Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Danny sieders 14-05-2019

Zeer correcte en snelle service ,en wanneer we weer wat nodig zijn bestellen we het hier.

S. 13-05-2019

Snelle service, vandaag voor 21:00 besteld is de volgende werkdag al in huis! Daarnaast beduidend goedkoper dan andere (online) winkels. Ik kocht mijn gezichts serum voor 89 ipv 120 euro. Dat is toch echt een wezenlijk verschil. Kortom: zeer tevreden!

Marcel 13-05-2019

Duidelijke website, plaatsen bestelling was eenvoudige, netjes op tijd en scherp geprijsd.

Aimee 12-05-2019

De bestelling was erg snel geplaatst op de website met gebruiksvriendelijke vormgeving. Bestelling was precies op tijd met een korte levertijd! Product voldeed aan alle verwachtingen.

jose ravestein 12-05-2019

Hele fijne shop, alles heel duidelijk en heel snel geleverd. En wat ik het belangrijkste vind is de prijs. Veel goedkoper dan in de winkel en heel veel keus.

Bert La Haye 11-05-2019

Parfum gekocht. Beste prijs. Goeie communicatie. Heel smaakvol verpakt in cadeaupapier met strikje.
Snelle bezorging.

Annemie 11-05-2019

Super alles naar wens ga volgende keer zeker weer bij jullie bestellen dag ervoor besteld dag ernaar al thuis je krijgt een nette email waar alles in staat je kunt je bestelling ook nog volgen

Gerda 11-05-2019

Zeer snelle levering en een gunstige prijs. De geur was netjes verpakt en een verrassing om uit te pakken.

Stas Braak 11-05-2019

Schappelijke prijzen en een snelle service. De volgende dag al in huis!!!!!

Miranda 09-05-2019

Ik bestelde mijn bestelling op een middag en die werd de volgende dag al in de ochtend bij een DHL punt , bezorgd.
Wat ik bestelde kreeg ik ook.
Ik ben uitermate tevreden, die snelheid, bedankt

Corry 09-05-2019

Snelle levering van produkt wat ik nergens voor die prijs kon krijgen. Favoriete geurtje van mijn vriend. Tegelijk 2 gekocht en hoefde geen portokosten te betalen

T van de Groep 08-05-2019

Geweldig makkelijk site!
Super snelle levering helemaal Top
Ik zou deze site echt aanbevelen aan iedereen

Peter 08-05-2019

Goedkoop en super snelle levering. Kan het iedereen aanbevelen via Superwinkel te bestellen

Maters 08-05-2019

Goede producten, supersnelle levering. Volgende dag al in huis, zeker een aanrader!

Hanneke 08-05-2019

Mooie prijzen, en snelle goeie nette levering. Goed overzichtelijke site ik ben er zeer tevreden over en zou het zeker anderen aanraden.

Magda 07-05-2019

Goede prijs en snelle levering. Veel keus en ook korting op duurdere merken

Shannah 07-05-2019

Hele fijne site, goede prijzen! En zeer snelle levering! Ik kon het pakket de volgende dag om 11:30 al ophalen! Top! Pakketje zag er ook heel mooi ingepakt uit!

Petra 07-05-2019

Vindt het een webshop snel geleverd en het product was stukken voordeliger.

Frank 06-05-2019

Snel , goed, goede prijs en eenvoudige toegankelijke webshop. Ik ben tevreden.

Lot Peterman 06-05-2019

Het was heel erg makkelijk om te bestellen en het is super snel bezorgd! Ik bestel hier zeker weer. Aanrader!

Theo 06-05-2019

Eerlijk en duidelijk in hun aanbiedingen en producten.
Eerlijk over de prijs en duidelijk over de levering .
Prompt en op tijd geleverd.
Zal voor een volgende bestelling zeker hun als eerste benaderen.

Alice 06-05-2019

Dit was de tweede keer dat ik bij Superwinkel bestelde. De site is duidelijk en de service erg goed. Het prijsverschil met de reguliere winkels is enorm!

Ze doen absoluut hun naam eer aan : )

Eva 29-04-2019

Parfum gekocht die duidelijk tekenen vertoont van namaak. Superwinkel.nl is hier logisch teleurgesteld door deze "beschuldiging". Echter verzenden ze naar iedereen hierover hetzelfde bericht, die alles behalve klantvriendelijk is. En de zorgen eerder vergroot dan dat ze je gerust stellen. Deze benadering duidt naar mijn mening op schuldbewustheid van de winkel.

Enkele voorbeelden van hun, naar mijn mening verschrikkelijke, dienstverlening:
Aannamens: 'We hebben het idee dat je niet geholpen wilt worden"
'we vinden het ook vervelend dat je ons beschuldigt van de verkoop van namaak!" Beschuldigen? Schrap dat woord sowieso uit de mails. Zoek een oplossing of kom met normale bewijzen?
Taal, begejening: de klant die 'klachten rondbazuint' op dit soort websites (daar zijn ze voor)

Dan is er ook nog een heel slim, maar waardeloos retourbeleid die alle oplossing uitsluit voor een normale dienstverlening. Een hele slimme, sneaky webwinkel. Het is nooit aan te tonen of ze de waarheid spreken, en in rechten waarschijnlijk nooit te winnen. Maar ik zou hier preventief gewoon nooit wat bestellen. Verschil in prijs echt niet waard. Waardeloos.
Officiële reactie van Superwinkel 29-04-2019

Beste Eva,

Heel vervelend dat je ons zo slecht beoordeelt en dat je twijfelt of we de waarheid spreken. We verkopen uitsluitend A-merk producten die afkomstig zijn van de merken zelf. We kopen ze in en verkopen ze door aan de consument. De kwaliteit wordt gewaarborgd door het (luxe-)merk zelf.

Nog wat andere feiten waaruit blijkt dat we best wel kennis van zaken hebben:
- We verkopen al 10 jaar parfum, dus onze kennis komt voort uit ervaring
- De verkoop van namaakproducten is bij wet verboden in Nederland
- Je kunt niet al 10 jaar bestaan als je als webwinkel niet aan de wet houdt
- We zijn al 7 jaar aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
- We hebben verschillende Shopping Awards op onze naam staan
- We hebben een gemiddelde tevredenheidsscore van 9.4 op Kiyoh

Dit alles zou natuurlijk niet mogelijk zijn als we namaakproducten verkopen.

We doen ons best om onze kennis over te dragen wanneer er vragen zijn over de producten van onze webshop. We hebben echter geen enkele reden om te twijfelen aan de kwaliteit van de producten, zolang ze vers zijn en niet eerder zijn geopend.

Mocht je nog vragen hebben of als we je nog ergens mee mogen helpen, dan horen we het graag.

erg ontevreden klant 08-04-2019

Echt teleurgesteld in de service van deze web winkel, geen aanrader!
Had per ongeluk verkeerde artikel besteld (stond erg onduidelijk plaatje op site..) toen ik wilde ruilen voor juiste artikel weigerden ze dit. Dus 60 euro weg gegooid..
Ik heb het idee dat Superwinkel.nl alleen de positieve reviews op hun site plaatst, ja zo kan iedereen tevreden klanten veinzen.. wat een shit service heeft deze "Superwinkel"
Officiële reactie van Superwinkel 09-04-2019

Beste meneer/mevrouw,

Omdat je je review anoniem plaatst, weten we niet over welke bestelling dit gaat. Retourneren en ruilen is echter geen probleem, zolang wij het product nog gewoon opnieuw kunnen verkopen.

In het geval van een parfum kunnen en mogen wij een geopend product niet meer opnieuw verkopen. De waardevermindering van het product is daarom 100% als de verpakking is geopend en als het product is gebruikt.

Helaas. Gelukkig is altijd al aan de buitenkant te zien om welke geur het gaat en of het een eau de toilette of eau de parfum betreft. Openen is dus niet nodig om te kunnen zien of je het het juiste product hebt ontvangen.

erg ontevreden klant 12-04-2019

Dit is een volstrekte drogrede...aan het doosje was niet te zien om welke parfum van het desbetreffende merk het ging..”Superwinkel” geeft op hun site gewoon geen volledige product informatie... je hebt de geur in eau de toilette en in aftershave, dat maakt voor het type geur verder niets uit.. na ontvangst maakte ik vervolgens niets vermoedend doosje open en zag tot mijn verbazing de verkeerde parfum erin zitten dan heb ik toch gewoon recht om te mogen ruilen? Ik koop ieder geval nooit meer bij dit rot bedrijf wat een shit klanten service...

Officiële reactie van Superwinkel 12-04-2019

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben geen idee om welke bestelling dit gaat. Als een verkeerd product is geleverd, mag er uiteraard kosteloos geruild worden.

Hans Heijmans 02-04-2019

Heb half vorige week een geurtje besteld van Zadig en Voltaire. Na het openen van het flesje gaf deze een flauwe snel vervlogen geur welke in geen enkel opzicht voldoet aan het origineel wat ik nog in huis heb. De geur wijkt sterk af en vervliegt op tijd van niets. Hun ,,klantenservice,, welke door een zekere ..... wordt bemand schrijft alleen onzin en verschuilt zich achter alles smoesjes die je maar kunt bedenken . Ben stellig van mening dat het om nep handelt. Vroeg om een oplossing maar geven niet thuis. Het bedrag is me te laag om hier veel stres over te maken maar koop hier nooit meer iets .
Officiële reactie van Superwinkel 03-04-2019

Beste Hans,

We vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent over de geur, maar we vinden het ook vervelend dat je ons beschuldigt van de verkoop van namaak!

We verkopen uitsluitend A-merk producten die afkomstig zijn van de merken zelf, dus we voelen ons nogal beledigd dat je dit nu zowel op Kieskeurig, Kiyoh, Klacht.nl en Ervaringen.nl rondbazuint, terwijl je zelf aangeeft dat je het bedrag te laag vindt om hier stress over te maken.

Je hebt twee collega's van onze klantenservice gesproken en die proberen je uit te leggen dat het parfum afkomstig is van Zadig & Voltaire zelf en dat het een verse geur betreft en dat dat dus betekent dus dat dit de geur is zoals het merk het op dit moment produceert.

We hebben het idee dat je niet geholpen wilt worden, maar als we nog iets voor je kunnen doen, neem dan opnieuw contact op met onze klantenservice.