Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Artdecolover 23-08-2021

Nog maar twee keer een bestelling gedaan bij Superwinkel maar beide keren was alles perfect in orde: levering en verpakking. De website is overzichtelijk en ze hebben vaak de laagste prijs. Ook het tonen van de reviews van klanten bij elk product vind ik nuttig. Ik zal zeer regelmatig blijven kijken en bestellen!

Daphne 19-08-2021

Alles zoals beloofd geleverd en de beste prijs voor een heerlijke eau de parfum!

Vanessa 18-08-2021

Super snelle levering ! Wordt erg gewaardeerd zal jullie zeker aanbevelen !

Carla 18-08-2021

Was op zoek naar een betaalbaar geurtje, deze site had volop keuze in voor mijn betaalbare prijsklasse.
Het is makkelijk te bestellen op deze site en kreeg de volgende dag mijn bestelling netjes thuis geleverd.

Sonja 18-08-2021

Prima online winkelen, nette prijzen en volgende dag al geleverd.
Goed verpakt.
Helemaal blij!

Michel 18-08-2021

Ruime keuze aan een voordelige prijs. Overzichtelijke website en snelle levering.

De Geert 17-08-2021

Scherpste prijs ooit gevonden op internet !
Goed service en supersnelle levering.

Frouwkje Vermaning 11-08-2021

Zeer tevreden met de snelle levering, concurrerende prijzen en het is goed verpakt.
Mijn man was heel blij met zijn luchtje

T de Bruijn 09-08-2021

Mijn eerste keer besteld en zeker niet teleurgesteld.
Netjes verpakt en snelle levering

A. 09-08-2021

Goldwell shampoo snel en makkelijk besteld tegen een redelijk lage prijs. Snelle levering en goed product. 100% tevreden. Aanrader.

Kamla Bhajan 07-08-2021

Heel correct alles afgehandeld...
Precies zoals beloofd...vandaag besteld...morgen in huis...heel erg tevreden...
Mvg...Kamla Bhajan

N. Singels 07-08-2021

Clinique besteld is niet de juiste geur ! (Aromatics ) geur is zo verdwenen. Heb zo mijn twijfels.
Superwinkel 09-08-2021

Beste Nera,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Ik kan me bijna niet voorstellen dat de geur van Aromatics zo is verdwenen! Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je zelf gewend bent aan de geur waardoor je hem zelf niet goed ruikt.

Als je twijfels hebt, neem gerust contact op met onze klantenservice en vermeld even het ordernummer van je bestelling. We helpen je graag.

Superwinkel

Liesje 06-08-2021

!!! 10 / 10 !!!
- super aanbod
- super prijzen
- super service
- super snel geleverd
- alles staat super duidelijk en correct vermeld

J.beernaert 05-08-2021

zeer interessante prijzen , heelvlugge levering , en met zorg verpakt ,was mij aanbevolen

Eddy 04-08-2021

Altijd goede deals te vinden en uitgebreid assortiment. Ik kan dit aanbevelen wegens de goede service en snelheid van verzenden.

hans hollaar 01-08-2021

Een heel mooie lage prijs en de heel snelle levering op de volgende dag na de bestelling maakt deze bestelling heel goed.

Jolanda van Mierlo 01-08-2021

Fijne website om je produkten te bestellen, super goede prijs en zeer snel bezorgt dus zeker een aanrader!

M.Magereij 01-08-2021

Geweldig bedrijf s’avonds bestellen en de volgende dag in huis. Keurig verpakt👍🏻

Naziha Cha 29-07-2021

Ik zocht naar lekker geur set en keek natuurlijk ook naar de prijs en kwam uit bij deze webshop.
Heb het product besteld en volgende dag nog bezorgd super snel. Daarnaast was het mooi ingepakt super blij en mooi verpakt en veilig. Ik ben zeker fan van deze webshop. Volgende keer weet ik jullie te vinden.

Marli 29-07-2021

De reden dat ik gekozen heb voor Superwinkel is de scherpe prijs van de producten. Ook de levering is ontzettend snel. Het is wel jammer dat ze niet altijd alles voorradig hebben. Verder ontzettend tevreden over de kwaliteit en de service.

Lob 28-07-2021

Een van mijn favoriete geurtjes besteld bij superwinkel.nl en zeer positief verrast. Een hele scherpe prijs, eenvoudig bestelproces, snelle verzending en daarvan goed op de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden, dank.

Martin 28-07-2021

De shop om lekkere geurtjes voor mijzelf te kopen, scherpe prijzen en volgende dag in huis.

luc 27-07-2021

veel keuze goede prijzen en een zeer snelle levering.duidelijke website met voldoende uitleg

Esters 27-07-2021

Super snel thuis. Goed te vinden producten. Zal hier zeker weer bestellen.

Recai 26-07-2021

Ik heb vaker besteld en heb ervaring met deze site. Info en bezorging is erg duidelijk , prijzen zijn gunstig ten opzichte van andere verkopers .
De naam super maken jullie waar!