Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Ineke 27-07-2020

Gebruiksvriendelijke web.
Correct en het track en trace systeem super.

O 27-07-2020

Ik had 2 parfums besteld 1 der van voor verjaardag maar werd niet ingepakt vond ik jammer want de bezorg service is super binnen 1 dag gelijk gelevert super had het wel voor zo service wel verwacht jammer

Gr o
Superwinkel 27-07-2020

Beste O,

Momenteel bieden we inderdaad geen inpakservice aan. Onze excuses voor het ongemak.

We hopen dit spoedig weer aan te kunnen bieden!

Superwinkel

Lisette 26-07-2020

Ik heb voor superwinkel gekozen vanwege de voordelige prijs en de goede reputatie. De levering was super snel en op de gewenste afhaal locatie . Het product was mooi verpakt en van top kwaliteit. Al met al een super ervaring.

25-07-2020 26-07-2020

Top winkel netjes verstuurd ,en heel snel toppie 👍Ik kom graag een keer weer met een bestelling terug.
Groetjes jeanette.

Davin 25-07-2020

Duidelijke en overzichtelijke site, ruim aanbod, super goeie deals en een ontzette snelle en nette levering.

Het zou het afmaken als je de mogelijkheid zou hebben om van bepaalde exclusievere parfums ook testers zou kunnen bestellen in 2 tot 10ml.

LB 21-07-2020

Geen problemen ondervonden! Zeer snelle levering, netjes verpakt, gemakkelijk om te betalen via bankcontact!

Hans 21-07-2020

Uitgebreide keuze, goede prijs en erg snel geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden middels mail van de stappen van het bestelproces.

Gerda 21-07-2020

Goede duidelijke communicatie via de mail over het bestelde product en de levering ervan. Product kwam op de aangegeven tijd en keurig netjes verpakt.

Anneke van der Heiden 20-07-2020

Bestellen ging gemakkelijk Gelijk kunnen betalen Volgende dag in huis Parfum zat goed verpakt ivm eventuele beschadiging

Christel 19-07-2020

Snelle en correcte levering, fijne prijs kwaliteit koopje gedaan. Zeker aan te bevelen! Een tevreden Belgische klant 😊

Jan 18-07-2020

Makkelijke site, goede marktconforme prijzen en daaronder, en supersnelle levering,kortom 5 sterren, kom zeker weer terug, spaart me een hoop gedoe in de winkels

Gerard Troost 18-07-2020

Groot assortiment, veel keuze en producten worden snel en vlot tegen voordelige prijzen geleverd. Wij zijn tevreden.

Steven 17-07-2020

Uiterst gebruiksvriendelijke website! De producten werden onmiddellijk verzonden en in prima staat aan huis geleverd. Onberispelijke service. Je zou er met plezier je bestelling plaatsen. ;-)

Kasia 16-07-2020

Zoals belofd, al volgende dag bestelling thuis. Alles compleet en voldoen aan verwachtingen.

De wilde 16-07-2020

Ze waren als enigste waar ze nog het product verkochten wat ik wilde hebben. Erg blij mee.

seb 16-07-2020

Dior Dolce Garden besteld, netjes de volgende dag in nette verpakking binnengekomen. Onwijs blij met de service and geurtje

Dia Rijnders 15-07-2020

Snelle levering van het juiste product. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Keurige levering, met vooraankondiging via de e-mail! Zeer fijn!

Debbie 15-07-2020

Zeer snelle service met producten voor een hele goede prijs. Netjes verpakt

Guy 15-07-2020

Ruim assortiment, snelle levering ! Prima dus. Voor herhaling vatbaar. Was ook niet de eerste maal dat ik Superwinkel inschakelde voor een aankoop.

Zj 15-07-2020

Zeer ruime keuze qua aanbod van parfum en cosmetica.
Ik bestelde 2 parfums waarvoor ik normaal gezien meer dan €100 zou betalen. Op superwinkel.nl vond ik deze voor een veel goedkopere prijs.
Ik bestelde deze op donderdag en de dag erna was mijn pakket al afgeleverd. Super service!

Criske 14-07-2020

Superwinkel, houdt aan hetgeen wat zij beloven. Op eerste p!aars de beste prijs, ten tweede een supersnelle levering. En tot slot het bestelproces was heel eenvoudig en er zijn voldoende betalingsmogelijkheden. SUPERWINKEL zeker aan te raden, zeer tevreden.

Diederik 14-07-2020

De prijs was doorslaggevend. Ik kende jullie niet. Levering was bijzonder snel en ik was zeer tevreden

Sien 14-07-2020

Keurige levering. Alles verliep soepel en snel. Bovendien ook goede prijs kwaliteit verhouding l.

Jolanda 14-07-2020

Topwinkel hoor! Had een 100 ml eau de parfum voor mijn dochter besteld; was een bodemprijsje en keurig geleverd binnen 24 uur in doosje met luchtzakken tegen kapot stoten.

Maarten du Bois 14-07-2020

Top alles in orde. Netjes verpakt en op tijd in het afhaalpunt. Direct daags nadien geleverd.