Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Nico 06-11-2019

Breed assortiment aan scherpe prijzen, mogelijkheid om extra informatie te vragen (snelle respons), mijn bestelling werd de dag zelf nog verstuurd! Online shoppen zoals het hoort!

Jeroen DW 03-11-2019

Jullie hebben een geweldig assortiment en tot op heden ben ik ook zeer tevreden van de kwaliteit.

Toch ook een werkpuntje. Als sommige materialen van een order niet tijdig beschikbaar zijn en andere wel, is het mss interessant om naar de klant uit te reiken en een voorstel te doen om bvb de bestelling op te splitsen. En eventueel de klant te proberen overtuigen van nog iets uit zijn verlanglijstje te nemen om de transportkosten te dekken

Stav 01-11-2019

Ik heb er al redelijk veel bestellingen geplaatst en tot nu toe zeer tevreden over de snelheid van de levering (naar west vlaanderen) als ook de manier van verpakken. Het blijft voor mij de eerste winkel om te kijken als ik iets nodig heb. Heel overzichtelijk en goede prijzen.

Lieven 31-10-2019

Het vinden/selecteren van het juiste product kan beter op de website. Goede prijzen.

Eric 31-10-2019

Zeer goede service en snelle verzending van de materialen!
Mooie prijzen!
Ik kan deze winkel enkel maar ten zeerste aanbevelen.
Mijn volgende bestelling zal zeker van daar komen!

De Sutter Romain 29-10-2019

handig en praktisch. vriendelijke behandeling tot koper voor info
goede aflevering van zeer goed toestel accu/schroef-boormachine Makita
zowel door FIXAMI.NL/BE dank u, Romain De Sutter.

Geldof 28-10-2019

Zeer vriendelijk personeel die weten wat ze verkopen. Fijne winkel en goede website.

Peter 25-10-2019

Goede omschrijving van het product op website met een super snelle levering in een degelijke verpakking.

coopman peter 23-10-2019

mijn bestelling was niet compleet. veel was het t niet maar had dit super dringend nodig en heb zodoende naar een ijzerwinkel moeten trekken en heb hierdoor veel tijd en ook (2 x) geld verloren
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u de levering niet compleet heeft ontvangen. Wij zijn dit meteen voor u nagegaan en hebben het ontbrekende artikel opnieuw voor u besteld. Zodra het hier binnen is sturen wij u het naar u op. Mocht u hier nog vragen over hebben willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice.

Jeffrey Van Vlasselaer 19-10-2019

Super winkel en betaalbaar. Het enige minpuntje is de levering van PostNL zij rijden gewoon voorbij en stoppen niet waardoor ik vrij lang moet wachten op mijn pakket. Maar van fixami ben ik enorm tevreden en bestel ik alleen maar daar.

Wannes 19-10-2019

Top bedrijf. Levert ook alles zeer professioneel gelijk het hoort.
Al een paar jaar een tevreden klant.

T 08-10-2019

Bij het afronden van de bestelling had ik de keuze gemaakt om NIET bij de buren aan te leveren.
Goederen toch bij de buren afgeleverd... De buren vinden dit gelukkig geen probleem.

Na ongeveer een week de eerste keer de Makita borenset gebruikt. Het boor van 16 Ø ging als vanzelf door de betonnen welfsels maar het boor van 20 Ø blokkeerde steeds...
Probleem aangemeld en dan mag je, op eigen kosten (16,95 €) , een nieuw product dat niet doet wat het zou moeten doen retour sturen!
Dit noem ik geen garantie en service...

Conclusie: Webshop met goede deals maar geen garantie zoals ze beloven. Dan in de toekomst liever iets meer betalen. Jammer....
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat de boor al zo snel kapot ging. Helaas kunnen wij niet zien over welke bestelling dit gaat. Mocht het probleem nog niet verholpen zijn dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We lossen het graag voor u op.

Maes 26-09-2019

Het was plots niet meer mogelijk om een kleine bestelling met m'n andere bestelling(2x) mee te sturen. Nochthans werd me dit telefonisch beloofd en was blijkbaar geen probleem. Na verschillende mails heb ik het opgegeven en gewoon extra betaald. Jullie zijn een trouwe klant kwijt!
MVG
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Het samenvoegen van bestellingen is niet altijd mogelijk. Op basis van de review kunnen wij helaas niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht u hier nog vragen of extra uitleg over willen hebben dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice.

David Roussel 24-09-2019

Al 2 keer bestel ik iets wat vooradig staat in hun winkel, voor 23h besteld morgen in huis na 3 dagen steeds geen nieuws en het telefoon contact is niet bereikbaar. Ik doe meoite om te selecteren wat er efectief in voorraad is (nog 3 stuks in de winkel) maar blijkt helemaal niet waar te zijn nu moet ik plots 3 weken wachten... op de link van het artikel staat nog steeds dat het vooradig is maar het klopt niet, dit is pure misleiding.
Dit is pure oplichterij! ik kan nu niet werken zoals gepland ondertussen hang ik vast aan een bestelling die ik nota bene onmiddelijk betaald heb, ik koop er nooit nog!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat de levertijd niet duidelijk gecommuniceerd stond. We proberen bij de artikelen op de website altijd duidelijk aan te geven wat de levertijd per product is. Inmiddels is uw bestelling geannuleerd. Binnen vijf werkdagen wordt het aankoopbedrag terugbetaald.

Piet B. 24-09-2019

Competitieve prijs, een snelle en correcte levering.
Duidelijke communicatie.

Bjorn 23-09-2019

Duidelijke website, eerlijke prijs en snelle levering. Alles wat je nodig hebt om online te bestellen.

Frans Vanwinkel 23-09-2019

Stipte en correcte levering. Volledige en omstandige uitleg van het apparaat. Vrij competitieve prijs;

Jurgen 20-09-2019

shop heeft uitgebreid gamma; aankoop verliep vlot behalve de keuze qua manier van betaling die was wat onduidelijk.
Na aankoop kreeg ik een stortvloed van reclame emails. Overdreven.

Annick 12-09-2019

Beste prijs voor dit product, product identiek aan beschrijving, supersnelle levering, 's avonds besteld en dag nadien geleverd.

jebeke 09-09-2019

Vlekkeloos verlopen, van bestelling tot levering.
Website ook prima in orde.

Guy 06-09-2019

Binnen 24u na bestelling thuis. Voor originele fein zaagjes een fijne en eerlijke prijs . TOP.

Jakke Peters 05-09-2019

Prijs/kwaliteit is zeer goed. De website duidelijk en snel. De levering en service zoals het moet.

Jasper 29-08-2019

Snelle levering, degelijk materiaal van goede, professionele merken en eerlijke prijzen!

Bram 28-08-2019

Goeie prijzen, correcte levering / afhandeling. Ze reageren wel niet zo snel op emails, maar je kan ze wel opbellen.

marc s 28-08-2019

bij jullie was het goedkoper EN ontzettend snel geleverd.
's avonds besteld, en de volgende dag was het er al