Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

V Struijk -Otte 08-06-2019

Top,super snelle levering,s'middags besteld,volgende morgen al in huis.Keurig verpakt.Aan rader

Coen Hulleman 08-06-2019

Super snelle levering. Zeer aan te bevelen en ga zeker vrienden inseinen daar hun geurtjes te kopen

sonneke 05-06-2019

Snelle levering,netjes op tijd,super lage prijzen!Mooi verzorgde verpakking ! Achteraf betalen mogelijk.In een prachtig doosje geleverd!Net ontvangen door de vele reviews zeker overtuigd ! Zeer benieuwd !

Do 05-06-2019

gewoon zoals het hoort................makkelijk bestellen, goed geinformeerd en geleverd.

Dirk 04-06-2019

Wij hebben een Porta Puzzle de Luxe besteld en binnen een paar dagen werd hij geleverd.
Hij was goed ingepakt!!

J 04-06-2019

Makkelijk en snel besteld. Achteraf betalen mogelijk. Retouren ook geen probleem. Gewoon goede online shopping ervaring.

Opa40 03-06-2019

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Bestellen ging niet vanaf mn mob telefoon.
Maar vanaf een ander apparaat zonder problemen.
Gemakkelijke en idd de volgende dag geleverd. Super......

WJ 03-06-2019

Super makkelijk, voordeliger dan in de winkel en ook nog thuisbezorgd.
Goed voor nog een keer.

LuMo 02-06-2019

Simpel te bestellen, veel keus en prima prijs/kwaliteit en dag later al binnen ! Wat wil je nog meer ?!?

Elzbieta Peldiak 02-06-2019

Ik ben tevreden met mijn bestelingen. Volgende dag was in mijn thuis. Prijs van de product was ook goed.

Rp 02-06-2019

Hele Snelle bezorging van het bestelde artikel. Bestelde artikel zorgvuldig ingepakt.

Daan 02-06-2019

Snelle service! Leuke korting op de producten. Snelle levering. Al met al zeer tevreden

Herman 02-06-2019

Goede en duidelijke site. Snel gevonden wat ik nodig had. Snelle levering. Mooie prijzen.

echtpaartje 02-06-2019

Goede producten tegen een lage prijs, correcte aflevering en op de afgesproken tijd geleverd.

AW 01-06-2019

Prima geregeld. Bestelling volgende dag in huis en voor een hele goede prijs.

Syl 31-05-2019

De winkel doet zijn naam eer aan ! Wat een super prijs en vandaag besteld morgen in huis
Echt Top!

Tamarinde 29-05-2019

Fijne webwinkel, prima service, ze doen wat ze beloven...goede producten , snelle bezorging.

Petra Kok 29-05-2019

Prima webshop, ontdek door te googlen op de beste prijs. Snelle levering, goed verpakt. Zeer goedkoop, vergeleken bij andere aanbieders van geuren. Echt 100% orginele geuren. Top!! Ik beveel deze shop echt aan.

Mohamad 29-05-2019

Ik was op zoek naar een aantal goede parfums tegen een redelijke prijs, en ik kwam deze winkel tegen. De prijzen behoren tot de goedkoopste op internet. De bezorging is de tweede dag zoals beloofd. Ik zou deze webshop aanbevelen

Jan Paul 28-05-2019

Prima webshop, bijzonder snelle levering. 'S morgens besteld, dezelfde dag nog in huis. Super!

Marijke 28-05-2019

Duidelijke website. Snelle levering! dat wat ik besteld heb voldoet aan mijn verwachting. Ben zeker van plan terug te kijken op de site .

Jedimaster 28-05-2019

Superwinkel die superwinkel. Alles op tijd. Geen vertragingen. Ik zou zeker weer een bestelling plaatsen.

anne 27-05-2019

Heel gemakkelijk om iets te bestellen, uitstekende prijzen en een supersnelle levering.

Arne H 26-05-2019

Altijd de beste producten voor de laagste prijs!
Super snelle en correcte verzending. Ik zou het iedereen aanraden! Chapeau voor deze winkel!

S 26-05-2019

Revitalash besteld zelfde dag nog verzonden volgende dag in huis. Dus helemaal super