Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Heirbaut Marie Louise 29-12-2020

Door de drukke periode, ten gevolge eindejaar periode en covit heb ik mijn pakket ontvangen na 5 dagen, maar geen probleem

Fiele 28-12-2020

vlotte en correcte afhandeling, op tijd besteld en tijding geleverd zoals beloofd op de website en ondanks de corona moeilijkheden

Kris 27-12-2020

Steeds top producten en tijdig geleverd, goede duidelijke gebruiksaanwijzing en indien nodig staan ze klaar om U online bij te staan waar nodig TOP.

Dirk 25-12-2020

Supper snelle service , Zelfs na het vergeten bij bestellen van de nodige batterij en batterijlader was alles geregeld in een heel korte tijdspanne.

Stan 24-12-2020

Ik heb aangekocht op 19 december we zijn nu 24 december heb nog altijd niets gehad ,
Vraag me dan niet hoe mijn aankoop me bevalt. Ik begrijp nu wel dat het niet aan jullie ligt. Maar goed gezind kan ik nu ook niet zijn

wil 23-12-2020

mooie prijs voor een merkproduct en ook met een supersnelle verzending , prima en zeker aan te raden

Leon 18-12-2020

materieel snel geleverd en na onderzoek van de markt een goede prijszetting voor het product

Bart 17-12-2020

Al geregeld machines bestel. Altijd een goede prijs en levering. Machines zijn altijd tot in detail beschreven, waardoor ik een zeer goede inschatting kan maken of dit voor mijn activiteiten geschikt is.

Bral rik 14-12-2020

Levering niet in orde, na een chatbericht veel te omslachtig om de juiste bestelling te kunnen krijgen, had gevraagd om het juiste op te sturen, en heb geen reactie meer gehad, game over....

y 13-12-2020

imitatie spullen
alsook makita ledlamp
heb 6 weken gewacht op mijn bestelling
omdat er driehoek schiurschijfjes niet in stock waren
heb enkele maanden ervoor reeds een bestelling geannuleerd omdat er na bijna 5 weken nog steeds niets was opgestuurd
heb mijn geld wel onmiddelijk teruggekregen

pierre 08-12-2020

enorme keuze in meerdere categorieen
veel goede top merken
correcte informatie
levering binnen korte termijn
ik zou deze winkel zeer zeker willen aanraden

Jaak Camilleri 05-12-2020

Scherpe prijzen voor professioneel gereedschap.
Duidelijke facturatie en zeer snelle levering.
Indien de levering niet direct kan gebeuren krijg je een bericht en wordt je regelmatig op de hoogte gehouden.
Zeer professioneel. Ik heb hier al heel wat besteld en zal dat blijven doen.

Sofie 03-12-2020

Mijn man zijn grote droom voor zijn 45e verjaardag was een kolomboormachine. We hadden eerst een identiek toestel via een andere webshop besteld. Hij was helemaal door het dolle geen om ermee aan de slag te gaan. Na een week wachten was het pakket zogezegd verloren gegaan. Want of het ooit werd verstuurd is de vraag. Een enorme teleurstelling voor hem :( Uiteindelijk via google naar andere shops rondgekeken en hier lazen we veel positiefs over Fixami. Met een bang hartje opnieuw zijn geliefde kolomboormachine besteld en kamperen aan de deurbel :) Gelukkig! Driewerf hoera!!!! Na 2 werkdagen werd zijn cadeau ein-de-lijk geleverd! Hij was ( en is nog steeds) de gelukkigste man van Belgie ♥ 1 groot nadeel..... Hij is amper nog in huis te vinden, hij zit de hele dag in zijn klus-tuinhuis :) Dikke duim voor het team van Fixami om mijn man zijn verjaardag onvergetelijk te maken ♥♥♥

paul 02-12-2020

kwaliteitsprodukt ,supersnel geleverd. Echte aanrader, zowel het artikel als de shop

Johan 01-12-2020

gegoogeld naar regenbestendige radio en zo bij Fixami terecht gekomen - heldere site - uitstekende prijs/kwaliteit + perfecte service bij levering

Theo 01-12-2020

bestelling en levering vlot verlopen.
reden van keuze voor "Fixami" enerzijds de goede prijs, anderzijds de service die zij bieden om verlengde garantie van aangekochte product "Makita" zelf te regelen waardoor ik als klant geen formulieren moet invullen of nasturen.

Christof caudron 25-11-2020

Ik ben klant sinds 2014, vroeger altijd correct, nu een rommeltje!!!
2 bestellingen met 1 dag verschil gedaan waarvan geen enkele tijdig geleverd 6, 7 en 14 dagen en alles op verkeerd adres afgeleverd.
3e bestelling +2000€ betaald via overschrijving, na 12 dagen beweerd fixami geen betaling te hebben ontvangen en hebben ze order geannuleerd.
Communicatie verloopt zeer moeilijk, telefonisch excuseren ze zich maar wordt er niets ondernomen, kan niet terug reageren op hun mail, moet telkens via contactformulier webshop gaan waardoor een communicatie over een probleem uit verschillende mails bestaat wat bij juridische stappen zeer verwarrend gaat zijn.
Overwegen in volgende dagen klacht via meldpunt en juridische stappen.

Robert Lacour 24-11-2020

Bestelling vlot verlopen,en volledig en op tijd afgehandeld zoals het hoort.Ik ben heel tevreden en zou het zeker aan mijn kameraden aanbevelen om te kopen aan dat bedrijf

Guido 23-11-2020

Ruim aanbod // zeer goede site , vlot toegankelijk , overzichtelijk en doelmatig geformuleerd .
bovendien een perfecte service en zeer vlotte levering ..ook in deze toch wel drukke periode !
prima

Jacky 23-11-2020

Levering was onvolledig ( geen Nederlandse handleidingen). Klacht doorgegeven maar deze werd op een onprofessionele manier opgelost ( ik moet zelf de handleidingen downloaden en afdrukken).
Toestellen voor 690 € kunnen ze met de post versturen maar ontbrekende handleidingen niet ( ra, ra, ra!!)

Luc 21-11-2020

De webshop is overzichtelijk en de prijzen zijn oke . MAAR jullie schrijven nog steeds ...;
VANDAAG BESTELD MORGEN GELEVERD. en dan vanboven in kleine letters dat de bestelling vertraging ka oplopen . Pas tijdig jullie pagina's aan . Bij zo'n bedrijf zijn daar wel de juiste mensen voor die dat in een handomdraai kunnen . Jullie vragen naar men menig i.v.m. men aankoop maar heb ze nog Niet mogen Ontvangen

Dirk 20-11-2020

We hebben fixami leren kennen via vrienden.
Wat we zochten van gereedschap hebben we gevonden op site van fixami.
We werden na bestelling zeer goed geïnformeerd via email over: plaatsen van bestelling tot het leveren van product op opgegeven levereingplaats.

Luc1943 20-11-2020

Correcte levering, interessante prijs, beloften worden nagevolgd. De site van Fixami staat bij mij altijd open.

Kristof B. 19-11-2020

Fantastische webshop. zeer overzichtelijk, duidelijk, scherpe prijzen , en snelle levering. Gewoon top

Ejaco 18-11-2020

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Helaas was 1 van de pakketjes verkeerd (missen is menselijk). Contact met hun opgenomen en dadelijk een nabestelling gekregen.