Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Deze score is berekend op basis van 113 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan VR 21-01-2022

Ik kocht altijd via Fixami , maar , mijn laatste bestelling is volledig mislopen ; Het pakketje is naar een oud adres verzonden , waar ik na dit te zien op de bestelling onmiddellijk gemeld heb aan Fixami en dit geen probleem was omdat het nog niet verzonden was .
Blijkbaar is het 4 dagen later toch verzonden naar het oude adres en na telefonisch contact steekt men dit binnen het bedrijf op elkaar .... Dan kreeg ik bevestiging van levering op het oude adres . Navraag gedaan , staat leeg , woont niemand dus ook niet afgeleverd . Er was wel een handtekening nodig voor de levering , blijkt een lijntje te zijn als handtekening . Veel beloftes later nog steeds niets gekregen en krijg ik nu een mail dat dit mijn eigen schuld is wegens het oude adres dat ze nog hadden in hun databank . De factuur kunnen ze wel met het juiste adres geven . Niet getreurd , wij zetten verdere stappen !

kurt 09-01-2022

zeer vlotte en snelle levering van de aangekochte producten waarbij je redelijk snel op de hoogte werdt gebracht over wanneer het aangekochte goed bij u in huis is

Eddy 08-01-2022

De prijs van het artikel was het scherpst en ook de levering was zeer vlug en in orde

Stromrijder 31-12-2021

Ik vond hier een mooie aanbieding (afprijzing) van een artikel dat ik al langer in twijfel had om aan te kopen. Heb dan maar besteld, en de volgende dag reeds in huis. Goed en doordacht verpakt. Ben dus heel tevreden !

Ron 27-12-2021

Ik was op zoek naar een zelfde keramische verwarming als waar ik er al eentje van in gebruik had.
Bij de zoekopdracht verscheen Fixami onmiddelijk tussen de mogelijke leveranciers en dat dan nog wel met een prijs die 25% onder de prijs van de andere leveranciers lag.
Ik heb geen seconde getwijfeld en onmiddellijk de bestelling geplaatst.
De bestelling, betaling en levering verliepen erg vlot, dus ik ben zeer tevreden!
Kortom: een kwaliteitsproduct aan een mooie prijs, vlot te bestellen en snel geleverd!

Jean 23-12-2021

Goede snelle en correcte levering. Goede productomschrijving en scherpe prijzen.

Jochen Creemers 23-12-2021

Hele duidelijke website. Alles is duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Het bestellen van de artikelen gaat erg vlot. Snelle vlotte levering.

Bart 19-12-2021

overzichtelijke en duidelijks site waar je door eenvoudige selecties tot het juiste materiaal en materieel komt.
Snelle en correcte afhandeling van de levering.

Vereecken François 19-12-2021

Onberispelijke service, een zeer snelle levering (binnen de 24u) en de machine was degelijk verpakt. Zeer positieve ervaring met mijn eerste bestelling bij Fixami !

Luc Butaye 18-12-2021

Héél trage reactie op een verloren gegane bestelling. Bij contact een zéér droog standaard antwoord zonder moeite te doen om een oplossing voor te stellen. Ik moest eerst mijn tijd uitzitten voordat er actie zal ondernomen worden. héél frustrerend !

H.P. 17-12-2021

Mijn eerste aankoop bij FIXAMI.BE, ben altijd zeer wantrouwend op internet vooral als de prijs véél lager is dan bij de concurrentie.
De levering was voorzien binnen 3 weken, na 10 dagen kreeg ik spontaan een geruststellend mailtje " we zijn jou niet vergeten". Vandaag de zending in ontvangst genomen en alles was perfect in orde. Ik ben een zéér tevreden klant.

lodola235 13-12-2021

materiaal is zoals beschreven in de advertentie, zeer goede prijs, vlotte levering, nu hopelijk ook nog lange levensduur

Kevin 11-12-2021

Goede en gebruiksvriendelijke website. Goede prijzen. Snelle en goede levering. Ga hier zeker nog bestellen .

Bart 10-12-2021

Alles was top. Correcte prijs, zeer toegankelijke website, ondanks het artikel tijdig niet op voorraad was, kreeg ik een week later een mail dat ze me niet vergeten waren. Net wat je nodig hebt.
Heel tevreden dus

lambert 09-12-2021

indien op voorraad snel geleverd en kwaliteit is goed en de prijs is vergleken met anderen evenredig of niet te duur

Frank Seghers 07-12-2021

Bij mijn laatste bestelling werd er een verkeerd product geleverd, na een chatsessie met .... heb ik het retourneer- formulier ingevuld, en tot op heden wacht ik nog steeds op het juiste pakketje.
Dit zou mij worden opgestuurd samen met een label zodat ik het foutieve kosteloos kan terugsturen.
Volgens .... ging er contact worden opgenomen met mij binnen de één (1) werkdag, helaas is dit tot op heden nog niet gebeurd. Ik blijf voorlopig op mijn honger zitten. Jammer …

Henri 04-12-2021

Beste,op 29/11/2021 plaatste ik een bestelling ,op de aanbieding stond voor23.00h besteld daags nadien geleverd,helaas heb ik tot op heden nog altijd niets ontvangen,dus fel positief kan ik niet reageren.????????

Rik 03-12-2021

goede producten aan een schappelijke prijs, wat wil je nog meer?
Snelle levering aan huis zoals aangeduid op de site.

Lasererik 02-12-2021

Fixami heeft goede prijzen , snelle levering , gewoon een top winkel ik ben er zeer tevereden mee en zal hem aanbevelen aan anderen

DavyD 01-12-2021

Vlotte levering van het toestel, correcte prijs, betaling correct verlopen.

Gert-Jan 30-11-2021

eerlijke prijzen mooie acties en juiste levering
wat moet een mens nog meer

Danny V 26-11-2021

Ik heb ondertussen al wat bestellingen via Fixami gedaan en er is, eenvoudig, niets op aan te merken. De keuze is goed (professioneel materieel), prijs is zeer competitief en levering/afspraken volledig zoals beloofd.

Rick 25-11-2021

Fijne site, goede service. Al meerdere keren van besteld, enkel goede ervaringen gehad.

Danny 16-11-2021

Vlotte service en levering binnen 24u . Product doet wat beschreven staat op de site .

Nick 16-11-2021

Prijs /kwaliteit heel goed snelle en correcte levering en zeer goede klantenservice een echte aanrader 👍

Kevin 16-11-2021

Super service, alles was duidelijk, het product wordt zoals op de website aangegeven zeer snel geleverd.

Bart 16-11-2021

Correcte afhandeling en levering, scherpe prijzen, een ruim assortiment artikelen om uit te kiezen

Rik 11-11-2021

Snelle levering, vandaag besteld en morgen geleverd. Het bestelde voldoet volledig aan de verwachting.

Marc 24-10-2021

Lage prijzen voor merkartikelen
De laagste zeker voor kwaliteitsartikelen
Snel wisselen ingeval van problemen

Marc 21-10-2021

Had vrij dringend een nieuwe compressor nodig, besteld bij Fixami, en de dag nadien in huis! Toppie

Tomas 08-10-2021

Snel en op tijd , volgende dag geleverd. Tafel zaag van Milwaukee. TOP product ! Goede service

Vermeiren 07-10-2021

Heel slechte ervaring mee! Btw verkeerd gerekend en niet terug willen betalen.
Contact gewoon via een trage chat. Niemand kan een email adres of een contact nummer geven.
Makita torstel van echte slechte kwaliteit.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-10-2021

Beste Vermeiren,
Bedankt voor je recensie. Helaas is ons systeem er niet op ingeregeld om na een bestelling nog de BTW te verheffen. Uiteraard mag je wel binnen de bedenktermijn een ongebruikt product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen waarbij je het BTW nummer doorgeeft.
Neem hiervoor contact met ons op. Alle contactmogelijkheden vind je op https://www.fixami.be/customerservice/faqs/index/10/34

Marc Daman 05-10-2021

Bij mijn laatste bestelling waren er problemen met levering van eenhandsklemmen van Stanley.
Bij nader inzien staat er op de items made in UK, dus begrijpelijk dat er leveringsproblemen waren.
Al bij al is alles in orde gekomen op een aannemelijke termijn, dus voor mij zeker ok.

KH electro 30-09-2021

Zondagavond besteld, maandagmiddag geleverd! Pure tijdswinst als kleine zelfstandige!

Wim rutten 21-09-2021

Verkeerde bestelling aangekregen. Na 5 dagen terwijl erbij stond na 1 dag bestelling in huis. Nog altijd niet de juiste in huis na meer dan een week

Jos 20-09-2021

duidelijke en overzichtelijke webwinkel, duidelijk omschrijving van de artikelen, waardoor je gemakkelijk kan vergelijken.
correcte afhandeling bij het kopen en snelle levering.

Alex 04-09-2021

Correcte prijzen en zeer goede communicatie wat ik van sommige andere niet kan zeggen.

BN 10-08-2021

Toestel besteld en volgende reeds geleverd. Top service en heldere mail communicatie!

Lds 09-08-2021

Geachte, vroeger 9 nu een 5. Issue: bestelling kon niet geleverd worden doordat een item ontbrak. Voor een deellevering moest ik 2,9€ bijbetalen wat ik onmiddellijk graag ook deed en wat blijkt nu dat diezelfde dag nog de volledige bestelling mij werd opgestuurd incl het item dat zogezegd in de eerst komende weken niet in stock zou komen.
Mij een zeer vreemde situatie; anderzijds is de software niet goed werkend.
MvG,
Luc Desmedt
SAP projectleader Belgium

Feiko 06-08-2021

Wat een snelle service en ook top producten, echt een aanrader.
zondags besteld s'maandags geleverd

Wim Fabrice 28-07-2021

Duidelijke website, keuze uit verschillende goede merken, prijs/kwaliteit, vlotte levering !

marjolijn 23-07-2021

De verzending is niet goed verlopen. Levertijd was niet correct aangegeven. Het pak werd te vroeg geleverd, toen ik niet thuis was. Ondanks dat het een zwaar pak was, werd het geen tweede keer aangeboden. Daarna was het onduidelijk wanneer ik het kon afhalen. Nog 2 dagen moeten wachten en zelf moeten bellen naar het postnl-punt. Zelf nu staat de track-and-trace nog niet correct.
Toen ik chatte met jullie firma hierover vond ik dat de persoon niet zo hulpvaardig was...
Eerder deed ik een andere bestelling, maar die werd 2 weken later geannuleerd. Jammer dat mijn ervaring bij jullie niet zo positief was...

Marc 23-07-2021

Zeer snelle levering. Op zondagmiddag bestelling gedaan en maandag voormiddag geleverd das echt top.
Fixami bedankt voor de goede service.

Sani 22-07-2021

Ben zeker niet tevreden over de levering van ups na een week wachten als zelfstandige op het materiaal dat ik nodig heb komen ze aanbellen voor dat je de deur open doet zijn ze al terug weg als zelfstandige wil ik de tijd vermijden om dat nog bij de post te gaan ophalen

Greet 15-07-2021

Ik vond op deze site hetzelfde product aan een betere prijs, heb op zondag voormiddag besteld en het is op maandag al geleverd, hoe fantastisch is dat!!
Heel tevreden klant, zeker aan te raden.

VD projects 15-07-2021

goede en duidelijke beschrijving makkelijk te betalen stipte levering uitstekend product
een aanrader

Denis De Paepe 14-07-2021

Zeer vlotte levering van de bestelde goederen tegen een mooie prijs. De producten kan nog niet beoordelen omdat het een bladblazer + accu betreft en nu liggen er niet veel blaren in de tuin en omgeving.

Maurits 08-07-2021

Goede prijs Eenvoudig af te halen in een echte winkel zowaar nog cash te betalen. Lekker zoals het vroeger was

Frank Verlinde 03-07-2021

Reeds meerdere malen aankoop gedaan bij Fixami.be
Steeds probleemloze levering en goede prijzen.
Prima aanbod. Prima prijzen. Prima levering.

Rik 02-07-2021

Correcte prijzen, en maakt " Vandaag besteld, morgen geleverd" doorgaans waar.