Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Angelica 21-05-2023

Snelle levering duidelijke beschrijving wat betreft opzetten partytent goeie prijs kwaliteitsverhouding
Stevige partytent zeker aanrader hoop hier lang van te kunnen genieten

H Smits 20-05-2023

Keurig netjes geleverd,de oprij goot is de volgende dag nagestuurd.Echt een Topbedrijf die tegen een goede prijs de artikelen voordelig en correct opsturen.Thanks Heuts.gr

Heuts Roermond 20-05-2023

servicce in de winkel zeer goed .Afloopvan de bestelling was top! ook de verzending!

Joop Zoetermeer 19-05-2023

ik heb deze shop gevonden via internet en een mooie fietsendrager gevonden voor mijn elektrische fiets. Staat ook een goede video op de site met uitleg hoe het werkt om de fietsendrager te monteren en uit te vouwen.

Leo 19-05-2023

Het tuinhuisje is op de juiste datum en tijdstip afgeleverd door een vriendelijke chauffeur.
Nadat ik gecontroleerd had of alle onderdelen aanwezig en heel waren,ben ik begonnen met het opbouwen.
Dat ging eigenlijk vrij makkelijk. Binnen een dag was het klaar, en 90% van het monteren is alleen te doen.
Beschrijving goed lezen en ook echt de volgorde aanhouden.
Het ziet er heel mooi uit vind ik, een aanwinst voor de tuin.

Guy 18-05-2023

De tent is van redelijke kwaliteit. De buizen zelf zijn van goede kwaliteit. Wel is de tent iets te klein om aan de buizen vast te maken. Ik heb van de breedte 5 cm van de buizen gezaagd en aan het ‘dak’ aan elke kant 3 cm. Nu past de tent als gegoten. Had ik dit niet gedaan dan stonden de rekkers waarmee je de tent aan de buizen bevestigd op het springen met kans op scheuren van de zeil ogen.
Het geheel wordt gemakkelijk in elkaar gezet. Wel moet je minstens met twee zijn gezien de grootte.

Astrid 17-05-2023

Super goed bereikbaar is dit bedrijf en zeer klantvriendelijk. er was iets mis gegaan, doordat wij zelf een foutje hadden gemaakt. Nadat ik de mail had gestuurd werd er heel snel contact opgenomen. De volgende dag werd het extra product nageleverd. ook de prijs voor dit kwaliteitsproduct was bij Heuts het goedkoopste.

Cindy 17-05-2023

Product is snel aangekomen, hebben een partytent besteld, de goedkopere versie, wist wel dat het geen super kwaliteit zou zijn , maar dat het zo flut zou zij had ik ook niet verwacht, na 1 keer gebruikt..... is deze al niet meer bruikbaar.... stangen geplooid, zelfs gebroken. Zou toch tegen een klein beetje wind moeten kunnen.....

Jan Burg 16-05-2023

daar ik een fietsendrager voor electfietsen zocht koos ik voor Heuts( de Diamant fietsendrager) omdat daar een oprijgoot bij was voor dezelfde prijs als een zonder goot bij andere firma s.Toen deze geleverd was door DPD bleek na openen van het pakket dat er een fabrieks fout was aan de fietsendrager,geen nood direct met Heuts gebeld en kon er direct een nieuwe ophalen.Bij Heuts aangekomen werd ik direct geholpen en gezien mijn leeftijd werd het pakket ook nog in de auto geladen.M.a.w. een geweldige service

René Versluis 15-05-2023

Hele duidelijke site. Tip van vrienden ontvangen over dit type fietsendrager voor twee elektrische fietsen. Het fijne is dat hij zo klein is om op te bergen en de oprij goot is super handig.

R.L. Hegeman 15-05-2023

Ten eerste een goed product geleverd, voor een schappelijke prijs. Ook keurig verpakt en volgens hun gegevens op tijd geleverd. Perfect allemaal

winkel in Rotterdam Schiedam 09-05-2023

duidelijke prijsafspraak.Ondanks de Koningsdag ertussen afgesproken dat hij 2 dagen later aanwezig was op het afhaalpunt ,daar in Rotterdam ook vriendelijk geholpen

G. 09-05-2023

Duidelijke website en goede artikelomschrijvingen.
Snelle levering waarbij je goed op de hoogte gehouden wordt over de levering.

Mandy 09-05-2023

Echt super handige inklaptafels en stoelen en heel netjes geleverd in een woord top

Raymond 08-05-2023

2 maal een beschadigd product geleverd en vooralsnog subliem opgelost, alleen nog wachten op mijn geld terug.
Derde keer durf ik niet aan want het product, een tuinbank/kist is gewoon niet goed verpakt voor verzending met DPD. Ik heb exact hetzelfde product nu gekocht voor 20 euro meer bij een tuincentrum en geen problemen met beschadiging.

Alex 07-05-2023

Snelle en complete levering. Bovendien goed ingepakt en een scherpe prijs in vergelijking met concurrenten.

Ton vervloet 05-05-2023

Netjes geïnformeerd en netjes geleverd mooie fietsdrager diamant pro ucer zeker een aanrader!

Ron Sluijmer 05-05-2023

de gebruiksvriendelijkheid van de site is erg makkelijk,snelle levering en een goede beschrijving om het product in elkaar te zetten

Ton 04-05-2023

Zeer keurige en betrouwbare winkel die alles volgens afspraak na komt van de bestelling tot de levering en alles keurig netjes vragen stelt als de bestelling retour zou moeten hoe dan te handelen wat voor ons zeer zeker niet van toepassing was.
Top Winkel

G. 02-05-2023

Duidelijke webshop met goede artikelomschrijvingen. Uiteindelijk heeft de prijs de doorslag gegeven omdat de fietsdrager tijdelijk aangeboden werd met een gratis oprijgoot.
De levering was snel en via de mail en track en tracing goed te volgen.

Anoniem 02-05-2023

Ik had een klaptafel besteld en helaas zat een duik op de tafel, ik heb klantservice gesproken en wij hadden afgesproken voor een korting van 5 eur op mijn tafel, daardoor heb ik toch de tafel gehouden en niet retour gestuurd, helaas heb ik later een korting code van 5 eur ontvangen voor volgende bestelling. Klantservice heeft niet echt moeite gedaan zoals beloofd, alsof het normal is om een nieuw tafel te ontvangen met een duik.
Officiële reactie van Heuts.nl 04-05-2023

Beste klant, het spijt me te vernemen dat je geen positieve ervaring hebt. Ik heb begrepen uit de communicatie dat er een kortingscode en tafelhoes met korting werd aangeboden ter compensatie van de beschadiging. De kortingscode heb je reeds ontvangen.

Helaas is het niet mogelijk om na ontvangst van de kortingscode, alsnog een deel van het aankoopbedrag terug te ontvangen. Mijn excuses voor dit ongemak.

Mocht je alsnog gebruik willen maken van de tafelhoes om het deukje te verbergen, kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice.

^Leora

Elise 30-04-2023

Ik heb gezocht naar een lounchebank met zwarte kussens, ik kwam op de site van Heuts.nl terecht. Ik heb een bestelling gedaan.
Keurig op tijd geleverd en het was goed verpakt zodat er geen beschadiging aanwezig was. Alleen de pootjes eronder en de set staat.
Ben er super blij mee.

Cegjm 30-04-2023

Vlotte afhandeling en netjes verpakt.
Ik ken het bedrijf niet en vond het best wel spannend of het pakket wel geleverd zou worden. Maar mijn ongerustheid was onterecht!

GMB 29-04-2023

Mooie en duidelijke site. Belangrijkste;men reageert adequaat op mail met relevante antwoorden. Het bestelproces EN levering verlopen soepel volgens afspraak! Top!

Luc Callens 29-04-2023

Levering was verkeetd doordat de chat me verkeerde informatie gaf . Er waren wel 5 mails nodig voor ik hopelijk het juiste fietsrek kan bestellen een eenvoudig telefoontje zou veel problemen opgelost hebben
Officiële reactie van Heuts.nl 01-05-2023

Hallo Luc, het spijt me te vernemen dat je niet tevreden bent. Als het een vraag is die wat gecompliceerder is, kun je inderdaad ook gerust bellen. Soms is dat net even wat prettiger.

Ik heb begrepen uit de e-mailwisselingen dat er ondertussen wel een oplossing is geboden. Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel niet contact met ons op te nemen.

^Leora