Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

BC 04-02-2020

Levertermijn zou 10 werkdagen zijn. Na een werkdag of 8 toch eens aan de chat gegaan. En binnen een paar uur was bestelling gereed voor verzending. Toeval? Of hadden ze het toestel toch al een tijd op voorraad en was het echt nodig om hen even te porren?

Prijs was in elk geval OK voor het toestel dat ik kocht. En met de levertermijn kon ik ook wel leven, want het te vervangen toestel werkte ook nog.

Guy VdW 30-01-2020

Van de twee artikelen die aangekocht zijn is er slechts 1 geleverd .
Artikelen zouden in 2 aparte dozen verpakt zijn .
Heb van b-post 2 barcodenummers gekregen .
1 doos is geleverd met bevestiging van b-post .
2 de doos is bij nagaan van track&trace code nog steeds in behandeling bij fixami volgens b-post.
(Geen bevestiging gekregen van b-post dat dit geleverd is .)
Wordt hier via chat en mail aan het lijntje gehouden .
Winkel beweerd dat mijn bestelling volledig geleverd is .
Heb ondertussen klacht ingediend .
Ik eis waarvoor ik betaald heb !

Milan 28-01-2020

Ik heb mijn bestelling van vorige week vrijdag, 6 dagen geleden, helaas nog niet mogen ontvangen. Ik weet niet als het aan de winkel of de pakjesdienst ligt, maar het is wel erg jammer.

Donald Hungenaert 27-01-2020

Fixami.be is eerst en vooral een zeer betrouwbare website verkooppunt met een erg uitgebreid aanbod op velerlei gebied, en waar je naar op zoek bent zal daar haast zeker aangeboden worden.
Het bestellen van je gezochte gaat via de site erg makkelijk en de levering ervan gebeurt echt snel.
Via e-mails wordt je door Fixame prima op de hoogte gehouden van het verloop van de verzending en dat stelt je als koper erg gerust in de prima afloop van de bestelde goederen.
Ik hoef na mijn allereerste bestelling echt niet meer na te denken waar dat ik de volgende keer weer de door mij gezochte produkten ga bestellen ja... zeker weten bij FIXAMI.be
Met dank.
Donald Hungenaert

opiwim 23-01-2020

Ik vind het aanbod divers. De prijzen zijn goedkoop en de service is top. Zondag rond 16u besteld, maandagnamiddag geleverd en in goed verpakte staat. Prima. Dank u wel.

jeff 23-01-2020

Perfecte webshop en correcte levering van de bestelde artikelen
zeker een aanrader : TOP!!!

Patrick 16-01-2020

Correcte en snelle service.
Beetje jammer dat de uitlevering via PostNL gaat, waardoor de levering zelf niet 10% gegarandeerd is, maar dat staat los van de service van Fixami zelf.

Louis 10-01-2020

De online bestelling verliep zeer vlot. De informatie ivm de levering was zeer correct. Snelle levering en een product dat voldoet aan mijn eisen.

Martin De Wilde 07-01-2020

`Vrijdag besteld en nu dinsdagavond en nog steeds niet geleverd. Over de kwaliteit van de geleverde goederen kan ik niets zeggen want heb nog niets ontvangen

Bram 03-01-2020

Mooi producten voor zeer scherpe prijzen. Duidelijk communicatie snelle verzending en super klantenservice.

Frank Nieuwpoort 27-12-2019

De eerste kennismaking met Fixami is uitermate positief verlopen. De informatie omtrent de producten zijn correct en de prijs is ook meer dan correct. De levering in de drukke kerstperiode was ook na 24 uur uitgevoerd top service. Zal zeker nog verder dit platform gebruiken en ook aanbevelen. Veel succes met de verdere uitbouw van dit platform.

Jean-Luc Demarez 22-12-2019

Prix compétitifs, envois rapides et stock bien fourni. De plus, le site est disponible aussi en français.

Herman 10-12-2019

snel en duidelijk en product mooi geleverd. Het duurde wel 4 dagen voor hij verzonden werd, maar ik had gelukkig tijd.

Paul Lauwers 09-12-2019

Heb me onlangs de Makita KP0800K schaafmachine aangeschaft.
Ik vind het wel spijtig dat de langsgeleider niet meegeleverd is.
Ik wou hem nadien nog bestellen maar wegens de verzendkosten heb ik dat toch maar niet gedaan.
Ruime keuze aan artikels.

Jan 08-12-2019

Per toeval op terecht gekomen met het zoeken naar Milwaukee materiaal.
Bestelling is perfect verlopen en geleverd.

Kurt Andries 06-12-2019

Duidelijke omschrijving, goeie concurrentiële prijzen en snelle verzending.

Rony 06-12-2019

Zeer uitgebreide shop met grote keuze aan scherpe prijs.
Vlugge levering en materiaal stevig verpakt.
Aanrader.

Guy 05-12-2019

Snelle levering. Prijs die een stuk lager ligt dan bij de concurrentie. Zeker aan te bevelen.

Bram Van Meulebroeck 04-12-2019

Er was een fout in de levering (er is teveel geleverd) en dit is erg correct en snel opgelost en ik heb zelfs een korting gekregen.

Peter 03-12-2019

De levering is prima in orde, veilig en correct ingepakt. Levering is op tijd zoals aangegeven.
De site heeft veel keuze aan schappelijke prijzen (vaak zelfs goedkoper als elders) en de service is goed geregeld.
Een site voor de klusser die in mijn favorieten staat.

Rocky 02-12-2019

Super. Bestellen en volgende dag geleverd. Zeer duidelijke site. Producten zijn degelijk verpakt zodanig deze geen schade kunnen hebben bij vervoer.

Yves 15-11-2019

Snelle levering ! Degelijk materiaal voor een schappelijke prijs. Een aanrader !

Giovanni 13-11-2019

Levering was in orde. Enkel was de boorhamer na enkele weken stuk. Ik heb deze wel intensief gebruikt 2 weekends, maar voor de rest niets spannends mee gedaan.

Hierbij kan je hem wel opsturen voor garantie, maar dan ben je hem ipv 5 weken wel 10 weken kwijt.

just saying.

Henri Donné 09-11-2019

Dit was niet de eerste aankoop bij jullie en zeker niet de laatste. Zeer tevreden over de snelle levering en de prijsstelling die hier gehandhaaft word en niet te vergeten het omvangrijk aanbod in kwalitatief gereedschap. Ëen echte aanrader voor iemand die snel een bepaalde tool zoekt en niet achter zijn werktafel moet verdwijnen .

Harry 08-11-2019

De drie spades van Silverline voldoen uitstekend, zeer stevig materiaal volledig in staal met houten handvat. De spades zijn in drie delen aan elkaar gelast. Heb reeds 1 jaar ervaring met zo één spade. De website is overzichtelijk genoeg. Klein probleem met de levering, de eerste dag kreeg ik 's avonds de melding dat men er niet was geraakt, de 2e dag had men mij gemist, pas op de 3e dag werd de levering uitgevoerd. Ben dus 3 dagen lang thuis gebleven wachtende op levering. Beter van in het begin mogelijkheid voorzien van afhaalpunten. Achteraf kan men dit mij post.nl niet inbrengen/veranderen (enkel de dag niet de plaats). Van Fixami uiterst tevreden.