Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Deze score is berekend op basis van 137 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jef 23-05-2019

Heel overzichtelijke website, groot aanbod, zeer snelle levering. Enkele vragen gesteld via mail, altijd antwoord gekregen. Hopelijk is de dienst na verkoop ook in orde.

stevens lucien 16-05-2019

we hebben al het een en ander bij jullie gekocht en dit tot onze tevredenheid
vooral deze keer was er iets mis met de bestelbon er stonden 2 machienes op
en ik kreeg dat maar niet goed we moesten er maar 1 hebben
de volgende morgen gebeld de dame had ook moeite met het verwijderen maar alles is in orde gekomen
voor de dag van bestelling was er niemand thuis geen probleem er werd direkt een andere dag
gekozen bij deze bedankt voor de goede service

Georges 14-05-2019

Zeer duidelijke en overzichtelijk , vlot opzoekbaar met de nodige info.Correcte afhandeling via pc.

Vanderpoorten Peter 14-05-2019

Perfecte service, perfecte en op tijd geleverd. Sterke kwaliteit van het materiaal.

Erhan 13-05-2019

Toppi, webwinkel enkel voor gereedschap, dus geen megashop met allerlei dingen wat geen gereedschappen zijn. Daardoor zal het service voor hulp na aankoop ook beter en sneller verlopen! Tot de volgende aankoop Fixami!!... :-)

Nancy 13-05-2019

Het leek een mooie deal maar ik had een toestel zonder accu. De telefoniste van klantendienst ging lmeeen mail sturen met opties maar die heb ik niet ontvangen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-05-2019

Hartelijk dank voor uw review. Wij bieden inderdaad machines aan zonder accu's en lader. De juiste accu en lader zijn alsnog per e-mail naar u gestuurd. Mocht u daar vragen over hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Bruno 11-05-2019

de volgende dag geleverd, goed verpakt, product voldoet aan de beschrijving.

Martin 02-05-2019

Altijd eerst eens vergelijken, maar over het algemeen de goedkoopste, zeer snel en correct.

Luc 30-04-2019

Perfecte levering en netjes op tijd zoals beloofd. Je vind er zowat alles wat een vakman nodig heft om te klussen.

Dirk Theunissen 25-04-2019

Prima, steeds correct in aflevering. Ik zou het wel fijn vinden dat goede klanten extra beloond worden door vb een extra korting

Tim 23-04-2019

Zeer goede webshop, met producten aan de laagste prijzen! De datum van verzenden werd op tijd gecommuniceerd. Wel spijtig dat ik de optie "niet afleveren bij buren" had aangevinkt, en het toch bij de buren werd afgeleverd. Buiten dit kleine voorval, dat eigenlijk de schuld was van postnl, ben ik zeer tevreden over mijn aankoop.

Koen 23-04-2019

Na contact t met de chat een accu besteld die moest passen op mijn schroefboormachine.

Bij ontvangst kunnen constateren dat dit niet lukte dus terug moeten sturen.

Vlotte afhandeling van de retour

Dirk 21-04-2019

Super snelle levering precies volgens de voorgestelde voorwaarden! Fixami doet wat het beloofd!

Bruno 12-04-2019

Eerlijke prijs/kwaliteit. de dag na de bestelling al geleverd. zeer goed verpakt. zeker een aanrader. Dit was een tweede bestelling bij deze winkel en ik zal in de toekomst er nog bestellen als ik iets nodig heb.

Ben 11-04-2019

Na verkeerde bestelling zeer goed geholpen en snelle aanpassing van de medewerkers die zeer vriendelijk waren
Nog nergens zo goede klantenservice gekregen als bij fixama
Bestelling altijd volgende werkdag in huis

smetcoren 11-04-2019

De super snelle levering s'avonds besteld dag nadie op de middag thuis. En zeer veel keuze aan producten en variaties van merken. Zeker top en ga nog bestellen

Wim VR 08-04-2019

zeer makkelijk bereikbare & vriendelijke klantenservice, zeer klantgerichte attitude, snelle levering, overzichtelijk site, mooi productaanbod, interessant levering- & retourvoorwaarden

Wim 06-04-2019

perfecte levering en een scherpe prijs. kan deze webwinkel zeker aanbevelen

Jeff Nys 03-04-2019

Top service ,snelle levering !
Gemakkelijke Site om te bestellen en te betalen

Trikke119 30-03-2019

Alles is perfect en snel verlopen. Mooie prijs en uitstekende producten. Bedankt!

Koen VDW 25-03-2019

zeer snelle levering, goed verpakt, product helft goedkoper dan in België voor identiek toestel.

Michel bossuyt 17-03-2019

Zeer duidelijk website , veel produktien en zeer competitieve prijzen.
Vlotte bestellingen en professionele uitvoerging.
Geleverd produkt beantwoord aan de verwachtingen. You get what you see.

thierry 16-03-2019

duidelijke en overzichtelijke site. Levering snel, eerlijk en.....goede prijs doe zo voort

Electro Luc 14-03-2019

Vlugge levering . Bij het problemen met levering word actief gezocht voor oplossing . Top winkel voor top matriaal

erik 14-03-2019

We vonden hier hetgeen we nergens elders vonden! De levering gebeurde quasi onmiddellijk, ook al was het in het weekend.

Wouter 12-03-2019

Snelle en vlotte levering. Betere prijs/kwaliteit. Goede "up to date" via email .

Lauwers 12-03-2019

is reeds de 2de bestelling voor ons bij Fixami !
deze levering was opnieuw heel snel en perfect!
heel tevreden!!

Sanitair de Vis 11-03-2019

Reeds 3 keer een bestelling geplaatst. Tot nu toe altijd keurig op tijd geleverd. Ook een mail gekregen met de geplande dag van levering en tussen welke uren geleverd zou worden.

Andre 11-03-2019

Had snel een goede stofzuiger nodig. Fixami heeft een groot aanbod. Keuze was snel gemaakt. Ook extra zakken werden erbij aangeboden met vermelding van compatibiliteit. Dat schept vertrouwen. Afrekening op BTW nummer verliep vlot in hun standaard order proces. Keurig de volgende dag geleverd. Ben zeer tevreden.

RogerV 09-03-2019

Ik bestelde een opbergdoos L-Boxx II voor Bosch materiaal.
De levering was snel: woensdag besteld, donderdag geleverd.
Het geleverde materiaal scheen wel al heel lang ergens in een loods gestaan te hebben: de opbergdoos hing vol stof. Aan één zijde moet er ooit een sticker op de doos geplakt hebben, want er was een grote plakkerige vlek op het oppervlak. Het heeft me een tijdje gekost om de vuile plak van de opbergdoos te verwijderen, maar dat is gelukt.
Besluit: snelle levering, maar het geleverde materiaal zag er alles behalve nieuw uit. Gelukkig dat het maar om een opbergdoos gaat.

JM 07-03-2019

Ik ben zeer tevreden over de prijs, kwaliteit en de snelle gratis levering!!!!

dirk 06-03-2019

Is zoals beloofd , zowel winkel als levering , eerlijk.
Is ook betreft de prijs zeker correct.

Bricoleur 06-03-2019

Keurige en vlotte behandeling van het bestelde produkt. Na de bestelling ook een email over je bestelling

Inez 05-03-2019

Volgende dag geleverd, vriendelijke bezorger en de spade bestaat uit zeer kwalitatief materiaal. Perfect om al mijn tuinwerken uit te voeren. 10 op 10.

Chris 02-03-2019

Gebruiksvriendelijke site, ruime keuze aan materiaal, goede prijszetting. Dag na bestelling geleverd, mooi verpakt. Een aanrader.

Nico 28-02-2019

Goede service en snelle verzending.
Had een vraag ivm de levering en ben snel en vakkundig geholpen.

toon 26-02-2019

het was de goedkoopste en een goed overzichtelijke website

alles was makkelijk te vinden en de dag nadien correct geleverd

Kris Van den Ouwelant 21-02-2019

Duidelijke webside goed materiaal en super snelle levering gewoon weg fantastisch

Thierry 19-02-2019

Na het ellenlang gepalaver van Fixami naar aanleiding van een fout geleverde decoupeerzaag werd beslist de zending retour te sturen. Fixami zag het nut namelijk niet in van een klantvriendelijke oplossing, hoewel er vóór de bestelling afspraken gemaakt werden met twee werknemers van Fixami. Deze werden totaal niet nagekomen en er werd mij gevraagd heel wat extra te betalen om toch te krijgen wat mij tot twee keer toe beloofd was.

Retour dan maar. Er werd mij een label van dpd toegestuurd en ik maakte de dzending alvast postklaar om ze te droppen in een dpd afleverpunt. Groot was mijn verbazing dat er plots iemand aan de deur stond om de zending op te halen in naam van Fixami. (Dit was niet gecommuniceerd.) De man had niets te maken met dpd en werkte voor een andere firma. Dpd label dus weg en zijn label op de doos. Tekenen en klaar.

Nu blijkt echter dat deze zending twee weken later nog niet aangekomen is bij Fixami en... plots wordt dat mijn probleem. Ik moet zelf contact opnemen met hun transporteur en uitvissen waar de zending zit alvorens ik een refund kan krijgen.

Mijn ervaring met Fixami is van in het begin een grote klucht geweest en blijkbaar is de klucht nog niet ten einde. Foute info krijgen ivm het toestel door 2 Fixami-medewerkers, het onvermogen een klantvriendelijke oplossing te bieden voor hun fout, het gedoe met de retourzending die uiteindelijk ook nog zoek raakt, de vraag om het dan maar zelf op te lossen... Eén grote klucht en een voorbeeld van erbarmelijke klantenservice. Buyer beware!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 26-02-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat u de service op deze manier ervaren heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Inmiddels zijn wij in contact met de vervoerder om na te gaan waar uw pakket is. Zodra hier een terugkoppeling op is laten wij dit uiteraard meteen weten.

dimpie 18-02-2019

Zeer aangenaam contact met fixami, gevraagd voor een aangepaste offerte met enkele toestellen in combinatie. mooie prijs gekregen, top toestellen Makita zonder koolborstels en batterijen die lange levensduur hebben. 1 puntje van kritiek is leveren met post.nl Voor mensen in belgie loopt dit niet altijd vlot, vooral als je niet thuis bent :-). Maar voor de rest .. doe zo voort ;-)

deze vrouw zaagt, letterlijk! 18-02-2019

Zeer duidelijke omschrijving van het product en bij levering blijkt het ook volledig te voldoen aan de omschrijving. Het toestel brengt 100 % wat ik ervan verwachtte. De infrarood zaaglijnaanduiding is volledig juist afgesteld. Machine is met andere woorden onmiddellijk gebruiksklaar, er moet niets meer uitgemeten of afgesteld worden.
Levering gebeurde ook 's anderendaags zoals beloofd.

Kristof 17-02-2019

Zeer overzichtelijke webshop en uitstekende service.. echt een aanrader!!!!!

Algemene elektriciteitswerken PH 16-02-2019

Mooie website en vlotte afhandeling van bestellingen keurig en net doe zo verder

david 15-02-2019

Uitermate slechte klantendienst. Niemand weet van elkaar. Duurt dagen vooraleer ze reageren. Retourformulier ingediend. Nog altijd aan het wachten

Marc Campo 14-02-2019

Vlotte levering zoals beloofd.

Had een bedenking en een vraag ook daarop heb ik een correct en voldoend antwoord gekregen.

Heb besteld vanuit België en kon zelfs gewoon naar een vriendelijke dame via een Belgisch telefoonnummer bellen.

Bert 13-02-2019

Divers en uitgebreid assortiment.
Goede prijszetting.
Correcte levering zoals gepland.

frank 13-02-2019

Direct besteld = snelle geleverd. Top service en top product aan een scherpe prijs. Go for it!

guido 09-02-2019

na verschillende vergelijkingen is deze van fixima de betere koop, prijs kwaliteit prima

Gregory 08-02-2019

Heel snelle en correcte levering van de bestelling. Bestelling geplaatst op vrijdag, rond 17h en de volgende middag (zaterdagmiddag) al geleverd! Zeker een aanrader voor dringende bestellingen!

Stijn 07-02-2019

Een toestel was niet op voorraad waardoor ganse levering iets langer duurde. Dit was correct aangegeven, en uiteindelijk was alles er toch sneller dan verwacht. Goed verzorgde verpakking