Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

M.K. 21-02-2023

Niet de gehele bestelling geleverd gekregen. Klantenservice laat lang op zich wachten en komt niet tot een oplossing.

Sofie 21-02-2023

Snel, gemakkelijk en zeer goede prijs/kwaliteit. Leuk ook dat ze je verwittigen wanneer één van je favorieten in prijs verlaagd is of er een speciale actie is.
Een aanrader dus!

Smellery 21-02-2023

Verpakkingen en flessen zijn zo mooi dat je daardoor het feit dat de geur niet heel lang houdt vergeet. Ik bewaar zelfs de dozen. Voorlopig koop ik mijn geuren bij Deloox.

Wil 20-02-2023

Snelle levering, goede prijs, altijd goed. Heb aromatic elixer besteld , alleen hapert het spray knopje een beetje, hoop dat die het blijft doen..... Kan niet meer terug omdat ik de doos al heb weggegooid.... Verder prima!!

Stijn 16-02-2023

Vlotte bestelling en vlotte levering. Besteld en 2 dagen later in huis. Super service

Git 15-02-2023

Eerste bestelling bij Deloox en zeker niet de laatste !
Gekozen omwille van assortiment en lagere prijzen.
Alles is naar wenst verlopen!
Snel en.eenvoudig!
Levering op tijd gekregen en voldoet aan mijn keuze op de website.
Ik had graag enkele samples naast mijn product willen vinden...😊😇
Maar toch was alles picco bello!

Colette 15-02-2023

Heel fijn , scheelt heel veel met n andere parfumerie zaak. Je besteld het de ene dag en de volgende dag al in huis , netjes verpakt..Wij zij er erg blij mee helemaal top..

Mieke 14-02-2023

Héérlijke eau de parfum van Lanvin om 20.00 uur besteld. Met flinke korting. De volgende dag 11.00 uur werd het pakketje al geleverd. Ben hier héél blij mee.
Overzichtelijk en dus gemakkelijk te bestellen.

Ellen 11-02-2023

Goede website, scherpe prijzen; goede en snelle bezorgservice.
In een woord TOP!

arrava delancker 08-02-2023

Een dag te laat geleverd wat er gezegd werd maar niet erg.
Goed verpakt, heel blij mee.
Bedankt

Caroline 04-02-2023

Gewoon een top bedrijf!!!!
Tijdje terug per toeval op hun site gekomen en was meteen onder de indruk van hun mooie overzichtelijke website en hun goedkope producten.
Alles wordt super snel en netjes geleverd (als het voorradig is)

gewoon super!!

Sunita 03-02-2023

Delivery was on promised time. All process from booking order to delivery order was done in a nice professional manner. I do recommend this buyer.

Gina 02-02-2023

Ik ben héél tevreden over deze site , belangrijkste prijs/kwaliteit is zeker ok....Ik zoek op de site steeds de goedkoopste. En dat zijn jullie 👍

Amira 01-02-2023

Ik ben zeer tevreden over Deloox.nl. Ik heb voor Deloox gekozen omdat ik hier vaak goede prijzen vind voor originele parfums en verzorgingsproducten dan elders. De website is overzichtelijk en het wordt je duidelijk gemaakt waar je moet zoeken. Ik had een order geplaatst waarbij ik wel een bestelbevestiging van had ontvangen maar geen status van de order, doordat het product niet op voorraad was tijdens het plaatsen van mijn bestelling. Hier had ik het liefst wel eerder van op de hoogte gebracht willen worden i.p.v. nadat ik een e-mail had gestuurd. Hier werd vrij snel op gereageerd met een duidelijk antwoord wat heel fijn was. Uiteindelijk heb ik kort daarna mijn bestelling mogen ontvangen.

Marion 31-01-2023

Snelle levering, wordt op de hoogte gehouden .
Goede prijs en product (parfum)

roland gouwy 28-01-2023

We waren dringend op zoek naar speciaal eten voor onze hond .na veel zoeken op het internet hebben we DELOOSX gevonden
we hebben een bestelling geplaatst in de namiddag en de volgende morgen om 8.30 uur werd onze bestelling geleverd in eppegem belgie
dit was snel .We hebben ook een goede prijs gekregen ook een pluspunt

Nancy 27-01-2023

De site is super makkelijk en ruim aanbod. Vandaag besteld en morgen geleverd. Het motto klopt als een bus. Ik was suuuuper blij 😀

Jos 25-01-2023

Erg overzichtelijke site met hele goeie prijzen. Geur werd ook ontzettend snel bezorgd. Origineel kocht ik een geur die niet goed op mijn huid werkt maar Deloox was erg toeschietelijk om mij daarmee te helpen. Verstandiger om in een winkel ergens de geur te testen en dan via Deloox bestellen.

Bolleke 25-01-2023

Snelle levering van onze bestelling,,voor België
Prijzen parfum voordelig

Wilma 21-01-2023

Een goede duidelijke webshop! Het product was erg gemakkelijk te vinden omdat ik het parfum al kende. De deal was snel gesloten omdat de prijs gunstig was. De bestelling was snel in huis. Het parfum is heerlijk!

Iryna 19-01-2023

een goed assortiment. snelle levering. goede prijs. mooie verpakking.alleen in deze winkel vond ik een goede remedie voor mijn haar.

DJ Rozenberg 19-01-2023

Ik was enorm verrast. Het begon al bij de prijs die erg aantrekkelijk was. Toen bleek dat ik ook achteraf kon betalen, was het helemaal perfect. Ik had nog nooit van deze shop gehoord. Ten slotte had ik s'avonds besteld en echt de volgende middag geleverd, ik ben om, ben zo blij. Dit verdient een soort shoutout. Deloox is mijn 1e keus, heel erg bedankt 👍👍👍.
DJ Rozenberg, Schiedam

James 18-01-2023

Super eenvoudig mijn luchtje te vinden op jullie site. Makkelijk besteld snel ontvangen. Wat wil een mens nog meer. Geen geneuzel goed verpakt prima dit.

Kirsten 17-01-2023

Zeer goede prijzen, snelle verzending. Nooit problemen gehad met eerdere bestellingen.

Johan 16-01-2023

Product goed ontvangen mooi ingepakt en op tijd goed bedrijf en betrouwbaar