Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Keshia 12-01-2022

Snelle levering. Super kwaliteit, lage prijzen
Zou het iedereen aanraden om hier producten te kopen.

Wies 12-01-2022

Het product was goed verpakt, ook voordelig,en goed op tijd bezorgd. Ben heel blij met de Parfum die ik heb besteld.👍😊

Wilma van den Brink 12-01-2022

Meerdere keren gekocht. Ik ben zeer tevreden. Er is een ruim assortiment om uit te kiezen, aantrekkelijke prijzen en snel geleverd! Top!!

Linda De Graeve 11-01-2022

Prijs kwaliteit absoluut een topper en de levering was op tijd zoals beloofd. Ik ga daar absoluut nog bestellingen plaatsen. Ik ga deze site ook aanbevelen bij familie en kennissen.

Danny 11-01-2022

3de maal dat ik een aankoop gedaan heb bij superwinkel & zoals steeds terug tevreden,
goede prijzen, en snelle correcte verzending

Coline 10-01-2022

Snelle vriendelijke service. Terugsturen is geen probleem ede afhandeling is zeer snel.
Grote assortiment parfum

Anja Devolder 10-01-2022

Super tevreden! De beste prijzen, mooie kortingen. Bestellen heel gemakkelijk en dag nadien al geleverd.
Jullie zijn absoluut aan te bevelen, wat ik trouwens al doe 👍. Bedankt

Marlies 09-01-2022

Prettige website en ik had mijn bestelling supersnel in huis!
Kreeg een mailtje met track en trace en de communicatie was duidelijk! Ik ben een tevreden klant. Product was netjes verpakt.

Anja Wagener 09-01-2022

Altijd al tevreden over superwinkel. Koopt al jaren mijn parfums hier. Met kop en schouders de goedkoopste en zeer snelle levering. Kortom koop mijn parfums nergens anders meer!

Heuff 08-01-2022

Bij toeval ontdekt. Het is zeer goed bevallen, en zeer voordelig. Zeer tevreden.

Roos 07-01-2022

Deze site werd aanbevolen door een collega. Snelle levering en mooie prijzen.

P 07-01-2022

Ik heb een parfum besteld bij Superwinkel. Ben erg tevreden! Heb eerst recensies gelezen en daar staan negatieve berichten tussen die echt nergens op slaan en wat niet klopt met mijn ervaring met Superwinkel.
Ik heb besteld en kreeg bevestiging en tijdstip van levering. Binnen 1 dag had ik het binnen. Kortom alles perfect gelopen..zoals het hoort. Bedankt !

MH 06-01-2022

Ik kwam er bij toeval op terecht, maar het is mij heel goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

Sasha 05-01-2022

I was searching for a very specific perfume. Amazon did have it, but the delivery times were 2 weeks and the price was almost 100% more than what it was on Superwinkel. I am amazed at the fast shipping (as it was holiday season) as well the super competitive pricing. I will definitely be shopping through Superwinkel again and recommending it further. 10/10, keep up the good work!

Gaston Lammerschop 05-01-2022

Echt een superwinkel, een goede prijs en zeer spoedige levering. Geweldig!!!

Tom 04-01-2022

Goed voor weinig, snelle levering! Binnen 24h met als beste prijs. Goede keus.

Rob 04-01-2022

Goede en duidelijke site, gemakkelijk om je producten te kiezen en af te rekenen.
Ook een duidelijke communicatie via de mail en een zeer snelle verzending.
Beter kan het niet want het is helemaal top.

Anna Den Haag 04-01-2022

Gebruiksvriendelijke website. Aantrekkelijke aanschafprijzen en snelle levering.

Twan Vierwind 04-01-2022

Superwinkel is een supersite! Al heel vaak wat besteld, veel keuze en een prima prijs. De beste wensen voor 2020 en ga zo door.

Ludo 04-01-2022

Geweldige shop eerlijk en betrouwbaar een extra punt snelle levering het product wordt zorgvuldig ingepakt zodat er geen beschadiging optreed bij het transport ik ben een tevreden klant en kan hem iedereen aanbevelen.

Ellen janssen 03-01-2022

De prijs is aantrekkelijk,en de afhandeling goed.
Ruim keuze aan producten, ik ben tevreden.

Ans Klarenbeek 03-01-2022

Toevallig op deze site terecht gekomen toen ik een geurtje zocht. Eenvoudig te bestellen. Levering de volgende dag. Precies te volgen. Keurig verpakt. Ook de betaling via de website snel geregeld.

Hans 03-01-2022

Zeer snelle verwerking van bestelling ondanks drukte. Levering volgens afspraak

Radjesh 03-01-2022

Heel snelle levering , vandaag besteld en de volgende dag al in huis . Service is top .

Brigitte 02-01-2022

Ondanks de mega drukke tijd kwam alles op tijd aan! Goede spullen, ruime keus en schappelijk geprijsd en alles op voorraad!!!