Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bas 18-01-2022

Altijd goed! Meerdere malen besteld en altijd perfect geleverd. Website is ook zeer gebruiksvriendelijk en bevat veel uitleg over het product!

Anita 18-01-2022

Goede service en leuk personeel. Ook al was de winkel alleen op bestelling werden wij goed geholpen

Angela 18-01-2022

In coronatijd bestelling geplaatst. Na nog geen 5 minuten al reactie dat ik het kon afhalen en het lag al klaar. Super vriendelijk personeel. Helemaal TOP !

Wilco Jansen 16-01-2022

Heldere en overzichtelijke website. Prijzen zijn competitief en met klantenkaart spaar je snel en makkelijk voor korting op volgende aankopen.

M. Vlek 16-01-2022

Snel vinden op de site werkt goed. Vooraf telefonisch contact gehad, snel geholpen.

Jules M. Bodden 16-01-2022

Ik heb ontdekt, door te vergelijken, dat Heuts.nl (Maastricht) nadrukkelijk goedkoper is dan b.v. Bol.com! Dit voor precies hetzelfde product. Dat had ik niet verwacht. Daarom bestel ik in het vervolg steeds op de website van de firma Heuts.nl. Ik kan het product, op een bepaald afgesproken dag en uur, gaan afhalen. Er zijn dus geen bezorgkosten.
Bovendien zijn de medewerkers in de zaak vriendelijk. Binnen enkele minuten wordt het product overhandigd. Er zijn voldoende gratis parkeerplaatsen, voor de deur van de zaak, aanwezig.

Daisy 15-01-2022

Bestelling geannuleerd. En heb t bedrag minus de verzendkosten van bijna 6 euro teruggekregen. Terwijl de bestelling nog niet eens verzonden was.
Schande
Officiële reactie van Heuts.nl 17-01-2022

Beste klant,

Wij hebben het voor u nagekeken, u krijgt alsnog het resterende bedrag terug. U hoeft hier verder niets meer voor te doen.

Excuses voor het ongemak.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, wensen wij u nog een fijne dag.

Bruce 15-01-2022

Click en collect besteld. Zelfde dag opgehaald. Medewerker onderbrak zijn uitgebreide advies om mijn pakket af te geven.

kolkfg 13-01-2022

Duidelijke webshop, keurige afhandeling. Vriendelijk personeel. ik heb mijn bestelling zelf afgehaald. duidelijk aangegeven waar ik moest zijn. het bestelde lag klaar voor mij.

Roel 13-01-2022

Snel antwoord via chat, duidelijke levertijd en producten zoals omschreven. Al waren de matjes dunner dan aangegeven, maar dat had ik zelf al uitgezocht.
Top service

MCL Schenk 13-01-2022

Ze hadden op het moment dat we het artikel, een wafelijzer, nodig hadden het beschikbaar!

Edwin 12-01-2022

Vond het wel jammer dat zo een klein onderdeel in zo een grote doos geleverd is.
Kon makkelijk door de brievenbus.

Michael Kuypers 01-12-2021

2 maanden geleden een parasol met led-verlichting en muziek gekocht tot 2 x was deze defect. Wel opgelost zoals het hoort door deze terug te nemen. Nu een nieuwe gekocht zonder die toeters! Wat denk je? Wij gebruiken deze bij regen om een afdakje te hebben. Wanneer dit niet nodig is staat deze ingeklapt. Vandaag kom ik buiten heeft de wind de parasolgeknakt terwijl deze ingeklapt in zijn voet stond! Bel ik net klantenservice wat een * van een kerel! Luisterde niet verwees me direct naar de winkel. Zo onvriendelijk en niet oplossing gericht! Daardoor ben ik reviews gaan lezen en ben dus niet de enigste met deze ervaring . Wel het personeel in de winkel aardig meedenkend en bevestigend fijn personeel in de winkel in Weert. Heb mijn geld terug gekregen
Officiële reactie van Heuts.nl 02-12-2021

Beste klant,

Wij vinden het jammer dat u deze slechte ervaring heeft gehad.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien in een van onze vestigingen.

ridu 01-11-2021

Aanschaf van fietsendrager gedaan. correcte snelle levering. Een technisch mankement aan de fietsendrager ook heel snel opgelost. Prima service van team Heuts en Pro User!

G. Rouw 19-10-2021

3 statafels best, slechte kwaliteit, wankel en weer terug gestuurd.
Betaal meer dan € 25,- retourkosten. Zal hier nooit meer iets kopen.

Colette 18-10-2021

2 tuinstoelen. Het hele jaar in de camper.
In totaal misschien max 6 weken gebruikt over een jaar verdeeld
En nu al stuk
Garantie van 1 jaar
Jammer joh. Geen geld terug maar wel 2 kapotte stoelen
Wat een flut kwaliteit en service
Officiële reactie van Heuts.nl 19-10-2021

Beste klant,

Wij hanteren altijd de garantieperiode van 1 jaar bij deze producten, er wordt dan niet gekeken hoe vaak deze gebruikt worden want dit kunnen wij nooit controleren. Helaas is het 1-jarige garantietermijn verstreken en kunnen wij u helaas niets aanbieden.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd, wensen wij u een fijne dag.

Jack Donkers 24-09-2021

Hallo, ik wil graag mijn dank uitspreken voor de webshop van van Heutz.nl. Paar jaar geleden fietsendrager gekocht via hun shop nu een probleem met framesteun die door gedraaid was waardoor mijn fiets niet meer vastgezet kon worden. Dit aangemeld , zij doorgegeven aan de leverancier en binnen 1 week steun vervangen, geheel gratis. Dit noem ik 1`ste klas service en top kwaliteit.
Nogmaals bedankt Heutz.nl tot de volgende aankoop.

Raymond 19-09-2021

Goed bedrijf, klantvriendelijk en loopt niet voor hunt verantwoordelijkheid weg!!!
Nu 2x wat gekocht, 2x was er wat mis en 2 supersnel opgelost!!

Jolanda 30-08-2021

Ik had wieldoppen gekocht voor mijn fiat. De verkoopster keek of er 4 in de doos zaten en zette een stempel gecontroleerd op de bon.....thuis blijkt een vd wieldoppen een fabricagefout te hebben.....weer terug. Zijn ze niet meer op voorraad. Dat kan. Maar je zou toch enige service verwachten..Niets daarvan. Ik kon ze zelf online bestellen en de verzendkosten betalen of nóg een keer op en neer rijden....Zeer slecht voor zo'n grote keten!!!

Jos vdr Kooij 20-08-2021

Een hele mooie fietsendrager binnen 3 dagen geleverd, voor de scherpste prijs. Top!

Marco 29-07-2021

Na telefonisch contact met klanten service , werd mij verteld dat het product 60 km verder ligt in een ander filiaal.
Kan ik het dan reserveren..antwoord heuts NEE.
Kan ik bellen met dat Filiaal ; antwoord NEE.

Even op de chat van heuts , antwoord je kan het beter bij een ander bedrijf kopen , want in dat filiaal ligt het ook niet ..
Bijna 110 km voor Jan piet snot gereden ...leve het gemak van Heuts

Hendriks 17-07-2021

Een opzet zwembad met alles er op en aan gekocht, maar een onderdeel bleek niet passend. We wilden dit retourneren, maar dit ging niet volgens het standaard retourneren via de website. Vervolgens meerdere keren, tevergeefs erg lang in de wacht gestaan in een poging de klantenservice telefonisch te spreken. De retour leek vervolgens in behandeling te worden genomen, totdat bleek dat ik een paar dagen over de zicht termijn zat (doordat ze telefonisch zo slecht bereikbaar waren…). Vervolgens mailcontact gehad met de manager van de klantenservice, die op geen enkele manier mee wilde denken tav een oplossing. En toen ik aangaf me niet gehoord te voelen en een klacht in te willen dienen, zou mijn mail doorgestuurd zijn maar een andere leidinggevende, maar heb ik nooit meer iets vernomen… We hebben prima producten geleverd gekregen; later dan beloofd, maar dat kan gebeuren, dachten wij… andersom werd zo bij een retourneringen niet gedacht, terwijl ze er zelf debet aan waren. De service gerichtheid was zoo teleurstellend dat ik iedereen adviseer de producten elders te kopen, aanbieders genoeg. Daarbij kan ik speelactief in het bijzonder adviseren, zij hebben ons zelfs een oplossing geboden voor het probleem wat we bij Heuts hebben.
Ons zijn ze bij Heuts kwijt als klant!!

Jorn 06-07-2021

Vrij waardeloos, wat er na uiterlijk twee dagen zou moeten zijn is er pas na een week (het duurt eerst al drie dagen voor het verstuurd wordt) en je artikel wordt verzonden in de doos van het product zelf, die er zodoende allesbehalve nieuw uitziet.

Kok 06-07-2021

Partytent gekocht met een goede beoordeling. Levering van de tent liet even op zich wachten door een vertraging bij het transport bedrijf. Kan gebeuren.
De buizen zaten vol deuken, de koppelstukken hadden niet de juiste hoek waardoor 4 van de acht staanders scheef staan. Het dank zat een weeffout in.
Foto’s gemaild en we zouden een nieuwe levering krijgen. Deze liet op zich wachten dus gebeld met de klantenservice een onbeschofte medewerker aan de telefoon die geen hulp wilde bieden want het moest per mail.
Gisteren weer nieuwe buizen ontvangen, koppelstukken en doek. De doos van de buizen was beschadigd en idd alle buizen wederom ook.
Mail verstuurd waarin we aangeven de tent graag retour te doen. Antwoord van heuts; de collega’s sturen nieuwe buizen op.

Nico Francois 04-07-2021

Zwembad aangekocht dat op de site 5 sterren kreeg en gereviewed werd als "Perfect" en "Profesioneel zwembad". Bleek goedkope rommel te zijn, dus hebben achteraf gezien onze twijfels dat deze review legitiem is.

Bij het retour willen zenden van dit zwembad was er niet de minste interesse van customer care voor het feit dat we zo ontevreden waren over het product. Er werden enkel vakkundig een paar vragen gesteld om ons dan "te pakken" op het feit dat we eerlijk vertelden dat er wat water in het zwembad was geweest (om de liner uit te lijnen) voor we besloten te stoppen met de verdere opbouw. Eindresultaat: ze oordelen zelf dat er een volledige waardevermindering is die dan simpelweg €0 geeft als restwaarde.

Deze winkel heeft duidelijk nog nooit gehoord over de term customer-centricity. We begrepen perfect dat we misschien niet de volledige waarde konden terugkrijgen, en stonden zeker open voor een dialoog en een redelijke oplossing (de pomp bv was totaal onaangeraakt geweest). Heuts had daar niet de minste interesse voor, een spreekwoordelijke dikke middenvinger naar de klant toe.

Ik wou nu ook een eerlijke persoonlijke review van het zwembad in kwestie op hun site zetten, als tegengewicht voor de in onze ogen onverdiende 5 sterren review. Blijkt dat ik nergens een knop vind om dit te doen?

Wij zullen deze winkel in de toekomst in ieder geval mijden als de pest.