Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Sylvia 04-12-2019

Het is een goedkope en goede shop en snel van levering. Aan te bevelen .
Goedkoper als in de parfumerie zaken

Toos 04-12-2019

Gemakkelijk bestelling geplaatst, verzending heeft echter 3 dagen vertraging opgelopen.

Linda 04-12-2019

Omdat ik hier niet eerder had besteld was ik wat huiverig. De prijs voor het parfum was zo goed (net als de reviews) dat ik de sprong heb gewaagd. De volgende dag had ik mijn bestelling in huis, super blij met deze goede deal.

Petra 04-12-2019

Ik bestelde een parfum bij superwinkel, voor een supermooie prijs, omdat ik de website erg fijn vond werken.
De parfum werd de andere dag al bezorgd!

Gerda 04-12-2019

Doen wat ze beloven. 's avonds besteld volgende dag in huis!..Dit geeft een betrouwbare indruk van de site.
Alles keurig verpakt ontvangen.

Dijk 04-12-2019

Prima website, er werd keurig gemeld wat besteld was en wanneer het werd geleverd. Dat klopte allemaal. Prijstechnisch ook zeer tevreden!

rian 04-12-2019

goede en snelle levering zelf in belgie .
goed verpakt om geen schade op te lopen .

A. Spijkerman. 03-12-2019

Duidelijke site en snelle levering. Mijn eau de parfum was nergens goedkoper. TOP.

Bea Huyers 03-12-2019

Ik bestelde donderdagavond parfum en vrijdagmorgen was het reeds geleverd.
Supersnel en heel goede prijs.

Arthur Fiere 03-12-2019

Super winkel doet zijn naam eer aan! Waarom ? Eerlijk, snel , goed assortiment en TOP prijzen! Zeer klantvriendelijke en heldere site die zeer eenvoudige te bieden is! Kortom gewoon SUPER!!

John 03-12-2019

Ik heb voor deze site gekozen omdat de prijs voor het gekochte artikel scherp was . De bestelling is binnen 24 uur geleverd en ik had de optie gekozen voor cadeau verpakking. Dat zag er erg leuk uit

Annabel 02-12-2019

Eindelijk een webshop waar ik mijn Revitalash producten kan kopen met goede prijzen en super snelle levering

Karin 02-12-2019

Ik koop hier graag “parfum” omdat het goedkoper is en dat het netjes en snel verstuurd word. Geur ruiken in de winkel, en hier bestellen.

viviane samyn 02-12-2019

Superwinkel is eenvoudig te gebruiken, goede zoekmotor, mooi assortiment en steeds aantrekkelijke prijzen. De snelle service is fijn, en in een telefonische vraag werd ik ook correct geinformeerd.

Michiel 02-12-2019

Prima keuze & prijs, goede communicatie.

Alleen de communicatie van de bezorgdienst was erg ruim ('ergens tussen 9:17 en 18:17'), maar uiteindelijk kwam het rond 20:45.

Arnold 01-12-2019

Jullie zijn Ech héél voordelig. Heb jullie al dit hele weekend aangeprezen.
Top gewoon❗️❕

Carine Battel 01-12-2019

Gebruiksvriendelijke site, gemakkelijk om te bestellen. Sommige artikels zijn echt een koopje.

Lampje 01-12-2019

Mooi voordelig en snel twee keer cadeaus in korte tijd besteld en geleverd gekregen, al de volgende dag, prima dus om aan te raden.

Sebastiaan 01-12-2019

2e bestelling en 2 keer op rij een snelle levering en de scherpste prijs van het internet! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling! Ik raad iedereen al aan om via deze webshop te bestellen! Keep up the good work!

Werkhoven 30-11-2019

Bij toeval deze site tegengekomen en wat een mazzel! Een parfum besteld die 50 % goedkoper was dan de bij de gangbare parfumeriezaken, terwijl die nog 30% korting gaven. Via superwinkel snel en makkelijk een bestelling gedaan wat de volgende dag al bezorgd werd.
Helemaal tevreden een site om te onthouden!

Petra 29-11-2019

Bestelling ging makkelijk, goeie prijs, snelle levering en ik ben blij met de producten. Zeker aan te raden!

Maar 28-11-2019

Scherpe prijzen en super snelle levering! Je wordt ook netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Fijne website!

Pioneer spijkerbroek 28-11-2019

Snel geleverd en een hele goede prijs voor deze heerlijke geur, super.
Tiny

Dwien 28-11-2019

Zij boden een leuk product aan voor een goede prijs. Het pakje werd geheel volgens afspraak geleverd,

Ann Buijsen 27-11-2019

Het overzicht wat je als eerste te zien krijgt is duidelijk en ondanks de hoeveelheid van aanbiedingen compact, erg prettig
De informatie is duidelijk e nodigt uit verder te kijken
De bestelling is zeer goed verlopen zo ook de levering
Conclusie: tevreden