Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Top webshop! 27-08-2018

Makkelijke webshop!

Ik vind de site erg makkelijk, gebruiks vriendelijk, prijzen oke en de levering snel!!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Hans 27-08-2018

Snel en voordelig

Mijn eau de toilette die ik al 30 jaar gebruik is hier voordeliger verkrijgbaar dan ik ooit heb meegemaakt en de volgende dag bezorgd!

sano 27-08-2018

een goede service

de horloge was goedkoper dan bij de andere online winkels die dezelfde horloge hadden en ik kon ook een vvv kadobon inwisslen .

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces

Ro 27-08-2018

Prima!

Superwinkel is een goede overzichtelijke webwinkel, veel keuze met productinformatie. Daarnaast een snelle en goede levering.

Judith 27-08-2018

Snel, makkelijk en netjes!

De site is handig in gebruik en er is een zeer ruim aanbod voor een scherpe prijs. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de zending en deze is al heel snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Chantal 27-08-2018

Geweldige service!

Goedkope prijs. Supersnelle service, keurig verpakt. Absoluut een aanrader. Ik bestel gegarandeerd opnieuw.

Astrid 27-08-2018

Zeer tevreden

Na eerst de recensies te hebben gelezen mijn eerste bestelling geplaatst. Zeer tevreden en snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Positivo 26-08-2018

Snelle service

Overzichtelijk en snel geleverd voor een mooie prijs. Ruim aanbod en betrouwbare indruk. Aan te raden.

Dirk 25-08-2018

Eerste kennismaking met Superwinkel.nl

Ik was voor mijn vrouw op zoek naar haar lievelingsgeur en na enig zoeken kwam ik op Superwinkel.nl. Hier heb ik een mooie deal gemaakt: een fles van 100 ml. tegen een zeer scherpe prijs. Een perfecte match. 's avonds besteld voor 19.00 uur en volgende dag in huis.

Elle 25-08-2018

SUPERwinkel.nl

Superwinkel! De naam zegt genoeg! Snelle service, goede prijs en een goed product! Waarom geen 10? Tja.. ik vind t leuker om kadootjes voor mezelf ingepakt te krijgen zonder dat ik ervoor hoef te betalen ;)! Maar ach, dat is vooral een luxe probleem.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bram 23-08-2018

Op alle onderdelen 100%

In alle opzichten vanaf de bestelling tot en met levering perfect uitgevoerd en zeer goed geïnformeerd

H visser 22-08-2018

Geweldige snelle service super

Veel keus echt betaalbare prijzen ben superlijm met deze online winkel zou ook iedereen adviseren om daar online te kijken

Karen 17-08-2018

Inderdaad goedkoper, maar herhaaldelijk lange levertijden

Ik kies voor superwinkel vanwege de prijs, maar dat is dan ook het enige. Levertijden zijn extreem lang, (nu naar verwachting 1,5 week, dus dat kan nog langer worden als het tegenzit) en dat is echt elke keer bij de producten die ik bestel, dus als ik snel iets nodig heb dan moet ik toch naar de winkel. Mijn bestelling komt ook vaak in delen en niet tegelijkertijd en ook dat is vervelend.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiële reactie van Superwinkel 27-08-2018

Beste Karen,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze levertijden. We proberen je hierover zo goed mogelijk vooraf te informeren. Als een product niet op voorraad is, dan wordt dit aangegeven op onze website en in je bestelbevestiging.

Als je ons je ordernummer even doorstuurt, dan kunnen we altijd even met je meekijken!

Superwinkel

Vinex 16-08-2018

Super fijn bedrijf

Mooie spullen voor een mooie prijs. Toen er buiten de schuld van superwinkel om iets niet in orde bleek, hebben ze dit super goed en snel opgepakt. Wij zijn vol lof!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bertus menning 16-08-2018

Voordelig en goed

Goede winkel,met een zeer uitgebreide sortering en stukken goedkoper dan de meeste andere zaken. Ook op de bestelling was niets aan te merken.

Gina 15-08-2018

Snelle levering

Prijs is niet te kloppen, service is snel, gratis levering en goed verpakt. Bedankt superwinkel ....

sandrar 14-08-2018

super vlugge levering !!!

de rugzak stond hier nog 5 euro goedkoper, was voorradig en de levering zou de volgende dag al plaatsvinden !!! de rugzak werd voor 9 uur al aan onze deur geleverd. levering gebeurd vlugger vanuit Nederland naar België dan in België zelf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kaylee 14-08-2018

Hele goede service en heel snel geleverd

Ik vind het een leuk winkel en hele goede service en hele snelle levering , ik zelf zou er vaker bestellen als ik iets nodig heb en heb me familie ook al tips gegeven als ze iets nodig hebben ben ook super tevreden met me product

Chantal 13-08-2018

Goede service!

Goede website, lekker overzichtelijk en zeer goede prijzen! Scheelt een hoop geld met een ici paris of een Douglas.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Greet Mylle 13-08-2018

Tijdige levering

Duidelijke site: men vindt gemakkelijk wat men zoekt. Prijs klopt als een bus. Veel promoties en interessante gift setjes.

Sonja verboven 13-08-2018

Super service

Ik had voor deze shop gekozen omdat de prijs voor mijn product het goedkoopste was en ben nu ook tevreden over de snelle en correcte levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Karin van Hoven 12-08-2018

De winkel maakt super waar !

Dinsdagavond besteld en woensdag in huis. Super !!!! Mooi en veilig verpakt dus mijn fles parfum was niet beschadigd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De jong 12-08-2018

Altijd goed

Goed snel en zonder problemen. Gewoon doen wat ze beloven en een website om altijd naar terug te gaan

Anja 11-08-2018

Super alles volgens afspraak geleverd en betrouwbaar

De bestelling en betaling volgens afspraak en geen gedoe .is de eersst keer dat ik bestel en zeker niet de laaste keer . Heeft genoeg keuze .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Trude van den Eng. 09-08-2018

Super service, snelle bezorging en goed ingepakt.

Ik vind Superwinkel ook echt een Superwinkel, w.b.t. prijs, service, assortiment! In vergelijk tot andere vaak het goedkoopst!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -