Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

André 01-11-2022

Bestelproces eenvoudig zoals het hoort te zijn. Afhandeling overeenkomstig toezeggingen. Bestelling op tijd geleverd. Precies zoals een webwinkel zijn zaken voor elkaar hoort te hebben.

Paul Rubbens 01-11-2022

Steeds goudezaakjes te doen op jullie site, top producten, zachte prijzen, goede communicatie, bestellen en hoppa, 2 à 3 dagen geleverd in het afhaal punt
Niks op aan te merken tenzij: bravo 👍

Gisela 31-10-2022

It's the second time that I made a purchase in Deloox, an in both cases everything was great! The products arrived faster than I was expecting and were packaged with a lot of care. I would definitely buy again in their shop.

Kubra 30-10-2022

Gehoord van mijn broer over de voordelige prijzen en besloten een kijkje te nemen. De site was overzichtelijk en heb ook snel gevonden wat ik zocht. De prijzen zijn voordeliger in vergelijking met andere sites en mijn bestelling werd ook heel snel bezorgd.

Debby 29-10-2022

Supersnelle service, prijs kwaliteit verhouding ook helemaal prima. Ik ga hier zeker vaker bestellen

ingrid 25-10-2022

op aanraden van mijn dochter contacteerde ik jullie website/ duidelijk en makkelijk/ de levering was keurig op tijd,

St 24-10-2022

Top. Supersnel geleverd.
Is een cadeau, dus even afwachten of het de echte parfum is of een nepper.

Eric 22-10-2022

Begin van de avond een luchtje besteld en daadwerkelijk de volgende dag geleverd. Nog nooit van deze winkel gehoord, laat staan ooit besteld maar ik beveel hem absuluut aan.

Patrick 21-10-2022

Zeer ruime keuze aan top prijzen.
Product netjes en degelijk verpakt.
Snelle levering

Bianca 20-10-2022

Goede prijs voor de producten, snelle en nette levering! Mis alleen proefmonsters 😉 had er nog nooit van gehoord , maar ben uiterst tevreden!

Daphne 20-10-2022

De website is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Ook staat er voldoende uitleg over de producten op.
Wat ik zeker fijn vind is de snelle levertijd.

De prijzen op de website zijn voordeliger dan sommige groothandels. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Callie 17-10-2022

Paar weken terug een EDT besteld en snel geleverd. Heb alleen een sterk vermoeden, daar de geur binnen enkele moeten verdwijnt !!! Nu lees ik meerdere recensies met de zelfde klacht. Dus ik heb een namaak geur ontvangen!!!

Peggy 16-10-2022

Goede overzichtelijke site. Ruime keuze uit parfums tegen een zeer voordelige prijs. Het was snel binnen volgens de bevestigde levertijd. Het was de eerste keer dat ik bestelde hier maar de site is zeker voor herhaling vatbaar !

alexandra 16-10-2022

Leuk aanbieding gevonden voor een haarproduct. Super snelle levering! Netjes verpakt

Wilma 15-10-2022

Ik had niet alles goed gelezen wat betreft inleveren cadeaubonnen. Isabella heeft snel en goed gehandeld en alles teruggezet.
De volgende dag werd artikel keurig verpakt geleverd en dat voor een schappelijke prijs.
Succes en ik kom zeker terug.

bibbi 14-10-2022

ik heb een luchtje besteld en snel geleverd. ik geb alleen een sterk vermoede dat niet echt is. als ik dat had geweten had ik het niet besteld.
Deloox 14-10-2022

Geen zorgen! Alles wat we verkopen is 100% origineel en afkomstig van het merk zelf. Als je vragen hebt, neem dan even contact met ons op onder vermelding van jouw ordernummer.

Jose 13-10-2022

Mooie duidelijke site,snelle levering
En prijs van parfum goedkoper dan andere winkels

Van der Horst 12-10-2022

Zeer tevreden over deze shop, zeer ruime keuze van artikelen met goed prijs verhouding, en alle bestellingen die ik heb gedaan zijn altijd binnen 24 uur geleverd.

Maryam 09-10-2022

Zeer snelle aflevering.Ik heb een parfum besteld binnen een dag heb ik hem op afgesproken tijd ontvangen en wat de prijs betreft was ik veel goedkoper uit.Bedankt delloox en tot gauw weer.😀😀😘

Hugooo 07-10-2022

Concurrerende prijzen
Snelle bezorging.
Inpak service uitstekend.
Aanrader.

BlindEagle 06-10-2022

Snelle levering voor een prima prijs! Zou het zó weer doen. Een aanrader voor iedereen.

Maaike 04-10-2022

Mijn favoriete parfum de volgende dag al in huis! Overzichtelijke site. Snelle levering. Netjes verpakt. Ik koop hier zeker weer !

glen 02-10-2022

wat ik besteld had kwam super snel binnen binnen 1 a 2 dagen ( alleen dhl ja die had het weer verpest) maar van de mensen van deloox ging alles super snel en duidelijk vriendelijkheid als er wat te vragen is

Gerrie 29-09-2022

Er staat op de site voor 22:00 uur besteld, morgen binnen. En dat is echt zo! Ik heb het om 21:30 uur besteld en het kwam echt de volgende dag binnen.
Verder zeer tevreden over de wijze van bestellen, duidelijk en het product is precies zoals het omschreven staat.

Peter 28-09-2022

Mooie scherpe aanbiedingen en een zeer uitgebreide keuze. En de verzending was lekker snel.