nachtmerrie, verschrikkelijk

Had wel een formulier ingevuld met een vraag ... en serieus : ik krijg dezelfde vraag terug ...

🤬🤬🤬🤬

Beste klant,

Wat vervelend dat we je niet hebben kunnen helpen met advies over je spa. Ons assortiment is heel breed en om je gedegen advies te geven wordt er soms aangeraden ons serviceformulier in te vullen. Deze komt dan terecht bij een van onze zwembadexperts die jou een gepast advies kunnen geven. Het is dan ook erg vreemd en jammer te lezen dat je via het formulier alsnog geen antwoord op je vraag hebt gekregen. We zullen dit intern bij de juiste afdeling leggen.

Excuses voor het ongemak.

Heuts klantenservice

R 28-04-2020

Een solar bord gekocht voor 180 euro. Wel geleverd. Nu een paar aftapdoppen kapot. Kunnen ze geen onderdelen leveren. Ook willen ze geen naam van de leverancier geven zodat we daar zelf kunnen informeren.Dure verwarming zo voor je zwembad. Voor mij geen Heuts.Nl meer

Bart 27-04-2020

Zeer slecht. Artikel retour gestuurd, nadat deze door heuts ontvangen is (bevestigd door de transporteur) heeft het bijna 3 weken geduurd voor Heuts aangeeft het ontvangen te hebben. Ondertussen meerdere malen contact met de onbeschofte klantenservice gehad die je niet serieus neemt, en je de schuld in de schoenen probeert te schuiven. (Na gemiddeld 20 minuten in de wacht) Echt een waardeloos bedrijf.

Kim 19-04-2020

Wat een verschrikkelijke service leveren ze daar! Ze zouden zich moeten schamen.
Eerst verkeerde levering en vervolgens incompleet! ons zien ze nooit ! meer terug

Roos 17-04-2020

Na onze bestelling van een opblaasbare jacuzzi zag ik een aantal reviews dit zag er niet goed uit. Wij hebben op zaterdag de bestelling gedaan en een paar uur later kregen we al een bevestiging van het transportbedrijf om een dag in te plannen. Dag later kregen we netjes van het bedrijf dat ze een dagje later kwamen bezorgen. Ze gaven aan woensdag tussen 14.00 en 16. 00 te komen bezorgen. Maar omdat de reviews er niet zo goed uitzagen hebben we toch een paar slapeloze nachten gehad. Maar Precies om 14.00 op de afgesproken dag stond de bezorger van het transport bedrijf voor de deur super vriendelijke man erg geïnteresseerd en heeft het zware pakket in de gang afgeleverd. Maar het voelde nog steeds niet goed omdat de reviews erg negatief waren. Ook zaten er een paar reviews bij Dat ze verkeerde kleur of pakket hadden gekregen. Dus met zweet in de handen het pakket geopend maar gelukkig alles zat erin het was echt waar voor ons geld. Na alle negatieve berichten toch een goed gevoel en afloop voor ons. Wij gaan genieten van onze jacuzzi en de goede aankoop. Ik hoop dat meerdere mensen een goed gevoel krijgen bij heuts.nl.

Roel F 09-04-2020

Ik schrijf nog een review, maar voor Heuts maak ik een uitzondering, echt een waardeloos bedrijf, bestelling geplaatst, deze toto 3 x tot nagebeld wanneer deze geleverd zou worden, order bleek uiteindelijk niet ingevoerd en verstuurd, zou direct worden verwerkt en verstuurd, nu 2 weken later nog steeds niks, mensen reageren zeer onbeleefd aan de telefoon en kunnen zelf de klachten niet oplossen, dit dient een "hoger" iemand te doen, deze persoon wil zelf niet aan de telefoon, maar antwoord per mail ?!? Benieuwd wanneer dit nu geleverd word ... maar daarna gaat het ongeopend retour. ECHT EEN WAARDELOOS BEDRIJF, net als de MEDEWERKERS !!!!!

AVDS 22-02-2020

Ik heb wieldoppen gekocht bij Heuts Venlo en heb deze gelijk voor de deur willen monteren waar bleek dat een van de wieldoppen gescheurd was dus terug naar binnen en kreeg deze niet vergoed .. Ik ben al jaren klant, maar nu zal ik er nooit meer iets kopen

Mark 26-10-2019

Afgelopen donderdag een Hapro Altlas 3 bleu fietsdrager besteld,de volgende dag deze al binnen gekregen incl regenhoes.
In alle negatieve reactie kan ik mijn niet vinden.
Al heb ik geen contact gehad met Heuts zelf, maar dat was ook niet nodig.

Bestelling netjes op tijd en geleverd wat ik had besteld .

Ruben 11-10-2019

Ik ga nooit meer iets bij deze winkel kopen!
Ik heb een zwembad gekocht. Bij binnenkomst bleek het niet de goede te zijn. Ik had een ander zwembad verwacht. Hierover een mail gestuurd naar het bedrijf met de vraag hoe het terugzenden werkt. Vervolgens Ivm hittegolf direct de goede besteld.
Toen deze bezorgd zou worden heb ik gevraagd of het transportbedrijf het verkeerde zwembad direct mee terug kon nemen.
Dit was niet mogelijk wat ik al vrij raar vond.
Er moest een nieuwe ophaalafspraak gemaakt worden. En ik moest het zwembad eerst retour melden in mijn account. Dit lukte alleen niet omdat ik deze aankoop nog niet in mijn account gedaan had. Vervolgens moest ik hier een aantal keer over mailen. Uiteindelijk was het zwembad retour gemeld. Ik kreeg de vraag wanneer het zwembad opgehaald kon worden. Ik was door prive omstandigheden vergeten deze e-mail te beantwoorden. Toen ik hier 5 dagen te laat weer aan dacht en een mail stuurde wanneer het zwembad opgehaald kon worden, kreeg ik het botte antwoord dat ze het zwembad niet meer terug konden nemen.
Terwijl ik inmiddels al wel het nieuwe zwembad gekocht had. Het was dus geen retour, maar het omruilen van een zwembad.
Ik snap gewoon niet hoe bot en oneerlijk dit bedrijf kan zijn. Ik ben in ieder geval zo boos en teleurgesteld en zal nooit meer iets kopen hier en adviseer iedereen hier niks te kopen!!!!! Ik voel mij afgezet door hen. Ik had een tevreden klant met 1 zwembad kunnen zijn en nu ben ik een zeer ontevreden klant met twee zwembaden.