Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H. Eijsenring 10-03-2022

Het juiste merk en maat sneeuwkettingen op voorraad en heel snel geleverd, namelijk eerstvolgende werkdag

Rob Niesten 10-03-2022

Prijs en wetende dat het gekochte product kwaliteit is, tevens was het product op voorraad .
Communicatie tussen winkel en klant is uitstekend.

RV 10-03-2022

Mooie website. Erg veel keus,Snelle en goede levering. Keurig op tijd. Ga zo door.

David 10-03-2022

Goed advies, stonden me goed te woord toen ik wat extra vragen had. Verzending voor grote dingen gaat nog wat ouderwets (hele dag thuisblijven) maar verder top!

Christian 09-03-2022

Heuts heeft niet de laagste prijs, maar maakt het verschil meer dan waard door aanbod en service. De door mij bestelde sneeuwkettingen waren de volgende dag al in huis.

JG 08-03-2022

Duidelijke website, prima prijs-kwaliteit verhouding, uitstekende informatievoorziening zowel over product als na aankoop over leveringsmoment.

Ans van den Heuvel/Schroemges 07-03-2022

Goede service
Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.
Tevreden over de lever service en de goede en verzorgde aflevering.

carla 07-03-2022

Niets op aan te merken! Sneeuwkettingen gekocht. Goede prijs. Geleverd volgens afspraak.

JW 06-03-2022

Dakkoffer en tassen bij Heuts besteld. Vrij laat, en toen ook nog op laatste moment de verkeerde besteld en betaald. Dag erna gebeld. Bestelling geannuleerd, betaling zou binnen paar dagen terug gestort worden. Nieuwe besteld die vervolgens ook nog snel en op tijd binnen kwam. Terugbetaling zoals gezegd enkele dagen later terug. Top.

Akkerhuis 06-03-2022

De levering was snel en correct . Toen ik nog een vraag had over het product werd ik zeer goed geholpen.

Selma 05-03-2022

Goede service, Goede prijs, Snelle levering, Groot assortiment, Ruime keuze, is zeker voor herhaling vatbaar en ik ga ook zeker vaker bestellen bij deze webwinkel

ac 05-03-2022

snelle levering, gratis op te halen in filiaal naar keuze. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Dennis Arentshorst 04-03-2022

Overzichtelijk, duidelijk, producten op kenteken te vinden. Snelle service en levering. Heldere up to date communicatie, zowel van heuts als dpd

Robbie 04-03-2022

In de shop in Maastricht gekeken naar een elektrisch verstelbare stoel, we zijn bij binnenkomst goed en vriendelijk geholpen door een medewerker en daardoor een goede keuze kunnen maken.
Via de makkelijke en overzichtelijke site de stoel thuis besteld en betaald en vervolgens is de stoel goed verpakt twee dagen later netjes bij ons binnen afgeleverd op de derde verdieping.
Allemaal goed en netjes gedaan en de stoel was makkelijk in elkaar te zetten en zit heerlijk.

Voor nu en nog eens,xxxx

Jack jennissen 04-03-2022

Perfect geregeld kon het product een dag later in een zelf gekozen filiaal afhalen

Erwin 04-03-2022

Het was een goede snelle levering, en een zeer scherpe prijs voor de oprijplaten.

Fred 03-03-2022

Overzichtelijke website. Mijn product was op voorraad. Ik koos voor dit bedrijf omdat zij me direct konden helpen ivm de bandenmaat. De levering was snel!! Maandagavond besteld..woensdagmorgen geleverd. Top!!

skopera 03-03-2022

Vervangend dak voor Borneo tent (3x3) online besteld. Gistermiddag besteld, vandaag keurig geleverd. Chapeau.

Roger 02-03-2022

De site was zeer gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Bestelling ging vlotjes en het product werd snel geleverd in een goede verpakking.

H.ouderdorp 02-03-2022

Tuinpaviljoen online besteld, betaald en al 2 dagen later keurig netjes op tijd geleverd
100% tevreden

Suzan 02-03-2022

Ik heb voor Heuts gekozen omdat, het product waar ik naar op zoek was, ca. 80 euro goedkoper was dan andere webshops. Ik kwam hier achter door Google Lens te gebruiken. Op de website was alle informatie over het product te vinden dat ik nodig had. Ook belangrijke zaken zoals contactgegevens van Heuts, leveringsvoorwaarden, retourneren, klantenservice, etc. waren meteen te vinden. Het bestelproces was eenvoudig en ik kreeg meteen een mail van de Transporteur om de bezorgdatum in te plannen. Ook dat was conform afspraak.

Harry 28-02-2022

Mooie duidelijke site, en supersnelle levering, vrijdagavond besteld en dinsdag al thuisbezorgd!!

Beppie van beers 28-02-2022

Ik ben erg tevreden over Heuts , de service is super goed en hoeft niet lang op je bestelling te wachten !
Ik heb er inklapbare tafels gekocht , de tafels zijn betaalbaar en mooie kwaliteit .
Ben je opzoek naar goede kwaliteit en voor een mooie prijs dan raadt ik iedereen aan om op de website van heus te kijken !
Top bedrijf !!

Jan 28-02-2022

Verkeerde levering sneeuwkettingen.
Later is dat wel gecorrigeerd maar wel met de nodige communicatie ruis

Dennis 27-02-2022

Ik had nog tegoed over dat bijna verliep en dat moest ik besteden, dit was wel fijn aangezien ik nog producten nodig had, alleen de correspondentie om mij dit te laten weten, was naar mijn mening slecht omdat terugbellen niet ging omdat Heuts met een landelijk nummer belt dus ik moest wachten tot ik zelf kon opnemen en niet aan het werk was.
Vandaar een 6..