Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Luc Demiddele 15-02-2021

Correcte info en correct geleverd! Perfecte tracing mogelijk. Gemakkelijke website.

MARNIX 15-02-2021

Dikwijls ga ik op zoek naar betere prijzen, maar kom steeds opnieuw bij Fixami. Al een aantal keer zeer goed geholpen geweest, zowel via de telefoon als met de chat. Heel tevreden.

danny 14-02-2021

alles was naar wens de verpakking de levering zo als vermeld was de volgen de werkdag en de goed prijs echt ongelooflijk goed aan te raden

Thierry 12-02-2021

Duidelijke site, goede prijs, snelle service (indien op voorraad).
Geen valse kortingen, gewoon lage prijs!

De Leeuw 12-02-2021

Een rotatie laser met meetlat en statief besteld. Helaas wordt enkel de laser geleverd en is het hopen dat de meetlat en het statief nog zal geleverd worden.

jeroen 09-02-2021

Twee keer iets besteld bij Fixami. De eerste keer het product pas drie weken later ontvangen de tweede keer 3 maand later mijn geld teruggekregen omdat het product niet meer leverbaar was. Via een andere site het product besteld en 2 dagen later in de bus! Wel voor een kleine meerprijs van € 40. Erg teleurgesteld in de voorgestelde levertermijnen van Fixami. Wat mij betreft onvoldoende betrouwbaar voor het bestellen van materiaal dat je echt nodig hebt.

Richard 09-02-2021

Na de bestelling, zeer snel verzonden, na het weekend in de voormiddag, netjes, en vriendelijk geleverd, ondanks het zeer slechte weer. TOP . op alle gebied.

Luc 09-02-2021

Eerst had ik info gekregen via chatbox, over het aanschaffen van een accu klopboormachine en over het gebruik van de accu bij andere toestellen van het zelfde merk.Hierover duidelijke info gekregen en dan beslist tot aankoop,reeds mijn machine gebruikt en héél tevreden over,en een héél snelle levering,
van het toestel.

BsTn 07-02-2021

Shop is prijs/kwaliteit goed, enkel de levering is voor een 2de maal een tegenvaller.
Bezorger heeft het pakje zonder aan te bellen over de poort gesmeten met als gevolg dat de inhoud beschadigd is. Werkpuntje !!

Stefaan 07-02-2021

Fixami.be heeft een zeer goed en uitgebreid gamma! Mooie prijzen t.o.v. vele andere webshops en regelmatig mooie actie's. Mijn bestelling werd binnen de aangegeven tijd en correct geleverd. 1 toestel verkeerd besteld door mezelf, dewelke ik zonder problemen retour kon sturen. Hier koop ik met een goed gevoel!

wantie che 02-02-2021

De aankoop was ok en vliegensvlug behandeld en geleverd.
Alleen de onmenselijke hoge verzendingskosten voor een klein pakje die dan nog eens per enveloppe ging kunnen gestuurd worden vind ik erover!

Werner 29-01-2021

meer dan behoorlijke prijzen en het uitgebreide aanbod. een vlotte service en verzending.thx

John 28-01-2021

Correcte prijs, goede beschrijving van het product en supersnelle levering.

Ronny 27-01-2021

Alle artikels die voorradig zijn, worden zeer snel geleverd. De artikels worden ook zorgvuldig verpakt.

Jonas 26-01-2021

Perfecte service. Savonds om 19:55 nog geholpen via de chat. Gelijk besteld en de volgende dag in huis.

ronny elsocht 26-01-2021

Gemakkelijke en duidelijke shop, prijs kwaliteit en levering top. Goede uitleg zodat je geen verassingen hebt achteraf.

Michel 22-01-2021

Wat belooft wordt komt ook uit, er was mij beloofd, vandaag bestelt is morgen in huis, en dat klopt helemaal, ik heb juist geteld 1 dag moeten wachten en mijn bestelling was er al, zeer goed en veilig ingepakt, en helemaal wat ik zocht, het is zeker niet mijn eerste bestelling bij Fixamie, maar ook zeker niet mijn laatste, ik koop zeker nog terug bij jullie, dank u wel voor de mooie, snelle en goeie service, Bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Xxxxx

Basil 20-01-2021

Zeker tevreden met onze aankoop, wij kozen voor jullie omdat de prijs gunstig was ! Levering was op tijd en de koerier was heel vriendelijk !

Stephan Berden 15-01-2021

Alles is vlot verlopen, het bestellen, de betaling, de bevestiging. Zeer snelle levering.

JOS 15-01-2021

correcte afhandeling van de bestelling , de dag nadien geleverd .
top
overzichtelijk bij het zoeken

BartDH 07-01-2021

Zeer happy met vlugge verzending en leveringen.
Zeker aanrader om te kopen tegen eerlijke prijzen.

Walli 06-01-2021

Fixami levert zoals ze beloven. Tenzij ze afhznkelojk van derden de termijn niet kunnen nakomen, maar dan houden ze me per mail voortdurend op de hoogte. Chapeau!

Aspe 31-12-2020

Heb niks anders dan lof over FIXAMI, overzichtelijk, gemakkelijk , groot assortiment en vooral correct in afhandelen en levering. Levering was beloofd op dinsdag en artikel gekregen al een dag voordien! Proficiat aan het bedrijf, is een aanrader!

Cedric 31-12-2020

Zeer snelle levering, alleen geen antwoord meer gehad van de klantendienst op mijn vraag. Maar vergeten is altijd mogelijk

Willems Greg 31-12-2020

👍 Nice prices,
👍👍 Very fast shipping and good conditioning...
Thank you