Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Deze score is berekend op basis van 126 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rooky85 27-03-2020

Altyd zeer eerlijke prijzen en correcte winkel.
Ook een heel groot aanbod aan materialen en toebehoren wat regelmatig wordt uitgebreid.

Als ik toch een opmerking moet geven, een tijd geleden was mijn bestelling onvolledig aangekomen, naa een telefoon werd dit correct opgelost.

Verder is het altijd aangenaam winkelen bij deze mensen.

Herwig 26-03-2020

De beste prijzen en correcte levering en een heel groot aanbod van verschillende merken.

Jeffrey Alluyn 25-03-2020

Ondanks de corona-heisa de materialen snel geleverd gekregen, vlotte afhandeling tegen een scherpe prijs. Zeer tevreden

jean 23-03-2020

reeds eerder aankopen gedaan en nog steeds tevreden over de snelle levering, kwaliteit en dienstig personeel

Steven 20-03-2020

Beste prijs, votte bestelling, 2 dagen later geleverd en dit in het corona tijdperk.

Marianne 20-03-2020

Snelle levering, slechts 1 dag ‘vertraging’ ondanks corona crisis. Verder keurig verpakt en vriendelijke boodschap (veel klusplezier) op de verpakking, wat zelfs aan een online aankoop een persoonlijke touch geeft.

Wim 19-03-2020

Duidelijke communicatie,zéér snelle levering van uiterst kwaliteitsvol materiaal.

Kevin 19-03-2020

Ik ben via een zoekactie op de site gekomen, zo mijn lader besteld, en deze was de dagcerna geleverd... Super! 👍🏻

David Dekens 17-03-2020

Zeer tevreden van de snelle levering van hogedrukreiniger en bouwstofzuiger. Over het gebruik en degelijkheid heb ik nog geen oordeel daar ik ze nog niet heb gebruikt. Ziet er in elk geval heel goed en professioneel uit.

Stijn Janssens 16-03-2020

Zeer duidelijk overzicht op de website correcte levering en degelijk materiaal. Ik shop zeker nog terug.

Van Horebeek Paula 15-03-2020

Prijsvriendelijk , gemakkelijk te bestellen . Een goede aanwijzing hoe de bestelling verloopt ,ook het uur . Alles oké .

Benny 13-03-2020

Bestelde een buitenhoek voor gipsplaten af te werken en had het de dag erna al in huis.
Prima kwaliteit en heel goedkoop. TOP!

ag 13-03-2020

FIXAMI zorgde voor een snelle en correcte levering, het aangekochte object was ook veilig verpakt

Willem Heylen 11-03-2020

Op de website staat een duidelijke beschrijving van de aangeboden materialen.
De prijzen zijn zeer scherp en de levering scoort enorm hoog, uiterst snel en gratis vanaf een zeer laag bedrag.

Dever Eddie 07-03-2020

goede prijs, stipte levering, dikke laag stof , magazijn is in hooischuur denk ik

Bob Koninckx 07-03-2020

Enerzijds was Fixami de enige die aanbood waar ik naar op zoek was. Helaas ben ik nu bijna 15 dagen na de bestelling nog steeds aan het wachten, en heeft de koerier me laten weten dat de goederen terug naar afzender gingen wegens fout in afleverdadres. Spijtig ...

D 06-03-2020

Alles werd netjes op tijd geleverd, het enige dat me stoorde is dat van 2 items in mijn bestelling de plastic verpakking was open gegaan, waardoor de inhoud los in de doos rondzwierf.

Ronny 03-03-2020

Beste,

op Donderdag 27/02 hebben wij een bestelling geplaatst op jullie website.Het bestelde product zou vrijdag 02/02 geleverd worden tussen 14.30 en 18.30 speciaal iemand thuis gehouden om pakket in ontvangst te nemen Niets ontvangen. Melding gevonden dat product de volgende dag zelfde uur zou geleverd worden !! NIETS ontvangen .Opnieuw melding gevonden dat product nu op woensdag 03-03 zou geleverd worden ,ik kan u zeggen geef het bij de buren af want hier kan niemand aanwezig zijn !

Jammer, maar dit is de laatste maal dat ik bij jullie een bestelling plaats!

Pierre Spinnoy 01-03-2020

Gemakkelijk overzichtelijk en prima prijzen steeds correct behandeld geweest

Stefan Thewissen 01-03-2020

Niks op aan te merken. Correcte levering , correcte prijs.
Duidelijke website. Prima product ( borenset DeWalt SDSPlus 13-delig ).

Hugo 27-02-2020

Goede firma die het beloofde nakomt. Als ze niet op tijd kunnen leveren wordt je eventueel terug betaald. Knap.

Jean 25-02-2020

‘S avonds besteld en ‘s anderendaags geleverd. Ruim assortiment. Allemaal topmerken.

Evens Marc 24-02-2020

Goed product gekocht bij een betrouwbare firma. Toch spijtig dat op de vraag om de levering op een andere dag te laten plaats nemen geen gevolg werd gegeven.

Kris Verhofstadt 22-02-2020

Zeer duiidelijke fotos en beschrijving van artikel..snelle ,correcte levering.aanrader

Frank 19-02-2020

Goede service en concurrerende prijzen. De website is eveneens overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Peter 19-02-2020

Bij levering ontving ik een beschadigde doos. Artikelen zaten onbeschermd los in een grote doos van 1 meter lengte. Hier en daar is het zichtbaar dat de artikelen wel wat sloten en vallen hebben doorgemaakt tijdens transport.

Jan 15-02-2020

Supersnelle service tegen correcte prijs . Doe zo verder. Ik kijk uit naar mijn volgende aankoop.

Bertrand 12-02-2020

Eerste maal dat ik koop bij Fixami. Groot aanbod . Scherpe prijzen, snelle levering

Bestrijs 09-02-2020

ik had de keuze om een leveringsdatum te kiezen en nam die dag verlof zodat ik thuis zou zijn als de post no langs komt
De levering werd al de dag nadien aangeboden op donderdag terwijl ik gevraagd had om maandag te leveren
Heb dan mijn buur gevraagd of die kon aftekenen en ik ging een briefje aan de deur
Ik kreeg zelfs geen briefje in de bus dat ze geweest waren zelfs niet de dag nadien niet als ze get bij mijn buur afgaven en die moest ook niet tekenen terwijl dit in princiie wel moest getekend worden
Ik kon het enkel via de track en tracé te weten komen

Stein Coppens 09-02-2020

Op 2/12/19 plaatste ik een bestelling. 10 dagen later een bericht dat de levering 3 weken zou duren. 20/12 hetzelfde bericht, dus vertraging. Op 24/12 kreeg ik bericht dat 2 artikels niet meer leverbaar waren. 2 andere artikels gekozen en op 2/1/20 kreeg ik bericht dat ik 2,4€ moest bijbetalen omdat de artikels iets meer kosten. Zelfde dag bijbetaald en een nieuwe orderbevestiging. 14/1/20 bericht dat er nog geen leverdatum was. 27/01/20 hetzelfde, geen leverdatum. Eindelijk, 30/01, uw bestelling is verzonden! 31/01/20, de bestelling komt aan, één artikel is niet aanwezig, zelfde dag terug een mail aan fixami ! 3/2/20 Fixami zal dit nakijken. 6/2/20, het ontbrekende artikel komt aan. Dus meer dan 2 maanden moeten wachten op een bestelling, 2 maanden een zware machine niet kunnen gebruiken en het werk met een andere machine moeten doen. Een bijkomende 2.4 euro moeten overmaken want hé, het moet juist zijn! Een vergoeding voor mijn geduld en het extra werk zou meer op zijn plaats zijn. Toekomstige klanten, bij deze weet je hoe het werkt daar bij Fixami

Haumont 07-02-2020

Beste, ik bestelde een Hitachi machine en freeg een Hikoki...ok ik kan begrijpen dat de merknaam veranderde maar vermed dit dan ook op de website. m vr gr

Tom Vekemans 06-02-2020

Bestelling gedaan om 22.20 uur en zoals beloofd de volgende dag geleverd in de loop van de dag.
Tevens de beste prijs voor het gekochte artikel.

Wilfried 04-02-2020

Correcte prijs, goede aflevering en volledige bestelling in degelijke verpakking. Echt aan te bevelen...
Minpunt: geen Nederlandstalige handleiding!

BC 04-02-2020

Levertermijn zou 10 werkdagen zijn. Na een werkdag of 8 toch eens aan de chat gegaan. En binnen een paar uur was bestelling gereed voor verzending. Toeval? Of hadden ze het toestel toch al een tijd op voorraad en was het echt nodig om hen even te porren?

Prijs was in elk geval OK voor het toestel dat ik kocht. En met de levertermijn kon ik ook wel leven, want het te vervangen toestel werkte ook nog.

Guy VdW 30-01-2020

Van de twee artikelen die aangekocht zijn is er slechts 1 geleverd .
Artikelen zouden in 2 aparte dozen verpakt zijn .
Heb van b-post 2 barcodenummers gekregen .
1 doos is geleverd met bevestiging van b-post .
2 de doos is bij nagaan van track&trace code nog steeds in behandeling bij fixami volgens b-post.
(Geen bevestiging gekregen van b-post dat dit geleverd is .)
Wordt hier via chat en mail aan het lijntje gehouden .
Winkel beweerd dat mijn bestelling volledig geleverd is .
Heb ondertussen klacht ingediend .
Ik eis waarvoor ik betaald heb !

Milan 28-01-2020

Ik heb mijn bestelling van vorige week vrijdag, 6 dagen geleden, helaas nog niet mogen ontvangen. Ik weet niet als het aan de winkel of de pakjesdienst ligt, maar het is wel erg jammer.

Donald Hungenaert 27-01-2020

Fixami.be is eerst en vooral een zeer betrouwbare website verkooppunt met een erg uitgebreid aanbod op velerlei gebied, en waar je naar op zoek bent zal daar haast zeker aangeboden worden.
Het bestellen van je gezochte gaat via de site erg makkelijk en de levering ervan gebeurt echt snel.
Via e-mails wordt je door Fixame prima op de hoogte gehouden van het verloop van de verzending en dat stelt je als koper erg gerust in de prima afloop van de bestelde goederen.
Ik hoef na mijn allereerste bestelling echt niet meer na te denken waar dat ik de volgende keer weer de door mij gezochte produkten ga bestellen ja... zeker weten bij FIXAMI.be
Met dank.
Donald Hungenaert

opiwim 23-01-2020

Ik vind het aanbod divers. De prijzen zijn goedkoop en de service is top. Zondag rond 16u besteld, maandagnamiddag geleverd en in goed verpakte staat. Prima. Dank u wel.

jeff 23-01-2020

Perfecte webshop en correcte levering van de bestelde artikelen
zeker een aanrader : TOP!!!

Patrick 16-01-2020

Correcte en snelle service.
Beetje jammer dat de uitlevering via PostNL gaat, waardoor de levering zelf niet 10% gegarandeerd is, maar dat staat los van de service van Fixami zelf.

Louis 10-01-2020

De online bestelling verliep zeer vlot. De informatie ivm de levering was zeer correct. Snelle levering en een product dat voldoet aan mijn eisen.

Martin De Wilde 07-01-2020

`Vrijdag besteld en nu dinsdagavond en nog steeds niet geleverd. Over de kwaliteit van de geleverde goederen kan ik niets zeggen want heb nog niets ontvangen

Bram 03-01-2020

Mooi producten voor zeer scherpe prijzen. Duidelijk communicatie snelle verzending en super klantenservice.

Frank Nieuwpoort 27-12-2019

De eerste kennismaking met Fixami is uitermate positief verlopen. De informatie omtrent de producten zijn correct en de prijs is ook meer dan correct. De levering in de drukke kerstperiode was ook na 24 uur uitgevoerd top service. Zal zeker nog verder dit platform gebruiken en ook aanbevelen. Veel succes met de verdere uitbouw van dit platform.

Jean-Luc Demarez 22-12-2019

Prix compétitifs, envois rapides et stock bien fourni. De plus, le site est disponible aussi en français.

Herman 10-12-2019

snel en duidelijk en product mooi geleverd. Het duurde wel 4 dagen voor hij verzonden werd, maar ik had gelukkig tijd.

Paul Lauwers 09-12-2019

Heb me onlangs de Makita KP0800K schaafmachine aangeschaft.
Ik vind het wel spijtig dat de langsgeleider niet meegeleverd is.
Ik wou hem nadien nog bestellen maar wegens de verzendkosten heb ik dat toch maar niet gedaan.
Ruime keuze aan artikels.

Jan 08-12-2019

Per toeval op terecht gekomen met het zoeken naar Milwaukee materiaal.
Bestelling is perfect verlopen en geleverd.

Kurt Andries 06-12-2019

Duidelijke omschrijving, goeie concurrentiële prijzen en snelle verzending.

Rony 06-12-2019

Zeer uitgebreide shop met grote keuze aan scherpe prijs.
Vlugge levering en materiaal stevig verpakt.
Aanrader.