Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roy Simon 19-07-2023

We zijn al jaar en dag vaste klant van Heuts, we zijn zeer tevreden met de service en vriendelijkheid van de medewerkers.
De uitleg en adviezen van de zwembaden en Jacuzzi,s zijn uitermate goed.
Het is niet alleen verkopen maar ook de aftersale is zeer goed !

Lex 18-07-2023

Product gekocht wat niet werkte en waarvan de handleiding niet eens kloppend was . Kortom een ondeugdelijke product. Terug sturen ? Prima kost je wel 5€ . Wat een waardeloze service.
Officiële reactie van Heuts.nl 20-07-2023

Beste Lex, het spijt me te vernemen dat je geen positieve ervaring hebt met het product en onze dienstverlening. Wanneer je vragen hebt over constructie/opzetten van het product, en de handleiding onduidelijk is, neem gerust contact op met onze klantenservice. We proberen je zo goed mogelijk te helpen met je vraag. Wat betreft de retourkosten: de voorwaarden kun je terugvinden op onze website.

Yvonne 18-07-2023

Super handig apparaat, snelle oplaadtijd en heel eenvoudig in gebruik, zwembad snel weer schoon, aanrader

Julius 18-07-2023

De Heuts shop is overzichtelijk met vele keuzes en redelijke prijzen.
Het geleverde zwembad is behoorlijk stevig door de dikke buizen cq frame.
Toch zijn we niet helemaal tevreden omdat de hoeken niet helemaal opengaan, zoals op de doos staat aangegeven. De hoekbuizen zitten los om naar buiten te gaan door de druk van het water, maar dat lukt niet. Voor de rest zeer tevreden over onze aankoop.

Leon van Nuland 18-07-2023

Gemakkelijk besteld, Snel geleverd, duidelijke communicatie over levertijden en bezorging.

Robbert Scheffer 18-07-2023

De partytent snel geleverd de service uitstekend zeer goed en betrouwbaar bedrijf

Theo 18-07-2023

mijn ervaring is zeer slecht te noemen maandag besteld zou woensdag geleverd worden
speciaal een vrije dag voor genomen want de lever tijd was van 08:00 tot 17:00 ruim begrip
maar oke maar om 16:30 uur nog niks geleverd even een belletje gedaan er was wat fout gelopen
met de koerier
het zou nu de volgende dag geleverd worden zelfde voor waarden 08:00 17:00 gelukkig was het rustig op het werk
dus ook deze dag vrij genomen
je raad het al geen levering om 17:00
nu was de chauffeur het vergeten dag twee naar de ...
dus weer gebeld
nog niet eens een excuus alleen maar wat vervelend voor u
het zou nu vrijdag geleverd worden gelukkig had voor deze dag ook maar vrij genomen
en tot mijn stomme verbazing werd het door een locale leverancier geleverd
het kwam niet eens direct van de winkel
Officiële reactie van Heuts.nl 20-07-2023

Beste Theo, bedankt voor je review. Het spijt me te vernemen dat het leveringsproces niet naar wens is verlopen. We nemen je feedback mee om te kijken of we hierin onze service kunnen verbeteren.

F .Diepens 18-07-2023

Snel geleverde product voldoet aan mijn verwachting ,als ik nog iets nodig heb zal ik eerst bij Heutz.nl kijken

KEK 18-07-2023

Hapro Atlas 2 Premium fietsendrager was aanwezig (bij andere firma's niet), snelle levering, geen verzendkosten en lage prijs!
Hapro maakt volgens mij de beste fietsendragers!

Obi 18-07-2023

Bedroevend. Donderdag pakket besteld. Zou vrijdag komen. Vrijdagmorgen een mail ontvangen dat ze rond de middag kwamen. Gebeld, nee komen later. Later nog gebeld. Nee komen niet want we hebben niets van Heuts gekregen. Kunnen niet zeggen wanneer we wel komen. Maandag mail dat ze komen. 11. 00 uur. Telefonisch bevestigd. 17.30 arriveren ze. Arme chauffeur. Zeer slechte planning. Triest is dat Heuts niets voor je regelt maar dat je alleen een online formulier mag invullen. Zeer slechte service.
Officiële reactie van Heuts.nl 20-07-2023

Hallo Obi, het spijt me te vernemen dat de levering niet naar verwachting is verlopen. Helaas kan het door drukte vertraging oplopen, waardoor je langer moet wachten op je bestelling. Echter, het hoort inderdaad wel goed gecommuniceerd te worden. Onze excuses hiervoor.

J van Gorsel 18-07-2023

Heel snelle levering. Zeer goede produkten. Bestel al jaren bij Heuts mijn spullen voor mijn zwembad. Als er een verkeerd product geleverd is of dat ik een verkeerd produkt heb besteld is dat geen probleem. Reageren ook zeer snel om een retour aan te maken

Dus ik beveel deze winkel/website zeker aan

Hesna 18-07-2023

Supersnelle bezorging van de houtkachel!
Besteld en een paar dagen later in huis.
Afgelopen weekend pas uitgepakt en geïnstalleerd. Bleken er krassen op te zitten. Dat vonden wij heel jammer. Ik heb dit gemeld bij het bedrijf. Ik hoop dat ze het serieus nemen en mijn klacht in behandeling nemen.
Officiële reactie van Heuts.nl 20-07-2023

Beste Hesna, bedankt voor je review. Ik begrijp dat je het probleem hebt aangekaart, en dat wij dit zo snel mogelijk oppakken. Zou je deze review willen updaten zodra het garantieproces is afgerond? Op die manier kunnen we kijken of we je naar tevredenheid hebben geholpen. Alvast bedankt voor je medewerking!

Danny 18-07-2023

Belachelijke organisatie. Binnen de 14 dagen retourrecht retour aangevraagd aangezien het bad lek was. De klacht zou ik moeten oplossen met intex. Geen probleem, maar het vertrouwen bij het product was weg. Nog geen seconde gebruik gemaakt van het product. Dus wil het retourneren. De klantenservice weigert dit te accepteren. Ik zit dus nog steeds met een bad wat ik niet wil. Zou hier nooit iets weer kopen of iemand anders aanbevelen. Wel heb ik al vervolgstappen ondernomen. We hebben dus nog contact.
Officiële reactie van Heuts.nl 20-07-2023

Hallo Danny, het spijt me te vernemen dat je problemen ervaart met je zwembad. Het klopt dat het garantieproces via Intex zelf verloopt. Dit is zo geregeld, omdat Intex de feedback gebruikt ter verbetering van hun producten. Normaliter vervangt Intex op korte termijn de defecte onderdelen, en staan ze garant voor de kwaliteit. Let op: wegens drukte kan het wel iets langer duren voordat je antwoord van ze ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

carol 18-07-2023

Snel geleverd, heel erg fijn, goede kwaliteit, bedankt voor de goede zorgen!

Raymond 18-07-2023

Wilde een fietsendrager aanschaffen na zoeken hadden ze niet ėėn voor een scherpe prijs.
De bezorging 2 dagen sneller dan opgegeven top.

Storms Frieda 18-07-2023

Via internet op zoek naar een zwembad.
Prijs en levertijd gaven de doorslag.

Rene 18-07-2023

Vind de shop zeer overzichtelijk
Al eerder hier besteld
Levering goed geregeld
En belangrijk niet de duurste

Cynthia 06-07-2023

Helaas is zelfs 1 ster nog te coulant voor dit bedrijf. In één woord WAARDELOOS! Compleet onbeschoft te woord gestaan door de telefonische klantenservice, terwijl zij zelf de fout hebben gemaakt. Netjes een leveringsafspraak gemaakt, bevestiging op de mail en Heuts heeft deze zelf uit het systeem verwijderd, waardoor de hele levering onbekend was bij de transporteur. Tijdens telefonisch contact werd mij verteld jammer dan, maak maar een nieuwe afspraak. Ook bij navraag om uitleg bij de verwerking van een deels geretourneerde bestelling komt er geen inhoudelijk antwoord op mijn vraag en wordt afgeschoven naar een ticket en een credit die nog wel een keer volgt op de mail. Ongelooflijk slechte en onbeschofte klantenservice.
Officiële reactie van Heuts.nl 07-07-2023

Beste Cynthia, het spijt me te vernemen dat je geen positieve ervaring hebt met onze service. Ik ben er even ingedoken om te kijken wat er is gebeurd. Helaas was er door miscommunicatie iets mis gegaan waardoor je bestelling niet was verzonden. Daarna heeft mijn collega aangeboden om de bestelling alsnog opnieuw te verzenden voor je. Helaas was er voor jou geen mogelijkheid om een nieuwe leverdatum te plannen. Derhalve is de order geannuleerd. Wat betreft de andere order die deels geretourneerd is: de retourneervoorwaarden kun je terugvinden op onze website. Bij retourneren geldt dat de retourkosten in rekening worden gebracht. Wanneer korting wordt ingezet van je klantenkaart, wordt het tegoed teruggezet op de klantenkaart, niet bijgeschreven op je rekening. Het daadwerkelijk betaalde bedrag (het bedrag dat overblijft na gebruik van klantenkaart saldo) wordt terugbetaald, minus de retourkosten.

Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk brengt dit alsnog duidelijkheid op je openstaande vragen.

Armando 28-06-2023

Waardeloos bedrijf. Zwembad gekocht. Pijp gebroken en 2 plastic beugels.
Contact gehad krijg een doorverwijzing naar intex voor garantie. Daarna hoor je niks meer. Bedrijf geeft ook geen reactie meer.
Officiële reactie van Heuts.nl 29-06-2023

Beste Armando,

Het spijt me te vernemen dat je een negatieve ervaring hebt met de garantieafhandeling. Onze excuses voor het ongemak. Intex hanteert zelf het garantieproces, dit geldt voor alle officiële verkooppunten. Defecte onderdelen worden zo spoedig mogelijk vervangen. Op deze manier wordt de ontwikkeling ter verbetering van producten actief door Intex opgepakt.

Wegens drukte kan het wat langer duren dan je gewend bent, onze excuses voor het ongemak.

We hopen op je begrip.

tj van Aggelen 22-06-2023

makkelijk ook voor wat ouderen die niet heel digitaal bekwaam zijn. Vlotte bezorging ,

Lee 12-06-2023

Volgens site moest een product voldoende voorradig zijn in de winkel. Niet dus, voor niets gereden. Vervangend product 3x zo duur. Toen ik de medewerker liet zien dat het voorradig moest zijn volgens de site was hij zelfs geïrriteerd . Er kwam niet eens een sorry
Officiële reactie van Heuts.nl 13-06-2023

Beste Lee, het spijt me te vernemen dat je naar de winkel bent gereden en er vervolgens geen voorraad was van het product dat je graag wilde hebben. Onze excuses voor dit ongemak.

Soms verkoopt een product sneller dan verwacht. Wanneer je in de toekomst zeker wilt weten dat je het product in de winkel kunt krijgen, kun je ook met onze klantenservice bellen. Onze collega's kunnen direct inzien of er nog genoeg voorraad is bij elke winkel.

Levering veel langer dan website aan geeft 10-06-2023

Op de website 1-3 werkdagen levertijd, je betaald natuurlijk meteen via iDEAL.
En dan wachten en wachten.
Dan kun je een servicemail invullen en krijg je een nietszeggend antwoord DPD blabla.
Dan 5 dagen (op zaterdag) later een bericht van DPD dat het binnen 2 werkdagen bezorgd wordt.
Dus geen 1-3 maar 7-8 dagen.
Waardeloos.!
Officiële reactie van Heuts.nl 12-06-2023

Beste klant, het spijt me dat de levering niet naar verwachting is verlopen. We hebben wegens drukte bij transporteur langere levertijden. Dit is ondertussen aangepast op onze website. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Amber 07-06-2023

Bestelling snel bezorgd. Bij een tweede bestelling kreeg ik een bloempot die stuk was. Gemaild en binnen een paar uur reactie en al vrij snel een nieuwe bloempot bezorgd. Super service!!

Stoutjesdijk 06-06-2023

Zwembad besteld..kom ik na bestellen en betalen erachter dat Thijs Transport het bezorgen doet.
Bezorgen duurt meer dan 2 weken en je kunt geen dagdeel aangeven. Dat betekend dat je de hele dag vrij moet nemen want ze kunnen komen van 08.00 tot 17.00 uur..duur zwembadje.....

Chat met medewerkster Miriam was zoals het was: deze mevr. moet heel snel een andere baan gaan zoeken want zo onbeschoft ben ik nog nooit als klant behandeld. Ze sloot de chat ook nog eens af met de mededeling dat alles al gezegd was, rofl...
Daar sta je dan als klant......
Officiële reactie van Heuts.nl 09-06-2023

Beste Stoutjesdijk, het spijt met te vernemen dat je een negatieve ervaring hebt met de levering van je bestelling. Helaas is het op dit moment enorm druk bij onze transporteurs. Het duurt daarom langer voordat je jouw bestelling ontvangt. We pakken dit zo snel mogelijk met de transporteurs op, zodat het probleem wordt opgelost.

Wij doen ons best om een oplossing te bieden binnen onze mogelijkheden. We hopen op je begrip hiervoor.

Marcel 06-06-2023

Website: duidelijke info met gemakkelijk bestelproces

Product: Laagste prijs op internet

Levering: snel en te volgen

Minpunten : geen