Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Ano 16-03-2020

Snelle levering, en overzichtelijke site. Alleen jammer dat er niet snel op mijn vraag werd gereageerd die ik via de chat stelde. (Langer dan 1,5 dag)

Suzanne Visser 16-03-2020

Snelle service, snel geleverd. Wat dat betreft prima. Parfum lijkt wel eerder te vervliegen en anders te ruiken ( is mijn favoriete parfum) ik denk dat het nep is.

jeannine 14-03-2020

ongelooflijk hoe goedkoop de parfum daar is.Supersnelle en gratis levering,bijna te mooi om waar te zijn.Alles verloopt correct en snel.Ik beveel het iedereen aan!

Natascha 10-03-2020

Voor het eerst besteld en echt super tevreden. Volgende dag al in huis ysatis givenchy
Had dit luchtje al lang niet gedragen dus super blij het hier gevonden te hebben voor een mooie prijs.
Erg tevreden en kom zeker weer bestellen hier

elvira de boer 09-03-2020

De site is gebruiksvriendelijk. Het product dat ik heb besteld is prijstechnisch goed en ik ben tevreden over de snelle service en betaling achteraf.

Jolanda 09-03-2020

Maakt ieder woord waar superwinkel en supersnelle levering. Gebruiksvriendelijke
site. Zeker aan te bevelen.

Diana 08-03-2020

De laagste prijs voor mijn lievelingsparfum en snel geleverd. Meer moet ik niet hebben.

Wim Hazelaar 05-03-2020

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en dan ook zeer tevreden met de afhandeling en de beloofde levertijd.
Voor mij zeker een aanrader!!!!!

Rick Van Reij 05-03-2020

Snel en keurig geleverd, en natuurlijk de prijs een stuk goedkoper dankzij deze site.

Chris 04-03-2020

Alles perfect in orde, echt niets op aan te merken. Een kleine tip: steek er kleine staaltjes bij als cadeau.

Jo 04-03-2020

Snelle levering. Product goed verpakt. Geen negatieve punten of aanmerkingen.

N 03-03-2020

Heerlijke parfum gekocht die ik normaal altijd te duur vind. Toen kwam ik superwinkel.nl tegen en daar was de parfum te koop voor een leuke prijs! Meteen besteld en de volgende dag binnen :)

Neel 03-03-2020

Superwinkel, heet niet voor niets zo, super goedkoop, supersnel geleverd, en super lekkere geuren

L.Klepke 02-03-2020

Leuke shop, eenvoudig om een bestelling te plaatsen . En een snelle levering.

M Schillemans 02-03-2020

Levering keurig op tijd . Veel keuze en voordelig . Goede beschrijving van de parfums .

Dede 01-03-2020

Deze shop is zeker aan te bevelen, want ze zijn erg goedkoop en leveren desondanks heel veel kwaliteit. Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig via een duidelijk menu. Vervolgens word je op de hoogte gehouden via de mail wanneer de bestelling geleverd wordt. Dat gaat ook heel snel.
Ze zijn hun naam waard, echt een superwinkel 😃

R. de Vries 26-02-2020

Gekozen om het super voordelige aanbod. Verrast door de super snelle levering. Een website om te onthouden en gebruik van te maken!

Gijs 24-02-2020

Een zeer grote keuze met over het algemeen goede prijzen. Levering was echt snel en het zat ook uitstekend verpakt. Met toeval hier terecht gekomen, maar zeker niet de laatste keer.

Jacqueline 19-02-2020

Lage prijzen, nette levering. erg tevreden. Ik zou in ieder geval even op deze site kijken voordat je iets gaat kopen.

Henk 19-02-2020

Prima prijs, Bezorging volgende dag. Kortom, zeer tevreden en kan dit op grond van deze ervaring dit bedrijf zondermeer aanbevelen.

Elfrida Canters 19-02-2020

snelle en juiste levering . Duidelijke en eenvoudige website veel soorten artikelen

Toine 19-02-2020

super service , snelle levering zo als aan gegeven Top ik zou het iedereen aan kunnen bevelen echt een aanrader

Tanka 17-02-2020

goed assortiment, beduidend goedkoper dan in de reguliere winkels. Snelle levering, zoals vermeld en keurige bezorging (ook als je niet thuis mocht zijn)

Es 17-02-2020

Vraag over een parfum, binnen ongeveer twee dagen een tevreden antwoord. Parfum besteld en de dag erna binnen! Parfum is van goede en originele kwaliteit en niet oud (1 jaar ongeveer). Zeer tevreden en zal er nog eens bestellen.

Wabo 17-02-2020

Duidelijke website, veel producten tegen zeer scherpe prijs. Leveringsdatum was ook helder bij bestellen en is keurig nagekomen. Alles goed verpakt.