Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 156 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

MJ 10-08-2023

Het produkt is van goede kwaliteit. Wij hebben een inklapbare tafel gekocht voor een goede lage prijs.

Jack 06-08-2023

Bij de fysieke winkel was de keus in fietsdragers zeer beperkt maar online was de keuze reuze. Ook de prijs was prima. Zeer snelle en perfecte levering.

Tamara Poslavsky 04-08-2023

Spel werd in goede staat op tijd geleverd. Eerder dan verwacht zelfs, waardoor we niet thuis waren bij aankomst. Helaas werd gebruik te maakt van de DHL bezorgservice. In plaats van het bij de buren af te geven, werd het naar een afhaalpunt gebracht. Deze servicefunctie doet dit ongevraagd wel vaker. Het koste ons een autorit van 20 minuten om ons pakje te bemachtigen. Overigens op een lokatie die met openbaar vervoer niet makkelijk bereikbaar is, dus gelukkig zijn we in het bezit van een auto anders was het allemaal nog veel vervelender geweest. Dus het lage cijfer is puur vanwege de inzet van DHL.
Officiële reactie van Heuts.nl 07-08-2023

Beste Tamara, het spijt me te vernemen dat je niet tevreden bent over de bezorging. Ik wens je alsnog veel plezier met je bestelling.

R.Visser 03-08-2023

Fantastich bedrijf met kwaliteitsproducten ,snelle levering en goede prijs.

Famirie 03-08-2023

Helemaal prima, doen wat beloofd wordt, duidelijke website, snelle levering, eerlijke prijs.

Peter Ubink 03-08-2023

Geweldige klaptafel, makkelijk, sterk en netjes geleverd.
Héél blij mee! !!

Jaap 03-08-2023

Dakkoffer van Twinnyload (470) en tassenset. tijdens de bestelling zag ik dat er gratis van Hapro een liftboxset werd bijgeleverd top. de dakkoffer de volgende dag ontvangen door transporteur Thijs. Kreeg netjes een uur van te voren een update hoe laat transporteur er zou zijn super. Tassenset geleverd door DHL dezelfde dag met ook een tijdsaanduiding.
Voor de bestelling contact gezocht met Heuts omdat ik deze voor het einde van de week nodig had en of ik deze op tijd zou hebben. Prima geholpen en verwerd verzekerd dat alles de volgende dag geleverd kon worden en met transporteur Thijs kon je zelfs de dag zelf bepalen. Zeer goede service van zowel Heuts als van Thijs.
ben zeer content met de spullen duidelijk beschrijving voor bevestiging.
Prima keuze gemaakt.

Emiel Schaeffner 02-08-2023

Duidelijke en volledige informatie over de producten die aangeboden worden. Super snelle bezorging en de producten kwamen onbeschadigd aan.

J.C.J. van Zutphen 31-07-2023

De combinatie van de omschrijving (inclusief foto's), de prijs-kwaliteitsverhouding en de afhaalservice hebben bij ons de doorslag gegeven.

Ronny 28-07-2023

Alles staat duidelijk aangegeven en zo hebben we ook de bestelling vlot kunnen bestellen en snel kunnen ophalen.

ron 28-07-2023

Snel en deskundig geholpen. Kwaliteit is goed. En niet te duur. Wat wil je nog meer.

wiillie hartman 28-07-2023

Ik heb het een prettige ervaring gevonden steeds werd er weer gereageerd op mijn bericht ontzettend prettig en zeker aan te bevelen dat andere mensen naar jullie te sturen ontzettend bedankt Willie

Sjoerd-snerk 27-07-2023

Op zoek naar een fietsendrager ben je hier aan het juiste adres. Verschillende keuze. Wij hebben gekozen voor een dragen geschikt voor 4 fietsen.

Je moet zelf wel nog het een en ander in elkaar zetten, maar daar heb je weinig tot geen technisch inzicht voor nodig. Wel een steeksleutel en een schroevendraaier.

Ben er nog niet van overtuigd hoe goed de kentekenplaat blijft zitten, misschien dat ik die nog ga vervangen voor 1 met veren die de plaat vast hoeden, in plaats van plastic blokjes.

Erik 26-07-2023

Prima onderneming en komt beloftes na. Ik zelf heb een product besteld dat tegen viel. Heb het gemeld en artikel geretourneerd. Na een paar dagen werd het geld weer op mijn rekening gestort. Prima bedrijf!!!!

Johan meijer 24-07-2023

Prima product,op de afgesproken tijd geleverd,en bezorger(dhl) was zelfs bereid om het product in de hal v/d woning meer te zetten,en niet wat de laatste tijd gewoon is bij de voordeur "top"

Simone 22-07-2023

Eigenlijk helemaal niet tevreden. Een Intex luchtbed gekocht voor 119,00. Gelijk bij het eerste gebruik blijkt hij steeds leeg te lopen. Ik weet dat dit soms in het begin voorkomt, maar dit heeft de hele 4daagse week Nijmegen geduurd. Snachts moest ik om de 2 uur elektrisch lucht bijpompen. Domme pech dus, dus ik verwachtte hem te kunnen ruilen voor een die het wel doet. De klantenservice was vriendelijk en beaamde dat dit luchtbed niet werkte zoals het zou moeten. Maar.....we worden verwezen naar Intex en met hen moeten we het oplossen. Dat is toch niet juist? Ik heb toch een koopovereenkomst met Heuts? Wanneer je een blik soep koopt bij de supermarkt en er scheelt wat aan, dan zeggen ze toch ook niet dat je bij Unox moet zijn?
Officiële reactie van Heuts.nl 24-07-2023

Beste Simone, het spijt me te vernemen dat het luchtbed niet naar behoren heeft gewerkt. Zeker als je je energie nodig hebt tijdens de vierdaagse. We werken inderdaad samen met Intex als het gaat om garantieafhandeling. Dit werkt voor elke officiële Intex reseller. De reden is dat Intex op deze manier sneller de kwaliteit kan optimaliseren voor hun producten. Het spijt ons dat dit ongemak voor je heeft veroorzaakt. Defecte producten worden doorgaans snel door Intex vervangen. Let op: tijdens drukke periodes kan het wat langer duren. Bestel daarom ruim van tevoren, zo kom je niet voor verrassingen te staan. We hopen op je begrip hiervoor.

GTVkip 21-07-2023

Had een zwembad gekocht ,maar die lekte,hun gebeld en gezegd wat ik moest doen omdat het om een ander bedrijf ging.
Dat bedrijf een mail gestuurd waar ik nog altijd niks van gehoord heb. Schandalig
Officiële reactie van Heuts.nl 24-07-2023

Beste GTVkip, ik begrijp dat je een Intex zwembad hebt gekocht. We werken inderdaad samen met Intex als het gaat om garantieafhandeling. Dit werkt voor elke officiële Intex reseller. De reden is dat Intex op deze manier sneller de kwaliteit kan optimaliseren voor hun producten. Het spijt me te vernemen dat het langer duurt dan verwacht voordat dit voor je is opgelost. Het kan tijdens drukke periodes voorkomen dat het wat langer duurt voordat je antwoord ontvangt, we hopen op je begrip.

Cor Bont 21-07-2023

paviljoen besteld en geleverd gekregen, alles keurig volgens afspraak, Uitpakken en opbouwen kwamen wat beschadigingen te voorschijn.
Gemaild met de klanten servive (Jeroen) en alles in notime opgelost, dus echt een goede service.

Floor 21-07-2023

Fijne site. Uitgebreide product informatie. Voldoende betalings mogelijkheden.
Prima geleverd en product volstaat dus prima.

Cees 20-07-2023

5w-30 motorolie. 5 liter. Daar durft heuts gewoon ruim 80 euro voor te vragen. Schandalig.
Officiële reactie van Heuts.nl 21-07-2023

Beste Cees, het spijt me te vernemen dat je de prijs voor ons product te hoog vindt. Mocht je feedback hebben over het gebruik van ons product, of onze dienstverlening, vernemen wij dit ook graag van je.

Arthur Eelsing 19-07-2023

Voor 77 euro besteld met gratis bezorging!
Helaas bij het afrekenen kwam er 29 euro transport bij voor 15 kentekenplaat houders??
Of gratis afhalen?

Helaas contact opgenomen met Heuts maar helaas geen oplossing.
Bij het afhalen van de houders kreeg ik te horen dat het makkelijk verzonden had kunnen worden foutje maar geen sorry.
Jammer gemiste kans, niks meer vernomen dus nooit meer.
Officiële reactie van Heuts.nl 20-07-2023

Beste Arthur, helaas wegens een technische fout werden inderdaad voor bezorging toch nog verzendkosten gerekend. We werken aan een oplossing hiervoor. Onze excuses voor het ongemak. Ik begrijp dat je de bestelling wel hebt kunnen afhalen in een van onze filialen.

arnold 19-07-2023

Zeer fijne web shop, snelle levering .
Een water stofzuiger van Intex besteld voor reinigen van zwembad.
Zoals gezegd snel geleverd en goed via track en trace te volgen kortom top service.

Nicole 19-07-2023

Keurig alles ontvangen , goede correspondentie,
Netjes alle afspraken nagekomen !

Danny 19-07-2023

We hebben ons zwembad online besteld. Dat ging prima en naar volle tevredenheid. In de winkel hebben wij producten geruild vanwege een keuze voor een zoutwatersysteem. De mevrouw in de winkel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijnheer achter de kassa was zéker niet vriendelijk. Hij vond het belachelijk dat mensen om 16.00 uur nog naar de winkel kwamen en wilde onze uitgeprinte retourbon niet zoeken die zijn collega voor ons had uitgeprint.

Wij zijn verder tevreden over de aankoop van onze producten, maar helaas missen we klantvriendelijkheid bij deze kassamedewerker.

Chrit 19-07-2023

De service in de winkel is summier en wordt enkel verleend als direct iemand aanspreekt. Het assortiment is zeer uitgebreid evenals dat van de accessoires en onderhoudsbenodigdheden. De kwaliteit van de producten is conform prijsstelling. De kwaliteit is goed.