Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Steve 29-07-2020

Grooot assortimen, veel keuze uit verschillende merken, directe levering, en als er een wacht tijd is houden ze je op de hoogte tijdens deze wachttijd van de mogelijke leveringsdatum. Top service

Jan 28-07-2020

Groot assortiment en hele scherpe prijzen...levering in België de dag na aankoop.

Ann 26-07-2020

Website overzichtelijk, goede zoekfunctie, duidelijke berekening kosten. Bestelling was uitstekend verpakt, prima aangekomen, goede kwaliteit. Aanvaardbare verzendingskosten, zeer vlotte levering.

Verlodt André 23-07-2020

Prijs kwaliteit altijd in orde.
De levering was voorzien op 21/0720 tussen 10h45 en 14h45, gans de dag thuis gebleven maar niemand gezien, de doos stond 's anderendaags an mijn voordeur, normaal is de levering altijd stipt op tijd.

Peter Van Maele (peterbiltje) 22-07-2020

Object beschrijft zoals op site - Beloofde levering op tijd (ook in coronatijd) Chappeau!!
Chauffeur correct en vriendelijk .

Geert Goessens 21-07-2020

Alles wordt in het werk gesteld om de klant tevreden te maken.
Heel vriendelijk personeel. Bovendien top producten met regelmatig fikse kortingen!
Ik geef het graag aan iedereen door

Jurgen Crommelinck 20-07-2020

De site is zeer goed je kan zoeken op merk op type, je weet ook direct of het op voorraad is.
Als er een probleem is met de levering werd ik direct verwittigd en verontschuldingen zeer daar voor.
En steeds de scherpste prijs.
Dus een echte aanrader!!!!!!!!

SEGERS Joris 18-07-2020

Ik heb een bestelling geplaatst begin deze week en deze zou geleverd worden de dag nadien , vier dagen later heb ik nog steeds niets ontvangen dus kan ik geen positieve review schrijven !

Kloefsan 16-07-2020

De prijs was de goedkoopste op het net. De levering was zeer snel en volgens afspraak.
Proficiat.

Jeroen 16-07-2020

Altijd netjes omschreven product aan duidelijke prijs geen extra verdoken kosten en netjes binne de tijd geleverd toppie

FrederikH 15-07-2020

Veel te lange levertijden ! 4-8 weken wachten op iets dat de meeste webshops binnen de 24 uur kunnen leveren is niet normaal. Ik raad dan ook iedereen aan om een fractie meer te betalen bij andere webshops om de bestelde artikels op enkele dagen thuis te hebben.

Jonas 18-06-2020

Op 20 mei deed ik een bestelling bij Fixami/Gereedschapcentrum ter waarde van 460 euro.
Op 26 mei mailde ik omdat ik geen bevestigingsmail ontvangen had. Geen antwoord…
Op 3 juni mailde ik met de vraag om de goederen die op voorraad zijn alvast te versturen. Geen antwoord…
Op 11 juni mailde ik hen opnieuw met de vraag om binnen de 5 dagen (zoals ze beloven op hun site) me een antwoord te sturen. Geen antwoord…

Ieder zichzelf respecterend bedrijf weet dat een goed contact met klanten een essentiële dienstverlening is. Corona of niet, als je na 4 weken en evenveel mails geen antwoord krijgt, dan voldoe je niet aan deze minimum dienstverlening, wat er voor zorgt dat het vertrouwen van mijn kant opraakt. Dan beloof je maar niet dat mails binnen de 5 dagen worden beantwoord. Dat ze wel de tijd hebben om te reageren op shopreviews toont alleen maar aan dat ze het beperken van imagoschade belangrijker vinden dan echte klantenservice.

Dit is de laatste keer dat ik bij Fixami/Gereedschapcentrum bestel. Klium en Toolnation hebben in coronatijd wel hun zaken op orde, dus allen daarheen! Wellicht zijn dat gezondere bedrijven dan Fixami en zou ik alleen al daarom aanraden om niet meer bij Fixami/Gereedschapcentrum (zelfde bedrijf, andere naam) te bestellen. Gaan ze failliet, dan mag je fluiten naar je centen als je een bestelling lopen hebt. En weet dat je als klant nooit een faillissement ziet aankomen.

Stijn 13-06-2020

Na 7 weken verkeerde en goedkopere grasmachine ontvangen. Een model van 294 euro ipv het bestelde model -nu 360 euro-. De doos komt beschadigd toe en is opnieuw dichtgeplakt.
Een klant die dit niet controleert wordt dus opgezadeld met goedkopere spullen.

Rudi 11-06-2020

Ik heb nu al een week elke dag contact opgenomen betreffende mijn bestelling 600180623 en krijg steeds het bericht dat mijn bestelling klaar staat en diezelfde dag zal worden verzonden. Wanneer ik opmerk dat alles nog in behandeling staat wordt de tegenpartij licht boos en zegt mij dat hij in het systeem veel meer kan zien dan ik. Niet dus... Mijn verzoek tot annulatie wordt (vanzelfsprekend) compleet genegeerd. Intussen zit ik lekker geblokkeerd en kan ik geen nieuwe bestelling doen bij een degelijk bedrijf. Dank u wel hoor Fixami, goed gedaan. Uw klantenbestand is zonet met 1 verminderd.

StijnBogaert 09-06-2020

Algemeen
Grasmachine besteld - bericht dat deze niet voorradig is. Op de website zelf zien we hem beschikbaar staan (meer dan 7 op voorraad). Ondertussen al 6 weken geleden alles betaald. Wat doen jullie met ons geld?

Klantenservice
Uw klantenservice is een telefoonnummer dat zichzelf afsluit - u antwoordt niet via facebook of mail. Ik eis onmiddellijk bericht. Hetzij bericht wanneer wij onze betaalde producten ontvangen hetzij de onmiddellijke terugstorting van ons geld. Dit heeft meer en meer weg van frauduleuze praktijken als ik de reviews van anderen lees.

steven 27-05-2020

Al een maand aan het wachten op bestelling ( 5 simpele dingen op voorraad)
paar keer gebeld waar ze beloven om invoorraad zijnde stukken onmiddelijk op te sturen. TEVERGEEFS. chat niet meer mogelijk, op 10 mails wordt gewoon niet geantwoord, telefonisch niet te bereiken (klantenservice gesloten)
aan telefoon werd me zelfs gezegd "het is hier een zooitje"
NOOIT MEER FIXAMI!!!!!!!!

Andre 05-05-2020

Levering correct op tijd. Promotie slijpschijf Makita MET koffer besteld, maar ZONDER koffer aangekregen. Geen reactie op mijn mail of chat aan Fixami. Ik kon dan even goed het toestel voor dezelfde prijs in een winkel dichtbij gekocht hebben.....

Rooky85 27-03-2020

Altyd zeer eerlijke prijzen en correcte winkel.
Ook een heel groot aanbod aan materialen en toebehoren wat regelmatig wordt uitgebreid.

Als ik toch een opmerking moet geven, een tijd geleden was mijn bestelling onvolledig aangekomen, naa een telefoon werd dit correct opgelost.

Verder is het altijd aangenaam winkelen bij deze mensen.

Herwig 26-03-2020

De beste prijzen en correcte levering en een heel groot aanbod van verschillende merken.

Jeffrey Alluyn 25-03-2020

Ondanks de corona-heisa de materialen snel geleverd gekregen, vlotte afhandeling tegen een scherpe prijs. Zeer tevreden

jean 23-03-2020

reeds eerder aankopen gedaan en nog steeds tevreden over de snelle levering, kwaliteit en dienstig personeel

Steven 20-03-2020

Beste prijs, votte bestelling, 2 dagen later geleverd en dit in het corona tijdperk.

Marianne 20-03-2020

Snelle levering, slechts 1 dag ‘vertraging’ ondanks corona crisis. Verder keurig verpakt en vriendelijke boodschap (veel klusplezier) op de verpakking, wat zelfs aan een online aankoop een persoonlijke touch geeft.

Wim 19-03-2020

Duidelijke communicatie,zéér snelle levering van uiterst kwaliteitsvol materiaal.

Kevin 19-03-2020

Ik ben via een zoekactie op de site gekomen, zo mijn lader besteld, en deze was de dagcerna geleverd... Super! 👍🏻