Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hilbrand 28-04-2023

Prima site, gemakkelijk bestellen en betalen, zeer snel geleverd. Duidelijkheid omtrent de levering. Zeer mooi, degelijk product. Al met al, zeer tevreden, een aanrader

Alie 27-04-2023

wat ik besteld had is prima alleen als ik er water in doe lekt het jammer het is een chemich potty kan het niet terug sturen doos nat van de regen
dus maar zonderwater
Officiële reactie van Heuts.nl 28-04-2023

Hallo Alie, bedankt voor je review. Wanneer er iets mis is met je bestelde product, neem gerust contact op met onze klantenservice. Zij informeren je over het retourneren van producten.

JayDay 26-04-2023

Dit is een uitstekende online shop, gebruiksvriendelijk, makkelijk zoeken en vlotte afhandeling.
Tevens snelle bezorging.

Kraamer. 25-04-2023

Het product was keurig verpakt, zijn zeer tevreden met het fietsenrek Diamant voor een goede prijs, ...... aanbieders waren duurder.

Guus Feron 22-04-2023

Product geretourneerd en na 4 dagen is het bedrag nog steeds niet teruggestort op mijn rekeningnummer.

Nogal nalatig om de klant hier achteraan te laten gaan.
Officiële reactie van Heuts.nl 24-04-2023

Beste Guus, bedankt voor je review. Het spijt me te vernemen dat we je niet naar tevredenheid hebben geholpen. Let erop dat bij retourzendingen het een paar (werk)dagen kan duren voordat een terugstorting is voltooid. Na het ontvangen van het geretourneerde pakket, zorgen we ervoor dat het bedrag zo snel mogelijk weer op je rekening staat. We hopen op je begrip hiervoor.

Als niet ziet of het is bijgeschreven, neem gerust contact op met onze klantenservice.

Liesbeth 19-04-2023

Twee sub’s gekocht vorig jaar. Eén liep helaas (langzaam) leeg. Eergisteren daarover contact opgenomen, morgen wordt er al een nieuwe geleverd. Wat een geweldige service, en ook nog excuses voor het ongemak!
Officiële reactie van Heuts.nl 24-04-2023

Beste Liesbeth, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen.

John 18-04-2023

Een mooie stevige en ruime hoes voor 2 elektrische fietsen achterop de camper. De hoes is echt waterdicht en netjes afgewerkt.
Er zit een tas bij om hem in te bewaren maar eenmaal de fietshoes eruit gehaald, krijg je deze nooit meer terug in de tas.

Kees 17-04-2023

Na het bestellen van een 2de kans item was deze niet meer te leveren. Korting gekregen op dezelfde maar nieuwe item, dus netjes opgelost. Bij levering verkeerde item ontvangen, weer contact opgenomen en weer netjes opgelost, na een paar dagen goede item binnen gekregen en verkeerde item terug gestuurd. Ff wel een beetje werk maar alles netjes opgelost.
Officiële reactie van Heuts.nl 18-04-2023

Hallo Kees, bedankt voor je eerlijke review. Onze excuses voor het ongemak. Blij te vernemen dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor je.

R. 16-04-2023

Cross helm gekocht. Helemaal stuk en beschadigd binnen gekregen.
Als reactie dat het niet had mogen gebeuren en nieuwe zouden opsturen.
Na paar dagen gevraagd waarneer hij verstuurd werd. Kreeg ik reactie terug dat ze geen andere konden bieden en ik stukke terug moedt sturen. Als deze binne was kreeg ik me geld terug.

Als je het mij vraagr geen goede service.
Officiële reactie van Heuts.nl 17-04-2023

Hallo R. Bedankt voor je review. Je mag er uiteraard vanuit gaan dat je product heelhuids aankomt. Het spijt me te vernemen dat hier iets mis is gegaan.

Ik begrijp dat de helm die je had besteld, niet meer leverbaar is, en je daarom jouw geld terug krijgt. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.

Rob K 13-04-2023

Goede degelijke fietsendrager, Pro user diamant SG2, eenvoudige montage en demontage. Gelijk gebruikt tijdens de eerste paasdag.

René 13-04-2023

Keurig op internet gevonden wat ik wilde hebben, besteld en het produkt is netjes verpakt en op tijd afgeleverd .

Ton 11-04-2023

Perfecte afhandeling van een prima, makkelijke en overzichtelijk uit en in elkaar te vouwen fietsendrager. Uitermate tevreden over!!

Pvv1967 11-04-2023

Voor mijn bestelling eerst contact gehad via de mail omdat ik wat vragen had, daar kwam snel en duidelijk antwoord op. Bestellen is eenvoudig en levering geheel volgens afspraak. Producten precies als omschreven!

Truus 10-04-2023

Automatten besteld voor mijn FIAT Multipla, het pakket werd erg snel geleverd en de matten zijn perfect! Ik zal beslist weer bij Heuts kopen.
Officiële reactie van Heuts.nl 11-04-2023

Hallo Truus, bedankt voor je review. Wat fijn! Veel rijplezier met de nieuwe automatten en tot een volgende keer.

Ing 10-04-2023

Snelle service en handling van de order. Binnen een week hetgeen binnen hebben we je besteld hebt. Goed verpakt en en snelle bezorging door top gast.
Officiële reactie van Heuts.nl 11-04-2023

Hallo Ing, bedankt voor je review. Bezorgd met een glimlach, dat zien we graag.

Klaas Roos 09-04-2023

Prima product, fietsendrager Pro User TG met gratis oprijgoot, op tijd geleverd met een prima bezorger
Officiële reactie van Heuts.nl 11-04-2023

Hallo Klaas, bedankt voor je review. We wensen je veel fietsplezier!

Regina Tevel-Goethals 09-04-2023

Super blij en tevreden met mijn koker zemen. Ze nemen top op. Wringen heerlijk uit. Laten geen sporen na !!!
Officiële reactie van Heuts.nl 11-04-2023

Hallo Regina, bedankt voor je review. Fat wordt een blinkend huis van top tot teen zo te horen. ⭐

Annie 08-04-2023

Correcte beschrijving van het artikel en 2 dagen later stond het artikel al in mijn huis. Zeer correct
Officiële reactie van Heuts.nl 11-04-2023

Hallo Annie, bedankt voor je review. Blij te vernemen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelde product!

Vera 04-04-2023

Alles naar wens verlopen. Duidelijk gecommuniceerd via mail. Vriendelijk personeel. Top product!
Officiële reactie van Heuts.nl 07-04-2023

Hey Vera, bedankt voor je review. Blij te vernemen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelde product!

Arda 02-04-2023

Je wordt per email heel goed geinformeerd over je pakket. Snelle en goede levering, heel goed verpakt.
Officiële reactie van Heuts.nl 04-04-2023

Hallo Arda, bedankt voor je review. Blij te vernemen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je bestelling!

Chris van Beek 01-04-2023

Met een heel scherpe prijs en goede, relevante, informatie op de website kan ik Heuts aanbevelen! Levering en bezorging goed ngen zoals vermeld op de site.
Officiële reactie van Heuts.nl 04-04-2023

Hallo Chris, bedankt voor je heldere review. Blij te vernemen dat je tevreden bent.

Dicky 01-04-2023

Mooie betaalbare meubels, met leuke afprijzingen, en hierdoor een prachtige zwarte draai fauteuil gekocht. Zeer snelle levering en het was goed verpakt .
Officiële reactie van Heuts.nl 04-04-2023

Hallo Dicky, bedankt voor je review! Veel zitplezier in je mooie draai fauteuil 💺

Pieter 31-03-2023

Last minute nog even sneeuwkettingen nodig, deze zijn super snel geleverd en alles is volgens afspraak gegaan. Fijn en betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen.

Ronald. 31-03-2023

Duidelijke shop. Goede prijs. Echter het bezorgen was niet. DPD kwam pas een dag later. Voor niets thuis gebleven. Klacht ingdiend bin DPD, niets vernomen. Klacht ingdiend bij Heuts, kreeg een mail terug van medewerker: ik had track en trace!
Daar kon ik het mee doen. Waardeloos.
Officiële reactie van Heuts.nl 03-04-2023

Beste Ronald,

Het spijt me te vernemen dat de bezorging niet naar verwachting is afgehandeld. Helaas hebben wij geen (directe) invloed op de bezorging van DPD. Het is daarom goed dat je ook de klacht naar de DPD klantenservice hebt gestuurd. Zij kunnen je feedback gebruiken om hun bezorgservice te verbeteren voor jou als klant.

Excuses voor het ongemak!

^Anouk

Charlotte 30-03-2023

We waren op zoek naar een garderobekast, wij zagen Woood garderobekast coen. Bij verschillende bedrijven was deze kast niet leverbaar kwam pas weer in juni. Op de site van Heuts stond op voorraad. Bij fonq was dit ook maar een dag na bestelling kregen wij een mail dat het pas in juni kwam. Na contact met Heuts hoorden wij dat er nog 5 op voorraad waren, de kast uiteraard besteld en nog voor het weekend was het binnen. Kast ziet er naar verwachting uit en zijn er erg blij mee.