Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Jan 18-11-2020

Scherpe prijs om 21.45 bestelling gedaan en volgende dag al geleverd zeker een aanrader

Sebastiaan 17-11-2020

Producten werden later geleverd dan verwacht en bij foutief product moet je verzendingskosten betalen om het terug te sturen

Jeff 21 15-11-2020

prijs -kwaliteit +levermoment is perfect.
Deze webwinkel komt zijn afspraken na en in vergelijking met andere is dit een pluspunt.
Het geleverde product voldoet zeker aan mijn wensen.
Topkwaliteit

Roger 12-11-2020

Heel snelle levering. Heel blij ook met het product en het ruime assortiment bij fixami
Hartelijk dank

Jean 07-11-2020

Nauwkeurige product beschrijving. Na enig zoekwerk gunstige prijs voor een Makita toestel. Levering stipt zoals beloofd. Het is trouwens niet mijn eerste aankoop bij Fixami.

Ron 02-11-2020

Nadat Postnl het pak verloren had, na 5 weken het item terug opgestuurd en 1 dag later ontvangen.
dank voor de correcte afhandeling.

H&M 30-10-2020

De service was heel snel maar er ontbrak een paar onderdelen .bij deze hebben we contact opgenomen we zijn ondertussen 3 dagen verder en nog altijd niks gehoord.ik heb het indruk dat de bedoeling was om het materiaal te verkopen en alle contacten te verbreken .dit indruk heb ik gekregen

Frans De Leeuw 29-10-2020

Op 12/10 een bestelling geplaatst. Pakket na 17 dagen nog steeds niet geleverd. Reeds 3 maal contact gehad met de klantendienst en nog steeds geen reactie of oplossing

Klaas De Weerdt 29-10-2020

Top webshop! Al enkele jaren trouwe klant voor al mijn gereedschap! Steeds scherpe prijzen en zeer snelle levering. Ook al eens een garantiegeval gehad en werd zeer snel en correct opgelost! Fixami is steeds mijn eerste keuze voor gereedschap! Aanrader!

Coje 28-10-2020

Op 9 augustus 2020 ging ik in op een aanbieding waarin voordelig nokhaken voor een ladder werden aangeboden. Ik kocht eveneens een Metabo lintzaag. Dit zaagblad is vandaag 21 oktober eindelijk geleverd!!! Dit wil zeggen 2 en een halve maand later! De nokhaken voor de ladder: -wel daar zit ik nog steeds op te wachten-!! Mijn excuses maar als je een actie doet verwacht ik dat je deze ook kan waarmaken zeker als je jezelf voorstelt als de website voor de Professionals.
Dus nee ik zou deze winkel niet aanbevelen!!

Johan Scheppers 27-10-2020

De bestelling is nog steeds niet geleverd, ondanks de vermelding op de website dat ze de volgende werkdag zouden geleverd worden. Het ging allemaal om producten in voorraad.

PaV 17-10-2020

Wat mijn levering betreft perfect. Bestelling dinsdagavond, levering 's anderdaags in de voormiddag.

iris 09-10-2020

super snelle en goede service dag nadien had ik mijn pakje mooi aan de deur geleverd

Bruno De Vos 08-10-2020

Fixami levert mij snel (doorgaans binnen de 24h) en correct (nog nooit een incomplete of beschadigde levering gehad) kwalitatief goed en professioneel werkmateriaal voor een scherpe prijs.
Je moet het maar (blijven) doen !
Proficiat.

Ken 06-10-2020

Zeer volledig assortiment. Ik vind hier meestal wat ik zoek aan de meest voordelige prijs. De dagaanbiedingen zijn de moeite en klantenservice is snel en correct (via de chat: superfunctie!!). Nadeeltjes: extra betalen voor servicepack (maar wordt goedgemaakt door kortingscode) en toch al vaak gemerkt dat er langere wachttijden zijn wegens niet in stock (ivm andere online toolshops)

wifried . v.h 03-10-2020

eerst een gebruik toestel ontvangen!!!!! dierecht telefooons contact opgenomen met klantendienst!!!!
alles opgelost ; nieuw toestel daags nadien verzonden.
EEN CORRECTE FIRMA !

Jos 29-09-2020

Bestelling geplaatst die de dag nadien zou geleverd worden.
Helaas gen enkel bericht van verzending .
Contact opgenomen en heel onbeleefd van antwoord gediend...
Daarom bestelling opgezegd.
Nooit meer bij Fixami

linthout roger 22-09-2020

ik ben op de site terecht gekomen via het zoeken naar een gereedschap en dit via het internet. bij vergelijking met andere bedrijven vond ik FIXAMI de beste keuze en dit wegens de merken die zij aanbieden alsook de zeer concurrentiële prijzen die ze aanbieden. het is een overzichtelijke site en vooral de wijze waarop ze de aankopen afhandelen is zeer vlot en efficiënt en dus perfect.

Dylan 13-09-2020

Website is heel makelijk. Goedkoper dan andere websites en ze hebben heel veel. Levering is heel snel had alles de volgende dag in huis!

Godfried 12-09-2020

Pure service aan meer dan correcte prijzen.Een state of the art website, een volledig gamma, leuke promoties en razendsnelle correcte levering, wat wil een vakman of een huis en tuin handige Harry nog meer.

zeer proffessioneel 11-09-2020

zeer professionele behandeling ; Makita set opgestuurd gekregen inclusief oplader ,oplader werkte niet en contact opgenomen via chat ,zeer vriendelijke dame om 20 u nog afgehandeld ,volgende dag retourticket gekregen en nog opgestuurd ,volgende dag al een nieuwe set gekregen terwijl ze nog geen ontvangst hadden van mijn retour ,daarna melding gekregen van mijn retour ,super

verham.i.t. 11-09-2020

Snelle correcte levering , prijs kwaliteit zeer goed , leuke aanbiedingen een aanrader

JJ 11-09-2020

Ondertussen de zoveelste aankoop en steeds een perfecte levering van Makita gereedschap... Degelijk verpakt en onbeschadigd!

Dieter Devos 09-09-2020

Vlotte levering.
Was foutje in een product, direct nageleverd na vriendelijke chat met klantendienst.

Guido 01-09-2020

Zeer uitgebreid aanbod. Kwaliteitsmachine gekocht aan zeer scherpe prijs. Mooie overzichtelijke website. Levering zoals beloofd dag na bestelling. Aanrader !