Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Simone 17-01-2024

Super snel, makkelijk te bestellen en binnen no time in huis. Volgende keer weer hier.

Annemie 17-01-2024

Nergens anders goedkoper voor deze merkenparfums.
Snelle levering, goed verpakt en duidelijke communicatie over het leveringstraject.

Heidi 11-01-2024

Duidelijke fotos genoeg keus wat ik tegen ben gekomen waren jullie ook goedkoop. Snelle service. Alles goed binnen gehad via de email. Ik kon deze site niet ben gaan googlen zo ben ik er terecht gekomen. Raad ook iedereen aan om bij jullie te bestellen. I love it

Mvg Heidi

Rowdy 09-01-2024

Op 12 december een bestelling geplaatst en dit zal uiterlijk op 19 december bezorgd worden. Ondertussen heb ik nog steeds niks ontvangen.

Op 20 december een mail gestuurd maar heb hier geen reactie mogen ontvangen.
Op 28 december nogmaals een mail gestuurd maar wederom geen reactie.

hdg 08-01-2024

Betrouwbare site , levering is snel.
Produkt is juiste kwaliteit / tegen een scherpe prijs.

Jan 07-01-2024

Dure parfum besteld en goedkope toilette ontvangen. Mooi verdienste van DeLoox. Zo'n 60 euro verschil, dus makkelijk verdiend

Peter Seynave 04-01-2024

Topmerken aan een goede prijs en een snelle levering.
Zeker aan te bevelen.

Klara 03-01-2024

Snelle levering, zeer ruime keuze, excellentie merken en voordelig geprijsd.

Amber Van Varenbergh 02-01-2024

Wauw zo blij met mijn aankopen. Ik had steeds super droog haar en schilfers maar met de juiste informatie bij de shampoos heb ik de perfecte shampoo gevonden! Alsook de verzorgingsproducten van Babor zijn steeds in de korting en doen zeker hun werk.

Stiekem verslaafd aan deloox!

Frank 27-12-2023

Zeer ruime keus, ook van minder gangbare merken.
Nette prijzen en snel geleverd.
Meermaals bestelling gedaan, altijd naar tevredenheid.

Arie 24-12-2023

Goede producten en veel keus, Nette prijzen, prima verpakt en mooi optijd bezorgd.

Corrie 21-12-2023

Blij mee,
Heerlijk luchtjes voor redelijke prijs.
Netjes verpakt en bezorging binnen vooraf aan gegeven datum en tijd.
Snel in huis.
Toppie, graag tot een volgende bestelling

Yazzy 18-12-2023

De site is zeer gebruiksvriendelijk, je kan makkelijk zoeken en ziet dan ineens of er cadeausets zijn. Snelle behandeling van de bestelling en snelle levering. Prijs/kwaliteit is prima!

Sofie 18-12-2023

Hier heb ik mijn parfum veel voordeliger gevonden. Bestelling ging vlot en een snelle levering, zelfs in de drukke eindejaarsperiode.

Nadine 18-12-2023

Zeer concurrentiële prijzen en snelle levering. Ik kon ook zeer makkelijk de producten terugvindenndie ik zocht. Een echte aanrader.

Karin J. 17-12-2023

Goedkoop, makkelijk besteld en snel geleverd. Helaas geen samples of een cadeautje erbij gekregen. (Besteding was boven €200,-)

Esther 16-12-2023

Duidelijke webshop, keuring verpakt, op tijd en goede prijs verhouding. Kan niet anders zeggen hele goede service

Rik 12-12-2023

Snelle levering en goed van prijs en helemaal tevreden van de parfum die geleverd is

John de Koning 11-12-2023

Bestelling op 6 december geplaatst, zou de volgende werkdag geleverd worden, tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen.

Alfons 11-12-2023

Snel en goed verpakt het juiste product geleverd voor een redelijke prijs.
Breed assortiment.

Jos Frijns 11-12-2023

Goede en duidelijke site, makkelijk om te vinden wat je zoekt, om af te sluiten een perfecte service en snelle levering! Een echte aanrader!!

Dominique Vandenbogaerde 11-12-2023

Via een collega jullie leren kennen. Amai, heel goede prijs. ‘s Middags besteld en de dag erna was de levering er al

Anja 08-12-2023

Super vlotte aflevering en komen afspraak heel goed na! Een plezier om mee te werken

owen 08-12-2023

product na 2 weken nog steeds niet geleverd terwijl hij de volgende dag binnen zou moeten komen

Sabine 07-12-2023

Alles prima in orde. Correcte en snelle levering. Ga zeker nogeens bestellen.