Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Bert 25-08-2019

Op het nippertje besteld om 22.59. en twintig minuten erna bericht ontvangen dat de bestelling aan de transporteur afgeleverd was. En de dag erna geleverd. SUPER SERVICE!

huyghe 20-08-2019

Levering was juist en is snel verzonden, zoals gevraagd.
duidelijke website

Tijl Beets 20-08-2019

Correcte prijs en goede opvolging van de bestelling.
Ik kon het tussentijdse bericht in de 3 weken levertermijn appreciëren.

Bart 19-08-2019

Zoals gewoonlijk alles prima verlopen. Het artikel was bij bestellen niet in voorraad, maar 2 dagen na bestelling in mijn bezit!

Guido 17-08-2019

Zeer grote keuze van materiaal, prijs naar kwaliteit. Snelle en verzorgde levering .

Roel Van de Water 13-08-2019

Goede prijzen, zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice en snelle verzending zoals beloofd.
Op één van de gereedschapskoffers hing wel een hele streep plak maar die ging er makkelijk af met aceton.

William 09-08-2019

Vlotte site , snelle keuze en snelle levering met efficiënte communicatie hieromtrent

Daniel 09-08-2019

De website is heel overzichtelijk en gemakkelijk!
Goede prijs, goede kwaliteit, goede en super snelle levering!
Heel tevreden over de aangekochte producten, service en levering!

Dorien Meeusen 07-08-2019

overzichtelijke site. Duidelijke omschrijving. Duidelijke foto's .
super snelle levering.

Lieven 27-07-2019

Overzichtige website. Om 22u besteld en de dag erna op de middag reeds ontvangen.
Prima service. Een aanrader!

Peter lips 27-07-2019

Heel tevreden.
Je vind snel wat je zoekt. Het wordt altijd heel snel geleverd en als het nog niet binnen is, is er heel goede communicatie.

Ludo 21-07-2019

Ik heb reeds een paar maal aankopen gedaan bij Fixami waarbij alles op een zeer correcte manier verlopen is.Fixami bied een ruim assortiment aan goede prijzen.Een tip voor de koper,er worden geen deelbestellingen geleverd,dus maak van de artikelen die direct leverbaar zijn een aparte bestelling.

Iv 19-07-2019

Snelle levering en goede kwaliteit van het aan gekochte product. Zeker een aanrader.

Tom 19-07-2019

Overzichtelijke website met duidelijke informatie over de artikelen...makkelijk om onderling de artikelen te vergelijken qua specificaties en prijs.

Husky 18-07-2019

1 Dewalt dw088 kruislaser gekocht wat jammer genoeg een brede rode streep geeft en geen groene streep. En de bijgeleverde batterijen waren alle drie leeg waardoor ik het apparaat niet heb kunnen gebruiken met de bijgeleverde accesoires vanwege de batterijen.

rossboro 16-07-2019

Snelle en correcte levering
Kwaliteitsvol gereedschap en machines aan zeer democratische prijzen

Johan 15-06-2019

Onlangs kocht ik een Makita MLT100 aan. De levering gebeurde sneller dan verwacht maar jammer genoeg bleek de machine beschadigd te zijn. Na een mailtje met foto's opgestuurd te hebben kreeg ik vlug een antwoord. Ik kreeg uiteraard de kans de machine te retourneren. Gezien de grootte van de zaagmachine en het feit dat ik de schade zelf wel kon herstellen stelde ik voor om een tegemoetkoming te overwegen. Enkele dagen later werd mij een korting voorgesteld. Ik deed een tegenvoorstel (een accessoire voor de machine) tegen een scherpe prijs en kreeg een bevestiging dat men akkoord ging. Deze werd daags nadien geleverd. maw voor mij een super service. Sommige andere online-winkels kunnen hier zeker iets van leren.

deprez krist 02-06-2019

een vlotte bestelling, goeie prijs kwaliteit en snelle levering. heb mijn momentsleutel direct gebruikt en bevalt mij zeer goed

Couvreur Filip 02-06-2019

Dit was mijn eerste aankoop op deze site. Alles is prima verlopen en goed en op tijd geleverd.
Ik betaalde ,in promotie weliswaar, bij Fixami.be €195.00; ik heb dezelfde machine in de winkel zien staan voor €319.95. Toch wel een heel groot verschil.

DHzelver 01-06-2019

Grote keuze, scherpe prijzen, correct in het afhandelen van bestellingen, top!

Stijn 28-05-2019

Zeer scherpe prijs. Een dagje later geleverd dan verwacht, maar woon dan ook aan de kust in België. Zeer tevreden van product.

August 27-05-2019

Gebruiksvriendelijke site met goede omschrijving van de producten. Makkelijk om bestelling te plaatsen, goede info over de te verwachten levering en precies op tijd. Helemaal goed!

Electronic Technology Consultants 25-05-2019

I think it is important to let the world know when a shop does not fulfill its promises. Fixami, like Coolblue, claim to offer next day delivery. However while Coolblue keeps its promise, Fixami does not. I have now waited 12 days for the delivery of a Makita multi-tool from this company and it still has not arrived. I have just complained to them for the second time. This is my second order and both have been late. This is more than Coolblue has been late in over 20 orders. I do not have time for poor service, I have a business to run. I will stick with Coolblue from now on. Fixami will be removed from my list of preferred suppliers.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-05-2019

Thank you for your review. I apologize for the delay and inconvenience. We contacted you by telephone and together we came to a solution. If you have any questions, you can always contact our customer service.

Electronic Technology Consultants 01-06-2019

As stated in the response I now have all of the tools I ordered. However the multitool did not arrive on Saturday (the day after the telephone call) but Monday. Perhaps Fixami should review their use of Post.nl as all of the orders shipped by Post.nl did not arrive the day they said they would in the online tracking but the next working day? This means I have to have to be there two days to collect each parcel. Thankyou to Fixami for the better customer service at the end.

Jef 23-05-2019

Heel overzichtelijke website, groot aanbod, zeer snelle levering. Enkele vragen gesteld via mail, altijd antwoord gekregen. Hopelijk is de dienst na verkoop ook in orde.

stevens lucien 16-05-2019

we hebben al het een en ander bij jullie gekocht en dit tot onze tevredenheid
vooral deze keer was er iets mis met de bestelbon er stonden 2 machienes op
en ik kreeg dat maar niet goed we moesten er maar 1 hebben
de volgende morgen gebeld de dame had ook moeite met het verwijderen maar alles is in orde gekomen
voor de dag van bestelling was er niemand thuis geen probleem er werd direkt een andere dag
gekozen bij deze bedankt voor de goede service