Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sabine 28-06-2021

Wij hebben een verwarmingsmat voor ons zwembad gekocht. Na een paar dagen in de zon gelegen te hebben werd het water niet warm dus werkte de mat niet.

Ik heb toen een retour aanvraag gedaan maar die werd afgewezen. Toen heb ik de klantenservice gebeld en hier ben ik niet goed geholpen, ze konden mijn bestelgegevens niet vinden. Hierna heb ik een garantie formulier ingevuld via hun website van intex, ook deze is weer afgewezen.

Ik zou niemand aanraden hier een product te kopen, als het kapot is of niet werkt mag je het niet retour sturen.

Jolanda Verboon 21-06-2021

Wij hadden een opblaasbaar bankstel gekocht. Werd de volgende dag al geleverd.
Meegenomen op vakantie en daar bleek hij lek.
Contact met heuts opgenomen.
Helaas hadden ze geen nieuwe voor me maar kreeg mijn geld terug.
Wat een topservice. Een dikke 12 krijgen ze van mij

Angelique Snelders 18-06-2021

Progarden solarlamp
Tijdens mijn bezoek aan de winkel in Sittard heb ik een Progarden Solarlamp gekocht omdat deze volgens het etiket op het rek in de aanbieding was.
Buitengekomen zag ik op de kassabon dat er €3,94 voor betreffende lamp was berekend. Daarop ben ik terug naar binnen gegaan en de caissière verwees mij naar de servicebalie. Tegen de jongedame daar heb ik verteld wat er aan de hand was waarop zij me antwoordde dat ze de prijzen uit het systeem moesten aanhouden. Dat staat ook op de deur voegde ze er nog aan toe. Ze hadden achterstand met het omprijzen. Ik vertelde haar dat volgens mij in de Nederlandse wet staat dat de aangegeven prijs in de winkel geldig is maar ze hield stug vol. Het was gewoon jammer voor mij dat ik teveel had betaald. Met name die opmerking doet mijn bloed kolken !! Het gaat me niet om die € 1,44 maar het principe. Zo ga je niet om met klanten.....

De reactie van de klantenservice was :
Beste Angelique Snelders,
Wij snappen dat dit erg vervelend is en dat u niet bereid bent om terug te gaan naar de winkel. Echter is dit aan de winkel en kunnen wij dit niet voor u oplossen. Onze excuses voor het ongemak

Freek van het Hoofd 15-06-2021

Voor mijn kinderen was ik op zoek naar een goed zwembad en wilde hierover wat meer informatie ontvangen met een stukje advies hierin.

Hiervoor heb ik gebeld met de firma Heuts en ben netjes te woord gestaan en kreeg de antwoorden die ik zocht.
N.a.v. dit telefoongesprek hier mijn bestelling geplaatst (Zwembad en diverse accessoires), mede met de toezegging van de firma Heuts dat alles direct uit voorraad geleverd werd.

1 dag later heb ik een mail ontvangen van de firma Heuts met een Track en Trace code van DPD.
3 dagen later heb ik dit pakket via DPD ontvangen. Dit pakket omvatte echter alleen de accessoires zonder zwembad.

Contact gehad via de telefoon en via het service formulier.
Hierop wordt wel snel gereageerd, wel wat kortaf maar niet onbeleefd.

Heuts geeft aan dat er een 2de pakket is aangeboden bij DPD maar dat DPD dit niet heeft verwerkt.
Track en Trace nummer geeft aan niet ontvangen.

Gebeld met DPD en zij zeggen dit niet ontvangen te hebben en dat ik contact op moet nemen met Heuts.

Heuts geeft aan dat het pakket wel degelijk is verstuurd naar DPD maar daar nog niet verwerkt is.
Ook geven zij aan hier niets aan te kunnen doen dat DPD de aangeboden spullen niet heeft verwerkt.

Heuts geeft aan deze klacht meerdere keren per dag te horen en dat ik niet moet 'zeuren' maar gewoon geduld moet hebben.
Hoe lang ik moet wachten kunnen ze dan weer niet aangeven.

Misschien dat het pakket alsnog binnen nu een paar dagen wordt geleverd maar als klant voel ik me niet heel erg fijn geholpen.
Ik voel me niet serieus genomen en wordt behandeld als zeurpiet.

Zal hier niet snel opnieuw bestellen.
Officiële reactie van Heuts.nl 16-06-2021

Beste klant,

Allereerst bedankt voor uw review.
Momenteel is de levertijd wat langer dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan helpen wij u graag verder.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben, wensen wij u een fijne dag.

Customer-Support team

Klaver 12-06-2021

Waardeloze zaak, verkeerde (goedkopere) producten ontvangen in de hoop dat dit niet opgemerkt zou worden. Heuts drong aan om de bestelling opnieuw te plaatsen, inmiddels waren de producten tientallen euro's duurder. Tot op heden mijn juiste bestelling na 10 werkdagen nog niet ontvangen. Klantenservice bijzonder onklantvriendelijk en Betekend niets voor de klant.
Officiële reactie van Heuts.nl 16-06-2021

Beste klant,

Excuses voor het ongemak, dit had niet mogen gebeuren.
Mocht u nog verdere vragen hebben dan helpen wij u graag verder.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, wensen wij u een hele fijne dag.

Customer-Support

Haages 09-06-2021

Slechte service en behandeling. Heb een bad incl pomp met toebehoren gekocht.. De pomp trekt het niet geheel niet. Maar deze combinatie is wat ze bieden dus ik ging er vanuit dat het dan werkt. Ik krijg iemand aan de lij. Die al twee keer de horen erop heeft gegooid ene Greg geloof ik.. Diendienalleen maar zegt

Deze pomp boort bij dit bad u moet een andere pomp kopen.
Ik heb gevraagd hoe ik kan checken of mijn pomp dan goed is... Die is goed krijg ik alleen als antwoord.. Gevraagd om of een vervangende om bij te betalen. Maar niets alleen een horen op de haak en de melding koop maar een zand filter pomp

Pzs 09-06-2021

Waardeloze levering!
Belofte is een track en trace te sturen op de dag van levering. Puntje bij paaltje niks ontvangen. Neem je contact op en zeggen ze dat ze geen tijdsindicatie kunnen geven..... terwijl ze het wel op de website zetten als service....
Elke vervoerder heeft een planning op de dag van levering.

Stefan 09-06-2021

Heuts heeft mooie producten.. en als het dan ook nog compleet geleverd word zou het top zijn..
Contact met heuts gaat redelijk makkelijk..
Alleen jammer dat ze de helft van het bericht maar lezen..
En als je ze daar op aanspreekt vervolgens niet reageren op mail of via chat.. natuurlijk de volgende dag pas als je weer een chat op start..
Nu krijg ik dus een product opgestuurd die ik tijdig had geannuleerd. Maar omdat ze niet reageren of half krijg ik dat product nog steeds opgestuurd..
Met als gevolg dat je product kunt retourneren en extra kosten krijgt..
Wat een klote klanten service..
Koop er nooit meer

Marco de Vries 04-06-2021

Helm besteld, zou binnen 1 a 2 werkdagen geleverd worden. Het is nu 4 werkdagen later nog niks terwijl ze weten dat ze niet zo snel kunnen leveren. Zou het weekend touren maar kan het wel afzeggen. Klantenservice onvriendelijk en kan mij niet helpen. Geld krijg ik ook niet direct terug moet eerst wachten tot hij eindelijk binnenkomt.

Arthur 02-06-2021

Een parasolvoet besteld. Deze werd in stukken geleverd en heb ik aan de deur niet geaccepteerd. De retour wordt niet afgehandeld en de medewerker kan via de chat niets beloven… totaal niet klantvriendelijk, onduidelijk, geen afhandeling…

Martijn 26-05-2021

Had een klacht over een product en deze is direct opgepakt en supersnel afgehandeld. Ze bieden een zeer goede communicatie en nette afhandeling.

Willem 21-05-2021

Had een fietsendrager besteld bij Heuts besteld,en de schrik sloeg mij om het hart nadat ik reviews over dit bedrijf las. Echter ik heb alleen maar uitstekende ervaringen. Gister besteld en de volgende dag geleverd en in prima staat. Ook nog gechat om wat gegevens en binnen 2 minuten antwoord. Alle lof dus.

ex-klant 03-05-2021

Heuts is toch ook automaterialenZaak? Ze verkopen volgens de website niet eens een doodnormale autoaccu😡

Paul 28-04-2021

Garantie wordt niet opgelost maar doorverwezen naar fabrikant door middel van redelijk onbeschofte mails.
In de voorwaarden van deze fabrikant (Intex) staat onder andere:

"We zijn niet telefonisch bereikbaar." en verder "Intex Service vervangt geen complete product, geeft geen geld terug en accepteert geen retour van complete producten."

Heuts is de verkopende partij en doet dus niets. Intex denkt kennelijk te mogen stellen dat zij het product NIET VERVANGEN, GEEN GELD TERUG GEVEN EN GEEN RETOURPRODUCTEN AANNEMEN. Lijkt mij voer voor juristen, maar ik koop in elk geval niet meer bij HEUTS.

Max 26-04-2021

In deze coronatijd netjes een afspraak gemaakt om 9.30 uur bij het filiaal in Sittard. Ruim 4 uur van te voren. Maar bij binnenkomst leek het wel de reclame van de paarse krokodil. Men had me nog niet teruggebeld dus waarom ik wel niet al aanwezig was. Je moet wachten tot je gebeld wordt. Er was niemand in de zaak maar dat wilde bij de kassamevrouw er niet in. Uiteindelijk bij navraag aan de manager leek het alsof ik bij god’s gratie naar binnen mocht. Uiteindelijk manager gesproken maar die kon de klantbeleving van dit verhaal niet begrijpen. Dus blijkbaar gaat het hen te goed en hebben ze daar geen klanten nodig. Zeer ontevreden en zelfs 1 ster is teveel.
Officiële reactie van Heuts.nl 28-04-2021

Dat is inderdaad niet netjes en zeker niet zoals het moet zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Paul 16-04-2021

Opblaasbare bank besteld deze bleek lek gelijk is deze vervangen door heuts TOP

ES 02-04-2021

Eigenlijk nog geen 1 ster waardig maar je kan geen 0 geven. Buitenkast besteld vrijdag de gehele dag vrij genomen komen ze met een buitentafel aan lekker weer. Geen oplossing niets. Ja sorry meneer excuus voor het ongemak en de gelede schade. Gehele weekend naar de knoppe speciaal vrij genomen om alles te plaatsen maar niets dat weekend. Geen geld retour. Misgelopen geld van me eigen bedrijf wegens vrij nemen. Geld nog steeds niet retour ontvangen na 1 week en 10 mails verder zeer jammer dit. Als ik mijn bedrijf zo zou runnen hou ik het niet lang vol. Maar hier bestellen nooit meer je kan zien dat als je groot wordt dat het logistiek een puinhoop wordt als je het niet goed regelt is hier mooi een voorbeeld van.

Johan 14-01-2021

Vandaag mijn zwembad binnen gekregen die ik afgelopen dinsdag besteld had snelle levering👍
Alles ziet er netjes uit natuurlijk nog niet uit de doos gehaald ga hem pas in april opzetten maar daar heb ik wel vertrouwen in.
In het begin was ik een beetje sceptisch omdat ik nog nooit zo’n groot bedrag online had betaald,
Maar nou zou ik er zo weer bestellen.
Officiële reactie van Heuts.nl 15-01-2021

Hartelijk dank en veel plezier met uw bestelling!

Maurice 20-12-2020

Artikel besteld dat op voorraad was maar na 4uren kreeg ik een mail dat het verstuurd werd door de leverancier zelf (2-3 weken levertijd)
Gelijk gebeld en geannuleerd, na een week nogmaals gebeld en na 12 dagen het bedrag pas teruggestort
Officiële reactie van Heuts.nl 21-12-2020

Beste Klant,

Onze excuses voor het ongemak en dat u lang heeft moeten wachten op de terugbetaling. Hopelijk is alles nu goed afgehandeld en nogmaals excuses dat u lang heeft moeten wachten.
Wij wensen u Fijne Feestdagen en een mooi 2021!

Klantenservice

Haverkate 27-11-2020

Spiegels gekocht , paste niet en terug gebracht ! wilde nieuwe spiegels eerst passen , mijn auto stond voor de deur , kreeg antwoord dat ik die maar eerst moest kopen , en als ze niet passen mag ik ze weer terug brengen . Wat doe ik dus niet , wat een flut zaak . Zal het ook aan niemand aanbevelen .!!

Richard 27-11-2020

Ik bestelde recent speciale bouten voor de draagarmen van mijn 15 jaar oude ,maar nog steeds in prima conditie zijnde , Hapro fietsenrek.
Achteraf bleek dat deze speciale bouten niet meer geleverd kunnen worden.
De klantenservice van Heuts stuurde mij een mail met de mededeling dat er 2 compleet nieuwe passende draagarmen onderweg waren en ik niks hoefde bij te betalen.
Ik kon het bijna niet geloven maar maar vandaag heb ik ze ontvangen.
TOP SERVICE VAN HEUTS!
Richard

Alex 24-11-2020

In het voorjaar hebben we een opzet zwembad besteld. Echter ontbrak een onderdeel (wat slangen) in de bestelling. Na 5 (!) e-mails over de incomplete bestelling te hebben gestuurd heb ik tot op heden niets meer vernomen. Uiteindelijk hebben we elders wat slangen moeten bijbestellen :(

Jasper 02-11-2020

Cijfer: 2

Fietsendrager gekocht. Werd in een zwaar beschadigde doos afgeleverd door DPD. Bij openen Van de doos bleek een steun stuk. Na overleg kreeg ik een nieuwe steun toegestuurd. Vervolgens Bij gebruik van de fietsendrager bleek de fietsendrager met moeite uitklapbaar. De fietsendrager was in zijn geheel ontzet. Bij de 3e x gebruik brak de kentekenplaathouder af. Kennelijk was de fietsendrager op meer plekken ontwricht. Na overleg werd hij retour gestuurd voor reparatie. Bij terugkomst bleek een hulpstuk gescheurd. Weer contact opgenomen en zonder goed overleg werd een nieuw hulpstuk toegestuurd. Echter hulpstuk is niet te vervangen dan alleen door speciaal apparatuur. Deze willen ze zelf niet plaatsen, want opeens zou Ik het stuk gemaakt te hebben.???. Kortom 3 x de fietsendrager gebruikt en maanden niet kunnen gebruiken. Heel vaak gebeld en ge-e-maild met de klantenservice, maar daar word je helemaal niet wijzer van.
Officiële reactie van Heuts.nl 03-11-2020

De informatie zoals wij deze aan u hebben verstrekt is juist geweest, wij hebben alles wat wij behoorden af te handelen gedaan, u hebt daar een andere kijk op dat is uw goed recht echter heeft het verhaal altijd 2 kanten, onze excuses voor het ongemak.

E Hochstenbach 09-10-2020

Nu voor de derde maal lamp van intex spa defect, heeft het tot nu toe altijd maar een seizoen gedaan. Deze zijn dus altijd binnen de verwachte levensduur kapot gegaan en heeft men dus ook recht op garantie !!! Alleen weigert heuts Hoensbroek aan zijn verplichtingen te voldoen.
Officiële reactie van Heuts.nl 09-10-2020

Beste klant, als u langs komt met de aankoop bon en daaruit blijkt dat het product binnen de garantie valt dan zullen wij dit voor u oplossen, onze excuses voor het ongemak.

ErikvanRee 21-09-2020

Ik zou niet weer bij Heuts kopen, om de volgende reden(en): Ik heb 2 luchtbedden gekocht en één bleek bij aankomst al lek te zijn. Ik krijg het niet geplakt door de ribbelstructuur dus wil een ander merk luchtbed bestellen. Ik mail dat ik het lekke luchtbed wil retourneren: dit wordt afgewezen. Ik bel en krijg een jongen aan de lijn die aangeeft dat ik garantie moet aanvragen, maar ik wil geen garantie, maar mijn geld terug.. Heuts geeft heel braaf op de site aan dat artikelen geretourneerd kunnen worden om wat voor reden dan ook (dus geld terug), maar in de praktijk is dit toch anders.
Ik geef aan dat ik de manager van de klantenservice wil spreken. Ik krijg als mail terug dat de man die mij al meerdere keren heeft gemaild, de manager ís. Ik bel en vraag hem te spreken. Een vrouw van de klantenservice geeft aan dat deze persoon alleen gemaild wil worden. Maar zij kan gewoon een aanvraag doen voor retour, geeft ze aan. Ze geeft ook aan het probleem niet te snappen. Maar natuurlijk moet het verzoek weer langs de manager van de klantenservice die het gewoon weer afwijst, want kapotte artikelen gaan "via de garantie en niet de retour".
Veel tijd in gestoken, uiteindelijk geen geld terug en standaard mails als antwoord. Dit zou niet moeten kunnen vind ik, zeker als op de website staat en de vrouw van de klantenservice aangeeft dat het wel kan.
Ik heb deze ervaring overigens wel vaker gelezen toen ik eenmaal op internet rond keek, dus hoop mensen hiermee te waarschuwen.