Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Georges 14-05-2019

Zeer duidelijke en overzichtelijk , vlot opzoekbaar met de nodige info.Correcte afhandeling via pc.

Vanderpoorten Peter 14-05-2019

Perfecte service, perfecte en op tijd geleverd. Sterke kwaliteit van het materiaal.

Erhan 13-05-2019

Toppi, webwinkel enkel voor gereedschap, dus geen megashop met allerlei dingen wat geen gereedschappen zijn. Daardoor zal het service voor hulp na aankoop ook beter en sneller verlopen! Tot de volgende aankoop Fixami!!... :-)

Nancy 13-05-2019

Het leek een mooie deal maar ik had een toestel zonder accu. De telefoniste van klantendienst ging lmeeen mail sturen met opties maar die heb ik niet ontvangen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-05-2019

Hartelijk dank voor uw review. Wij bieden inderdaad machines aan zonder accu's en lader. De juiste accu en lader zijn alsnog per e-mail naar u gestuurd. Mocht u daar vragen over hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Bruno 11-05-2019

de volgende dag geleverd, goed verpakt, product voldoet aan de beschrijving.

Martin 02-05-2019

Altijd eerst eens vergelijken, maar over het algemeen de goedkoopste, zeer snel en correct.

Luc 30-04-2019

Perfecte levering en netjes op tijd zoals beloofd. Je vind er zowat alles wat een vakman nodig heft om te klussen.

Dirk Theunissen 25-04-2019

Prima, steeds correct in aflevering. Ik zou het wel fijn vinden dat goede klanten extra beloond worden door vb een extra korting

Tim 23-04-2019

Zeer goede webshop, met producten aan de laagste prijzen! De datum van verzenden werd op tijd gecommuniceerd. Wel spijtig dat ik de optie "niet afleveren bij buren" had aangevinkt, en het toch bij de buren werd afgeleverd. Buiten dit kleine voorval, dat eigenlijk de schuld was van postnl, ben ik zeer tevreden over mijn aankoop.

Koen 23-04-2019

Na contact t met de chat een accu besteld die moest passen op mijn schroefboormachine.

Bij ontvangst kunnen constateren dat dit niet lukte dus terug moeten sturen.

Vlotte afhandeling van de retour

Dirk 21-04-2019

Super snelle levering precies volgens de voorgestelde voorwaarden! Fixami doet wat het beloofd!

Bruno 12-04-2019

Eerlijke prijs/kwaliteit. de dag na de bestelling al geleverd. zeer goed verpakt. zeker een aanrader. Dit was een tweede bestelling bij deze winkel en ik zal in de toekomst er nog bestellen als ik iets nodig heb.

Ben 11-04-2019

Na verkeerde bestelling zeer goed geholpen en snelle aanpassing van de medewerkers die zeer vriendelijk waren
Nog nergens zo goede klantenservice gekregen als bij fixama
Bestelling altijd volgende werkdag in huis

smetcoren 11-04-2019

De super snelle levering s'avonds besteld dag nadie op de middag thuis. En zeer veel keuze aan producten en variaties van merken. Zeker top en ga nog bestellen

Wim VR 08-04-2019

zeer makkelijk bereikbare & vriendelijke klantenservice, zeer klantgerichte attitude, snelle levering, overzichtelijk site, mooi productaanbod, interessant levering- & retourvoorwaarden

Wim 06-04-2019

perfecte levering en een scherpe prijs. kan deze webwinkel zeker aanbevelen

Jeff Nys 03-04-2019

Top service ,snelle levering !
Gemakkelijke Site om te bestellen en te betalen

Trikke119 30-03-2019

Alles is perfect en snel verlopen. Mooie prijs en uitstekende producten. Bedankt!

Koen VDW 25-03-2019

zeer snelle levering, goed verpakt, product helft goedkoper dan in België voor identiek toestel.

Michel bossuyt 17-03-2019

Zeer duidelijk website , veel produktien en zeer competitieve prijzen.
Vlotte bestellingen en professionele uitvoerging.
Geleverd produkt beantwoord aan de verwachtingen. You get what you see.

thierry 16-03-2019

duidelijke en overzichtelijke site. Levering snel, eerlijk en.....goede prijs doe zo voort

Electro Luc 14-03-2019

Vlugge levering . Bij het problemen met levering word actief gezocht voor oplossing . Top winkel voor top matriaal

erik 14-03-2019

We vonden hier hetgeen we nergens elders vonden! De levering gebeurde quasi onmiddellijk, ook al was het in het weekend.

Wouter 12-03-2019

Snelle en vlotte levering. Betere prijs/kwaliteit. Goede "up to date" via email .

Lauwers 12-03-2019

is reeds de 2de bestelling voor ons bij Fixami !
deze levering was opnieuw heel snel en perfect!
heel tevreden!!