Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

David Dekens 17-03-2020

Zeer tevreden van de snelle levering van hogedrukreiniger en bouwstofzuiger. Over het gebruik en degelijkheid heb ik nog geen oordeel daar ik ze nog niet heb gebruikt. Ziet er in elk geval heel goed en professioneel uit.

Stijn Janssens 16-03-2020

Zeer duidelijk overzicht op de website correcte levering en degelijk materiaal. Ik shop zeker nog terug.

Van Horebeek Paula 15-03-2020

Prijsvriendelijk , gemakkelijk te bestellen . Een goede aanwijzing hoe de bestelling verloopt ,ook het uur . Alles oké .

Benny 13-03-2020

Bestelde een buitenhoek voor gipsplaten af te werken en had het de dag erna al in huis.
Prima kwaliteit en heel goedkoop. TOP!

ag 13-03-2020

FIXAMI zorgde voor een snelle en correcte levering, het aangekochte object was ook veilig verpakt

Willem Heylen 11-03-2020

Op de website staat een duidelijke beschrijving van de aangeboden materialen.
De prijzen zijn zeer scherp en de levering scoort enorm hoog, uiterst snel en gratis vanaf een zeer laag bedrag.

Dever Eddie 07-03-2020

goede prijs, stipte levering, dikke laag stof , magazijn is in hooischuur denk ik

Bob Koninckx 07-03-2020

Enerzijds was Fixami de enige die aanbood waar ik naar op zoek was. Helaas ben ik nu bijna 15 dagen na de bestelling nog steeds aan het wachten, en heeft de koerier me laten weten dat de goederen terug naar afzender gingen wegens fout in afleverdadres. Spijtig ...

D 06-03-2020

Alles werd netjes op tijd geleverd, het enige dat me stoorde is dat van 2 items in mijn bestelling de plastic verpakking was open gegaan, waardoor de inhoud los in de doos rondzwierf.

Ronny 03-03-2020

Beste,

op Donderdag 27/02 hebben wij een bestelling geplaatst op jullie website.Het bestelde product zou vrijdag 02/02 geleverd worden tussen 14.30 en 18.30 speciaal iemand thuis gehouden om pakket in ontvangst te nemen Niets ontvangen. Melding gevonden dat product de volgende dag zelfde uur zou geleverd worden !! NIETS ontvangen .Opnieuw melding gevonden dat product nu op woensdag 03-03 zou geleverd worden ,ik kan u zeggen geef het bij de buren af want hier kan niemand aanwezig zijn !

Jammer, maar dit is de laatste maal dat ik bij jullie een bestelling plaats!

Pierre Spinnoy 01-03-2020

Gemakkelijk overzichtelijk en prima prijzen steeds correct behandeld geweest

Stefan Thewissen 01-03-2020

Niks op aan te merken. Correcte levering , correcte prijs.
Duidelijke website. Prima product ( borenset DeWalt SDSPlus 13-delig ).

Hugo 27-02-2020

Goede firma die het beloofde nakomt. Als ze niet op tijd kunnen leveren wordt je eventueel terug betaald. Knap.

Jean 25-02-2020

‘S avonds besteld en ‘s anderendaags geleverd. Ruim assortiment. Allemaal topmerken.

Evens Marc 24-02-2020

Goed product gekocht bij een betrouwbare firma. Toch spijtig dat op de vraag om de levering op een andere dag te laten plaats nemen geen gevolg werd gegeven.

Kris Verhofstadt 22-02-2020

Zeer duiidelijke fotos en beschrijving van artikel..snelle ,correcte levering.aanrader

Frank 19-02-2020

Goede service en concurrerende prijzen. De website is eveneens overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Peter 19-02-2020

Bij levering ontving ik een beschadigde doos. Artikelen zaten onbeschermd los in een grote doos van 1 meter lengte. Hier en daar is het zichtbaar dat de artikelen wel wat sloten en vallen hebben doorgemaakt tijdens transport.

Jan 15-02-2020

Supersnelle service tegen correcte prijs . Doe zo verder. Ik kijk uit naar mijn volgende aankoop.

Bertrand 12-02-2020

Eerste maal dat ik koop bij Fixami. Groot aanbod . Scherpe prijzen, snelle levering

Bestrijs 09-02-2020

ik had de keuze om een leveringsdatum te kiezen en nam die dag verlof zodat ik thuis zou zijn als de post no langs komt
De levering werd al de dag nadien aangeboden op donderdag terwijl ik gevraagd had om maandag te leveren
Heb dan mijn buur gevraagd of die kon aftekenen en ik ging een briefje aan de deur
Ik kreeg zelfs geen briefje in de bus dat ze geweest waren zelfs niet de dag nadien niet als ze get bij mijn buur afgaven en die moest ook niet tekenen terwijl dit in princiie wel moest getekend worden
Ik kon het enkel via de track en tracé te weten komen

Stein Coppens 09-02-2020

Op 2/12/19 plaatste ik een bestelling. 10 dagen later een bericht dat de levering 3 weken zou duren. 20/12 hetzelfde bericht, dus vertraging. Op 24/12 kreeg ik bericht dat 2 artikels niet meer leverbaar waren. 2 andere artikels gekozen en op 2/1/20 kreeg ik bericht dat ik 2,4€ moest bijbetalen omdat de artikels iets meer kosten. Zelfde dag bijbetaald en een nieuwe orderbevestiging. 14/1/20 bericht dat er nog geen leverdatum was. 27/01/20 hetzelfde, geen leverdatum. Eindelijk, 30/01, uw bestelling is verzonden! 31/01/20, de bestelling komt aan, één artikel is niet aanwezig, zelfde dag terug een mail aan fixami ! 3/2/20 Fixami zal dit nakijken. 6/2/20, het ontbrekende artikel komt aan. Dus meer dan 2 maanden moeten wachten op een bestelling, 2 maanden een zware machine niet kunnen gebruiken en het werk met een andere machine moeten doen. Een bijkomende 2.4 euro moeten overmaken want hé, het moet juist zijn! Een vergoeding voor mijn geduld en het extra werk zou meer op zijn plaats zijn. Toekomstige klanten, bij deze weet je hoe het werkt daar bij Fixami

Haumont 07-02-2020

Beste, ik bestelde een Hitachi machine en freeg een Hikoki...ok ik kan begrijpen dat de merknaam veranderde maar vermed dit dan ook op de website. m vr gr

Tom Vekemans 06-02-2020

Bestelling gedaan om 22.20 uur en zoals beloofd de volgende dag geleverd in de loop van de dag.
Tevens de beste prijs voor het gekochte artikel.

Wilfried 04-02-2020

Correcte prijs, goede aflevering en volledige bestelling in degelijke verpakking. Echt aan te bevelen...
Minpunt: geen Nederlandstalige handleiding!