Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Deze score is berekend op basis van 138 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Michel 22-01-2021

Wat belooft wordt komt ook uit, er was mij beloofd, vandaag bestelt is morgen in huis, en dat klopt helemaal, ik heb juist geteld 1 dag moeten wachten en mijn bestelling was er al, zeer goed en veilig ingepakt, en helemaal wat ik zocht, het is zeker niet mijn eerste bestelling bij Fixamie, maar ook zeker niet mijn laatste, ik koop zeker nog terug bij jullie, dank u wel voor de mooie, snelle en goeie service, Bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Xxxxx

Basil 20-01-2021

Zeker tevreden met onze aankoop, wij kozen voor jullie omdat de prijs gunstig was ! Levering was op tijd en de koerier was heel vriendelijk !

Stephan Berden 15-01-2021

Alles is vlot verlopen, het bestellen, de betaling, de bevestiging. Zeer snelle levering.

JOS 15-01-2021

correcte afhandeling van de bestelling , de dag nadien geleverd .
top
overzichtelijk bij het zoeken

BartDH 07-01-2021

Zeer happy met vlugge verzending en leveringen.
Zeker aanrader om te kopen tegen eerlijke prijzen.

Walli 06-01-2021

Fixami levert zoals ze beloven. Tenzij ze afhznkelojk van derden de termijn niet kunnen nakomen, maar dan houden ze me per mail voortdurend op de hoogte. Chapeau!

Aspe 31-12-2020

Heb niks anders dan lof over FIXAMI, overzichtelijk, gemakkelijk , groot assortiment en vooral correct in afhandelen en levering. Levering was beloofd op dinsdag en artikel gekregen al een dag voordien! Proficiat aan het bedrijf, is een aanrader!

Cedric 31-12-2020

Zeer snelle levering, alleen geen antwoord meer gehad van de klantendienst op mijn vraag. Maar vergeten is altijd mogelijk

Willems Greg 31-12-2020

👍 Nice prices,
👍👍 Very fast shipping and good conditioning...
Thank you

Heirbaut Marie Louise 29-12-2020

Door de drukke periode, ten gevolge eindejaar periode en covit heb ik mijn pakket ontvangen na 5 dagen, maar geen probleem

Fiele 28-12-2020

vlotte en correcte afhandeling, op tijd besteld en tijding geleverd zoals beloofd op de website en ondanks de corona moeilijkheden

Kris 27-12-2020

Steeds top producten en tijdig geleverd, goede duidelijke gebruiksaanwijzing en indien nodig staan ze klaar om U online bij te staan waar nodig TOP.

Dirk 25-12-2020

Supper snelle service , Zelfs na het vergeten bij bestellen van de nodige batterij en batterijlader was alles geregeld in een heel korte tijdspanne.

Stan 24-12-2020

Ik heb aangekocht op 19 december we zijn nu 24 december heb nog altijd niets gehad ,
Vraag me dan niet hoe mijn aankoop me bevalt. Ik begrijp nu wel dat het niet aan jullie ligt. Maar goed gezind kan ik nu ook niet zijn

wil 23-12-2020

mooie prijs voor een merkproduct en ook met een supersnelle verzending , prima en zeker aan te raden

Leon 18-12-2020

materieel snel geleverd en na onderzoek van de markt een goede prijszetting voor het product

Bart 17-12-2020

Al geregeld machines bestel. Altijd een goede prijs en levering. Machines zijn altijd tot in detail beschreven, waardoor ik een zeer goede inschatting kan maken of dit voor mijn activiteiten geschikt is.

Bral rik 14-12-2020

Levering niet in orde, na een chatbericht veel te omslachtig om de juiste bestelling te kunnen krijgen, had gevraagd om het juiste op te sturen, en heb geen reactie meer gehad, game over....

y 13-12-2020

imitatie spullen
alsook makita ledlamp
heb 6 weken gewacht op mijn bestelling
omdat er driehoek schiurschijfjes niet in stock waren
heb enkele maanden ervoor reeds een bestelling geannuleerd omdat er na bijna 5 weken nog steeds niets was opgestuurd
heb mijn geld wel onmiddelijk teruggekregen

pierre 08-12-2020

enorme keuze in meerdere categorieen
veel goede top merken
correcte informatie
levering binnen korte termijn
ik zou deze winkel zeer zeker willen aanraden

Jaak Camilleri 05-12-2020

Scherpe prijzen voor professioneel gereedschap.
Duidelijke facturatie en zeer snelle levering.
Indien de levering niet direct kan gebeuren krijg je een bericht en wordt je regelmatig op de hoogte gehouden.
Zeer professioneel. Ik heb hier al heel wat besteld en zal dat blijven doen.

Sofie 03-12-2020

Mijn man zijn grote droom voor zijn 45e verjaardag was een kolomboormachine. We hadden eerst een identiek toestel via een andere webshop besteld. Hij was helemaal door het dolle geen om ermee aan de slag te gaan. Na een week wachten was het pakket zogezegd verloren gegaan. Want of het ooit werd verstuurd is de vraag. Een enorme teleurstelling voor hem :( Uiteindelijk via google naar andere shops rondgekeken en hier lazen we veel positiefs over Fixami. Met een bang hartje opnieuw zijn geliefde kolomboormachine besteld en kamperen aan de deurbel :) Gelukkig! Driewerf hoera!!!! Na 2 werkdagen werd zijn cadeau ein-de-lijk geleverd! Hij was ( en is nog steeds) de gelukkigste man van Belgie ♥ 1 groot nadeel..... Hij is amper nog in huis te vinden, hij zit de hele dag in zijn klus-tuinhuis :) Dikke duim voor het team van Fixami om mijn man zijn verjaardag onvergetelijk te maken ♥♥♥

paul 02-12-2020

kwaliteitsprodukt ,supersnel geleverd. Echte aanrader, zowel het artikel als de shop

Johan 01-12-2020

gegoogeld naar regenbestendige radio en zo bij Fixami terecht gekomen - heldere site - uitstekende prijs/kwaliteit + perfecte service bij levering

Theo 01-12-2020

bestelling en levering vlot verlopen.
reden van keuze voor "Fixami" enerzijds de goede prijs, anderzijds de service die zij bieden om verlengde garantie van aangekochte product "Makita" zelf te regelen waardoor ik als klant geen formulieren moet invullen of nasturen.

Christof caudron 25-11-2020

Ik ben klant sinds 2014, vroeger altijd correct, nu een rommeltje!!!
2 bestellingen met 1 dag verschil gedaan waarvan geen enkele tijdig geleverd 6, 7 en 14 dagen en alles op verkeerd adres afgeleverd.
3e bestelling +2000€ betaald via overschrijving, na 12 dagen beweerd fixami geen betaling te hebben ontvangen en hebben ze order geannuleerd.
Communicatie verloopt zeer moeilijk, telefonisch excuseren ze zich maar wordt er niets ondernomen, kan niet terug reageren op hun mail, moet telkens via contactformulier webshop gaan waardoor een communicatie over een probleem uit verschillende mails bestaat wat bij juridische stappen zeer verwarrend gaat zijn.
Overwegen in volgende dagen klacht via meldpunt en juridische stappen.

Robert Lacour 24-11-2020

Bestelling vlot verlopen,en volledig en op tijd afgehandeld zoals het hoort.Ik ben heel tevreden en zou het zeker aan mijn kameraden aanbevelen om te kopen aan dat bedrijf

Guido 23-11-2020

Ruim aanbod // zeer goede site , vlot toegankelijk , overzichtelijk en doelmatig geformuleerd .
bovendien een perfecte service en zeer vlotte levering ..ook in deze toch wel drukke periode !
prima

Jacky 23-11-2020

Levering was onvolledig ( geen Nederlandse handleidingen). Klacht doorgegeven maar deze werd op een onprofessionele manier opgelost ( ik moet zelf de handleidingen downloaden en afdrukken).
Toestellen voor 690 € kunnen ze met de post versturen maar ontbrekende handleidingen niet ( ra, ra, ra!!)

Luc 21-11-2020

De webshop is overzichtelijk en de prijzen zijn oke . MAAR jullie schrijven nog steeds ...;
VANDAAG BESTELD MORGEN GELEVERD. en dan vanboven in kleine letters dat de bestelling vertraging ka oplopen . Pas tijdig jullie pagina's aan . Bij zo'n bedrijf zijn daar wel de juiste mensen voor die dat in een handomdraai kunnen . Jullie vragen naar men menig i.v.m. men aankoop maar heb ze nog Niet mogen Ontvangen

Dirk 20-11-2020

We hebben fixami leren kennen via vrienden.
Wat we zochten van gereedschap hebben we gevonden op site van fixami.
We werden na bestelling zeer goed geïnformeerd via email over: plaatsen van bestelling tot het leveren van product op opgegeven levereingplaats.

Luc1943 20-11-2020

Correcte levering, interessante prijs, beloften worden nagevolgd. De site van Fixami staat bij mij altijd open.

Kristof B. 19-11-2020

Fantastische webshop. zeer overzichtelijk, duidelijk, scherpe prijzen , en snelle levering. Gewoon top

Ejaco 18-11-2020

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Helaas was 1 van de pakketjes verkeerd (missen is menselijk). Contact met hun opgenomen en dadelijk een nabestelling gekregen.

Jan 18-11-2020

Scherpe prijs om 21.45 bestelling gedaan en volgende dag al geleverd zeker een aanrader

Sebastiaan 17-11-2020

Producten werden later geleverd dan verwacht en bij foutief product moet je verzendingskosten betalen om het terug te sturen

Jeff 21 15-11-2020

prijs -kwaliteit +levermoment is perfect.
Deze webwinkel komt zijn afspraken na en in vergelijking met andere is dit een pluspunt.
Het geleverde product voldoet zeker aan mijn wensen.
Topkwaliteit

Roger 12-11-2020

Heel snelle levering. Heel blij ook met het product en het ruime assortiment bij fixami
Hartelijk dank

Jean 07-11-2020

Nauwkeurige product beschrijving. Na enig zoekwerk gunstige prijs voor een Makita toestel. Levering stipt zoals beloofd. Het is trouwens niet mijn eerste aankoop bij Fixami.

Ron 02-11-2020

Nadat Postnl het pak verloren had, na 5 weken het item terug opgestuurd en 1 dag later ontvangen.
dank voor de correcte afhandeling.

H&M 30-10-2020

De service was heel snel maar er ontbrak een paar onderdelen .bij deze hebben we contact opgenomen we zijn ondertussen 3 dagen verder en nog altijd niks gehoord.ik heb het indruk dat de bedoeling was om het materiaal te verkopen en alle contacten te verbreken .dit indruk heb ik gekregen

Frans De Leeuw 29-10-2020

Op 12/10 een bestelling geplaatst. Pakket na 17 dagen nog steeds niet geleverd. Reeds 3 maal contact gehad met de klantendienst en nog steeds geen reactie of oplossing

Klaas De Weerdt 29-10-2020

Top webshop! Al enkele jaren trouwe klant voor al mijn gereedschap! Steeds scherpe prijzen en zeer snelle levering. Ook al eens een garantiegeval gehad en werd zeer snel en correct opgelost! Fixami is steeds mijn eerste keuze voor gereedschap! Aanrader!

Coje 28-10-2020

Op 9 augustus 2020 ging ik in op een aanbieding waarin voordelig nokhaken voor een ladder werden aangeboden. Ik kocht eveneens een Metabo lintzaag. Dit zaagblad is vandaag 21 oktober eindelijk geleverd!!! Dit wil zeggen 2 en een halve maand later! De nokhaken voor de ladder: -wel daar zit ik nog steeds op te wachten-!! Mijn excuses maar als je een actie doet verwacht ik dat je deze ook kan waarmaken zeker als je jezelf voorstelt als de website voor de Professionals.
Dus nee ik zou deze winkel niet aanbevelen!!

Johan Scheppers 27-10-2020

De bestelling is nog steeds niet geleverd, ondanks de vermelding op de website dat ze de volgende werkdag zouden geleverd worden. Het ging allemaal om producten in voorraad.

PaV 17-10-2020

Wat mijn levering betreft perfect. Bestelling dinsdagavond, levering 's anderdaags in de voormiddag.

iris 09-10-2020

super snelle en goede service dag nadien had ik mijn pakje mooi aan de deur geleverd

Bruno De Vos 08-10-2020

Fixami levert mij snel (doorgaans binnen de 24h) en correct (nog nooit een incomplete of beschadigde levering gehad) kwalitatief goed en professioneel werkmateriaal voor een scherpe prijs.
Je moet het maar (blijven) doen !
Proficiat.

Ken 06-10-2020

Zeer volledig assortiment. Ik vind hier meestal wat ik zoek aan de meest voordelige prijs. De dagaanbiedingen zijn de moeite en klantenservice is snel en correct (via de chat: superfunctie!!). Nadeeltjes: extra betalen voor servicepack (maar wordt goedgemaakt door kortingscode) en toch al vaak gemerkt dat er langere wachttijden zijn wegens niet in stock (ivm andere online toolshops)

wifried . v.h 03-10-2020

eerst een gebruik toestel ontvangen!!!!! dierecht telefooons contact opgenomen met klantendienst!!!!
alles opgelost ; nieuw toestel daags nadien verzonden.
EEN CORRECTE FIRMA !