Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Fitz 26-07-2021

Besteld volgende dag in huis terwijl er 3 tot 5 dagen bij stond. had de reviews bekeken van anderen . . En heb mijn keuze gemaakt dat de reviews van de producten er bij staan wat anderen er van vinden vind ik heel erg belangrijk voor mijn eigen aankoop. Dus proficiat superwinkel ga zo door . En ik blijf bestellen.. echt een aanrader. Groetjes Fitzie

Dennis Zaan 21-07-2021

Superwinkel is wel degelijk de goedkoopste als het gaat om goedkopere parfum! Het verschil met een andere commerciele parfumerie is enorm, dat is voor mij genoeg reden om bij Superwinkel te bestellen!
Voor mij geen andere winkel meer!

jan v d zande 20-07-2021

goede en snelle levering van zeer mooi product.daarom beveel ik dit bedrijf aan.

C 20-07-2021

Eerste keer besteld , super snelle levering en na wat zoeken kwam deze webwinkel er als goedkoopste uit.

Koos Verhoeve 19-07-2021

Enorme goede service en website, zeer grote keuze van producten parfums e.d, betalingsverkeer zeer goed geregeld en verzending zeer snel gedaan met goede uitleg met emails, meer als een 10 waard voor mij 10.5.

Leonard Franssen 15-07-2021

Snelle en correcte levering, precies, precies wat beloofd wordt. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Jay 13-07-2021

Ruime aanbod producten! Snelle levering en scherpe prijzen! Wat wil je nog meer? Ben zeer tevreden.

Sjong 11-07-2021

Groot assortiment, heel scherpe prijzen, vanaf €30 geen verzendkosten en echt de volgende dag in huis (mits voor 22u besteld).

trees 07-07-2021

Fijne online winkel. Als de producten op de site staan Worden deze snel en netjes geleverd. Duidelijk dus wat wel en niet geleverd kan worden

Inge 07-07-2021

Ik ben superblij met Superwinkel. Mooie prijsjes, heb al meerdere keren besteld en alles komt keurig in orde en op tijd binnen. Veel keus ook, top!

JOSEPHINE 06-07-2021

Ik ben supertevreden! De site is eerlijk en duidelijk, de bestelling ging vlot en de levering ging zonder enig probleem. Ik gaf anderen al jullie gegevens door want ik ben zeker zelf ook van plan om in de toekomt beroep te doen op jullie aanbod.

Fil 01-07-2021

Ik vindt deze shop fantastisch kijken wat je nodig hebt, en naar de kortingen kijken bestellen voor 22 u en het is de dag nadien al klaar dus m a w snel betrouwbaar en goedkoop ook nog eens

Danielle Appeldoorn 30-06-2021

Dit was mijn eerste bestelling bij de Superwinkel en ben een zeer tevreden klant.
Alles is prima verlopen vanaf het bestellen tot en met de bezorging aan huis.
De website is duidelijk en geeft genoeg informatie over het product.
Bestellen is eenvoudig, de spulletjes worden goed verpakt en op de afgesproken tijd afgeleverd.
Kortom: tot de volgende keer

Rita Bergman 29-06-2021

Overzichtelijk, top prijzen en razend snel in huis. Kreeg deze tip van mijn dochter. Voortaan bestel ik mijn luchtjes hier🥰🥰

bruylant albert 22-06-2021

alle parfums en accesoires altijd voor aangepaste prijzen ,snelle en correcte service , tof voor leuke verrasing en in cadoverpakking als gewenst is , en goede uitleg bij elke parfum of artikel alle met de grootse zorg en klantvriendelijk ,toffe site en alles vlug terug te vinden

Annemiek 21-06-2021

Ik gebruik al jaren de eau de parfum Shalimar.
Daarom weet ik precies hoe deze parfum ruikt op mijn huid.
De parfum kocht ik ook bij superwinkel.nl
De geur van de parfum is totaal anders. Na 10 minuten is de geur vervlogen.
Ik heb meteen een nieuwe fles aangeschaft bij een bekende winkel en dat is een wereld van verschil.
Gewoon opgelicht met een nep parfum, zo een die je vaak in Aziatische landen kunt kopen.
Helaas is hier jiks tegen te doen. Je kunt de parfum niet terug sturen zonder cellofaan en als je dat toch doet zeggen ze dat de parfum gewoon goed is.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!!

Fia 18-06-2021

Goede service en snel. Kon ook een afleveradres in de buurt kiezen altijd makkelijk hoef je niet thuis te blijven.

Wederom geslaagd voor een mooi vader dag Cadeau ! 16-06-2021

In het verleden ook al via deze website een bestelling uitgezet. Nu weer voor Superwinkel gekozen na het vergelijken van diverse andere websites met een vergelijkbaar aanbod. Uiteindelijk weer de keuze gemaakt voor jullie website gezien het ruime aanbod aan heren parfums en gekozen voor een van mijn vaste geuren van Dolce Gabana. Hierbij was deze zomerse geur ook nog eens prettig geprijsd en geen verzendkosten. Ben benieuwd hoe die zomerse geur in de praktijk uitpakt ? Moet wachten tot zondag /vader dag om het uit zijn feestelijke verpakking te mogen halen. Groet van een tevreden klant.

Rezie 15-06-2021

Zeer snelle levering en zeer correcte afhandeling was hier erg blij mee kan ik iedereen aanbevelen deze winkel

Veerle Swyngedouw 15-06-2021

Goede prijs, snelle levering, veel verschillende producten … echt TOP.
Het eerste woord van superwinkel is niet gestolen.

tvd 15-06-2021

Hele snelle levering tegen scherpe prijs van het door mij gewenste artikel. Is zeker voor herhaling vatbaar!

Dunhill 15-06-2021

Wat ik heb besteld was goedkoper dan bij een andere winkel! Donderdag 10 juni besteld en de andere dag was het er.

Ruud 13-06-2021

Overzichtelijke site en makkelijke afhandeling van je bestelling. Goed en ruim assortiment.

Leny 13-06-2021

Ben zéér tevreden over de prijzen én de levering. Zeer netjes verpakt!! Ik ga hier vaker bestellen en heb mijn kinderen die graag een geurtje op hebben geattendeerd op deze goedkope site. Zij zeiden ook scheelt zoveel!!!

Eabele 12-06-2021

De producten zijn goedkoper dan bij de meeste winkels, en het is erg snel in huis.