Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Deze score is berekend op basis van 125 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Giovanni 13-11-2019

Levering was in orde. Enkel was de boorhamer na enkele weken stuk. Ik heb deze wel intensief gebruikt 2 weekends, maar voor de rest niets spannends mee gedaan.

Hierbij kan je hem wel opsturen voor garantie, maar dan ben je hem ipv 5 weken wel 10 weken kwijt.

just saying.

Henri Donné 09-11-2019

Dit was niet de eerste aankoop bij jullie en zeker niet de laatste. Zeer tevreden over de snelle levering en de prijsstelling die hier gehandhaaft word en niet te vergeten het omvangrijk aanbod in kwalitatief gereedschap. Ëen echte aanrader voor iemand die snel een bepaalde tool zoekt en niet achter zijn werktafel moet verdwijnen .

Harry 08-11-2019

De drie spades van Silverline voldoen uitstekend, zeer stevig materiaal volledig in staal met houten handvat. De spades zijn in drie delen aan elkaar gelast. Heb reeds 1 jaar ervaring met zo één spade. De website is overzichtelijk genoeg. Klein probleem met de levering, de eerste dag kreeg ik 's avonds de melding dat men er niet was geraakt, de 2e dag had men mij gemist, pas op de 3e dag werd de levering uitgevoerd. Ben dus 3 dagen lang thuis gebleven wachtende op levering. Beter van in het begin mogelijkheid voorzien van afhaalpunten. Achteraf kan men dit mij post.nl niet inbrengen/veranderen (enkel de dag niet de plaats). Van Fixami uiterst tevreden.

Nico 06-11-2019

Breed assortiment aan scherpe prijzen, mogelijkheid om extra informatie te vragen (snelle respons), mijn bestelling werd de dag zelf nog verstuurd! Online shoppen zoals het hoort!

Jeroen DW 03-11-2019

Jullie hebben een geweldig assortiment en tot op heden ben ik ook zeer tevreden van de kwaliteit.

Toch ook een werkpuntje. Als sommige materialen van een order niet tijdig beschikbaar zijn en andere wel, is het mss interessant om naar de klant uit te reiken en een voorstel te doen om bvb de bestelling op te splitsen. En eventueel de klant te proberen overtuigen van nog iets uit zijn verlanglijstje te nemen om de transportkosten te dekken

Stav 01-11-2019

Ik heb er al redelijk veel bestellingen geplaatst en tot nu toe zeer tevreden over de snelheid van de levering (naar west vlaanderen) als ook de manier van verpakken. Het blijft voor mij de eerste winkel om te kijken als ik iets nodig heb. Heel overzichtelijk en goede prijzen.

Lieven 31-10-2019

Het vinden/selecteren van het juiste product kan beter op de website. Goede prijzen.

Eric 31-10-2019

Zeer goede service en snelle verzending van de materialen!
Mooie prijzen!
Ik kan deze winkel enkel maar ten zeerste aanbevelen.
Mijn volgende bestelling zal zeker van daar komen!

De Sutter Romain 29-10-2019

handig en praktisch. vriendelijke behandeling tot koper voor info
goede aflevering van zeer goed toestel accu/schroef-boormachine Makita
zowel door FIXAMI.NL/BE dank u, Romain De Sutter.

Geldof 28-10-2019

Zeer vriendelijk personeel die weten wat ze verkopen. Fijne winkel en goede website.

Peter 25-10-2019

Goede omschrijving van het product op website met een super snelle levering in een degelijke verpakking.

coopman peter 23-10-2019

mijn bestelling was niet compleet. veel was het t niet maar had dit super dringend nodig en heb zodoende naar een ijzerwinkel moeten trekken en heb hierdoor veel tijd en ook (2 x) geld verloren
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u de levering niet compleet heeft ontvangen. Wij zijn dit meteen voor u nagegaan en hebben het ontbrekende artikel opnieuw voor u besteld. Zodra het hier binnen is sturen wij u het naar u op. Mocht u hier nog vragen over hebben willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice.

Jeffrey Van Vlasselaer 19-10-2019

Super winkel en betaalbaar. Het enige minpuntje is de levering van PostNL zij rijden gewoon voorbij en stoppen niet waardoor ik vrij lang moet wachten op mijn pakket. Maar van fixami ben ik enorm tevreden en bestel ik alleen maar daar.

Wannes 19-10-2019

Top bedrijf. Levert ook alles zeer professioneel gelijk het hoort.
Al een paar jaar een tevreden klant.

T 08-10-2019

Bij het afronden van de bestelling had ik de keuze gemaakt om NIET bij de buren aan te leveren.
Goederen toch bij de buren afgeleverd... De buren vinden dit gelukkig geen probleem.

Na ongeveer een week de eerste keer de Makita borenset gebruikt. Het boor van 16 Ø ging als vanzelf door de betonnen welfsels maar het boor van 20 Ø blokkeerde steeds...
Probleem aangemeld en dan mag je, op eigen kosten (16,95 €) , een nieuw product dat niet doet wat het zou moeten doen retour sturen!
Dit noem ik geen garantie en service...

Conclusie: Webshop met goede deals maar geen garantie zoals ze beloven. Dan in de toekomst liever iets meer betalen. Jammer....
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat de boor al zo snel kapot ging. Helaas kunnen wij niet zien over welke bestelling dit gaat. Mocht het probleem nog niet verholpen zijn dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We lossen het graag voor u op.

Maes 26-09-2019

Het was plots niet meer mogelijk om een kleine bestelling met m'n andere bestelling(2x) mee te sturen. Nochthans werd me dit telefonisch beloofd en was blijkbaar geen probleem. Na verschillende mails heb ik het opgegeven en gewoon extra betaald. Jullie zijn een trouwe klant kwijt!
MVG
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Het samenvoegen van bestellingen is niet altijd mogelijk. Op basis van de review kunnen wij helaas niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht u hier nog vragen of extra uitleg over willen hebben dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice.

David Roussel 24-09-2019

Al 2 keer bestel ik iets wat vooradig staat in hun winkel, voor 23h besteld morgen in huis na 3 dagen steeds geen nieuws en het telefoon contact is niet bereikbaar. Ik doe meoite om te selecteren wat er efectief in voorraad is (nog 3 stuks in de winkel) maar blijkt helemaal niet waar te zijn nu moet ik plots 3 weken wachten... op de link van het artikel staat nog steeds dat het vooradig is maar het klopt niet, dit is pure misleiding.
Dit is pure oplichterij! ik kan nu niet werken zoals gepland ondertussen hang ik vast aan een bestelling die ik nota bene onmiddelijk betaald heb, ik koop er nooit nog!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat de levertijd niet duidelijk gecommuniceerd stond. We proberen bij de artikelen op de website altijd duidelijk aan te geven wat de levertijd per product is. Inmiddels is uw bestelling geannuleerd. Binnen vijf werkdagen wordt het aankoopbedrag terugbetaald.

Piet B. 24-09-2019

Competitieve prijs, een snelle en correcte levering.
Duidelijke communicatie.

Bjorn 23-09-2019

Duidelijke website, eerlijke prijs en snelle levering. Alles wat je nodig hebt om online te bestellen.

Frans Vanwinkel 23-09-2019

Stipte en correcte levering. Volledige en omstandige uitleg van het apparaat. Vrij competitieve prijs;

Jurgen 20-09-2019

shop heeft uitgebreid gamma; aankoop verliep vlot behalve de keuze qua manier van betaling die was wat onduidelijk.
Na aankoop kreeg ik een stortvloed van reclame emails. Overdreven.

Annick 12-09-2019

Beste prijs voor dit product, product identiek aan beschrijving, supersnelle levering, 's avonds besteld en dag nadien geleverd.

jebeke 09-09-2019

Vlekkeloos verlopen, van bestelling tot levering.
Website ook prima in orde.

Guy 06-09-2019

Binnen 24u na bestelling thuis. Voor originele fein zaagjes een fijne en eerlijke prijs . TOP.

Jakke Peters 05-09-2019

Prijs/kwaliteit is zeer goed. De website duidelijk en snel. De levering en service zoals het moet.

Jasper 29-08-2019

Snelle levering, degelijk materiaal van goede, professionele merken en eerlijke prijzen!

Bram 28-08-2019

Goeie prijzen, correcte levering / afhandeling. Ze reageren wel niet zo snel op emails, maar je kan ze wel opbellen.

marc s 28-08-2019

bij jullie was het goedkoper EN ontzettend snel geleverd.
's avonds besteld, en de volgende dag was het er al

Bert 25-08-2019

Op het nippertje besteld om 22.59. en twintig minuten erna bericht ontvangen dat de bestelling aan de transporteur afgeleverd was. En de dag erna geleverd. SUPER SERVICE!

huyghe 20-08-2019

Levering was juist en is snel verzonden, zoals gevraagd.
duidelijke website

Tijl Beets 20-08-2019

Correcte prijs en goede opvolging van de bestelling.
Ik kon het tussentijdse bericht in de 3 weken levertermijn appreciëren.

Bart 19-08-2019

Zoals gewoonlijk alles prima verlopen. Het artikel was bij bestellen niet in voorraad, maar 2 dagen na bestelling in mijn bezit!

Guido 17-08-2019

Zeer grote keuze van materiaal, prijs naar kwaliteit. Snelle en verzorgde levering .

Roel Van de Water 13-08-2019

Goede prijzen, zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice en snelle verzending zoals beloofd.
Op één van de gereedschapskoffers hing wel een hele streep plak maar die ging er makkelijk af met aceton.

William 09-08-2019

Vlotte site , snelle keuze en snelle levering met efficiënte communicatie hieromtrent

Daniel 09-08-2019

De website is heel overzichtelijk en gemakkelijk!
Goede prijs, goede kwaliteit, goede en super snelle levering!
Heel tevreden over de aangekochte producten, service en levering!

Dorien Meeusen 07-08-2019

overzichtelijke site. Duidelijke omschrijving. Duidelijke foto's .
super snelle levering.

Lieven 27-07-2019

Overzichtige website. Om 22u besteld en de dag erna op de middag reeds ontvangen.
Prima service. Een aanrader!

Peter lips 27-07-2019

Heel tevreden.
Je vind snel wat je zoekt. Het wordt altijd heel snel geleverd en als het nog niet binnen is, is er heel goede communicatie.

Ludo 21-07-2019

Ik heb reeds een paar maal aankopen gedaan bij Fixami waarbij alles op een zeer correcte manier verlopen is.Fixami bied een ruim assortiment aan goede prijzen.Een tip voor de koper,er worden geen deelbestellingen geleverd,dus maak van de artikelen die direct leverbaar zijn een aparte bestelling.

Iv 19-07-2019

Snelle levering en goede kwaliteit van het aan gekochte product. Zeker een aanrader.

Tom 19-07-2019

Overzichtelijke website met duidelijke informatie over de artikelen...makkelijk om onderling de artikelen te vergelijken qua specificaties en prijs.

Husky 18-07-2019

1 Dewalt dw088 kruislaser gekocht wat jammer genoeg een brede rode streep geeft en geen groene streep. En de bijgeleverde batterijen waren alle drie leeg waardoor ik het apparaat niet heb kunnen gebruiken met de bijgeleverde accesoires vanwege de batterijen.

rossboro 16-07-2019

Snelle en correcte levering
Kwaliteitsvol gereedschap en machines aan zeer democratische prijzen

Johan 15-06-2019

Onlangs kocht ik een Makita MLT100 aan. De levering gebeurde sneller dan verwacht maar jammer genoeg bleek de machine beschadigd te zijn. Na een mailtje met foto's opgestuurd te hebben kreeg ik vlug een antwoord. Ik kreeg uiteraard de kans de machine te retourneren. Gezien de grootte van de zaagmachine en het feit dat ik de schade zelf wel kon herstellen stelde ik voor om een tegemoetkoming te overwegen. Enkele dagen later werd mij een korting voorgesteld. Ik deed een tegenvoorstel (een accessoire voor de machine) tegen een scherpe prijs en kreeg een bevestiging dat men akkoord ging. Deze werd daags nadien geleverd. maw voor mij een super service. Sommige andere online-winkels kunnen hier zeker iets van leren.

deprez krist 02-06-2019

een vlotte bestelling, goeie prijs kwaliteit en snelle levering. heb mijn momentsleutel direct gebruikt en bevalt mij zeer goed

Couvreur Filip 02-06-2019

Dit was mijn eerste aankoop op deze site. Alles is prima verlopen en goed en op tijd geleverd.
Ik betaalde ,in promotie weliswaar, bij Fixami.be €195.00; ik heb dezelfde machine in de winkel zien staan voor €319.95. Toch wel een heel groot verschil.

DHzelver 01-06-2019

Grote keuze, scherpe prijzen, correct in het afhandelen van bestellingen, top!

Stijn 28-05-2019

Zeer scherpe prijs. Een dagje later geleverd dan verwacht, maar woon dan ook aan de kust in België. Zeer tevreden van product.

August 27-05-2019

Gebruiksvriendelijke site met goede omschrijving van de producten. Makkelijk om bestelling te plaatsen, goede info over de te verwachten levering en precies op tijd. Helemaal goed!