Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Van Dycke 08-08-2019

Super rapide et grand choix de produits pour un prix parfois plus que super.

N. NAGEL 07-08-2019

ik vind een leuk webwinkel omdat alles woord goed en op tijd bezorgd . de verpakking heel netjes .SUPER .

Lidy 07-08-2019

Makkelijk ,snel en overzichtelijke site.
Bestellen is eenvoudig en levering supersnel

Ellis 07-08-2019

Naast dat de site het product als goedkoopst aanbood, was de snelle verzending helemaal top! Vrijdag avond besteld, zaterdag ochtend keurig bezorgd.

Lex 06-08-2019

Goedkoop, snelle levering en is precies zoals je het zelf zou doen qua klantbehandeling.

Jolanda 06-08-2019

Eerste keer wat besteld.... Zou het iedereen aanbevelen, andere dag in huis.... Goede levering.

Philo 06-08-2019

Ik wou een nieuwe speelgoed voor de kids en ging googlen...bij Superwinkel vond ik wat ik zocht en vergeleken met andere winkels was het goedkoper....dus gelijk besteld en had het ook snel in huis....kids zijn er helemaal blij mee

Pip 04-08-2019

Geweldige service. Ik had het verkeerde besteld en betaald. De bestelling werd geannuleerd en mijn geld terug gestort. Levering van mijn nieuwe bestelling binnen 2 dagen.

Harold 02-08-2019

Was makkelijk bestellen en snel in huis en je wordt goed op de hoogte gehouden top winkel .

Willy 01-08-2019

Kende Superwinkel.nl niet. Bij het zoeken naar een afscheidscadeau voor onze collega kwamen we uit op de site van Superwinkel.nl. De Fitbit die we zochten was op voorraad en direct leverbaar. Ook was de Fitbit voordeliger dan op andere sites. Onze Fitbit moest aan diverse eisen voldoen en dat was goed uit de informatie bij het artikel te halen. Op vrijdagmorgen besteld en betaald. Ik heb gekozen om het pakketje op te halen bij een DHL afleverpunt waar ik het zaterdagmiddag na 13.00 uur al kon ophalen. Top👍
Nu het cadeau nog geven aan de vertrekkende collega. Hier zijn we niet blij mee😭

Esther 31-07-2019

Erg tevreden over de snelle levering van de aankoop, overzichtelijke, duidelijke website èn het prijsvoordeel t.o.v. andere sites (bv. bol.com). Want tsja.... we zijn nu eenmaal Nederlanders ;)

Inge 30-07-2019

Zeer snelle en correcte service!
‘s avonds bestelling geplaatst en ‘s morgens reeds geleverd. Top!

Petra Kok 30-07-2019

Zeer goede webshop. 100% originele geuren, veel goedkoper dan bij andere aanbieders. Je
krijgt wat er beloofd wordt op de site. Hele snelle levering, geuren worden zeer goed verpakt. Echt heel blij met mijn geur. Ik beveel deze shop echt aan. Zeer betrouwbaar.

Tim Johnstone 30-07-2019

Omdat deze winkel meer dan een email adres is, had ik vertrouwen in dat het een echte product zou zijn voor een voordelig prijs die vlot geleverd werd. Echt een Superwinkel!

Sandra 29-07-2019

Superwinkel is dus ook echt een superwinkel. Zeer ruime keus. En gelukkig mijn favo geurtje. Dus een blij ei 🤣😂🤣. En de levering.... toet toet ..super snel.
Jullie hebben een klant erbij 👍👍🎈🎈

Sabine zwaan 29-07-2019

Zeer snelle levering van mijn parasol ware het niet dat ik een grijze had besteld en een witte geleverd kreeg beetje jammer als het 38 graden is dan stuur je hem ook niet terug ik krijg 12,50 terug gestort voor t ongemak moet t nog ff zien !

Ivdb 28-07-2019

Snelle levering, goede communicatie, veel keus en scherpe prijzen. Ik kende deze winkel nog niet, maar ik ben blij verrast. Hier ga ik vaker shoppen.

Odette 28-07-2019

Het geurtje dat ik wilde hebben, was bij jullie het goedkoopste en supersnelle levering met goede en duidelijke emails over de bezorging.

René 28-07-2019

Goede service. Makkelijk te bestellen was het product. Concurrerende prijzen. Ook de afhandeling en de communicatie ervancwas gewoon goed!

Jeroen Haarmann 26-07-2019

Duidelijke site en bestelling altijd snel binnen.
Met zekerheid winkelen dus!
TOP!

Reinie 25-07-2019

Zoals vorige keren óók met deze bestelling zeer tevreden, netjes ingepakt en bezorgd, máár vooral de prijzen bij SUPERWINKEL zijn zeer voordelig..." ik ben fan van Superwinkel"

Lovke 24-07-2019

Zoals altijd heel tevreden
prijs versus kwaliteit , 100%
service is optimaal
Heel snelle levring

Yvonne 23-07-2019

Ze leveren snel, de geuren zijn prima verpakt en het zijn de originele geuren. Ook de prijzen zijn zeer scherp. Kortom een perfecte winkel om je geurtjes te kopen.

c 23-07-2019

ik heb nog niet zo vaak hier besteld maar tot nu toe heel tevrede over hoe de site is hoe te bestellen en hoe snel ik het heb ontvangen.

Leeuw 23-07-2019

Wat een superwinkel!
Fijne, overzichtelijke website, goede prijzen en een supersnelle levering.
Op alle fronten tevreden!