Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Jet 26-01-2019

Prima aanbiedingen!
De bestelling is snel en correct uitgevoerd.
Helemaal tevreden.

Karin 26-01-2019

Ik was blij verrast vanwege de prijs, Superwinkel was voor mij nog onbekend en dus was ik in eerste instantie wat voorzichtig. Er waren zoveel positieve ervaringen, wat me vertrouwen gaf. En dat heeft Superwinkel ook waargemaakt. De site geeft duidelijke en overzichtelijke informatie en een snelle levering!

Jopie 22-01-2019

Snelle levering . Zoals op de site wordt aangegeven. Prima en duidelijke website.

Carin 21-01-2019

Mooie website. goede producten, lage prijzen, prima service m.a.w. echt een aanrader.

Anita 21-01-2019

Makkelijke site, supersnelle bezorging en de prijzen van met name gerenommeerde parfum merken liggen veel lager dan bij een parfumerie. Fijn dat ik deze site ontdekt heb, ik weet wel waar ik voortaan mijn luchtjes bestel.

Suus 20-01-2019

Ik kende superwinkel nog niet, dus bij de eerste aankoop gekozen voor afterpay, altijd fijn dat dit kan en geeft vertrouwen! De bestelling werd keurig bevestigd en volgens afspraak volgende dag bezorgd. En ook nog eens stukken goedkoper dan andere aanbieders! Was de eerste, maar zeker niet laatste bestelling bij Superwinkel.nl!!

Huys Martine 17-01-2019

Snelle levering.Goed verpakt.Zeer tevreden met de parfum.Al verschillende soorten parfums besteld 'zoals Miller Winch en Patchoeli

Jeanne Koekhoven 16-01-2019

Zijn van hun woord s'avonds bestelt volgende dag geleverd afleveraar heel vriendelijk zelfs tot boven gebracht

amspra 15-01-2019

Het is inderdaad een super winkel. De parfum die ik besteld heb, had een hele gunstige prijs. Het bestellen ging super gemakkelijk en de bezorging super snel. 's Avonds besteld, de volgende morgen bezorgd. Wat wil je nog meer! Bedankt, mijn dochter was heel blij met het cadeautje.

Heidi 14-01-2019

Voordelig geprijst en snelle levering. Wel heel jammer dat van de twee bestelde flacons gezichtsreiniging er eentje heeft gelekt, omdat de dop niet goed vastgedraaid zat.
Voordeel van de twijfel; ik zou er best opnieuw iets bestellen.

Lizzy Berkers 12-01-2019

Ik heb deze site gekozen omdat hij het goedkoopste was! Dit is zeker positief, ik vond de levering enorm goed! Enorm snel ook ik was er heel blij mee, dit heb ik ook in een mail gezet toen mijn product geleverd was. De mails die ze sturen zijn ook enorm duidelijk en snelle reactie! Ik raad anderen de site zeker aan! Onder andere mijn zus al gedaan!

Mjtje 09-01-2019

Volgende dag al geleverd, super winkel is super, doen wat ze beloven. Netjes verpakt. Duidelijke website. Overzichtelijk.

Bennie 08-01-2019

Super goede service. Product besteld en de volgende dag, in leuke kadoverpakking ontvangen. Super tevreden over Superwinkel.nl.

Anneke 08-01-2019

Goed geregeld , makkelijk te bestellen en snel geleverd. In een woord geweldig!

Vina 04-01-2019

Very fast delivery, good and easily accessible pick up points, nice packing. Competitive price.

Stella 02-01-2019

Ondanks de "eindejaarsdrukte" toch super snel geleverd. Complimenten voor deze goede service!

Karinkeu 01-01-2019

Goede site, duidelijke info, juiste informatie over levering en snelle levering. Helemaal niets op aan te merken, top!

Sergio 30-12-2018

Super deal, heel goede opvolging en met kers op de taart levering sneller dan voorzien.
Echt de moeite

Marijke 29-12-2018

Snelle zoekfunctie van de website. Website is overzichtelijk. Goede prijs, snelle levering!

Yvonne 28-12-2018

Was op zoek naar een eau de parfum... Yes I Am deze winkel was de enige die hem had....keurig verzorgt en super mooi in gepakt (Kerstcadeau ) en andere dag in huis👍👍

Benedicte 27-12-2018

De bestelling is zoals ik het verlangde, op tijd en goed
Geen verzendkosten, tip top!

Lieke v Sprang 27-12-2018

Geweldig En yes mijn Parfum hadden ze Geweldig Besteld en de volgende dag al in huis En dat in december Super Ga echt meet bestellen 🎁⭐️❤️

Tattie 26-12-2018

Zeer mooie prijs voor kwaliteitsvolle parfum. Levering was op tijd en zoals aangegeven op de website.

AlbieK 26-12-2018

Snelle levering en super mooi ingepakt! Na het zoeken naar het juiste cadeau met de juiste prijs uitgekomen bij de superwinkel.nl

Hans Sijbers 26-12-2018

Heldere informatie en duidelijk inzicht in de producten en scherpe prijsstelling. Snelle en zorgvuldige levering.