Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Irene 04-06-2023

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht. Goede prijs, goede levertijd en goed werkend product.

Sjors 04-06-2023

Besteld, betaald en de volgende dag keurig verpakt geleverd. Netjes zoals het hoort.

F.J.Bos 04-06-2023

Mijn vrouw heeft fibromyalgie, en fietsen is haar vrijheid.
Als wij weg gaan fietst ze het liefst op haar eigen elektrische fiets.
en de fietsendrager van uw bedrijf kwam er na vergelijking het beste uit.

Derk 04-06-2023

Heldere website;
Heel eenvoudig bestelproces;
Supersnelle levering;
Geen enkel probleem;
Warm aanbevolen!!

Peter 03-06-2023

Goede prijs en snelle levering . Toen bij levering 1 achterlicht bleek te zijn beschadigd is dit vriendelijk en adequaat opgelost

Fam Schurink 03-06-2023

Makkelijk om te bestellen, heel betrouwbaar, klantvriendelijk komt beloftes na.

Arienne van Dijk 02-06-2023

De webshop had het juiste artikel met de juiste afmetingen. Verder konden ze snel leveren en dat was voor ons de doorslag

Fred 01-06-2023

Wij waren opzoek naar een fietsendrager voor 3 fietsen, al snel kwamen wij uit bij Heuts.nl , de fietsendrager was binnen 3 dagen geleverd, helaas was 1 van de frame houders defect maar na 1 mailtje was dit weer goed geregeld en kregen we een nieuwe opgestuurd, afgelopen week de fietsendrager voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat hij ons zeer bevalt, al met al een goede en snelle service en raden wij zeker aan!

Syreetha 01-06-2023

Gisteren zwembad gekocht. Bij vullen bleek dat die lek was! Direct contact opgenomen. zij verwijzen naar Intex. Wat wettelijk gezien niet mag. Want verkoper mag voor garantie enz niet verwijzen naar producent.

Blijven verwijzen naar voorwaarden en dat anderen mensen dit ook netjes moeten doen. Lappen dus gewoon wettelijke regels aan hun laar en houden dus ook alle klanten voor de gek.
Officiële reactie van Heuts.nl 02-06-2023

Beste Syreetha,

Het spijt me te vernemen dat je een negatieve ervaring hebt met de garantieafhandeling. Onze excuses voor het ongemak. Omdat Intex een eigen garantieproces hanteert, zijn wij genoodzaakt deze te laten verlopen via Intex zelf. Defecte onderdelen worden door Intex zelf vervangen. Dit garantieproces is bij elke webshop en winkel hetzelfde. We hebben het zo makkelijk mogelijk proberen te maken door op onze website het garantieformulier te plaatsen. Mocht je verder vragen hebben, of hulp nodig hebben met het invullen van dit formulier, aarzel niet contact met ons op te nemen. We helpen je graag.

^Leora

jan markus 01-06-2023

ik heb deze winkel gekozen via mijn onderdelen leverancier lkq fource. want bij hun spaar ik bonuspunten waarmee ik cadeubonnen kan kiezen voor heuts.

Bert Bouman 31-05-2023

Waren al lang op zoek naar een voetenbankje / klein plastic tafeltje. Via internet vonden wij deze bij Uw bedrijf, waarna wij deze gelijk hebben besteld.

R. Cok 31-05-2023

Geleverde tuinbank was beschadigd door vervoer. Schade is zeer snel en tot volle tevredenheid afgehandeld. Mijn complimenten.

Eric 31-05-2023

Ruime keuze en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. De bezorger was ook heel netjes.

Dus niet zo'n koerier die al zenuwachtig op je raam staat te tikken als je binnen 2 seconden niet op zijn aanbellen reageert.

Lena 30-05-2023

Van bestelling tot levering alles OK. Goed geïnformeerd over het verloop van de zending. Site heel duidelijk en gebruiksvriendelijk. Een tevreden nieuwe klant. Dank u. Om te bewaren.

Anneke 30-05-2023

Via internet en zoeken op partytafel kwam ik bij Heuts terecht!!
Heb er direct 2 besteld 😃
Gelijk een goed gevoel erbij!
Afgelopen weekend was de test.. wij hebben een grote familie dus genoeg ruimte voor de hapjes en drankjes etc!!👍 heel erg blij mee

Antje 30-05-2023

er zo maar opgekomen omdat ik tuinafvalbakken zocht. Levering was snel maar onduidelijk wanneer ze zouden komen. en toevallig zag ik de man staan. Hij had hexaëders weer meegenomen.

Sandrino 29-05-2023

Na contact gehad met Firma Heuts alles tot in de puntjes geregeld werd zelfs terug gebeld zoals afgesproken mooi dat het kan top tevreden 👍

Twirre 29-05-2023

Snelle, goede service. Artikel (fietsendrager) werkt en is zoals wordt omschreven. Wat ons betreft: TOP !!!!

Anno 27-05-2023

3 seizoenen geleden een overkapping gekocht met schaduwdoek. Helaas waren er enkele rolletjes gebroken en het schaduwdoek verweert. Na een mailtje kreeg ik een snelle keurige reaktie terug. Een link om een nieuw doek te bestellen en de rolletjes kregen we geleverd onder service. Top! Onze overkapping is weer als nieuw!
Alex 20-07-2023

Daarom 1 ster is voldoende. Jullie leveren ondermaats materiaal, consument draait op voor de kosten. Dag Heuts!

Gea 24-05-2023

Prima, duidelijk, bestelling kwam op tijd. de verpakking mag wel wat minder.

Peter 24-05-2023

Tuinset gekocht Caiïro.
Fijn meubel zit goed ,kussens kunnen iets beter voor dit geld.
Dezelfde week al in huis.

LDW 24-05-2023

Let op, staat op de webshop "vandaag verstuurd" maar dit moet je met een flinke korrel zout nemen. Onze bestelling kwam bijna 5 dagen later binnen. En verwijzen ze naar de kleine lettertjes dat ze het gaan versturen maar dat de vervoerder zelf bepaald hoelang deze erover doen. Dus geen eerlijke informatie op de site.
Aangezien het artikel te laat is binnen gekomen, wil ik het retour sturen en daarvoor moet je dan ook weer 5,95 verzend kosten betalen. Terwijl de onduidelijke en niet correcte informatie op de webshop hebben staan.
VOOR MIJ NOOIT MEER BESTELLEN BIJ HEUTS
Officiële reactie van Heuts.nl 25-05-2023

Beste klant, het spijt me te vernemen dat de service niet is wat je had verwacht. Ik zie dat je deze review ook elders hebt geplaatst. Hier is ondertussen op gereageerd.

Mocht je toch nog vragen hebben, contacteer ons gerust.

^Leora

Eric 22-05-2023

Snel geleverd. Het fietsenrek zit nog in de verpakking, dus ik kan nog niets zeggen over compleetheid, roestvorming e.d. Kom daarvoor maar over een jaar terug.

Karin 22-05-2023

Site is duidelijkheid, evenals de productomschrijving. Je hebt de keuze tussen goedkopere en duurdere versies van een product. De levering en - termijn waren helemaal oké.

Kroesen 21-05-2023

De Fietsdrager wie ik besteld heeft bij Heuts.nl is keurig op tijd bezorgd door DPD en prima van elke handeling op de hoogte gehouden klasse.