Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

hans 27-03-2019

duidelijke en gemakkelijke site en je kan het ook nog mooi laten inpakken .keurig verzorgd en stipt op tijd.

Theatralala 24-03-2019

Supersnel, supergoedkoop, dus gewoon SUPER!!!
Ben dus superblij met deze superleuke aanbieding van een superparfum van Victor&Rolf Flowerbomb 100 ml

S6694 23-03-2019

Voor 22:00 uur besteld morgen thuis, Super snelle bezorging! De prijzen zijn lager dan andere winkels! Producten zijn altijd op voorraad en nooit uitverkocht!

G.M.Wiehle 22-03-2019

Super service en zeer snelle levering. De prijs kwaliteit verhouding is ook super en tot slot de verpakking,deze is ook super.

Jacques D 21-03-2019

Prima en zéér snelle levering alles conform bestelling aanbevelenswaardig, wellicht tot volgende bestelling.

Linda 18-03-2019

Super snel en duidelijk, goed assortiment, fijne kortingen! Hele snelle levering en netjes verpakt!

Sharon 17-03-2019

Prima kwaliteit en een supersnelle levering. Echt Top! Zeer goed ingepakt ook.

Marja 16-03-2019

Super snelle correcte bezorging. Aanrader voor iedereen. Zeer tevreden. Zorgvuldig ingepakt.

Selma 16-03-2019

Een goede vlotte service en bezorging ook op tijd en correct.
Zeker aan te bevelen!
Mijn favoriete parfum hadden jullie wel!
Erg blij mee ook met de prijs

deja 14-03-2019

website heel overzichtelijk, correcte prijzen, de dag nadien reeds geleverd

Martine 11-03-2019

duidelijke en gebruiksvriendelijke website - gekocht product (eau de parfum Chloe) zeer scherp geprijsd - vlotte levering dag na bestelling - top!!!

Zonnetje 11-03-2019

Overzichtelijke webshop met verrassend aanbod, mooie merken en scherpe prijzen! Track and trace werkte goed en ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis.

Malika 09-03-2019

Snelle bezorging.
Heel correct prijs vergelijking best veel voordelen .
Duimpje omhoog👍

Maura 07-03-2019

De prijs van het product dat ik had gekocht was echt nergens lager, daarbij het gemak in het bestellen vanaf mijn mobiel op vrijdagmiddag, zaterdag kon ik het al gebruiken. Super!

Super 06-03-2019

Alles is altijd tip top in orde !
Keurig verpakt !
Snelle levering
En heel gemakkelijke site om te bestellen .. en heel vlug betaald .. en na 2-3 dagen je pakje al !! Toch super die superwinkel !!!!!

An 06-03-2019

Top! In de namiddag besteld en de ochtend erna ontvangen in België.
Goed verpakt. Heel tevreden.

Margo de Bruin 06-03-2019

Snelle bezorging, netjes verpakt, verder is het niet nodig om meer uitleg te geven, deze winkel komt zijn afspraken na, gewoon TOP......

Kelly Huysmans 04-03-2019

Makkelijke site en zeer goede prijs en snelle levering veel keuze en goede merken

Hanan Gazzal 03-03-2019

Zeer gebruiksvriendelijk website. Zeer overzichtelijk en qua prijs enorm concurrentieel. Zeer tevreden over de service. Pakketje was bedoeld als een cadeau en kwam zeer keurig en mooi ingepakt. Top service. En dit alles geleverd binnen de 24h. Dikke pluim. Hier spreekt een zeer tevreden klant.

Ramona 01-03-2019

Top product , bliksem aflevering , duidelijkheid en respecteren van afspraak

Arinevanj 27-02-2019

Via een vvv cadeaubon...mijn favoriete geuren Samsara en Pasha besteld.. gratis verzending tegen een geweldige prijs. De volgende dag het pakket al in huis.

Aart Van Veen 26-02-2019

Prima webwinkel werkt snel en simpel, levering Volgens afspraak. Dank je wel.

Karin 26-02-2019

De parfum was goedkoper dan in andere winkels. Als het dezelfde parfum is en ook nog eens dezelfde inhoud, dan vind ik dat wel belangrijk. De parfum werd snel geleverd! Ik ben erg tevreden over superwinkel.nl en heb hier reeds vaker gekocht.

J. 25-02-2019

Snelle levering, prima prijzen.
Ruime keuze mogelijkheden
Absolute aanrader

Adela 21-02-2019

Supersnelle en correcte levering. Bestelling lag de volgende dag in mijn afhaalpunt. Ik ben zeer
tevreden!