Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

André 31-08-2020

Goede prijs en vlotte afhandeling + snelle levering . Grote keus aan gereedschap.

renaat 30-08-2020

Het product had een correcte prijs. De site is betrouwbaar. Onze bestelling werd binnen de 24 uren geleverd.

sjakie 30-08-2020

Vlotte en correcte levering. Vlugger dan beloofd. Product zelfs goedkoper dan de website van de producent;

TM 28-08-2020

heel scherpe prijs, heel snelle levering, grote keuze, duidelijk opgebouwde en gemakkelijk te gebruiken webshop

Bauwens ivan 28-08-2020

Zeer goede service. Een aanrader om daar aankopen te doen....
Ik ben een heel tevreden klant.

Peter Lennertz 27-08-2020

De eerste bestelling was super snelle levering.
Onze tweede bestelling kwam even snel als de eerste maar had een steel voor een pikhouweel besteld dit was in orde maar ook een compleet pikhouweel maar daar kregen we alleen de steel.
Onmiddellijk contact op genomen en het formulier op de website ingevuld. Vandaag 27/08/2020 weer gebeld toen gingen ze het pas uitzoeken hoe dit is gebeurt. Maar ik vind dat ze eerst ons het ontbrekende pikhouweel moeten sturen en het verder intern te onderzoeken.
Nu hoop ik dat dit zo snel mogelijk wordt geregeld. Want heb deze dringend nodig het komende weekeinde en de volgende week.

Guy 24-08-2020

Prima service! Alles netjes mooi op tijd en correct geleverd zoals vermeld op de site. Supercontent!!

Gerrit 24-08-2020

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, top materiaal. Inderdaad snelle levering: 's avonds besteld en volgende dag al levering.
Telefoon wordt snel opgenomen en vriendelijke bediening.
Absoluut een aanrader!

Desire 23-08-2020

Een negen omdat ik zelden een 10 geef,goede website betrouwbare merken en producten, zeer goede prijzen houden u ook goed op de hoogte wanneer een product niet direct leverbaar is.
Zoals alle postorderbedrijven hangen zij af van de goodwill van de koeriers, fixatie werkt met post.nl wat in mijn regio goed werkt.

Desire 23-08-2020

Raf C. 21-08-2020

Supersnelle levering. Groot aanbod. Scherpe prijzen. Erg behulpzaam als het al eens misloopt. (Vergeten artikel).

Matthias 19-08-2020

2 dingen besteld die apart geleverd zullen worden, daarover netjes gecommuniceerd.
Nu reeds 1 pakket ontvangen maar nog steeds geen informatie over het andere pakket.
Ook de €20 verzendkosten zijn ronduit niet meer van deze tijd, zeker als je iets besteld twv €130.
Het was een doos die niet groter was dan die van een tv, met 1 persoon makkelijk te hanteren.

hubert fransen 12-08-2020

professioneel en goede prijs/kwaliteit, snelle levering, betrouwbare merken die aangeboden worden, tot op heden geen beroep moeten doen op waarborg, factuur als garantiebewijs, kortom goed.

Paul 10-08-2020

'S ochtends besteld na eerst via chat te informeren wat overigens vlot verloopt.
Omdat het een eerste aankoop was gekozen voor ophalen in de winkel, bijna onmiddellijk de bevestigingsmail dat alles klaar stond ontvangen.
Namiddag afgehaald, vriendelijk ontvangen en correct geholpen.
Prijs beduidend lager dan bij concurrentie.

Steven 08-08-2020

Zeer overzichtelijke webshop
Correcte (scherpe) prijzen
Vlotte levering, indien een artikel toch langer onderweg is dan voorzien, dan makkelijk te volgen via track & trace van bezorgdienst
Bij vragen of problemen is men ook goed bereikbaar (vlot contact gehad via telefoon en chat).

paul 08-08-2020

Zij komen hun belofte na, vooral de levertermijnen. Wanneer ze niet tijdig kunnen leveren, sturen ze spontaan een mail, wat bij andere webwinkels zelden gebeurt. Ze hanteren eerlijke prijzen...
zeer tevreden !!!

Jo 07-08-2020

Super snelle levering ! 'S avonds besteld, de dag nadien reeds geleverd ! Wauw !

Pauwel 06-08-2020

Site kan met zijn momenten sneller, maar zeer duidelijk. Snelle levering, altijd keurig verpakt. Aanrader!

ann Vercammen 06-08-2020

Mijn bestelling is zeer snel toegekomen. Dat was ok. Maar het exemplaar dat ik besteld had, was stuk. Om te retourneren was vrij complex. Geen retour adres sticker, maar zelf proberen op de juiste manier terug te sturen. Tot op heden heb ik nog geen melding van ontvangst bij Fixami van het teruggestuurde exemplaar. Ik hoop dat dit alsnog in orde mag komen.

Bernard 06-08-2020

De bestelling verliep vlot, item niet in de reguliere handel te verkrijgen. Snelle levering binnen de 24h.

F. Vanbiervliet 04-08-2020

Ik kreeg het toestel netjes op de beloofde datum. Was perfect zoals beloofd en op de koop toe nog goed van prijs.

Foexie 03-08-2020

Voor mijn aankoop waren ze de goedkoopste. Staat wel tegenover dat ze een lange levertijd hebben tegenover andere websites. Dus bij fixami moet je blijkbaar (soms) afwegen of je goedkoop wil kopen en/of lang wil wachten op je aankoop. Jammer.

Peter 03-08-2020

Uitgebreide en duidelijke web-shop.
Alles netjes volgens afspraak op tijd geleverd.
TOP

Ronny Savels 02-08-2020

Toestel deed het niet.
Na contact voor retour geen vlugge email met bevestiging.

Detlef 31-07-2020

Goede service en snelle levering
Prijs kwaliteit goed op de markt
Zeker een aanrader om in dit bedrijf uw aankopen te doen

Mvg