Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Deze score is berekend op basis van 123 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

PaV 17-10-2020

Wat mijn levering betreft perfect. Bestelling dinsdagavond, levering 's anderdaags in de voormiddag.

iris 09-10-2020

super snelle en goede service dag nadien had ik mijn pakje mooi aan de deur geleverd

Bruno De Vos 08-10-2020

Fixami levert mij snel (doorgaans binnen de 24h) en correct (nog nooit een incomplete of beschadigde levering gehad) kwalitatief goed en professioneel werkmateriaal voor een scherpe prijs.
Je moet het maar (blijven) doen !
Proficiat.

Ken 06-10-2020

Zeer volledig assortiment. Ik vind hier meestal wat ik zoek aan de meest voordelige prijs. De dagaanbiedingen zijn de moeite en klantenservice is snel en correct (via de chat: superfunctie!!). Nadeeltjes: extra betalen voor servicepack (maar wordt goedgemaakt door kortingscode) en toch al vaak gemerkt dat er langere wachttijden zijn wegens niet in stock (ivm andere online toolshops)

wifried . v.h 03-10-2020

eerst een gebruik toestel ontvangen!!!!! dierecht telefooons contact opgenomen met klantendienst!!!!
alles opgelost ; nieuw toestel daags nadien verzonden.
EEN CORRECTE FIRMA !

Jos 29-09-2020

Bestelling geplaatst die de dag nadien zou geleverd worden.
Helaas gen enkel bericht van verzending .
Contact opgenomen en heel onbeleefd van antwoord gediend...
Daarom bestelling opgezegd.
Nooit meer bij Fixami

linthout roger 22-09-2020

ik ben op de site terecht gekomen via het zoeken naar een gereedschap en dit via het internet. bij vergelijking met andere bedrijven vond ik FIXAMI de beste keuze en dit wegens de merken die zij aanbieden alsook de zeer concurrentiële prijzen die ze aanbieden. het is een overzichtelijke site en vooral de wijze waarop ze de aankopen afhandelen is zeer vlot en efficiënt en dus perfect.

Dylan 13-09-2020

Website is heel makelijk. Goedkoper dan andere websites en ze hebben heel veel. Levering is heel snel had alles de volgende dag in huis!

Godfried 12-09-2020

Pure service aan meer dan correcte prijzen.Een state of the art website, een volledig gamma, leuke promoties en razendsnelle correcte levering, wat wil een vakman of een huis en tuin handige Harry nog meer.

zeer proffessioneel 11-09-2020

zeer professionele behandeling ; Makita set opgestuurd gekregen inclusief oplader ,oplader werkte niet en contact opgenomen via chat ,zeer vriendelijke dame om 20 u nog afgehandeld ,volgende dag retourticket gekregen en nog opgestuurd ,volgende dag al een nieuwe set gekregen terwijl ze nog geen ontvangst hadden van mijn retour ,daarna melding gekregen van mijn retour ,super

verham.i.t. 11-09-2020

Snelle correcte levering , prijs kwaliteit zeer goed , leuke aanbiedingen een aanrader

JJ 11-09-2020

Ondertussen de zoveelste aankoop en steeds een perfecte levering van Makita gereedschap... Degelijk verpakt en onbeschadigd!

Dieter Devos 09-09-2020

Vlotte levering.
Was foutje in een product, direct nageleverd na vriendelijke chat met klantendienst.

Guido 01-09-2020

Zeer uitgebreid aanbod. Kwaliteitsmachine gekocht aan zeer scherpe prijs. Mooie overzichtelijke website. Levering zoals beloofd dag na bestelling. Aanrader !

André 31-08-2020

Goede prijs en vlotte afhandeling + snelle levering . Grote keus aan gereedschap.

renaat 30-08-2020

Het product had een correcte prijs. De site is betrouwbaar. Onze bestelling werd binnen de 24 uren geleverd.

sjakie 30-08-2020

Vlotte en correcte levering. Vlugger dan beloofd. Product zelfs goedkoper dan de website van de producent;

TM 28-08-2020

heel scherpe prijs, heel snelle levering, grote keuze, duidelijk opgebouwde en gemakkelijk te gebruiken webshop

Bauwens ivan 28-08-2020

Zeer goede service. Een aanrader om daar aankopen te doen....
Ik ben een heel tevreden klant.

Peter Lennertz 27-08-2020

De eerste bestelling was super snelle levering.
Onze tweede bestelling kwam even snel als de eerste maar had een steel voor een pikhouweel besteld dit was in orde maar ook een compleet pikhouweel maar daar kregen we alleen de steel.
Onmiddellijk contact op genomen en het formulier op de website ingevuld. Vandaag 27/08/2020 weer gebeld toen gingen ze het pas uitzoeken hoe dit is gebeurt. Maar ik vind dat ze eerst ons het ontbrekende pikhouweel moeten sturen en het verder intern te onderzoeken.
Nu hoop ik dat dit zo snel mogelijk wordt geregeld. Want heb deze dringend nodig het komende weekeinde en de volgende week.

Guy 24-08-2020

Prima service! Alles netjes mooi op tijd en correct geleverd zoals vermeld op de site. Supercontent!!

Gerrit 24-08-2020

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, top materiaal. Inderdaad snelle levering: 's avonds besteld en volgende dag al levering.
Telefoon wordt snel opgenomen en vriendelijke bediening.
Absoluut een aanrader!

Desire 23-08-2020

Een negen omdat ik zelden een 10 geef,goede website betrouwbare merken en producten, zeer goede prijzen houden u ook goed op de hoogte wanneer een product niet direct leverbaar is.
Zoals alle postorderbedrijven hangen zij af van de goodwill van de koeriers, fixatie werkt met post.nl wat in mijn regio goed werkt.

Desire 23-08-2020

Raf C. 21-08-2020

Supersnelle levering. Groot aanbod. Scherpe prijzen. Erg behulpzaam als het al eens misloopt. (Vergeten artikel).

Matthias 19-08-2020

2 dingen besteld die apart geleverd zullen worden, daarover netjes gecommuniceerd.
Nu reeds 1 pakket ontvangen maar nog steeds geen informatie over het andere pakket.
Ook de €20 verzendkosten zijn ronduit niet meer van deze tijd, zeker als je iets besteld twv €130.
Het was een doos die niet groter was dan die van een tv, met 1 persoon makkelijk te hanteren.

hubert fransen 12-08-2020

professioneel en goede prijs/kwaliteit, snelle levering, betrouwbare merken die aangeboden worden, tot op heden geen beroep moeten doen op waarborg, factuur als garantiebewijs, kortom goed.

Paul 10-08-2020

'S ochtends besteld na eerst via chat te informeren wat overigens vlot verloopt.
Omdat het een eerste aankoop was gekozen voor ophalen in de winkel, bijna onmiddellijk de bevestigingsmail dat alles klaar stond ontvangen.
Namiddag afgehaald, vriendelijk ontvangen en correct geholpen.
Prijs beduidend lager dan bij concurrentie.

Steven 08-08-2020

Zeer overzichtelijke webshop
Correcte (scherpe) prijzen
Vlotte levering, indien een artikel toch langer onderweg is dan voorzien, dan makkelijk te volgen via track & trace van bezorgdienst
Bij vragen of problemen is men ook goed bereikbaar (vlot contact gehad via telefoon en chat).

paul 08-08-2020

Zij komen hun belofte na, vooral de levertermijnen. Wanneer ze niet tijdig kunnen leveren, sturen ze spontaan een mail, wat bij andere webwinkels zelden gebeurt. Ze hanteren eerlijke prijzen...
zeer tevreden !!!

Jo 07-08-2020

Super snelle levering ! 'S avonds besteld, de dag nadien reeds geleverd ! Wauw !

Pauwel 06-08-2020

Site kan met zijn momenten sneller, maar zeer duidelijk. Snelle levering, altijd keurig verpakt. Aanrader!

ann Vercammen 06-08-2020

Mijn bestelling is zeer snel toegekomen. Dat was ok. Maar het exemplaar dat ik besteld had, was stuk. Om te retourneren was vrij complex. Geen retour adres sticker, maar zelf proberen op de juiste manier terug te sturen. Tot op heden heb ik nog geen melding van ontvangst bij Fixami van het teruggestuurde exemplaar. Ik hoop dat dit alsnog in orde mag komen.

Bernard 06-08-2020

De bestelling verliep vlot, item niet in de reguliere handel te verkrijgen. Snelle levering binnen de 24h.

F. Vanbiervliet 04-08-2020

Ik kreeg het toestel netjes op de beloofde datum. Was perfect zoals beloofd en op de koop toe nog goed van prijs.

Foexie 03-08-2020

Voor mijn aankoop waren ze de goedkoopste. Staat wel tegenover dat ze een lange levertijd hebben tegenover andere websites. Dus bij fixami moet je blijkbaar (soms) afwegen of je goedkoop wil kopen en/of lang wil wachten op je aankoop. Jammer.

Peter 03-08-2020

Uitgebreide en duidelijke web-shop.
Alles netjes volgens afspraak op tijd geleverd.
TOP

Ronny Savels 02-08-2020

Toestel deed het niet.
Na contact voor retour geen vlugge email met bevestiging.

Detlef 31-07-2020

Goede service en snelle levering
Prijs kwaliteit goed op de markt
Zeker een aanrader om in dit bedrijf uw aankopen te doen

Mvg

Steve 29-07-2020

Grooot assortimen, veel keuze uit verschillende merken, directe levering, en als er een wacht tijd is houden ze je op de hoogte tijdens deze wachttijd van de mogelijke leveringsdatum. Top service

Jan 28-07-2020

Groot assortiment en hele scherpe prijzen...levering in België de dag na aankoop.

Ann 26-07-2020

Website overzichtelijk, goede zoekfunctie, duidelijke berekening kosten. Bestelling was uitstekend verpakt, prima aangekomen, goede kwaliteit. Aanvaardbare verzendingskosten, zeer vlotte levering.

Verlodt André 23-07-2020

Prijs kwaliteit altijd in orde.
De levering was voorzien op 21/0720 tussen 10h45 en 14h45, gans de dag thuis gebleven maar niemand gezien, de doos stond 's anderendaags an mijn voordeur, normaal is de levering altijd stipt op tijd.

Peter Van Maele (peterbiltje) 22-07-2020

Object beschrijft zoals op site - Beloofde levering op tijd (ook in coronatijd) Chappeau!!
Chauffeur correct en vriendelijk .

Geert Goessens 21-07-2020

Alles wordt in het werk gesteld om de klant tevreden te maken.
Heel vriendelijk personeel. Bovendien top producten met regelmatig fikse kortingen!
Ik geef het graag aan iedereen door

Jurgen Crommelinck 20-07-2020

De site is zeer goed je kan zoeken op merk op type, je weet ook direct of het op voorraad is.
Als er een probleem is met de levering werd ik direct verwittigd en verontschuldingen zeer daar voor.
En steeds de scherpste prijs.
Dus een echte aanrader!!!!!!!!

SEGERS Joris 18-07-2020

Ik heb een bestelling geplaatst begin deze week en deze zou geleverd worden de dag nadien , vier dagen later heb ik nog steeds niets ontvangen dus kan ik geen positieve review schrijven !

Kloefsan 16-07-2020

De prijs was de goedkoopste op het net. De levering was zeer snel en volgens afspraak.
Proficiat.

Jeroen 16-07-2020

Altijd netjes omschreven product aan duidelijke prijs geen extra verdoken kosten en netjes binne de tijd geleverd toppie

FrederikH 15-07-2020

Veel te lange levertijden ! 4-8 weken wachten op iets dat de meeste webshops binnen de 24 uur kunnen leveren is niet normaal. Ik raad dan ook iedereen aan om een fractie meer te betalen bij andere webshops om de bestelde artikels op enkele dagen thuis te hebben.