Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk Mulder 04-02-2022

Goede produkten en eerlijke prijzen. Perfecte service en ee correcte levering.

Peter 03-02-2022

Heuts is een prima webshop met een fisieke winkel in de buurt. Kunt daar ook vragen stellen over het product.
Alleen heb ik een klantenkaart waarom het tegoed nog niet is opgenomen.
Officiële reactie van Heuts.nl 04-02-2022

Beste klant,

Allereerst bedankt voor uw review.
Vragen over uw klantenkaart kunt u stellen via het service formulier op onze website: https://www.heuts.nl/service

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, wensen wij u een fijne dag.

Pieter 03-02-2022

Enorm groot assortiment, duidelijk en helder bestelproces, snelle levering.

I. 31-01-2022

Bij een niet opgehaald pakket houden ze gewoon 6euro in. Vallen je in de reden.. het was complete onzin etc. Zo asociaal gewoon dat ik heb afgedrukt en contact heb opgenomen met paypal! Nooit meer.

Datum aanschaf een maand geleden.
Officiële reactie van Heuts.nl 03-02-2022

Beste klant,

Wij brengen geen kosten in rekening wanneer een bestelling geannulleerd is. Bovendien is het afhalen van een bestelling in een van onze vestigingen altijd gratis.

Door te klikken op onderstaande link en het formulier in te vullen kunnen we u het snelste van dienst zijn.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd, wensen wij u een fijne dag.

Huub 31-01-2022

Werden goed geholpen door de voor en/of nadelen van gelijkwaardige producten aan te geven

Kerkhof 30-01-2022

Prima winkel met een groot assortiment. De prijs is Prima. Mooi zwembad, nu nog het mooie weer.

René 28-01-2022

Duidelijke maattabel op de website en de kwaliteit prijsverhouding is heel goed.

Bob 27-01-2022

Eerlijke prijs tov de andere webshops en een overzichtelijk aanbod. Tijdens de bestelling continu op de hoogte gehouden over levering. Netjes geleverd. Erg tevreden over de aankoop en service

Jacky D. 27-01-2022

Product was eerst niet in Echt op voorraad! 2 dagen later kon ik het al afhalen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Joop 26-01-2022

Het apparaat werd snel geleverd met alle papieren erbij zodat ik ook wist hoe hem aan te sluiten. Het was ook nog een van de goedkoopste.

ruurd 24-01-2022

ik had een cosy kachel besteld en ik krijg een pritty toegestuurd . ik heb daar over gebeld ,en gevraagd waarom en dan zeggen ze dat dat hetzelfde is . maar een andere review waar menden hetzelfde is overkomen ,die vinden de pritty slecht .ikheb gezegd dat zemij van tevoren ook wel ff hadden kunnen bellen .en dan krijg ik te horen dat mijn toon hen niet aanstaat, slechte service , en de kachel voldoet niet aan mijn wensen
Officiële reactie van Heuts.nl 25-01-2022

Beste klant,

Dit is uiteraard vervelend. Excuses voor het ongemak.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd, wensen wij u een fijne dag.

Jan V 24-01-2022

Al eerder een product gekocht en was zeer tevreden.
Dus tevreden over alle info betreft levering en over het product zelf en de prijs.

Andre 23-01-2022

Prima overzichtelijk aanbod van dakdragers en -koffers voor een prima prijs.

Eeuwen 23-01-2022

Product had ik snel nodig, gebeld en diezelfde dag bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. Fantastisch

Jos K 23-01-2022

Zeer concurrerende prijs en cf. afspraak binnen 2 dagen geleverd ! Ik ben vaste klant bij Heus en kom er graag terug. Altijd mooie goed geprijsde artikelen en deskundig en vriendelijk personeel.

Sjeng 22-01-2022

Het product is snel geleverd en voldoet volledig aan mijn verwachting. ook is het product op de site goed weergegeven.

Corné 22-01-2022

De shop heeft een uitgebreide keuze aan producten. Vragen werden netjes beantwoord en levering was ook prima.
Product zelf was goed ingepakt zodat er geen beschadigingen konden optreden tijdens vervoer.
Helemaal tob dus.

Martin 22-01-2022

Mooi assortiment voor prima prijzen. Snelle levering en goed service afdeling.

Lennard 20-01-2022

Heel service gericht.
Heuts heeft een hele goede chat functie met personeel die me snel informeerde.
Helaas bleek het antwoord op de vraag over de bestelling niet helemaal te kloppen , maar dat reken ik niet aan omdat mijn vraag over het product wel zo specifiek was een betrekking had op het product op mijn auto dat ze dit antwoord wellicht ook niet konden geven. Het retour proces verliep wel weer heel eenvoudig en service gericht

Jan 20-01-2022

Online bestelling gedaan van sneeuwkettingen. Achteraf nog wat vragen gesteld in de zaak in Kerkrade (bezoek was weer mogelijk). Medewerker demonstreerde in de zaak hoe de sneeuwketting precies op de band gelegd moest worden. Top medewerking!

Jan 20-01-2022

Jannie 20-01-2022

Ik heb het online besteld, en kon het meteen dezelfde dag afhalen in de winkel. SUPER!!

John 20-01-2022

Accu besteld en deze kon ik na telefonisch te hebben besteld al 10 min later ophalen.
Inleveren oude accu was wel zwaar, hebben geen karretjes en moest de hele winkel door met loodzware accu om in te leveren, en met artrose klachten valt dat niet mee.

Bert van Vugt 19-01-2022

Fijn dat het op voorraad was snel geregeld zodat we de dakkoffer toch konden gebruiken op vakantie.

Ad Hectors 19-01-2022

Snelle, correcte levering. Bij aankomst bleek een vuursteen stuk. Binnen enkele dagen werd een nieuwe verstuurd; Prima!