Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

3,1 Lees 72 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

Heuts heeft meer dan 45 jaar ervaring op het gebied van Mobiliteit & Vrije tijd. Het bedrijf telt ruim 400 medewerkers, waaronder een eigen callcenter, reclamebureau, internet- en automatiseringsafdeling en heeft 14 vestigingen verspreid over Limburg en Noord-Brabant. Waarom kopen bij www.heuts.nl? - Alle producten op voorraad, maximale levertijd is 3 werkdagen. - Veilig betalen met iDeal of creditcard. - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze 14 filialen in Limburg en Noord-Brabant. - Kosteloos retourneren binnen 14 dagen. - 5% sparen op het aankoopbedrag. - Uitstekende klantenservice.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 39 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,1

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Mark 26-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Afgelopen donderdag een Hapro Altlas 3 bleu fietsdrager besteld,de volgende dag deze al binnen gekregen incl regenhoes.
In alle negatieve reactie kan ik mijn niet vinden.
Al heb ik geen contact gehad met Heuts zelf, maar dat was ook niet nodig.

Bestelling netjes op tijd en geleverd wat ik had besteld .

Reageer

Ruben 11-10-2019

Algemene score

1,0
Ik ga nooit meer iets bij deze winkel kopen!
Ik heb een zwembad gekocht. Bij binnenkomst bleek het niet de goede te zijn. Ik had een ander zwembad verwacht. Hierover een mail gestuurd naar het bedrijf met de vraag hoe het terugzenden werkt. Vervolgens Ivm hittegolf direct de goede besteld.
Toen deze bezorgd zou worden heb ik gevraagd of het transportbedrijf het verkeerde zwembad direct mee terug kon nemen.
Dit was niet mogelijk wat ik al vrij raar vond.
Er moest een nieuwe ophaalafspraak gemaakt worden. En ik moest het zwembad eerst retour melden in mijn account. Dit lukte alleen niet omdat ik deze aankoop nog niet in mijn account gedaan had. Vervolgens moest ik hier een aantal keer over mailen. Uiteindelijk was het zwembad retour gemeld. Ik kreeg de vraag wanneer het zwembad opgehaald kon worden. Ik was door prive omstandigheden vergeten deze e-mail te beantwoorden. Toen ik hier 5 dagen te laat weer aan dacht en een mail stuurde wanneer het zwembad opgehaald kon worden, kreeg ik het botte antwoord dat ze het zwembad niet meer terug konden nemen.
Terwijl ik inmiddels al wel het nieuwe zwembad gekocht had. Het was dus geen retour, maar het omruilen van een zwembad.
Ik snap gewoon niet hoe bot en oneerlijk dit bedrijf kan zijn. Ik ben in ieder geval zo boos en teleurgesteld en zal nooit meer iets kopen hier en adviseer iedereen hier niks te kopen!!!!! Ik voel mij afgezet door hen. Ik had een tevreden klant met 1 zwembad kunnen zijn en nu ben ik een zeer ontevreden klant met twee zwembaden.

Reageer

Susan 20-09-2019

Algemene score

1,0
onze thule fietsdrager is na nog geen vijf keer gebruikt te hebben al kapot. De hendel werkt niet meer. Er is iets afgebroken. Nu moet er volgens de klantenservice een sticker opzitten die er echt niet opzit. Zonder die sticker kunnen en willen ze ons niet helpen.
Telefonisch contact is niet mogelijk, alleen via de mail. Over en weer gemaild. 10 fotos opgestuurd met de vraag, waar moet die sticker dan zitten. Antwoord: het zit er echt, mevrouw. Nou het zit er niet. Dus wij zitten met een defecte fietsdrager van €400,- die nog geen 3 maanden oud is! En dus geen recht op garantie. Thule had het batchnummer erin moeten graveren. Geef mij maar Coolblue. service met een 10. Daar wordt je als eerste al als mens benaderd en wordt je klacht altijd opgepakt. Nooit meer naar Heuts.
heutsnl 20-09-2019

Beste klant,

Wij behandelen ieder klant als mens en hebben u netjes gevraagd naar het Batchnummer, zonder dit nummer kunnen wij de garantie niet afhandelen met Thule. Dit betreft een kleine sticker met het Batchnummer die er pas opgeplakt wordt nadat Thule het product getest heeft, zonder sticker gaat geen enkele Thule fietsendrager bij de Thule de deur uit. Het klopt dat de sticker wel eens moeilijk gevonden wordt maar hij zit er echt op. Als wij hiervan een foto ontvangen handelen wij direct uw garantieaanvraag netjes af.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Valerie 28-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Supergoeie service!!!
Ik had een sup-board gekocht en was er heel blij mee, na 3 keer ermee suppen kwam ik erachter dat er een lekkage in zat. Toen heb ik het serviceformulier ingevuld op zondagavond en ik kreeg gelijk maandagmorgen vriendelijk antwoord...dat ze me een nieuwe sup gingen opsturen en dat ik de oude niet hoefde te retourneren! En op dinsdag kreeg ik mijn nieuwe board al binnen! Dus echt superbedankt voor de uitstekende en snelle service met een superoplossing! Heel tevreden! Ingrid van de klantenservice was heel erg vriendelijk en begriptonend! Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Reageer

Sharon 26-08-2019

Algemene score

2,0
Wellicht wat goedkoper maar service van niks. Wij hadden een zwembad besteld maar nog niet geopend, wilden deze ruilen voor een andere maar was niet meer mogelijk na de 14 dagen. Hele pakket was nog gesloten. Nog begrijpelijk. Daarna pakket opengemaakt, zat het zwembad zelf er niet eens bij. Moest opnieuw nagestuurd worden, ook dan niet mogelijk om de bestelling te wijzigen. Jammer. Te protocol gericht in plaats van wens klant.
heutsnl 27-08-2019

Beste klant,

U controleert uw bestelling nadat u deze reeds geruime tijd in huis heeft, uit coulance hebben wij aangenomen dat u het zwembad niet hebt ontvangen en u deze alsnog toegestuurd. Het is dan helaas niet meer mogelijk om de gehele bestelling te ruilen voor andere artikelen, onze excuses voor het ongemak.

Met vreindelijke groet,

Customer Support

Reageer

Ludo 22-08-2019

Algemene score

1,0
eerdere ervaringen met Heuts waren redelijk positief. Nu contact gezocht (telefonisch) met de klantenservice ivm beroep willen doen op de "laagsteprijsgarantie" (lpg). De mevrouw aan de telefoon was erg kortaf en ongeinteresseerd. Degene die over de lpg gaat is er wegens persoonlijke omstandigheden niet. Kan uiteraard. Wanneer wel? Of iemand anders? Nee, was het antwoord, dat weten we niet. Vul een serviceformulier in. Okay. Serviceformulier ingevuld met een link naar de site waar het product goedkoper was. Geen reactie. Na een week nog eens een serviceformulier ingevuld. Dezelfde dag nog een reactie: "we zijn gestopt met de lpg sinds maandag". Ik heb hier op gereageerd en aangegeven dat ik al eerder via telefoon en serviceformulier een beroep op heb gedaan. Daarbij was de bestelling reeds ruim voor maandag besteld en betaald. Reactie: "wij hebben niets van u ontvangen dus u heeft geen recht op de lpg". Nu lees ik hierboven in een reactie van Heuts dat er vaker problemen zijn met het doorkomen van serviceformulieren en dat er aan gewerkt wordt om dat beter te laten lopen. Maar in mijn geval leggen ze de schuld bij mij: "wij hebben niets ontvangen, dus u kunt geen beroep doen op de lpg". Iets wat ze notabene 2 dagen eerder hebben afgeschaft?!?! Het gaat hier om een bedrag ad 10,-. Ik hoop dat het voor Heuts de moeite van het geld waard is. Het was mijn laatste aankoop aldaar. Klantenkaart gaat in de prullenbak. Mijn ervaring met klant- en/of servivcegerichtheid van Heuts is inmiddels erg negatief.
heutsnl 22-08-2019

Beste klant,

Het spijt ons maar op het moment dat u het service formulier in vulde deze week boden wij geen laagste prijs garantie meer. Het klopt dat wij een storing gehad hebben en niet alle service formulieren hebben binnen gekregen, echter kunnen wij deze wel aan de achter kant van onze website zien, bij u is er niets te zien, dus zijn ze ook niet ingestuurd, het spijt ons zeer maar wij hebben uw verzoek terecht afgewezen, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

nelis 14-08-2019

Algemene score

1,0
het ziet er allemaal leuk uit web site etc. iets bestellen gaat ok goed
maaaaar als er wat met het product is wordt het afgeschoven ,
oftewel goed koop is duur koop
heutsnl 14-08-2019

Beste klant,

Als u een product koopt dan hebt u recht op garantie. U had een defect met uw zwembad pomp en wij hebben de garantieaanvraag voor u doorgezet naar Intex, zij hebben u om foto's gevraagd die u niet wilde geven, daardoor loopt het geheel vertraging op. Het is uiteraard erg vervelend dat uw product een defect heeft echter hebben wij dit netjes voor u afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Suzanne 10-08-2019

Algemene score

1,0
Wij waren tot op heden best tevreden over Heuts maar het blijkt dat wanneer je een klacht hebt er bar weinig overblijft van iets wat op klantvriendelijkheid lijkt.
Twee weken geleden een neuswiel met klem teruggebracht bij filiaal Weert omdat het ding compleet afgebroken was.
De filiaalleider was ongeïnteresseerd,klantonvriendelijk en legde de schuld niet bij het neuswiel maar bij mijn man.
We zouden te zwaar beladen zijn geweest en het neuswiel zou niet goed bevestigd zijn.
Het neuswiel brak af op plaats van bestemming bij het afkoppelen en mijn man is zelf 30 jaar monteur dus weet denk ik wel hoe het werkt...
Plus dat wij aldaar een nieuw neuswiel hebben gekocht en de verkoper vertelde dat de kwaliteit van de kapotte goed genoeg was voor een visaanhanger.
Het wiel is ingenomen in de vestiging en wij zouden bericht krijgen...niets....tot 2 keer toe het service formulier ingevuld maar ook hier niet een reactie....
Nu lees ik al in diverse reviews dat uw serviceformulier een storing heeft.
Dat kan natuurlijk voorkomen...maar zowel in Juli als Augustus?
Zet dan op de site dat er momenteel geen formulieren ingevuld kunnen worden...
Ik werk zelf bij een klantenservice van een grote winkelketen en zo wordt er bij ons nooit met klanten omgegaan....ze sturen niet voor niets een klacht in dus wordt zeker snel en op een nette manier een passende oplossing gevonden.
Maar helaas is die instelling bij jullie ver te zoeken, erg jammer!
heutsnl 13-08-2019

Beste klant,

Wij hebben het terug gevonden inderdaad, het klopt inderdaad dat u 2 service formulieren hebt ingevuld, wij krijgen bepaalde service formulieren niet binnen waardoor u geen reactie hebt gehad, waarbij ik moet aantekenen dat het gros wel goed binnen komt, wij zijn dit aan het onderzoeken zodat wij dit kunnen oplossen, onze excuses dat wij u geen antwoord hebben gegeven. Wij hebben ook contact gehad met de filiaal leider van Weert, echter ligt dat verhaal genuanceerder dan dat u het schets. Dit is een verhaal van actie en reactie. Hij gaat u ook nog bellen, want wij lossen het wel altijd netjes op. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Suzanne 17-08-2019

Inmiddels zijn we 3 weken verder en hebben wij nog altijd niets vernomen....
Ja inderdaad actie en reactie...

Ludo 22-08-2019

Het valt me op dat bij nagenoeg elke negatieve feedback, de schuld bij anderen wordt gezocht. Zowel bij de klant als bij bijvoorbeeld post.nl. En als dan al wordt toegegeven dat heuts.nl zelf wat tekort is geschoten, is het in elk geval niet alleen de “schuld” van het bedrijf. Klantgericht en servicegericht is geen speerpunt van het bedrijf.

Suzanne 27-08-2019

Volledig mee eens Ludo!
Wij zijn nu nog steeds op een reactie aan het wachten en inmiddels ruim 4 weken verder...

Reageer

Bernanda 07-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Heb maandag een bbq besteld voor een hele goede prijs.
Vandaag geleverd.
Oké, hij moet nog in elkaar gezet worden, maar verwacht hier geen problemen mee.
Maar goed dat ik de reviews van te voren niet heb gelezen. Denk niet dat ik dan iets heb besteld.
Maar tot nu toe erg tevreden.

Reageer

Marc Veen 07-08-2019

Algemene score

4,0
Al vaker besteld bij Heuts, leveren goed en snel, en nooit problemen ondervonden.
Totdat je contact met ze zoekt i.v.m. een probleem.
Van hun site; "De snelste manier om contact met ons te leggen is via het contactformulier."
In eerste instantie twee formulieren ingevuld i.v.m. een bestelling.
Na 11 dagen nog steeds geen reactie.
Na levering van het product wederom een formulier ingevuld i.v.m. een garantie kwestie.
Geleverde pomp maakte een luid ratelend geluid wat volgens de importeur niet normaal was.
Na 8 dagen nog steeds geen reactie van Heuts.
Ondertussen reageerde de importeur nog dezelfde dag wel snel en adequaat.
Binnen 24 uur was geregeld dat er onder garantie een nieuwe pomp opgestuurd zou worden.
Dat is tenminste een goede en snelle service.
En op de reactie van Heuts zitten we nog steeds te wachten.
Jammer Heuts, want ik was tot nu toe altijd tevreden over jullie.
heutsnl 08-08-2019

Beste klant,

Wij hebben een technisch probleem gehad met onse service formulieren, Uw verzoeken via het service formulier zijn nooit bij ons binnen gekomen. Dat is de reden waarom u geen reactie hebt mogen ontvangen, Wij lezen dat Intex het direct voor u opgelost heeft na contact met hen. Dit is inderdaad vervelend en wij begrijpen uw reactie dan ook, dit is niet zo als het zou moeten gaan. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Dick Poelsma 02-08-2019

Algemene score

10,0
Shop is duidelijk en we hebben daar ons zwembad zonder problemen kunnen bestellen maar...…. ondanks een aantal berichten dat de slangafsluitingen ontbraken 00000 reactie. Jammer....
Naar de winkel in Hoensbroek geweest waar het probleem werd uitgelegd. Aanbod vanuit de winkel was een 4-tal slangklemmen maar niet bij het zwembad hoorden. Ons e-mailadres werd genoteerd (1,5 week geleden) maar nog steeds geen reactie.
Dat valt wel tegen van Heuts!!!!
heutsnl 05-08-2019

Beste klant,

Wij hebben geen mail ontvangen van de winkel. Mocht iets niet in orde zijn vult u dan alstublieft een garantieformulier in via www.heuts.nl/service onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Adriaan 26-07-2019

Algemene score

1,0
Ongeveer 6 weken geleden een zwembad besteld en een ander gebruikt zwembad binnen gekregen. Kan gebeuren maar voordat deze weer retour kon.. na een heleboel bellen en berichten is het verkeerde zwembad opgehaald en zijn we nu al weer 14 dagen bezig om mijn bestelde zwembad terug te ontvangen. Klantesevice reageert ook niet meer op mijn berichten. De zomer is al bijna voorbij en nog geen idee wanner het zwembad eens word geleverd? Geduld is op klantenservice intreseert het naar ons idee niet veel. Die denken de volgende collega regelt het wel. Maar wij hebben €900 overgemaakt en moeten constant zelf er achter aan ziten om wat te laten gebeuren. Zo een groot bedrijf zou zulke fouten toch zo weer moeten oplossen?
heutsnl 29-07-2019

Beste klant,

Wat er mis is gegaan is dat u zelf tot 2 keer toe niet hebt gereageerd per mail op de vraag wanneer het omgeruild kon worden. Daardoor is het niet afgehandeld kunnen worden. Uiteindelijk heeft een collega via een omweg een ophaling voor u ingepland daarbij is er vergeten u een nieuw bad toe laten komen, dit gaan wij nu alsnog naar u toesturen, u krijgt een mail van de transporteur om de levering in te plannen, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Esmeralda Batens 25-07-2019

Algemene score

6,0
ik plaats een bestelling van een zwembad schepnet en een steel de steel past niet op de net dus de steel retourneren aanvraag ingediend na twee dagen bevestiging voor retour. druk de bon af en afgeven in een post punt, nee ik moet daar voor betalen want er ontbreekt een barcode. ik terug naar huis en dan terug gebeld een telefoontje met wacht tijden bij van 21 min en 20 sec nu maar hopen dat de barcode word verstuurd? ja was de uitleg het is voor te verzenden van belgie naar nederland, ze zien het leverings adres toch staan als het geleverd wordt in belgie verstuur ik het ook terug vanuit belgie. deze zaak heeft mij drie tellefoons gekost en dat voor een retour van 8,22 € zonder BTW ik heb meschien vanuit belgie naar nederland al meer tefoonkost. vindt dit jammer toch even nadenken de volgende keer als ik wil bestellen. nu kan het daar voordelig bestellen zijn maar mijn voordeel hangt er al aan voor de moeite!!
heutsnl 26-07-2019

Beste klant,

U hebt per ongeluk niet direct het juiste retour formulier met barcode gekregen van ons, dit hebben wij u nu direct alsnog toegestuurd, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

ajw 24-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Twee producten op voorraad zaterdag besteld en maandag geleverd. Alles in orde: snelheid, bevestiging, factuur, track and trace, achteraf betaald, nieuw in doos. Netjes tegen de beste prijs.

Reageer

zeer misnoegde klant 24-07-2019

Algemene score

1,0
plaats je een bestelling van 3 tafels , is er een stuk bij ontvangst, eerst vragen ze ben je akkoord met 10 euro te goed, nee, dan tafel vernieuwen ja , stuur ons de bevestiging van verzending dan sturen wij onmiddelijk de nieuwe op, helaas gebeurt dit niet, na 8 dagen nog geen nieuwe tafel, dan maar verschillende mails geef het geld maar terug en nu plotseling een mail de tafel is verzonden dit vragen we niet, we vragen gewoon het geld terug, geen goede service , niet voor herhaling vatbaar
heutsnl 24-07-2019

Beste klant,

Vanuit deze review kunnen wij niet uw bestelgegevens achterhalen, wij kunnen dan ook niet nakijken wat er precies gebeurd is, wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. Als u de situatie en uw bestelgegevens doorgeeft via ons service formulier via www.heuts.nl/service dan willen wij deze klacht graag zo goed mogelijk voor u oplossen, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Edwin 23-07-2019

Algemene score

1,0
Bestelde afgelopen zondag een Intex zwembadpomp en 3 Stayhold bagagedingen voor in de kofferbak. Volgens de site alles op voorraad dus zou dinsdag (vandaag) geleverd worden. Wegens uitblijven van de track&trace code in mijn mailbox, toch even gaan kijken op hun site..
En jawel, de voorraad voor de zwembadpomp stond op -4. Via contactformulier op hun site gevraagd wanneer er alsnog geleverd kan worden. Als antwoord excuses, we hebben vertraging. Maar geen antwoord op mijn vraag.

Wederom gemaild via website, nu met verzoek mijn vraag alsnog te beantwoorden of om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten. Als antwoord dat het artikel uit hun andere filiaal moet komen en dat ik pas de bestelling kan annuleren wanneer de postbode komt bezorgen... maar er is nog niets verstuurd, waarom dan wachten op iets waarvan ik niet weet wanneer het komt?

Zodra je hebt betaald, word je gewoon aan het lijntje gehouden. Ik heb opnieuw gemaild dat ik graag een leverdatum wil en dat ik het niet vind kloppen dat ik zou moeten wachten op een postbode om te annuleren. Ik vermoed dat ze de vraag ontwijken omdat een niet kloppend voorraadsysteem op je webshop, niet is toegestaan. Ik voel me dan ook gewoon misleid.
heutsnl 24-07-2019

Beste klant,

Wat u aangeeft is niet geheel correct. Van de bestelde pomp is voorraad dus deze hadden wij ook kunnen toesturen. Wat er fout is gegaan is dat wij per abuis uw order niet hebben ingepakt. Hierop heeft mijn collega u de vraag gesteld of wij het u alsnog mogen toesturen of dat wij u het geld terug moeten betalen. U hebt voor dit laatste gekozen. Er is dan ook geen sprake van misleiding en ook geen sprake van het feit dat wij uw vraag niet hebben beantwoord. Het spijt ons dat wij uw order niet ingepakt hebben dit is inderdaad onze fout geweest en hiervoor bieden wij u dan ook onze oprechte excuses aan.

Met vriendelijke groet,

Customer support

Edwin 24-07-2019

Helaas moet ik bovenstaande toch echt ontkennen. Pas vandaag kreeg ik een mail dat ik mijn betaling terug kon krijgen. Ook is mij iets anders meegedeeld over de voorraad van de pomp, deze zou vanuit een ander filiaal moeten komen.

Wellicht moet Heuts hand in eigen boezem steken en eerlijk zijn over de gang van zaken. Desnoods plaats ik hier de reacties welke ik heb gekregen op mijn vragen en dan wordt heel hard duidelijk dat mijn relaas toch wel heel correct is hierboven.
Maar zoals al gemeld, ik wil graag de betaling terug ontvangen.

Edwin 25-07-2019

En om te bewijzen dat ze bij Heuts de boel echt verzieken ontvang ik net een mail dat het pakket alsnog verstuurd is.

Wat een wanpraktijken ze gaan hier in de verdediging dat mijn verhaal nioet correct is en nog doen ze iets anders dan wat ze hier schrijven. De enige positieve reviews die ik vind over dit bedrijf zijn in mijn ogen zeer dubieus.

Reageer

Een ontevreden Heuts klant 20-07-2019

Algemene score

1,0
Beste mensen, ik koop bij deze nooit meer bij Heuts. Ze leveren maar de helft van je producten en als je dan het service formulier gaat invullen, krijg je geen reactie en als je belt beloven ze om binnen de 24 uur te antwoorden en er komt niets, behalve mails met reclame. Alsof ik daar ooit nog iets ga bestellen.
heutsnl 23-07-2019

Beste klant,

U hebt gelijk dat het niet goed is gegaan. Uw verzoek is niet naar de juiste afdeling doorgezet. Wij hebben dit inmiddels hersteld en u de ontbrekende producten nagestuurd. Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Mark 17-07-2019

Algemene score

1,0
Luchtbed was snel binnen maar tijdens ons weekend weg liep het luchtbed langzaam leeg... balen want eerder naar huis. Dit kan gebeuren natuurlijk. Maar wanneer je dit aangeeft nul service. Al twee weken bezig! Met vandaag als hoogtepunt dat ze het met spoed in behandeling nemen en vervolgens WEER niet terugbellen en als ze zelf terugbelt niemand van iets weet!!! Echt een zooitje bij deze organisatie, zeer klantonvriendelijkheid en hele slechte communicatie. Met deze eerlijke en goed onderbouwde review hoop ik consumenten te helpen bij het maken van de juiste keuze, geen bestelling plaatsen bij deze organisatie, kom maar door met die 250 euro😉
heutsnl 18-07-2019

Beste klant,

Wij hebben u 8 dagen geleden per mail gevraagd om via onze website www.heuts.nl/service om een garantieformulier in te vullen zodat wij het probleem netjes voor u kunnen oplossen, dit hebben wij niet ontvangen vult u dit in dan lossen wij uw probleem snel op. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jeroen Customer Support

Reageer

gerben 15-07-2019

Algemene score

1,0
Zwembad besteld, incompleet, geef duidelijk aan wat er mist maar kan alleen via formulier website,
Wel geld ont vangen daarna te laat leveren daarna geen service

Reageer

M. Zondervan 11-07-2019

Algemene score

1,0
Geld is binnen, geen service.
Fietsendrager besteld compleet met oprijgoot. De drager is inderdaad geleverd maar de oprijgoot zal wel nooit meer komen want firma Heuts lijkt wel van de aardbodem verdwenen. Telefonisch contact is niet mogelijk en op de 3 ingediende serviceformulieren volgen slechts automatische bevestigings-e-mails. Totale minachting van de klant. Blijf weg bij dit bedrijf als je service verwacht of dat een eventuele klacht ook wordt behandeld.
heutsnl 12-07-2019

Beste klant,

Door een storing hebben we uw serviceformulieren niet binnen gekregen, wij gaan u de oprijgoot per postnl nasturen, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

heutsnl 12-07-2019

Beste klant,

Door een storing hebben we uw serviceformulieren niet binnen gekregen, wij gaan u de oprijgoot per postnl nasturen, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Henk 10-07-2019

Algemene score

1,0
1 e ventilator snel geleverd maar nu wacht ik onder tussen al 4 weken op de andere

Per mail en telefoon is dit bedrijf onberijdbaar volgens mij

Reageer

De Plecker Kimberly 04-07-2019

Algemene score

2,0
Is er enige communicatie mogelijk met dit bedrijf ?!
Zowel via mail als telefoon geen communicatie!

Enkele dagen geleden een gedeelte van mijn bestelling ontvangen, geen melding meer van verdere nalevering e.d....
Op mijn account niets te vinden van verdere verloop. De pakketen moeten ondertekend worden bij overhandiging.. Moet ik nu elke dag thuisblijven voor moest het zijn dat ze zouden komen leveren? Dit kan toch niet!
Kan begrijpen dat het een drukke periode is maar een beetje opvolging en communicatie zou fijn zijn!
heutsnl 04-07-2019

Beste klant,

Onze excuses voor het onjuist informeren over de late bezorging van uw ontbrekende pakketjes van uw bestelling.

We hebben u vandaag een e-mail gestuurd met daarin de reden van de late bezorging van uw missende pakketjes. Daarbij hebben we u een track & trace gestuurd met daarin de informatie over de bezorgtijd.
Nogmaals onze excuses over het onjuist/niet tijdig informeren over de status van uw bezorging.

Met vriendelijke groet,

Customer Service

Reageer

Wim 01-07-2019

Algemene score

1,0
Een tuinpaviljoen besteld. Wordt dag te laat geleverd, blijf je er dus een dag voor thuis. Dan twee loodzware pakketten, beschadigde verpakking, geen bevestigingsmaterialen meegeleverd en beschadigd. Contactformulier gestuurd, na 5 dagen nog geen enkele reactie. Toen nogmaals contactformulier omdat ik wil retourneren. Vier dagen later nog geen enkele reactie. Telefonisch volkomen onbereikbaar! Nu gaan we drie weken op vakantie en dat betekent dus dat we er niet zijn voor retourzending. Wat een uitermate slechte service! De telefoonboodschap over de overbelaste telefooncentrale en de wachttijd die langer is dan normaal is volkomen misplaatst.

Reageer

Rowena 22-06-2019

Algemene score

1,0
Donderdag rond 1 uur smiddags een zwembad besteld aangezien het aankomende week erg warm word.er stond bij voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis.kreeg vrijdag pas bericht dat deze verzonden is terwijl ik het zwembad toen al binnen moest hebben.deze zou dan vandaag moeten komen.ik vanmorgen kijken en staat er bij status van track en tracé nog steeds zending word verwacht maar is nog niet in sorteerproces.ik heb met heuts gebeld en deze gaven aan dat de fout bij postnl moet liggen.ik dus contact met post nl opgenomen en deze gaven aan dat jullie het pakket wel hebben aangemeld maar dat deze niet bij post nl nog is.nu is de verwachte leverdatum pas op dinsdag.mooie reclame voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis.terwijl ik mag hopen dat deze dinsdag wel komt dus 5 dagen verder.geen tevreden klant hier.
heutsnl 25-06-2019

Beste klant,

Het klopt inderdaad dat er momenteel flinke vertragingen zijn bij postnl omdat er ontzettend veel pakketten in Nederland en België besteld zijn. Wij betreuren het dat wij onze afspraak niet hebben kunnen waarmaken, wij hebben momenteel ook onze levertijden aangepast op onze website, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Remy 21-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Loungeset besteld, tot mijn grootste verbazing niet volledig geleverd, maar enkel een deel. Na bellen en klantcontact met J., binnen 2 dagen het missende gedeelte ontvangen, daar waar het gedeelte nog altijd zoekend was ontving ik gewoon mijn spullen! Super afhandeling!

Reageer

Montana 19-06-2019

Algemene score

1,0
Heb verschillende zwembadonderdelen besteld bij verschillende leveranciers. En natuurlijk moet die van jullie nog steeds binnenkomen terwijl ik van de andere leveranciers al gehad heb.
Dus neem de bezorg garantie niet serieus en tel daar een paar werkdagen bij op.

Reageer

Stephan 18-06-2019

Algemene score

1,0
Meest waardeloze service ooit meegemaakt. Compleet zwembad besteld. Alles geleverd. Echter geen zout. Ook geen melding of bericht dat er nog iets nageleverd wordt. Moet je zelf weer achteraan. Zwembad werd geleverd op pallet........"en deze mogen we niet retour nemen"....dus die mag ik zelf zien kwijt te raken. Vervolgens verkeerd dekzeil geleverd en dan begint de humor. Je moet via een link een "retourpagina" aanmaken en via deze pagina wordt gecommuniceerd?! Ik wel nog gebeld dat we een compleet zwembad hadden staan met 7500 liter water een geen dekzeil.........of ik het dan in de winkel kon komen ruilen...."nee meneer, dat gaat niet", terwijl de retourlocatie dezelfde is als de winkel?! En vervolgens heen en weer mailen. Komt er de opmerking dat het aan mij geleverde dekzeil helemaal niet in hun assortiment zit en of ik een foto wil opsturen. Daarna een mail dat ik het zeil ook ergens anders kan bestellen. Toen toch maar eens de telefoon opgepakt en dan krijg je een partij onkunde dat wilo je niet weten: kan het nummer niet vinden.....praat u eens wat langzamer.......ik kan uw bestelling niet vinden.....ja dat gaat via onze poolshop........nee die mw werkt hier niet, etc, etc.
Eerste en tevens laatste keer hier besteld

Reageer

char 16-06-2019

Algemene score

1,0
halloooo misschien dat jullie het hier door krijgen aanzien jullie klanteservice gewoon totaal niet voldoet aan de eisen van een klanteservice..... kan ik mijn party tent nog krijgen? besteld op 11/06 omdat ik m nodig had op 15/06 en hij was op vooraad en direct leverbaar..het is nu 16/06 en heb 2x gebeld naar jullie maar 2x krijg ik kut smoesjes dat het probleem bij post nl ligt.. ik wik gewoon graag me partytent en anders me geld terug!! dat zou ook niet makkelijk gaan ben ik bang pffff
heutsnl 17-06-2019

Beste klant,

Momenteel zijn er landelijk vertragingen met grote pakketten bij Postnl, dit is uiteraard heel erg vervelend en hierdoor is uw zending nog niet aangekomen. Wij hebben uit coulance u nogmaals een partytent toegestuurd, wij vragen u vriendelijk om als u de partytent 2x ontvangt een aan de deur te weigeren of kosteloos aan ons te retourneren, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Henk 10-06-2019

Algemene score

1,0
Slechte service van Heuts.

Als je een klacht indient doen ze er niets mee. Duurt 3x zo lang voor je je producten hebt. Geen bedrijf anno 2019!

DIV spullen besteld,

Verzenden naar huis was 2 dagen
Ophalen in winkel stond geen tijd / dagen bij. Dus je gaat er dan vanuit dat je het product een dag later kunt ophalen omdat alles op voorraad was, echter niets is minder waar! Deze optie duurt minimaal 4 werkdagen!!! En dit wordt uiteraard nergens vermeld!

Vervolgens contact gehad met Heuts en die willen (volgens hun kunnen) ze de verzend optie 2min later niet meer aanpassen!

Slecht service Heuts

En gewaarschuwd mens ........
heutsnl 14-06-2019

Beste klant,

Wij nemen iedere klacht serieus en wij doen ons best om alles binnen 24 uur te beantwoorden op werkdagen. Er zijn landelijk vertragingen geweest bij Postnl waardoor pakketten vertraagd waren. Als u bij ons voor 16.00 uur besteld kunt u het pakket de volgende werkdag in huis hebben. Als u kiest voor ophalen in de winkel dan ontvangt u een mail om het product 2 dagen later vanaf 17.00 uur te kunnen afhalen, dit omdat niet alles op voorraad is in de filialen en om te voorkomen dat u voor niets komt. Als het op voorraad is in het filiaal kunt u het uiteraard direct ophalen. Het klopt dat als u een bestelling geplaatst hebt wij dit niet meer kunnen aanpassen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Anthony De Ridder 09-06-2019

Algemene score

1,0
Zwembad besteld op 2juni 2019 , transportfirma zou contact opnemen om een leveringsdatum vast te leggen . Er moet wel iemand thuis zijn om het pakket in ontvangst te nemen en de leveringsbron af te tekenen. Ok levering voorzien op dinsdag 4 juni tussen 9h en 17h , helaas niemand gezien , waarschijnlijk heeft chauffeur geen gsm of transportfirma Lemmens geen telefoon om de klant te verwittigen dat hij niet langer hoeft te wachten. Dan maar terug gebeld met de klanten dienst Heuts met de vermelding dat de transportfirma zal bellen voor een nieuwe afspraak want zij hebben hier geen zicht op. Jan van Lemmens transport belt helaas niet dus bellen we zelf maar , goed nieuws !!! De chauffeur zou rond 13h30 bij ons moeten zijn maar heeft wat vertraging opgelopen in het verkeer . Helaas terug volle bak leugens want de chauffeur komt weer niet opdagen... Dan maar terug bellen met de klantendienst van Heuts , wat dacht je , de transportfirma zal u bellen voor een nieuwe afspraak , op donderdag na opnieuw bellen met Jan van Lemmens Logistics zou het pakketje zelf niet meer terug te vinden zijn of zelfs niet ontvangen van Heuts.nl ??? Hij belt me morgen terug met meer nieuws . Op vrijdag nog maar es contact met Heuts.nl maar ze zeggen dat de transporteur me zal opbellen … dus zelf bellen met Lemmens Logistics en Jan geeft me het nummer van de andere transportfirma die nog es een andere transportfirma heeft in België om het pakket te bezorgen, de dame aan de telefoon bevestigd dat het pakket zal geleverd worden vandaag , graag nog uw gsm nr zodat de chauffeur u kan contacteren zodat u niet thuis hoeft te blijven wachten , hij belt 1h op voorhand maar leveren is sowieso voor vandaag ! Vandaag 9 juni 11h30 , ik wacht nog steeds op dat telefoontje , dus ik bestel nooit meer iets bij Heuts.nl !!!!!
heutsnl 14-06-2019

Beste klant,

Het spijt ons zeer, het klopt inderdaad dat er met uw zendingen meerdere zaken niet goed zijn gegaan. Wij hebben ook direct een aantal zaken aangepast om dit in de toekomst te voorkomen. We begrijpen dat u erg teleurgesteld bent, het pakket is inmiddels bij u afgeleverd, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

heutsnl 14-06-2019

Beste klant,

Het spijt ons zeer, het klopt inderdaad dat er met uw zendingen meerdere zaken niet goed zijn gegaan. Wij hebben ook direct een aantal zaken aangepast om dit in de toekomst te voorkomen. We begrijpen dat u erg teleurgesteld bent, het pakket is inmiddels bij u afgeleverd, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Verkeerde maat geleverd 03-06-2019

Algemene score

1,0
Compleet zwembad besteld en gekregen. Opgezet en nu zit er een totaal andere maat hoes bij. Gemaild en gebeld. Nu eerst de verkeerde terugsturen. Verzendbewijs mailen en dan sturen ze de juiste op. Helaas na 2 dagen pas. Dit terwijl het bad met 7000 liter water er al staat. Ik wil zsm de hoes erop. Excuses gekregen maar ze kunnen niets doen. ??? Kun m toch vandaag gelijk opsturen. Waardeloos te woord gestaan. Gevoel dat ik tegen een bandje praat. Ja mevrouw, nee mevrouw........
heutsnl 13-06-2019

Beste klant,

Dit is niet de service die u mag verwachten. Wij vinden dit erg vervelend, vult u alstublieft een service formulier in met de gegevens via www.heuts.nl/service dan sturen wij u direct de juiste hoes toe, onze excuses voor het ongemak.

Reageer

O. N. D. E. R. Water 01-06-2019

Algemene score

2,0
Wilden een heater voor zwembad kopen in Maastricht nadat we vorig jaar een zwembad bij Heuts Sittard hadden gekocht. Sittard prima service. Maastricht: onmiddelijk sluiten. Zelden zo’n ongeinteresseerde verkoper gezien. Bleef maar praten met een klant over Irrelevante zaken en toen wij zonder Mestreechs accent informatie vroegen was hij zeer afwezig, bot en niet geinteresseerd. Zo heeft Bert Heuts het niet groot gemaakt. Jammer.
heutsnl 13-06-2019

Beste klant,

Dit is absoluut niet de service die u van ons mag verwachten inderdaad, wij vinden dit zeer kwalijk en hebben de klacht doorgegeven aan het betreffende filiaal. Wij bieden u onze oprecht excuses aan, wij gaan er vanuit dat u de volgende keer vriendelijk en goed geholpen gaat worden. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer

Monique 10-05-2019

Algemene score

4,0
Een week geleden fietsendrager voor op auto besteld en betaald. Behalve dat het aangemeld is bij TNT niets meer van gehoord. Gebeld, vriendelijke telefoniste meldde dat er iets was met bepaalde grote verzendingen maar ze wist het niet.. kon wat langer duren.. Balen.. drager en fiets kunnen niet mee op vakantie.
heutsnl 13-05-2019

Beste klant,
Wat vervelend dat u de zending niet op tijd heeft ontvangen.
Ik heb het even nagekeken en ik zet u nog even wat aanvullende informatie op de mail.

Reageer

Francois 23-04-2019

Algemene score

1,0
Wilde een zwevende parasol bestellen maar ik zag er geen bijkleurende hoes bij. Belde en kreeg een onbekwame vrouw aan de lijn die mij adviseerde om een dag later terug te bellen. Zo gezegd zo gedaan. Is de parasol €149,- duurder!! Deze vrouw zei dat het wellicht een dagactie was en zij er niets aan (wilde) kon doen,had ik hem gisteren maar moeten bestellen, makkelijk goed als nergens stond dat het een DAGACTIE betrof! Om moedeloos van te worden, Heuts; zoek het even lekker uit met je ellende!!!
heutsnl 13-06-2019

Beste klant,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat u niet direct het juiste antwoord hebt gekregen, dit is niet de service die u van ons mag verwachten. Wij gaan de college hier op aanspreken. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer

ESSIE 31-03-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
2 ligbedden besteld.
Mooie aanbieding met 50% vroege vogelkorting.
Levering netjes, ligbedden perfect!!

Reageer

Monique inghels 06-03-2019

Algemene score

1,0
Al twee dagen aan het wachten op antwoord ,schade van artikel gemeld en foto s.door gestuurd.heb ook eens getelefoneerd en werd in wacht gezet,wat mij uiteindelijk
11€kost .een ontevreden klant.m Inghels.
heutsnl 07-03-2019

Beste klant,

Wij betreuren uw negatieve ervaring.
Helaas kan ik geen foto van de beschadigde zending vinden.
Wel zie ik dat er contact me u is geweest om nogmaals uw tracking nummer door te sturen. Wij willen uw klacht netjes oplossen.
Ik heb u daarom een mail gestuurd met het verzoek de foto van de beschadigde zending te sturen en een afschrift van uw belkosten.
Ik vertrouw er op dat we er dan samen uitkomen.

Alvast bedankt voor uw reactie

Reageer

De koning 02-03-2019

Algemene score

4,0
Gister een bestelling gedaan van een 2 persoonsluchtbed en gaspit. Geld is afgeschreven maar heb geen mail ontvangen dat hun de bestelling binnen hebben. Dit vindt ik al niet prettig starten. Ook al een mail naar de klantenservice gestuurd vanmorgen waarom ik nog geen bevestiging heb gekregen.. ook die is nog niet beantwoord.

Het is wel zo prettig als je bijna 100 euro betaald dat je wel een bevestiging en klantnr doorgemaild krijgt.

Hopelijk krijg ik wel mijn bestelling compleet binnen dinsdag.
heutsnl 07-03-2019

Beste klant,

Mogelijk is uw bestelbevestiging in uw spam terecht gekomen.
Ik heb u zojuist nogmaals de bevestiging toegestuurd.
Ik zie dat mijn collega inmiddels een reactie op uw eerdere mail heeft gegeven.

Reageer

Carlijn 16-02-2019

Algemene score

3,0
Ik heb sneeuwkettingen gekocht en wilde deze retourneren. Ik ben 3 dagen te laat met de retour omdat ik naar factuurdatum keek i.p.v. de ophaaldatum. Ze zijn niet flexibel en weigeren deze aankoop terug te nemen. Jammer en zonde.
heutsnl 18-02-2019

Geachte heer/mevrouw,

helaas is de retour procedure bij onze sneeuwkettingen inderdaad maar 3 dagen. Wij kunnen helaas geen uitzonderingen maken, omdat dit voor iedereen geldt.

Hoop op uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Heuts

Carlijn 18-02-2019

3 dagen? Of 14? Of is het toch stiekem een beetje kinderachtig dat wanneer iemand een fout maakt, er geen enkele vorm van klantvriendelijkheid wordt geboden? Aan de overige reviews te zien hebben jullie een klantenservice waar geen waarde wordt gehecht aan klanttevredenheid. Zo verlies je op termijn al je klanten. Ik koop hier niets meer.

heutsnl 19-02-2019

Beste klant,

Helaas is bovenstaande reactie niet goed verwoord. De retour termijn op onze bestellingen is 14 dagen vanaf de leverdatum. In uw geval is op het moment van aanvraag de termijn met 3 dagen overschreden. Op dit moment hebben wij geen klantgegevens om uw aanvraag terug te kunnen vinden. Wij willen de situatie graag opnieuw met u bekijken. Vult u aub. ons serviceformulier in zodat wij verder kunnen helpen.
Onze excuses voor het ongemak.

Ons serviceformulier vindt u via: https://www.heuts.nl/service

Alvast bedankt voor uw reactie

Reageer

GH 09-01-2019

Algemene score

1,0
Wat een bedrijf wat troep verkoopt, heb 4 wieldoppen besteld het is van die dunne Chinese troep en wil ze terug sturen echter ze nemen ze biet terug omdat ze niet in de originele verpakking zitten terwijl er 2 niet eens in de verpakking zaten. Wat een waardeloos bedrijf !!!, mensen trap er niet in !!!!

Reageer

Nancy 01-11-2018 Via de website gekocht

Niet meer....

Algemene score

4,0
Na een bestelling te hebben geplaatst op de website voor een bloempot voor binnen heb ik kort daarna nog een bestelling gedaan. Dit omdat ik toch de 30 km moest gaan rijden om mijn eerste bestelling op te halen. Bij het ophalen bleek dat de bloempot geen binnen bloempot was maar eentje met een gaatje erin, dus voor buiten. Deze pot hoefde ik niet en kreeg daarvoor mijn geld terug door het vriendelijke personeel in Helmond. De tweede bestelling nam ik mee. Omdat de omschrijving van de binnen bloempot niet klopte heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Deze begreep niet waarom ik belde. Ze zouden de tekst die door de fabrikant fout aangeleverd was (!), gaan veranderen. Op mijn vraag of dat de enige manier was om mijn klacht op te lossen werd gezegd: u heeft toch uw geld terug gekregen? Dat is het enige wat wij kunnen doen. Dat ik als klant 30 kilometer had gereden daar werd aan voorbij gegaan. Want ik had toch nóg een bestelling afgehaald? Dat de tweede bestelling nooit gedaan zou zijn zonder dat ik toch voor de eerste bestelling moest rijden daar werd niet naar geluisterd. De klanten service vond dit een perfecte oplossing voor ongemak ontstaan door een foutieve omschrijving op de website. En vroegen: en wat is nu uw vraag? Naar mijn idee heb je zo geen klantenservice nodig. Dit had het vriendelijke personeel in de winkel nog beter gekund. Al met al een ontevreden klant die nooit of te nimmer meer iets besteld bij Heuts.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Goed
Officiële reactie van Heuts.nl 05-11-2018

Beste klant,

Uiteraard begrijpen wij waarom u belde. Het is ook vervelend als een product niet naar wens is. Om deze reden hebben wij u ook netjes uw geld terugbetaald. Wij begrijpen dat u er 30 km voor hebt gereden, dit kunnen wij echter niet vergoeden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support.

Reageer

Jos 12-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Algemene score

2,0
2 weken geleden de bestelde dakkoffer van Hapro niet compleet geleverd gekregen. Na 2x bellen en diverse mailwisseling op vakantie kunnen gaan zonder dakkoffer. Het lijkt me niet al te grote moeite geweest om de haken in een envloppe even na te sturen. Ik ben zeer boos en teleurgesteld

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Voldoende
Officiële reactie van Heuts.nl 16-10-2018

Beste klant,

Dit vinden wij ontzetten vervelend, wij begrijpe dat u iets niet hebt ontvangen, dat spijt ons zeer. Wij zouden u vriendelijk willen vragen om een serviceformulier op onze website in te vullen met uw bestelnummer en de klacht dan zullen wij trachten dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer

Am van beers 26-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende klanten service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeer goed geholpen door heuts klanten service na wat problemen met de bosal fietsendrager .na mail contact alles snel opgelost

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Jan 23-08-2018 Via de website gekocht

Scherp geprijst product en goede klantenservice.

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Heuts.nl was de goedkoopste aanbieder van de bosal traveller II fietsendrager en de volgende dag al geleverd. Goede klantenservice telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Schaedig 22-07-2018 Via de website gekocht

Oplichters!!

Algemene score

1,0
Een dakkoffer bestelt, 2 weken later nog geen factuur ontvangen. Intussen een andere dakkoffer, 50 euro goedkoper, ontvangen zonder enige medling dat dit zo is. Omdat er geen factuur is, is er ook geen bewijs van wat ze hebben gedaan. Oplichters!!

Pluspunten

  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Voldoende

Reageer

R. van den Wijngaart 12-07-2018 Via de website gekocht

Klantenservice ....die bestaat daar niet

Algemene score

1,0
Snelle levering op 2-7, een deel van loungeset zwaar beschadigd. Bellen: mailen aub. Die lezen ze maar vragen wat er mis is. Dat staat toch in de mail! Nog meer mailen! Bellen is sneller ondanks dat je telkens 25 minuten in de wacht staat. Telkens gaat het goed komen. 4 keer een mail voor een lever afspraak. Telkens komt er niets! Maar dat wist ik al omdat ik telkens met de transporteur belde. Op 10-07 belooft men dat het ECHT onderweg is en op 11-7 geleverd wordt. Transporteur weet van niets. Die is het beu dat ik telkens bel. Transporteur zegt "ik zal wel eens bellen". Even later belt de transporteur terug en zegt "meneer we komen het morgen afleveren, voor keur voor een tijd?" Vandaag 12-7 dan eindelijk het laatste deel na ontzetten veel bellen, mailen en ergernis verder dan eindelijk geleverd met dank aan de transporteur (Thijs Logistic). Wil je tuinmeubelen? BESTEL ZE NIET BIJ HEUTS!!! Een verschrikkelijk bedrijf!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Rob 25-06-2018 Via de website gekocht

Schandalige service !

Algemene score

1,0
Beste mensen ! Heuts heeft een slechte klantenservice ! Werkelijk uren moeten bellen ! Boutjes niet kee verzonden duurt weer paar dagen , daarna product defect weer bellen uiteindelijk nog een week moeten wachten !! Echt te triest voor woorden .

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht

Reageer

Meggie 16-06-2018 Via de website gekocht

Partytent nooit geleverd gekregen

Algemene score

2,0
Online een partytent besteld maar deze werd niet bezorgd op de afgesproken datum. Klantenservice gebeld en bleek er geen bestelling te zijn. Gek want het geld was wel afgeschreven. Ze beloofde me de volgende dag terug te bellen maar dit is niet gebeurd. Na een paar mailtjes verstuurd te hebben kreeg ik eindelijk reactie. Nu heb ik eindelijk mijn geld terug.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht

Reageer

Pereira 11-06-2018 Via de website gekocht

Bijzonder slechte service

Algemene score

1,0
Na een bestelling werd deze redelijk vlot bezorgd, helaas bleek deze niet compleet te zijn. Na telefonisch contact met klantenservice werd mij toegezegd dat het ontbrekende artikel direct nageleverd zou worden. Tot op heden heb ik niets meer vernomen, op mijn mail naar de klantenservice komt geen reactie. Ook telefonisch contact is niet meer mogelijk. Na meerdere malen te hebben gebeld kom ik in een eindeloze wacht. Ik raad consumenten sterk af producten te kopen bij deze naar blijkt onbetrouwbare winkel

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Review criteria:

Slecht
Slecht
vonkentrekker51 10-02-2019

Heuts is de grootste ramp wat God onder de zon heeft en kan beter op de brunssummer heide gaan zitten met z'n tuinkabouters. Leo uit Echt

Reageer

Sietzema 01-05-2018 Via de website gekocht

Slechte aftersales

Algemene score

1,0
Shop gekozen omdat ze zowel dakdragers als dakkoffers leveren. Verbazing: er mist 1 doodsimpel slotje voor de dragers. Ik had de buizen al op maat gezaagd. De ‘klantenservice’ trekt zijn handen er vanaf en doet absoluut geen moeite om het op te lossen. Nou, ik weet het goed gemaakt: ik red mijn reet er wel mee en hierbij nog een slechte recensie!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Voldoende

Reageer

Hans 27-02-2018 Via de website gekocht

Prima levering.

Algemene score

10,0
Nadat we enkele jaren terug een Intex zwembad hadden besteld bij Heuts.nl, was het voor ons niet zo moeilijk om weer iets bij hun te bestellen. Dit maal een Bosal Tourer fietsdrager. Welke wij na bestelling de volgende dag al geleverd kregen. De afhandeling was weer geheel volgens verwachting.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Toon meer reviews