Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Deze score is berekend op basis van 159 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

marjolijn 23-07-2021

De verzending is niet goed verlopen. Levertijd was niet correct aangegeven. Het pak werd te vroeg geleverd, toen ik niet thuis was. Ondanks dat het een zwaar pak was, werd het geen tweede keer aangeboden. Daarna was het onduidelijk wanneer ik het kon afhalen. Nog 2 dagen moeten wachten en zelf moeten bellen naar het postnl-punt. Zelf nu staat de track-and-trace nog niet correct.
Toen ik chatte met jullie firma hierover vond ik dat de persoon niet zo hulpvaardig was...
Eerder deed ik een andere bestelling, maar die werd 2 weken later geannuleerd. Jammer dat mijn ervaring bij jullie niet zo positief was...

Marc 23-07-2021

Zeer snelle levering. Op zondagmiddag bestelling gedaan en maandag voormiddag geleverd das echt top.
Fixami bedankt voor de goede service.

Sani 22-07-2021

Ben zeker niet tevreden over de levering van ups na een week wachten als zelfstandige op het materiaal dat ik nodig heb komen ze aanbellen voor dat je de deur open doet zijn ze al terug weg als zelfstandige wil ik de tijd vermijden om dat nog bij de post te gaan ophalen

Greet 15-07-2021

Ik vond op deze site hetzelfde product aan een betere prijs, heb op zondag voormiddag besteld en het is op maandag al geleverd, hoe fantastisch is dat!!
Heel tevreden klant, zeker aan te raden.

VD projects 15-07-2021

goede en duidelijke beschrijving makkelijk te betalen stipte levering uitstekend product
een aanrader

Denis De Paepe 14-07-2021

Zeer vlotte levering van de bestelde goederen tegen een mooie prijs. De producten kan nog niet beoordelen omdat het een bladblazer + accu betreft en nu liggen er niet veel blaren in de tuin en omgeving.

Maurits 08-07-2021

Goede prijs Eenvoudig af te halen in een echte winkel zowaar nog cash te betalen. Lekker zoals het vroeger was

Frank Verlinde 03-07-2021

Reeds meerdere malen aankoop gedaan bij Fixami.be
Steeds probleemloze levering en goede prijzen.
Prima aanbod. Prima prijzen. Prima levering.

Rik 02-07-2021

Correcte prijzen, en maakt " Vandaag besteld, morgen geleverd" doorgaans waar.

Patrick 02-07-2021

overzichtelijke site, scherpe prijzen, snelle levering. Ook de chatfuntie is heel handig, je krijgt direct advies en antwoorden op je vragen. TOP

Compressor Stanly 29-06-2021

Beste, De bestelling die ik had geplaatst was ok, doch de levering was volgens mij niet ok. ik had verwacht voor een thuislevering maar ik moest deze gaan afhalen bij carrefour in Boortmeerbeek. post NL heeft zelfs geen bericht achtergelaten, ze zijn zelfs niet aan de deur geweest, waren de ganse dag thuis. Aankoop op vrijdag, levering op zaterdag.

stijn 28-06-2021

goede prijs,
ruim assortiment

lange leveringstermijn, weinig voorraad
klantendienst maar gemiddeld

Erik 28-06-2021

De technische data kunnen beter zoals bij mijn toestel de diameter van de mond van de stofafzuiging . Ook kan er beter een keuze aangeboden worden voor een koffer voor het toestel ook .

Louis 21-06-2021

Heb op 12/06/2021 iets besteld en nu 21/06/2021 en nog steeds niets aangekregen

flemishwoodworker 14-06-2021

In het verleden al meer bij Fixami gekocht, maar eigenlijk nog nooit een review geplaatst. Toen fantastisch verder geholpen, zeer vriendelijk klant contact. En ook nu weer een super beleving, iets gezien via Instagram een PB en bam direct een order op maat.
dat kan gewoon niet beter!! inmiddels tool aangekregen wat ook weer zeer vlot ging! de review van de tool kan je op YT bekijken dat ga ik hier niet neerschrijven. de webshop en klantendienst krijgt alvast een dikke A+++

Bo 12-06-2021

Super service!
Gisteren namiddag besteld, vandaag geleverd.
Handig als je geen tijd te verliezen hebt 😉

Willem 04-06-2021

Zeer eerlijke prijzen van merkprodukten.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.
Ook de levertermijn zijn zeer correct, ik maak zelfs mee dat iets eerder geleverd wordt dan voorzien.
T O P

Frans D.N. 28-05-2021

Correcte afhandeling. Vlug en stipt geleverd op afgesproken tijdstip. Goede prijs.

fred 28-05-2021

goede prijs kwaliteit verhouding. Was de goedkoopste op de Belgische markt .
Levering was gratis .

Johan 26-05-2021

Zowel de goedkoopste (op moment van aankoop dankzij promotie) als de meest klantvriendelijke website. Heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. En daarbovenop heel snelle levering.

Patrick05 26-05-2021

De bestelde artikelen werden keurig verpakt en stipt op tijd geleverd....wat kan je je nog meer wensen...scherpe prijzen ? juist maar ook daarin is fixami kampioen !

Stefan 18-05-2021

Product ok, prijs ok, maar levering was niet op tijd en dat vind ik altijd jammer wanneer dergelijke beloftes niet waargemaakt worden.

Verder alles prima verlopen

paul ameije 18-05-2021

mijn levering is reeds een maand besteld en nog niets ontvangen voel mij bedrogen
ben zeker niet tevreden

Willy 13-05-2021

Aankoop Marita accu schuurmachine op deze webshop wegens beste prijs.
Veel keuze en voorraad , levering binnen 2 dagen .
Goede service en perfecte verzending.

Mag Appeltans 04-05-2021

Snelle verzending en duidelijk communicatie , reeds eerder bij besteld dus na positieve ervaring nogmaals gebruikt en zal in de toekomst no meer gebruikt worden

Marc 29-04-2021

Goed aanbod van degelijke merken; bij de scherpste prijzen op de markt. Mijn bestelling werd geleverd binnen de 36 uren.

Bram 27-04-2021

Zeer slechte service. Na bestelling Metabo decoupeerzaag STE-100 quick inclusief 20 decoupeerzaagjes wordt een compleet andere verpakking geleverd (weken na origineel beloofde leverdatum) en zonder de extra zaagjes.
Vervolgens weer weken aan het lijntje gehouden door incapabele klantenservice die je van het kastje naar de muur sturen.
Ik bestel hier nooit meer; wat een prutsers.

Willy Van Driessche 27-04-2021

Betreft bestelling: OL-600332942. Er ontbreekt een onderdeel van de bestelling, namelijk Batavia 7063032 Multimateriaal-borstel voor Maxbrush. DHL wacht nog steeds op de overhandiging van Fixami. Zeer moeilijk om via CHAT contact of informatie over de bestelling te krijgen.

Vonnie 19-04-2021

Product zoals beschreven’ snelle respons en levering. Correcte afhandeling

spookschaaf 17-04-2021

IK BEN HEEL TEVREDEN WANT IK HEB HET DE DAG NA DAT IK HET BESTELT HEB AL THUIS GEKREGEN MAAR HEB ER NOG NIET MEE GEWERKT WANT WAS HET AAN HET ZOEKEN EN KON HET NERGENS KRIJGEN EN VONDT HET BIJ JULLIE BESTELD DE 14-4 EN GELEVERD 15-4

Gert 16-04-2021

heerlijk vrijdag accu’s besteld voor mijn hikoki machines , en huppekee zaterdag geleverd en na uurtje opladen kon ik er direct mee aan de slag . wat nog meer fantastisch was is de scherpe prijs . top webwinkel waar ik steeds snel en goedkoop geholpen werd.
thans for all .

Kerim 15-04-2021

Een ramp
Een ramp, echt een miserabel onderneming.
Die niet voor lang nog gaan bestaan, waar er geen leiderschap is en verantwoordelijkheidszin, kan er nooit, maar echt nooit spraken zijn over succes.
FIXAMI IS DE 1001 EXCUSES ONDERNEMING VAN HET JAAR 2021
ik heb er als onderneming een bestelling geplaats +-5000€, wat een ramp voor de aangekochte items te ontvangen. Weken te laat geleverd, foutief geleverde items, verpakkingen van item niet met het volledige inhoud enz...
EN NIET TE VERGETEN "DE LEVERANCIERS EXCUSES" IS EEN STANDAARD EXCUSES.
Dan vraag je af als jullie toch een erbarmelijke leverancier hebben, verander dan van leverancier.
En wij kopen niet bij de leverancier, maar bij FIXAMI.
Gelieve betere excuses te vinden.

Niels V 13-04-2021

Snelle levering, niet altijd de scherpste prijs maar groot aanbod en altijd geleverd binnen de vermelde termijn.

Maarten L 09-04-2021

Op 20 februari heb ik een boormachine bij hen besteld. Op het moment van bestellen stond er op de site dat dit boormachine op voorraad was en een levertijd had van 7 dagen. Ik was al voor de eerste keer verrast toen ik bij de bestelbevestiging las dat de levertijd 10 dagen betrof, maar goed, drie dagen extra kon er wel bij. Snel werd dit gevolgd door verschillende andere mails. "We zijn je niet vergeten"... "Sorry, enige vertraging voor uw bestelling"... en "De levertijd van uw bestelling is bekend, 26 maart 2021"...
26 maart ging het order compleet zijn en naar mij worden verstuurd. Op 7 april neem ik met hen contact op en vraag ik waar mijn boormachine blijft. Dit is hun antwoord: "Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor alle vertraging.
Vanuit de leverancier hebben wij helaas te horen gekregen dat het door jou bestelde product, Bosch GSB 21-2 RCT klopboormachine in koffer - 1300W niet meer leverbaar is. Helaas hebben wij hier op dit moment ook geen direct alternatief voor. We zien ons daarom genoodzaakt de bestelling te annuleren. Indien je al hebt betaald wordt de terugbetaling in gang gezet. Excuses voor het ongemak."
Voila, klaar 7 weken gewacht voor niets. Een flauw excuus dat het niet meer leverbaar is (andere webshops duiden aan dat het in april terug ter beschikking komt).
Dus ze afficheren een toestel als zijnde 'op voorraad' en 7 weken na besteldatum annuleren ze dit zonder blikken en blozen?!
Als een toestel enkel kan geleverd worden via de leverancier (in dit geval bosch en niet fixami) en het stuk dus niet in stock ligt, dan vind ik het een verkeerde praktijk om het voorwerp als "op voorraad" aan te duiden.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dit was mijn eerste ervaring met hen, ook mijn laatste. Andere webwinkels hun service is een stuk beter. Het enigste positieve is dat ze heel snel waren met de terugbetaling in orde te brengen, maar dat doet me vermoeden dat ze snel van mij af wilden.

Trouwens, het antwoord was niet ondertekend door fixami, maar door gereedschapcentrum. Zijn dus twee dezelfde entiteiten.

Hubert 08-04-2021

Het assortiment is overzichtelijk en Fixami heeft SUPER prijzen. Bovendien een zeer snelle levering!
TOP!

CHRIS 04-04-2021

waar je ook zoekt Fixami altijd de laagste prijs en snelle levering, ook grote voorraad.

Eduard 02-04-2021

Ik wacht nog op mijn bestelling van de kantenmaaier. Ik had die levering toch al verwacht.

Patrick 30-03-2021

Super service, gisteren gekocht, vandaag geleverd, aankoop in perfecte staat afgeleverd. Kortom perfect.

Eric De Grande 23-03-2021

Levering eerder dan verwacht. Prima service. Leuke webshop. Ik ben heel tevreden over mijn aankoop.

Kevin 20-03-2021

Placed an order which has been shipped in 3 times. First parcel never arrived. After 3 escalations to Fixami customer care they finally confirmed that the there was a delivery mix up (delivered to the wrong address). They would make sure to solve it. Weeks later no solution at all. After spending more then 15 minutes waiting for an answer on the 4th attempt to reach out to their customer service no solution at all was offered because 'we didn't hear back from PostNL'. Most lame answer ever. Proactive follow-up would make a huge difference.

LG 17-03-2021

Bestelde goederen werden meteen verstuurd en de volgende dag netjes afgeleverd.

Francis 11-03-2021

3 bestellingen en 3 maal zoals beloofd op de website, perfect op tijd geleverd. En de prijzen zijn gewoon onklopbaar.

Steven 11-03-2021

Helaas is het bij de 2de maal dat ik iets bestel, alweer een laattijdige levering...
Ik bestel een tegelsnijder, kostprijs, rond de 650€ en 3 plooimeters.
Wat heb ik na een kleine week ontvangen? Jawel, 3 plooimeters...
Alle bestelde producten waren op stock en hun slogan vandaag besteld voor een bepaald uur, morgen in huis, helaas een verkooptruc!
Ze dekken hun in met dat de transport op zich laat wachten, in mij ogen zijn er heel veel artikelen in hun webshop zelf niet op stock bij hun en moeten ze hierdoor deze artikelen elders zelf bestellen.
Jammer dat ze niet transparanter werken...

Peggy Becker 02-03-2021

Snelle levering (dag nadien al!) en zelfs inclusief vervoerskosten nog goedkoper dan in winkels in de nabijheid.

Luc 01-03-2021

Een onverwacht stipte levering. Aanvankelijk voorzien voor 3 weken maar na enkele dagen kregen we bericht dat de zending onderweg was.

Mario 28-02-2021

De service is gewoon goed, bestelde producten voldeden perfect aan de verwachting.

Jaap 27-02-2021

Ik was erg teleurgesteld dat ik een multitool metabo machine ontving met gebruiks sporen (dus niet nieuw). Hoop dat het geld teruggave process snel gaat.

Goede chat functie.

Jammer dat er geen app is (in belgie )

Onzin dat er niet altijd gratis terug gestuurd kan worden, maar dat je hiervoor moet betalen.

Stefan Wollaert 26-02-2021

Alles is prima verlopen. Prijs en kwaliteit uitstekend. Vandaag besteld, morgen geleverd. Ik heb een goed gevoel bij deze online aankoop.

PolP 25-02-2021

Heel tevreden over het verloop van mijn bestelling. Alleen ben ik over Nederland moeten gaan om na telefonisch contact te horen dat Qlima h408 ook in België te koop is via Fixami !

Lloyd 25-02-2021

Jullie zijn een top bedrijf 👍👍👍
Ik had een bestelling geplaatst en de dag nadien was werd die al geleverd (top)